Přejít na obsah

Klidový odběr proudu


Okoun

Doporučené příspěvky

no ja prave myslim, ze spinac dveri je ok, protoze po zamknuti auta hned svetlo zhasne ... co jeste by to mohlo byt?

Ludia jednoznačne treba opraviť ten mikrospínač pretože riešenie ako bolo spomenuté ála tajný vypínač odpojujúci BSG....to čo vás napadá? BSG v tom prípade ked je otvorené nezaspí a taktiež nevyšle signál na uspatie ostatných RJ ak tento signál potrebujú takže tak.

Jirkaaa: keď zamkneš zhasne ti svetlo hneď?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Skús odpojiť konektor z BSG - XS5 a odmeraj prúd, mal by to byť červený jediný

Zdravím odborníky a chtěl bych se přidat k problému konektor jsem odpojil a mám taky stále odběr 150 mA a když vytáhnu pojistku 43 tak zmizí. A měřeno půl hodiny a odběr stále. Když vytahuji pojistku tak v BSG spíná relé to znamená že je stále sepnuto a mě by zajímalo jestli má být vůbec sepnuto ??? Neví někdo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
no ja prave myslim, ze spinac dveri je ok, protoze po zamknuti auta hned svetlo zhasne ... co jeste by to mohlo byt?

Ahojte, kupil som zamok dveri a vcera som ho vymenil a parada uz to vsetko funguje ako ma? 

Ako som si myslel NIE, Uz mi aj znie ten lahodny zvuk pri zapnuti svetiel a otvoreni dveri ale stale je tam nieco, tak idem zistovat dalej :(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...
 Ja som to zistil vtedy ked som daval do auta central a alarm...Zatvoris dvere a svetielko v kokpite by ti malo automaticky zhasnut ak mas prepinac v polohe " otvorenie dveri " zhruba po 20 sec. Ak pouzijes central, svetielko v kokpite by malo zhasnut hned spolu so zamknutim auta. Mne to zacalo hukat lebo alarm detekoval otvorenie dveri, svetielko mi nezhaslo spolu so zamknutim auta. Takto som prisiel na to ze su to dvere vodica. Vybral som si moznost jednoducho to odpojit od alarmu. Fungovalo to, dokym som auto neodstavil na 2tyzdne... a uz som nenastartoval. Takze som osral sam seba :) A tak dufam ze nebude vadna cela jednotka.... Ak sa do toho pustim dam vediet vysledok

zdravim, tak sem zatim nic noveho neobjevil. myslite, ze by se mi mohlo ukazat neco na VAGu?

spinac dveri sem vyloucil, neb zhasinani vnitrniho osvetleni funguje ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
jj, vypne ...

a toto je pravda? cituji z autohifi...

Dobrý den,

chtěl bych doplnit info o ISO konektoru Lubomíra Otepky. Možná je to obecně známá věc, ale asi spíš ne. Montážní firmy by to samozřejmě měly vědět a asi i vědí (i když asi jen bod 2) viz. níže).

ISO konektory jsou zapojeny stejně pro Fabia, Octavia (od 08/98 nové provedení) a Superb, rovněž VW, Seat a Audi.

Je tu problém ( nezmiňovaný v příspěvku L. Otepky) a to je v "novém provedení" pin 3 v konektoru III (A). Je tam totiž u většiny autorádií vyvedeno napájení pro autoanténu, ale ze strany "auta" kabel ke CAN busu, který propojuje vedení diagnostiky. Prakticky to znamená, že pokud připojíte běžné autorádio:

1) z hlediska auto-hifi nepodstatné, ale dojde k tomu, že po zapnutí autoradia se objeví 12V v diagnostickém vedení, což má, pokud se v servisu připojí diagnostický přístroj, za následek jeho zničení (což je 30 000 Kč - 950 000 Kč škoda, kterou vám servis dá s velkou pravděpodobností k úhradě...)

2) z hlediska auto-hifi podstatnější věc, není připojeno napájení zesilovače autoantény, což má samozřejmě za následek špatný příjem autorádia.

Řešení je jediné odpojit kabel k pinu 3 na konektoru III (A) (na rádiu !!!) a připojit ho k separátoru napájení autoantény (nutno zakoupit, cena cca 250-350 Kč). Tímto se odstraní oba problémy zároveň. Platí 100% pro Octavia (od r.v.08/98), Fabia, Superb. Rovněž platí pro všechny ostatní vozy koncernu VAG od modelového roku 1999. (Pro tyto vozy je k autoanténě pouze jeden kabel, tzn. není bokem kabel pro napájení zesilovače antény. Na první pohled to vypadá jako když anténa nemá zesilovač, ale má, ale napájení je vedeno v signálovém kabelu. Separátor napájení tyto signály od sebe odděluje, takže je zde kablík pro napájení (ten se připojí k pinu 3) a koax. kabel pro signál z rádia.)

Separátor napájení

Separátor napájení

Pokud nevíte, zda spadáte do postižené kategorie, tak to poznáte asi nejjednodušeji tak, že pokud vyndáte rádio a najdete za rádiem kabel od antény, je buď u něho kabel pro napájení, který vede do ISO konektoru, nebo vede samotný anténní kabel.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je pravda, že na daném pinu je v originální přípravě pro rádio připojeno vedení-K, ale jak se zachová diagnostika, při připojení 12V nevím. Jinak, některý neorigo rádia mají napájení ant. zesilovače už taky přes koax, já mám SONY XR-CA370 (ještě na kazety) a taky je tam napájení ant.zesilovače přes koax.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 týdny později...

:D já čekal zda to pomuže či ne a pomohlo

závada :) při zapojování zásuvky v kufru byl špatně zapojený kablík na podsvícení a žárovka stále žrala a RJ se nepřepla do :kol-56:

zda to někomu žere podívejte se zda někde něco nesvítí, zda funguje centrál nebo jako v mém případě zda tam nemáte něco dodělaného a při měření vyndejte rádio často to dělají - toto je rada od el. ze Škodovky :)

já tu zásuvku dělal v létě ale auto každý den jezdilo tak nebylo nic poznat

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...
  • o 4 měsíce později...

Ahoj chlapy,prosím o pomóóc,mám Fabii 2003 1.2 HTP 40 kW a jde mi konkrétně o odběr proudu v klidu.Mám odběr 174mA po cca půl hodině mám 80mA.Po vytažení pojistky rádia to klesne na 40mA.Postupně jsem vytahal všechny pojisky a nic,jen když vytáhnu pojistku s označením BSG,hodnota stoupne.Vyměnil jsem i rélé( pro napájení simons),přečetl jsem celé forum o odběru.PROSÍM POMÓC,z eletriky jsem zoufalej.Díky.

Jé zapomněl jsem,mám centrál origo,pal pc,alarm Magicar M9300.

Editováno: , autor: Pany
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Len tak zo zvedavosti som to zmeral aj ja a mám ihneď po zamknutí 130 mA ( 0,13 A ) a po 30 minútach nepretržitého merania 0,01 A ( 10 mA ).

Panel z rádia som vybral a auto zamkol.

Niekto písal že otvorená predná kapota má vplyv na meranie -- podla mojich meraní žiadny vplyv nemá , kludne môže byť otvorená!!

Editováno: , autor: lubbo
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 10 měsíců později...

Zdravim. Mám takový problémek. Ač mám novou baterii (po 5 letech). DO 24 hodin se mi vybije. Tak jsem to proměřil a odběr je 1A. Tak jsem postupně tahal pojistky a zjistil jsem že problém vyřeší pojistka č. 43.

Sice úspěch ale když vezmu co všechno visí na té pojistce, tak mi to moc nepomohlo.

Máte někdo nějakou radu?

Rádio je origoš, bez alarmu, bez dálky, centrál dělán novej v servisu asi před rokem,světlo v kufru odpojeno, protože nezhasínalo,1.2 HTP . Na diagnostiku mi to píchl soused z garáže a tam žádný problém nebyl, jen pár bezvýznamných chybiček.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Uzamčení vozidla na to nemá vliv, dálkáč nemám. Zjistil jsem ale, že někdy je proud jen do 20 mA a pak po nějaké zátěži (třeba rozsvícení světel) zůstane odběr i bez zátěže jakoby viset na 120 mA. Mi to spíše připadá zase na tu řídící jednotku. Stejně by mě zajímaly vaše hodnoty, pokud je někdo měřil.

Ahoj mám stejnej problém, spotřeba obdobná pomůže akorát při zavřenym stavu(zamackle cidlo kapoty, dveří, zamčeno) vyndat a zandat pojistku č.43 pak to klesno do normalu, vypada to ze komfortka(pokud se nepletu) na neco stale ceka a nedocka se.... vag mi nasel par problemu ale jsem bezradnej s resenim

VAG-COM verze: IHR 304.0

Autosoft

Číslo dílu řídícího modulu: 6Y0 820 045

Komponent a/nebo - verze: Klimaanlage X0830

Kódodvání softwaru:

Kód opravny:

5 Nalezeny chyby:

01596 - Servomotor klapky cerstveho/cirkulujiciho vzduchu (V154)

30-10 - preruseni n.zkrat na plus - Sporadicky

01596 - Servomotor klapky cerstveho/cirkulujiciho vzduchu (V154)

41-10 - blokovano nebo bez napeti - Sporadicky

01596 - Servomotor klapky cerstveho/cirkulujiciho vzduchu (V154)

29-10 - zkrat na kostru - Sporadicky

01596 - Servomotor klapky cerstveho/cirkulujiciho vzduchu (V154)

28-10 - zkrat na plus - Sporadicky

o - rid.jedn. v sdruzenych pristrojich (J285)

79-00 - prosim precist pamet zavad

v ostatnich jednotkach bez chyb(can-gateway,rj motoru, elektronika I,.....)

a nevim jestli to s tim ma co delat ale asi pred mesicem jsem si tam daval novy radio a to se pri vytazeni klicku asi po tejdnu prestalo vypinat, delalo to jen obcas takze jsem musel vycvakavat panel... takze jsem ho vratil a dal tam zpatky original kterej uz funguje jak ma...

->klima funguje v pořádku, ta klapka při přepnutí slyšitelně vrčí dojede kontrolka se rozsvítí a po dalším stisku zase někam jede a kontrolka pak pohasne...

nenašel by se někdo kdo by poradil ? ubec by mi nevadilo treba i vypnout klimu potrebuju auto kazdej den a takhle je to nepouzitelny...

je to 1.9tdi rv.03 dík za jakoukoliv radu

ps. doufam ze jsem se trefil do spravnyho vlakna... kdyztak to pls presunte... a pardon jestli to tu uz je ale ja nikde nic nenasel....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A myslis ze to muze mit opravdu vliv na tu spotrebu? uz se mi podarilo to dat na standartni nastaveni nebo jak to ve vagu bylo, chyby to prestalo vypisovat ale spotreba furt stejna...

jediny co to prave ted pise je

VAG-COM verze: IHR 304.0

Autosoft

Číslo dílu řídícího modulu: 6Q1 937 049 C

Komponent a/nebo - verze: 00 BN-SG. 1S33

Kódodvání softwaru: 25995

Kód opravny: WSC 23302

01598 - Napeti akumulatoru vozidla

27-00 - nesmyslny signal

typuju ze jsem to budto totalne zblbnul (hraju si s tim uz celej den) nebo je nekde problem jelikoz jsem mel auto natoceny po celou dobu (mimo to nastavovani atd..) takze by se to snad nemelo vytriskat...

jinac jak rikam topeni, klima a vsechno funguje bez problemu jen ta spotreba...

postahoval jsem uz i servisni manualy ale tam me dovedou leda tak na pojistky a napisou at si to pak najdu v prislusnym obvode ale u toho #43 je to trochu moc rozsahle...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...