Jump to content
keny

Sportovní podvozek - jaký vybrat?

Recommended Posts

Cau muze my nekdo visvetlit co a proc je lepsi zda sport podvozek nebo stavitelny podvozek dekuji

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sportovní = tvrdší a obvykle nižší (kvůli těžišti).

Stavitelný může být :

a ) na výšku

b ) na tuhost

Z názvu asi patrné vše co by mělo být. Výsledná volba je pak na tobě.

Edited by capo

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sportovní = tvrdší a obvykle nižší (kvůli těžišti).

Stavitelný může být :

a ) na výšku

b ) na tuhost

Z názvu asi patrné vše co by mělo být. Výsledná volba je pak na tobě.

dekuji ale ja bych chtel radu ktery pouzit př.supersport cca10000,-Kv stavitelny cca12000,-pro ktery se mam rozhodnout ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Myslím, že nikde nenajdeš objektivní srovnávací test.

Obecně se dá říct, že čím dražší, tím lepší (vlastnosti, životnost).

Značky jako supersport a kw jsou podle mě nesrovnatelné s těmi dražšími, jako třeba bilstein apod.

Sám nemám zkušenost s žádným, a nemohu soudit a ani po tom netoužím. Sice by se mi líbilo mít auto nižší, ale je to nepraktické. Závodit nepotřebuji, a stabilita se rapidně zvýšila použitím 17" kol.

.

Zkus si přečíst třeba toto :

http://www.autohificlub.cz/index.php?body=...Selected=186699

Share this post


Link to post
Share on other sites
Myslím, že nikde nenajdeš objektivní srovnávací test.

Obecně se dá říct, že čím dražší, tím lepší (vlastnosti, životnost).

Značky jako supersport a kw jsou podle mě nesrovnatelné s těmi dražšími, jako třeba bilstein apod.

Sám nemám zkušenost s žádným, a nemohu soudit a ani po tom netoužím. Sice by se mi líbilo mít auto nižší, ale je to nepraktické. Závodit nepotřebuji, a stabilita se rapidně zvýšila použitím 17" kol.

.

Zkus si přečíst třeba toto :

http://www.autohificlub.cz/index.php?body=...Selected=186699

no dekuji za radu mas pravdu ze to nebude jednoduchy vyber

Share this post


Link to post
Share on other sites

já bych sportovní podvozek nedával ,protože klasická octa na to nemá stavěnou kastli . bude se kroutit

Share this post


Link to post
Share on other sites
já bych sportovní podvozek nedával ,protože klasická octa na to nemá stavěnou kastli . bude se kroutit

blbost <_<

Já osobně už nějakej čásek mám Supersprint (nebylo moc penízků) a max spokojenost ve spojení se 17" kolesama je to cool.

Share this post


Link to post
Share on other sites
no u seriovky je kastle bodovaná a né svařovaná (RS)

no to se mi moc nezdá RS má akorát výzkuhy v kufru jinak myslím rozdíl není :unsure:

Share this post


Link to post
Share on other sites

to mi řekl mechanik od škodovky ,když jsem tu mojí octu chtěl předělat ,dát RS tlumiče ,brzdy a bylo i řečeno at to nedělám

Share this post


Link to post
Share on other sites
to mi řekl mechanik od škodovky ,když jsem tu mojí octu chtěl předělat ,dát RS tlumiče ,brzdy a bylo i řečeno at to nedělám

kecal...

jinak bodovani je snad jeden druh svarovani ne?

kastle na RS je totozna s normalni, jen rs ma ty dve rozpery za zadnima sedackama co vim ja a ty zase az tak nehrajou roli

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak tohle opravdu slysim poprvy. Od kdy se svaruje stejna kastle uplne jinak?? Jed se podivat na exkurzy do vyroby...my to meli v prvaku povinny.. -_-

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kluci, co rikate na jetej podvozek HP sporting ve slusnem stavu. Predni tlumice jsou i s pruzinama a jsou vyskove stelovatelny,zadni jsou jen tlumice a nemaji vyskove stelovani. Cenovka 6500kc?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kluci, co rikate na jetej podvozek HP sporting ve slusnem stavu. Predni tlumice jsou i s pruzinama a jsou vyskove stelovatelny,zadni jsou jen tlumice a nemaji vyskove stelovani. Cenovka 6500kc?

hlavne aby ti to slo na auto...ja el to HP okruhovy a na auto to neslo :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

koukám že nemá cenu sem psát svoje poznatky ,které mi navíc byli řečeny u výrobce , to víš každej nemusel v prváku na exkurzy . takže sorry ,už se nebudu vyjadřovat

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kluci, co rikate na jetej podvozek HP sporting ve slusnem stavu. Predni tlumice jsou i s pruzinama a jsou vyskove stelovatelny,zadni jsou jen tlumice a nemaji vyskove stelovani. Cenovka 6500kc?

hlavne aby ti to slo na auto...ja el to HP okruhovy a na auto to neslo :D

No prodavajici pry ma servis a tvrdi, ze by to melo jit, ale mam pocit, ze si zase tak moc jistej nebude, kdyz mi nabidli, abych si je zkusil. Ale zase je pravda, ze to se ceni :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja mam wrc pruziny a ten podvozek je sakra tuhej a to je tam mam uz sakra dlouho.No a nic se mi na kastly nekrouti.Kdyz jsem se na to ptal meho znameho co dela mechanika u skodovky,tak rikal,ze jedine budou driv odchazet cepy a loziska.A caste opravy predniho narazniku vas taky neminou :t .Jinak vse slape tak jak ma.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ja mam wrc pruziny a ten podvozek je sakra tuhej a to je tam mam uz sakra dlouho.No a nic se mi na kastly nekrouti.Kdyz jsem se na to ptal meho znameho co dela mechanika u skodovky,tak rikal,ze jedine budou driv odchazet cepy a loziska.A caste opravy predniho narazniku vas taky neminou :t .Jinak vse slape tak jak ma.

No s tim naraznikem se pocita, s tim mam problemy i ted, ze je to nizky, a to to nemam snizeny ;) Kazdopadne sem se dneska rozhod, ze radsi jetej, i kdyz kvalitni HP nevemu, ze radsi vemu ty tvrdy Kayaby a necham to na seriovejch pruzinach a uvidi se podle toho, jak se to bude chovat. S rozperama by to mohlo bejt docela magnifique ;) Ty cepy snad neco vydrzi, loziska sou trosku proklety, ufidime -_-

Share this post


Link to post
Share on other sites
koukám že nemá cenu sem psát svoje poznatky ,které mi navíc byli řečeny u výrobce , to víš každej nemusel v prváku na exkurzy . takže sorry ,už se nebudu vyjadřovat

neurazej se...

me by zajimalo jak je teda ta kastle svarovana kdyz ne bodove a kterej expert ti tohle poradil...rad bych s nim mluvil teda...

jinak doufam ze nejsi z tech ktery verej vsechno lidem z autorizovanejch servisu jen proto ze maji na monterkach napsano skoda auto....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stavitelný podvozek mám už asi rok a maximální spokojenost. Předek -20/80 a zadek -20/60. V kombinaci se 17" kolama se to nedá se sériovým srovnat.Je stavitelný pouze výškově, tuhost závisí na výšce,čím výš,tím je to měkčí. Při max. snížení mám přední nárazník asi 7cm nad zemí. Na naše silnice se s tím musí hodně opatrně :D,ale v zatáčkách to neurveš,sedí jako přibitá. Se stavitelným podvozkem je vhodné koupit i sportovní stabilizátor!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ja mam wrc pruziny a ten podvozek je sakra tuhej a to je tam mam uz sakra dlouho.No a nic se mi na kastly nekrouti.Kdyz jsem se na to ptal meho znameho  co dela mechanika u skodovky,tak rikal,ze jedine budou driv odchazet cepy a loziska.A caste opravy predniho narazniku vas taky neminou  :t .Jinak vse slape tak jak ma.

No s tim naraznikem se pocita, s tim mam problemy i ted, ze je to nizky, a to to nemam snizeny ;) Kazdopadne sem se dneska rozhod, ze radsi jetej, i kdyz kvalitni HP nevemu, ze radsi vemu ty tvrdy Kayaby a necham to na seriovejch pruzinach a uvidi se podle toho, jak se to bude chovat. S rozperama by to mohlo bejt docela magnifique ;) Ty cepy snad neco vydrzi, loziska sou trosku proklety, ufidime -_-

jen bacha na ty rozpery ze pri mensim tukesu se ti to auto muze pekne hnout...daleko vicero nez kdybys to tam nedal...ja bych zustal jen u podvozku, rozpernou tyc do prahy ne-e

Share this post


Link to post
Share on other sites
jen bacha na ty rozpery ze pri mensim tukesu se ti to auto muze pekne hnout...daleko vicero nez kdybys to tam nedal...ja bych zustal jen u podvozku, rozpernou tyc do prahy ne-e

No chce to davat bacha z vedlejsi, to je pravda ;) Ja uz ji tam mam, jen vepredu v motoru, vic jak 5 let. Snad zadnej tukec z boku nebude no :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Stavitelný podvozek mám už asi rok a maximální spokojenost. Předek -20/80 a zadek -20/60. V kombinaci se 17" kolama se to nedá se sériovým srovnat.Je stavitelný pouze výškově, tuhost závisí na výšce,čím výš,tím je to měkčí. Při max. snížení mám přední nárazník asi 7cm nad zemí. Na naše silnice se s tím musí hodně opatrně :D,ale v zatáčkách to neurveš,sedí jako přibitá. Se stavitelným podvozkem je vhodné koupit i sportovní stabilizátor!!

prosím tě, jaký to máš podvozek?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Stavitelný podvozek mám už asi rok a maximální spokojenost. Předek -20/80 a zadek -20/60. V kombinaci se 17" kolama se to nedá se sériovým srovnat.Je stavitelný pouze výškově, tuhost závisí na výšce,čím výš,tím je to měkčí. Při max. snížení mám přední nárazník asi 7cm nad zemí. Na naše silnice se s tím musí hodně opatrně :D,ale v zatáčkách to neurveš,sedí jako přibitá. Se stavitelným podvozkem je vhodné koupit i sportovní stabilizátor!!

prosím tě, jaký to máš podvozek?

Jestli myslíš značku, tak je to Vogtland (dovezeno z Německa). Info na www.vogtland.com

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...