Riper Vloženo 15. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 15. Listopad 2009 Že by čidlo teploty na chladiči????? první fabie na to trpěli, taky už jsem přetěsňoval. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sonic666 Vloženo 19. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 19. Listopad 2009 Že by čidlo teploty na chladiči????? první fabie na to trpěli, taky už jsem přetěsňoval. je to ve prostred hladice na pravi strane, neco je tam napojeni. co si presne mjenil? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Losky83 Vloženo 21. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 21. Listopad 2009 Mám podobný problém, ale vše mokré je pod nádobkou od chladiče. Doliju na max a za týden jsem pod min. Zajímalo by mě, jestli není ruplá nádobka. Jak je víčko, tak po levé straně je takový plastík, který vede až do půlky nádržky. Kolem něj je to pořád mokré, ale je to asi jen přepad, nevím... S tím máte někdo zkušenosti? Známej mi tvrdil, že fábie na netěsnosti dost trpí díky G12, ale nevím Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vikino1 Vloženo 22. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 22. Listopad 2009 sonic666 na 99% je to čidlo dotiahni alebo daj tesnenie. Losky83 je to prepad, skús vymeniť viečko. Ak by nepomohlo tak to môže byť prasknuté tesnenie pod hlavou alebo v horšom prípade prasknutá hlava. Tlak so spal. priestoru preniká do chl. okruhu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Losky83 Vloženo 22. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 22. Listopad 2009 Prasklé těsnění ani hlava to asi nebude, to by bylo vidět v oleji a tam vůbec nic není, ale bývá to zacákané okolo nádobky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vikino1 Vloženo 22. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 22. Listopad 2009 (editace) Tak vymeň to víčko.V oleji nič nemusí byť vidieť.Na fábiach sa to prejavuje šedým mastným povlakom v chl.kvapaline a v nádržke. Vo väčšine prípadov.Od PC ti nikto na dialku nepovie čo je zlé musiš vyškúšať niečo ty! Editováno: 22. Listopad 2009, autor: vikino1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Losky83 Vloženo 22. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 22. Listopad 2009 Kapalina je krásně růžová. Prolezl jsem všechny hadice a nikde nic mokrého není. Takže spíš to bude asi tim víčkem, jinak už nevím. A ještě mám totálně zablitý držák motoru a celé abs. Ale to vypadá, že je od oleje, trubka co vede k intercooleru je zespodu od oleje a asi to kape na to abs, ale olej z motoru nemizne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sonic666 Vloženo 24. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 24. Listopad 2009 sonic666 na 99% je to čidlo dotiahni alebo daj tesnenie.Losky83 je to prepad, skús vymeniť viečko. Ak by nepomohlo tak to môže byť prasknuté tesnenie pod hlavou alebo v horšom prípade prasknutá hlava. Tlak so spal. priestoru preniká do chl. okruhu. Ano, je to cidlo. Jak je tam neljip dat nove tesnenie? Zejtra to skusim dotahnot. je to komplikovane vimenit tesnenie? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vikino1 Vloženo 24. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 24. Listopad 2009 Najskôr skús opatrne dotiahnuť je tam dosť špatný prístup. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 26. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 26. Listopad 2009 Já nemusím dolévat ani kapku (zatím po 15000 km co Fabii vlastním). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sonic666 Vloženo 27. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 27. Listopad 2009 Najskôr skús opatrne dotiahnuť je tam dosť špatný prístup. dotahnout rukou? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Riper Vloženo 27. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 27. Listopad 2009 rukou to asi nepujde,mrkni co je to za klíč a bacha ať to nestrhneš chce to cit. pokud to poteče dál tak přetěsnit jak píšou výše.jde to i s autem na zemi ale měl sem toho plnouhubu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vikino1 Vloženo 27. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 27. Listopad 2009 Niekde som tu čítal,že v servise to doťahovali rukou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Riper Vloženo 27. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 27. Listopad 2009 Niekde som tu čítal,že v servise to doťahovali rukou. neprovokuj Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
allias75 Vloženo 2. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 2. Prosinec 2009 Aj mne tam kvapka nemrzka. Nevie niekto, ako je to tak utesnené? Je tam klasické tesnenie, alebo O-krúžok? To len aby som bol pripravený, keď to rozoberiem. Ďakujem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Losky83 Vloženo 10. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 10. Prosinec 2009 Ahoj, kde je ten spínač větráku? Já dolévák tak každé 2 měsíce tak z lehce pod min na max:( Ale možná mi netěsní víčko u expanzky, dost často je to zacákané okolo, tak nevím Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
andy220 Vloženo 18. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 18. Prosinec 2009 Zdarec hosi, mam pruser,idu sviatky,na slovesku pritiahli mrazy a zacala mi unikat chladiaca kvapalina.Napisal som to sem,aby som nemusel zakladat novy topik.Precital som si vsetky rady (vicko expanzky,tesnenie pod cidlom,vodna pumpa,prasknuta hlava atd.) Riesite tu ale benzinove motory,ja mam SDI r.v.2001.Pokusim sa popisat celu genezu problemu. Pred troma dnami mi pipla pristrojovka,ze chyba kvapalina,samozrejma,hladina v expanzke bola 2 cm pod min,tak som utekal kupit G12.Dolial som politra dufajuc,ze je po probleme.Rucicka i v mrazoch sedi ako pribita v strede po zohriati motora. Dnes som z hrozou zistil,ze mam malu ruzovu kaluz v pod prednym naraznikom v casti vodica.Kapalina v expanzke opat chyba,pri teplom motore cca 3 cm pod Min.Presvietil som to silnou baterkou z motoroveho priestoru,je tam blby pristup,ale ziadne viditelne uniky,i ten plastovy kryt pod motorom a naraznik pod chladicom suchy.Zda sa mi,ze ale jeden plastovy holender z boku chladica pri baterke,bol iba vlhky.Nechce sa mi verit,ze cez taketo vlhnutie sposobi stratu politra kvapaliny z chladiaceho sytemu za par dni.Je sice pravda,ze studene diely sa stiahnu a vzniknu medzery,cez ktore moze do rana vytiect kvapalina. Nanapadlo ma pozriet stav oleja,ale pevne dufam,ze tam neni ziadnen bordel.K motoru sa spravam setrne a SDI su trvalky.Nepoznate niekto nejake slabiny tohto motoru co sa tyka chladiaceho systemu,co myslite? Este dodam,som pred vymenou remena a vodnej pumpy,daval som tam origo,ktora ma nabehane 80tisic.Keby pustala vodna pumpa objavila by sa kaluz pod naraznikom? Jedine,ze by to pretieklo po tom plastovom kryte pod motrom a ten je suchy. Vdaka za kazdu cennu radu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PROCHY603 Vloženo 18. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 18. Prosinec 2009 Dotiahni vypustaci ventil na spodku chladica na lavej strane. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
andy220 Vloženo 18. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 18. Prosinec 2009 Dotiahni vypustaci ventil na spodku chladica na lavej strane. Super,diky,ak je to take jednoduche?Ale budem tam mat pristup bez zdvihaka a demontaze predneho narazniku?Ten chladic lezi na vzpere,nejak tak skriza (vraj je to normalne na SDI),ale mam pocit,ze ked vylupim mriezky tak by som sa sa tam mohol dostat vidlicovym klucom,hm?Vies mi povedat akym? Este poznamka,vraj mam TDI chladic,ktory je vacsi,ze vraj to skodovka montovala do prvych motorov. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PROCHY603 Vloženo 18. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 18. Prosinec 2009 Dotiahnes to aj rukou z vrchu od motoru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
andy220 Vloženo 19. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 19. Prosinec 2009 Dotiahnes to aj rukou z vrchu od motoru. Kiez by si mal pravdu,uz som mrkol DP a je tam taka rucne dotahovacia drazkovana hlavicka srouby na spodnej hadici.Ruky mam hrube,ale dlhe,heh Na SDI je problem vymenit aj ziarovku,vsetko je tam narvane.Inak v DP hovoria,ze treba dat dole plast kryt z motora,t.j. na zdvihaku,ale to ma asi zmysel,ked chcem vypustit kapalinu.Idem na to,dam vediet.Este raz diky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
andy220 Vloženo 19. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 19. Prosinec 2009 Pani problem odhaleny.Prasknuta plastova priruba za motorom 038 121 132 C. Pomoc zhanam, na sklade v mojej skodovke nie je, idu sviatkuyyyyyyyyy Pasuje to len s SDI,TDi to ma z hliniku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vikino1 Vloženo 19. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 19. Prosinec 2009 Tak nech ti ju objednajú.U nás jeden deň objednáš a na druhý si to môžeš prísť zobrať.To je jedna dobrá skúsenosť so škoda servisom. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luboslav101 Vloženo 15. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 15. Srpen 2011 Zdravím, mám problém s miznúcou vodou v chladiacej sústave mojej Škoda Fabia kombi 1,4MPi, 50kw, r.v. 2001. Tiekol chladiť, tak som ho dal vymeniť. Všetko v pohode prešiel som 1000km a v pohode, nič neunikalo. Ale stačilo trochu pojazdiť po veľkých stúpaniach a klesaniach, auto parkovalo aj v miernom stúpaní. A o pár km mi pípla kontrolka hladiny chladiacej zmesy. Kvapalina bola pod riskou min. Dolial som a od vtedy zase pokoj. Moja otázka. Je možne že výrazne stúpanie alebo klesanie nejako pôsobí únik chladiacej zmesy? Možno blbá otázka ale nič iné ma nenapadá. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
boobika Vloženo 15. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 15. Srpen 2011 (editace) pokud na to má vliv stoupání/klesání, tak bych to viděl jedině na prasklou (nebo jinak netěsnou) expanzku. zbytek chlazení je "pod vodou" pořád. až budeš mít auto ohřátý na provozní teplotu, sáhni na hadice k chladiči, jestli jsou tvrdé. ne jak beton, ale tvrdší. nebo je problém v netěsnosti, kterou to uniká pouze v určitém rozsahu teplot vody (než se vše prohřeje na stejnou teplotu a znovu "dotěsní"). zkus motor ohřát jen trochu (cca 1km volně) a pak prohlídni spoje. hlavně na bloku, u chladiče atd. zajeď do servisu nebo k někomu, kdo má sadu na natlakování chladícího okruhu a hned budeš vědět. Editováno: 15. Srpen 2011, autor: boobika Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.