hubo44 Posted May 26, 2010 Share Posted May 26, 2010 6V a 12V su rozdielne a Cinu či Turka nekupuj maju polovičnu životnosť. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Casy Posted May 26, 2010 Share Posted May 26, 2010 Je cívka pro 1,2 6V a 1,2 12V stejná? Někde se uvádí že je pro 1,2, 1,2 12V a 1,4 16V a někde jen 1,2 12V a 1,4 16V. Chci si ji objednat, tak se raději ptám. Vedle originál cívek se nabízí i vyrobené v Číně. Máte někdo zkušenost? Chci ji jen jako rezervní. Dneska jsou elektronický katalogy-autokelly, e-cat od Elitu-tam, hledej, cívky na škodovkách odchází, já mám měněnou, výrobce z italie. cena okolo 1000,- kč, v servise škoda, je pravda, že jsem jim řekl rok výroby typ motoru atd. , třeba najdeš i v katalogu viz. výše. Ale mě teď drží asi 65 tis. km. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
milanbicak Posted May 27, 2010 Share Posted May 27, 2010 To půjde, už jsem to jednou takle řešil. Vvždyť máme jen 3 válce, to moc možností není Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sagitarius Posted June 19, 2010 Share Posted June 19, 2010 Tak jsem včera ráno nastaroval svou 1,2 HTP, a motor se pokoušel vyskočit z auta. Pích jsem to na diagnostiku a chyba zapalování 3. válce. Vyměnil jsem cívku a v pohodě. Jen mě zarazilo, že origo cívky z Mladý Boleslavi jsou "Turkey". Toto byla už druhá. První odešla při 22.000 a druhá včera při 27.000. Teď už jen čekám, kdy odejde ta třetí [ještě že nemám dvanáctihrnec :-)]. Dal jsem "Italy", tak uvidíme, jak dlouho vydrží. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Malta Posted June 20, 2010 Share Posted June 20, 2010 mám origo z výroby Italy, najeto 185 600km a drží Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pitrys76 Posted July 3, 2010 Share Posted July 3, 2010 Takový skromný dotaz pro ty co už cívku měnili.V příručce je napsáno - vyndat vytahovákem.nic víc.Je na to opravdu něco potřeba,nebo to jde jen ručně?Snad mě to na cestě nepotká,ale nerad bych u toho maturoval,nedej bože něco polámal.Díky za rady Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Casy Posted July 4, 2010 Share Posted July 4, 2010 Je cívka pro 1,2 6V a 1,2 12V stejná? Někde se uvádí že je pro 1,2, 1,2 12V a 1,4 16V a někde jen 1,2 12V a 1,4 16V. Chci si ji objednat, tak se raději ptám. Vedle originál cívek se nabízí i vyrobené v Číně. Máte někdo zkušenost? Chci ji jen jako rezervní. mam skodu fab. 1,4 16V před dvěma lety jsem kupoval v autoriz. servisu Made in Italy, nalítáno od té doby 65 tis. km, stála okolo 1000,- Kč. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Malta Posted July 4, 2010 Share Posted July 4, 2010 Takový skromný dotaz pro ty co už cívku měnili.V příručce je napsáno - vyndat vytahovákem.nic víc.Je na to opravdu něco potřeba,nebo to jde jen ručně?Snad mě to na cestě nepotká,ale nerad bych u toho maturoval,nedej bože něco polámal.Díky za rady normálka odpojíš konektor a po stranách podebereš dvěma šroubováky, tím se ti modul povysune a pak už ho stáhneš rukou Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pitrys76 Posted July 4, 2010 Share Posted July 4, 2010 normálka odpojíš konektor a po stranách podebereš dvěma šroubováky, tím se ti modul povysune a pak už ho stáhneš rukou Tak nějak jsem si to myslel,akorát,že ten konektor půjde vysunout až po povysunutí.Každopádně dík za info Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
puummy Posted September 20, 2010 Share Posted September 20, 2010 20.9.2010 stav 72.005km pri startu kolísavé otáčky a rosvícená kontrolka motoru. Výměna prostřední zapalovací cívky za orig. ITALY namontována orig. TURKEY , výpis a smazání závad VAGem... Zítra konečne akce rozvody a výměna oleje. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rogerman Posted October 30, 2010 Share Posted October 30, 2010 Taky se chci podělit o zkušenost.Mám od výroby italy a první odešla 27000 na druhém válci dnes odešla na prvním po ujetí dalších 120km.zítra snad seženu nové a koupím si rovnou dvě.Na druhý válec jsem dal Teslu.Jsem s toho docela nešťastnej.První cívka se úplně roztekla a schořela i pojistka.Tak jsem jel na laně.Dnes jsem jen nastartoval a hned na dva a kontrolka se rosvítila.Po připojení na pc jsem byl doma!!Hlavně jsem se po přečtení vašich přízpěvků uklidnil že nejsem sám..Díky za to že se podělíte o info Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rogerman Posted January 1, 2011 Share Posted January 1, 2011 Hezký večer tak jsem zase měnil cívku nyní již poslední třetí .Najeto 31000 Nedaleko Jihlavy se mi najednou rosvítila diagnostika a hned zhasla po té se rosvítil olej a auto zhaslo....Tak jsem ještě kousek plachtil a konec.Zase odtah protože se mi rotavil i konektor k cívce číslo 1.Tím pádem my byla náhradní cívka tak nějak k ničemu protože nebyla k čemu připojit.Pc neukázal žádnou závadu ale nespolupracoval z ř.jednotkou.Po kontrole pojistek jsem vyměnil jednu 15a a už to makalo.Jen je mi divný že se mi utavil ten konektor myslím že na třetím drátu.Tak v pondělí budu schánět tu zásuvku nebo celí svazek.Nevíte někdo proč by se to mohlo takhle tavit?Je to ten samí válec jako při první výměně kde se mi roztavila cívka.Díky Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Malta Posted February 25, 2011 Share Posted February 25, 2011 tak oživím trochu toto téma, dnes ráno mi 5km od domova odešla cívka na prvním válci, samo že jsem to nepoznal hned na silnici , na kterém válci, ale že to bude cívka to jsem věděl takřka na 100%. "dobelhal" jsem se zpět, jízda na 2 až 3 válce nic moc, do kopce jsem myslel že to budu muset aj tlačit , ale dojel jsem to. Doma píchl na noťas a na prvním válci vynechávání zapalování. Do práce jsem tedy vyrazil druhým autem Feldou a jak jsem se vrátil, tak jsem na to vlítl. Naštěstí jsem měl tady od kamoša z fóra zapůjčenou náhradní, takže za 5 min vyměněno a zase drandí jak o život. Jinak odešla mi první a to při najetých poctivých 205 309km . Jen doufám, že se nezačnou hlásit hned i ostatní . Jinak průraz na modulu se dá poznat i vizuálně (jak už mi kamoš co mám od něj ten modul říkal dříve), viz ta boulička pod čísly 78180004. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hubo44 Posted February 25, 2011 Share Posted February 25, 2011 Ja tie piny vždy napnem aby bol lepši kontakt ale možna to prt pomože ale aspoň som spokojnejši že to viac vydrži. Ale novši Passat TDI tam to fakt velmi pomaha ked začnu vynechavať valce. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dubák Posted June 5, 2011 Share Posted June 5, 2011 Tak pánové na moji F1 47 kw,2003 rok mám vyměněné všechny tři cívky a to po 15000km 65000km a 170000km jedna za druhou.Jednou jsem dojel na dva válce do servisu a dvakrát odtah. Poprvé to bylo po servisu a komplet po vyčištění motorového prostoru vodou (Wap) tak jsem usoudil,že elektro věci nemá rádo vodu Měl jsem stejné potíže po mytí prostoru. Sice né WAP, ale vodou ano.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karel z HK Posted July 10, 2011 Share Posted July 10, 2011 Ahoj! Taky jsem měl problém. V sobotu 25.6. jsem vyrazil poprvé fabkou 1,2 47kW do Chorvatska. Před tím 13x Favoritem bez problémů! Za Svitavama začala cukat a tak jsem doskákal k pumpě. Hned jsem zjistil trafo na třetím válci (lehce protože hořelo). Přijel anděl dali jsme novou a radil dejte všechny. Ale nedbal jsem jen jsem koupil jednu náhradní. Další odešla před Pohořelicema při vyndavání se rozlomila v půli a jen díky tenkejm kleštím jsem spodek dostal. V Pohořelicích jsem šťasnou náhodou sehnal jednu rezervní bylo 11.30 a tak bych snad musel čekat až do pondělka. Moc jsem se rozmýšlel zda jet či se vrátit stát se to na rakouský dálnici tak by byl velkej problém. Ale jel jsem a dalších 2100 km se nic nestalo. Měl bych ale dotaz jelo by to na dva hrnky pokud bych vtáhl konektor od vadného trafa a pokud jde odpojit vstřikovací ventil aby nešlo palivo do katalyzátoru. Dík Karel Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
libero Posted July 10, 2011 Share Posted July 10, 2011 Měl bych ale dotaz jelo by to na dva hrnky pokud bych vtáhl konektor od vadného trafa a pokud jde odpojit vstřikovací ventil aby nešlo palivo do katalyzátoru. Dík Karel išlo by to,ale zrapídne slabým výkonom a nepravidelným chodom Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karel z HK Posted July 10, 2011 Share Posted July 10, 2011 To je mi jasný že bych skákal ale jde mi o to doskákat někam mimo silnici či dálnici a nespálit katalyzátor Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Malta Posted July 10, 2011 Share Posted July 10, 2011 no já takhle doskákal 4km cestu zpět domů, sám v nezatíženém autě ... a nic moc, do kopce to sotva jelo, nedokáži si to představit v naloženém na dovču. Jinak pokud ta cívka nepálí neměl by jít ani do vstřikovače benzín, mělo by to být bloklé právě ŘJ z důvodu poškození katu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jakchceš Posted September 4, 2011 Share Posted September 4, 2011 Zdravím Mám Fabku 1,2 HTP 47kwh r. v. 2006 Dnes mi odyčla zapalovacia cievka. Jednu som menil pred rokom v servise a tak ma napadlo že by to nemalo byť tak ťažké vymeniť si ju sám a ušetriť tým prachy. Prečítal som si toto vlákno že je to jednoduché, stačí na to šroubovák (niekto píše že 2 šrouováky), s ním uvoľním záapadku a cievka sa vysunie. Potom odpojiť kabely, vytiahnuť cievku a vymeniť za novu. Tak som to vyzkúšal a vobec som nenašiel západku ktorú musím šroubovákom odtiahnuť. Može mi, prosím vás, niekto napísať jak tu pos..tu cievku vytiahnem? Dík Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
libero Posted September 4, 2011 Share Posted September 4, 2011 pletieš si 2 veci....tými dvoma šrobovákmi si pomáhajú pri vyberaní cievky z hlavy valcov a nie odistenie západky a následné vybratie von.. v prílohe máš pre názornosť koncovku (nie je to taká aká na cievku),ale odistenie je to isté...zatlač konektor na cievku,vlož malý šrobováčik a zatlač s ním na poistku smerom dolu..následne povytiahni konektor.. tak snáď ti to pomôže.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jakchceš Posted September 5, 2011 Share Posted September 5, 2011 (edited) Dik za foto ale zatiaľ sú mi na nič keď nemôžem vytiahnuť ani jednu cievku. Je na to nejaké naradie alebo ju vyťahujete len rukou? Odistenie koncovky asi až taký problém nieje. Edited September 5, 2011 by Malta citace předchozího příspěvku. Citace smazána. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
libero Posted September 5, 2011 Share Posted September 5, 2011 prečítaj si toto,je tam v mojom príspevku aj odkaz na prípravok na vyťahovanie cievok a aj postup ako to vyťahovať bez prípravku http://forum.skodahome.cz/topic/111061-zapalovaci-svicky-na-fabii-12htp/page__p__1534006__fromsearch__1#entry1534006 ako sú tie šípky na obrázku vlož šrobováky a opatrne podpáč... ak ti nepomôže ten obrázok čo som ti teraz vložil,tak už neviem Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Malta Posted September 5, 2011 Share Posted September 5, 2011 (edited) no já to podebírám blíže k tomu konektoru, ale zase co nejblíže k místu než jde nátrubek cívky směrem dolů ke svíčce, je tam přece jenom více místa se pod tu cívku dostat viz zelené šipky Edited September 5, 2011 by Malta Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fajfy Posted December 25, 2011 Share Posted December 25, 2011 Je možné že vadná zapalovací cívka způsobí při lehkém sešlápnutí plynu malé cuknutí a poté až akceleraci? Výkon je v pořádku, volnoběh je jenom malinko nepravidelný, člověk aby tu nepravidelnost zpozoroval musí se hodně soustředit, ale je tam. Nerad bych měnil cívku zbytečně. Děkuji za rady. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.