hubo44 Posted December 25, 2011 Share Posted December 25, 2011 Je možna že cievka ale nemusi to byť. Treba pozreť VAGom či zapisalo vynechanie niekoreho valca. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fabobo Posted December 25, 2011 Share Posted December 25, 2011 To co popisuješ,vyloučit jistě nejde.U mojí Fábky,když začala odcházet cívka na prvním válci,tak nejprve jsem pozoroval nepravidelný volnoběh což se zhoršovalo,pak to začalo někdy až chcípat /třeba na světlech/.Tak jsem to napíchl na VAG a zjistil vynechávání zážehů - sporadická chyba.Takže výměna cívky a byl klid.Měnil jsem ji na asi 50t km.Obě ostatní jsou dosud originál. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
libero Posted December 25, 2011 Share Posted December 25, 2011 nechaj si to napojiť na diagnostiku a v adr.01 RJ motora,kanál 15 sa pozrite na vynechávanie,musia tam byť samé nuly... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Fábina máti Posted January 25, 2012 Share Posted January 25, 2012 (edited) Jsem po technické stránce úplná blbka. Startuji auto, divný zvuk, žádný tah, kontrolka motoru. Podruhé. Potřetí to vzdávám. Volám Asistenci, někoho pošlou. Pán přijel a ještě ani nezkusil nastartovat a povídá: "To bude cívka...." a mávl rukou. Nastartoval. "Je to rozhodně cívka. Zítra to máte spravený." Auto odtáhl. Druhý den mi oznámil, že když to sundali z odtahovky, už se závada neprojevila. Zkusili to opakovaně a furt nic, takže diagnostika. Nakonec to teda nějak našli a cívku vyměnili. Upozornil mě, že je to velice častý problém u těchto Fábií a ať počítám s tím, že do půl roku odejdou i ostatní. Edited January 25, 2012 by Fábina máti Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
danos44 Posted January 30, 2012 Share Posted January 30, 2012 Aj ja som mal problémy s cievkami.Cesta z BA do Prahy dialnica normál 130 km.Na začiatku Prahy motor začal škbať kontrolka motora a koniec.Riešil som to cez poisťovňu odťahom do servisu, kde ma bratia Česi ošklbali o 3500 Čk za výmenu jednej spálenej cievky. O dva dni cesta Praha BA a znova cca 40 km pred cielom ďalšia cievka tento krát spálený aj konektor, daľší odťah (ešte že som ich neplatil lebo by som sa zbláznil).Auto má najazdených 52000 km.Takže ak chcete meniť cievky na ceste odporúčam voziť nie len náhradnú cievku ale aj merák, spájkovačku, náhradný konektor a poprípade aj menič napätia.Ďakujem pekne za taký podarený motor. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Malta Posted January 31, 2012 Share Posted January 31, 2012 3500 ??? Tak to je fakt darda a to ti za tu cenu měnili jen jednu??? ... ještě že ji vozím sebou a umím vyměnit Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MiraXP Posted February 7, 2012 Share Posted February 7, 2012 Hmm, tak už jsem také zavítal v klubu .... zdechlo mi auto a jelo, rsp. nejelo jen na dva válce .... ale zajímavé je, že když jsem cívku vyndal, tak odpor jsem naměřil kolem 383 Ohmů .... a nejelo to ! Nesehnal jsem na rychlo nic jiného než Turkey, i když na krabičce origo balení je Made in Italy .... No ale zatím to jede, tak uvidíme, klepu na plech ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sturgeon Posted September 4, 2012 Share Posted September 4, 2012 Měl bych dotaz která zapalovací cívka je třetí,když se dívám na motor tak ta vpravo u baterky? Děkuji Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hubo44 Posted September 4, 2012 Share Posted September 4, 2012 Ano ta u baterky je trojka. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sturgeon Posted September 9, 2012 Share Posted September 9, 2012 Prosím o pomoc,vag mi hlásí vynechávání zapalování na 3tím válci,vyměnil jsem zapalovací cívku i svíčku a nepomohlo to =( . Jakmile zvýším otáčky tak se rozbliká kontrolka motoru a pak na volnoběh začne svítit a auto vůbec nechce jet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
libero Posted September 9, 2012 Share Posted September 9, 2012 zmeraj tlaky.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sturgeon Posted September 9, 2012 Share Posted September 9, 2012 Bohužel nemám jak,asi to budu muset dát na opravu do servisu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Malta Posted September 9, 2012 Share Posted September 9, 2012 jen pro zaímavost ... máš šesti ventil? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sturgeon Posted September 10, 2012 Share Posted September 10, 2012 mám 47KW 12V BME Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Malta Posted September 10, 2012 Share Posted September 10, 2012 hm , tak to jsem tedy sám zvědav ... dej pak vědět jak ty tlaky dopadly Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bobor Posted September 14, 2012 Share Posted September 14, 2012 Čo poviete na zapaľovacie cievky značky VALEO. Cena 44 €. Jedná vymenená, dve ešte originál, ale asi súce na výmenu. (90 000 km) Ostať pri Valeo, alebo zmeniť značku? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sgar1 Posted September 15, 2012 Share Posted September 15, 2012 preco si menil ti odišla ja mám 175 000km a jedna vymenená dve originál a v pohode Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lipan-pan Posted September 15, 2012 Share Posted September 15, 2012 zdravím,postihlo to i mne.Když jsem tu Fabku koupil 1.2,47kw BME motor,mněla najeto asi 70tisíc.Stalo se mi to hned za hranicemi s Polskem.Naštěstí je to kousek k automechanikovi.Vyměnil cívku,vymazal chybu.Dal mi tam cívku BERU a hned mi říkal,že je dobré vyměnit i zbývající.Za 40000tiskm mám zatím klid(doufám,že jsem to nezakřiknul) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Malta Posted September 15, 2012 Share Posted September 15, 2012 (edited) momentálně mám ještě jednu origo ... tedy 246 000km . Ty dvě již měněné vydržely více jak 200t km Edited September 17, 2012 by Malta Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bobor Posted September 17, 2012 Share Posted September 17, 2012 preco si menil ti odišla ja mám 175 000km a jedna vymenená dve originál a v pohode Veru odišla. Ešte dobre že blízko domu, tak som nejak dotypkal. Preto chcem voziť náhradnu. Výmena sa dá zvládnuť celkom hravo. Len by som nechcel kúpiť niečo, čo po pár kkm znovu odíde. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sturgeon Posted September 20, 2012 Share Posted September 20, 2012 Prosím o pomoc,vag mi hlásí vynechávání zapalování na 3tím válci,vyměnil jsem zapalovací cívku i svíčku a nepomohlo to =( . Jakmile zvýším otáčky tak se rozbliká kontrolka motoru a pak na volnoběh začne svítit a auto vůbec nechce jet. Tak jsem dnes konečně odvezl auto do servisu a vypadá to na skočené rozvody,více budu vědět zítra. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Malta Posted September 20, 2012 Share Posted September 20, 2012 jen tak pro zajímavost co máš za MR (nejlépe i měsíc) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sturgeon Posted September 20, 2012 Share Posted September 20, 2012 vyrobeno 2/2006, najeto 90tisíc, 1,2 12V BME Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sgar1 Posted September 20, 2012 Share Posted September 20, 2012 na takom motore by tak lachko rozvody skočiť nemali ale možné je všetko.netreba parkovať na rýchlosti aby nezatlačilo šponovák Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fantomas-007 Posted September 20, 2012 Share Posted September 20, 2012 Může to být i vadný vstřikovač Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.