Jump to content

Vadné zapalovací cívky 1.2 HTP


Spiol

Recommended Posts

To co popisuješ,vyloučit jistě nejde.U mojí Fábky,když začala odcházet cívka na prvním válci,tak nejprve jsem pozoroval nepravidelný volnoběh což se zhoršovalo,pak to začalo někdy až chcípat /třeba na světlech/.Tak jsem to napíchl na VAG a zjistil vynechávání zážehů - sporadická chyba.Takže výměna cívky a byl klid.Měnil jsem ji na asi 50t km.Obě ostatní jsou dosud originál.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...
Guest Fábina máti

Jsem po technické stránce úplná blbka. Startuji auto, divný zvuk, žádný tah, kontrolka motoru. Podruhé. Potřetí to vzdávám. Volám Asistenci, někoho pošlou. Pán přijel a ještě ani nezkusil nastartovat a povídá: "To bude cívka...." a mávl rukou. Nastartoval. "Je to rozhodně cívka. Zítra to máte spravený." Auto odtáhl. Druhý den mi oznámil, že když to sundali z odtahovky, už se závada neprojevila. Zkusili to opakovaně a furt nic, takže diagnostika. Nakonec to teda nějak našli a cívku vyměnili. Upozornil mě, že je to velice častý problém u těchto Fábií a ať počítám s tím, že do půl roku odejdou i ostatní.

Edited by Fábina máti
Link to comment
Share on other sites

Aj ja som mal problémy s cievkami.Cesta z BA do Prahy dialnica normál 130 km.Na začiatku Prahy motor začal škbať kontrolka motora a koniec.Riešil som to cez poisťovňu odťahom do servisu, kde ma bratia Česi ošklbali o 3500 Čk za výmenu jednej spálenej cievky. O dva dni cesta Praha BA a znova cca 40 km pred cielom ďalšia cievka tento krát spálený aj konektor, daľší odťah (ešte že som ich neplatil lebo by som sa zbláznil).Auto má najazdených 52000 km.Takže ak chcete meniť cievky na ceste odporúčam voziť nie len náhradnú cievku ale aj merák, spájkovačku, náhradný konektor a poprípade aj menič napätia.Ďakujem pekne za taký podarený motor.

Link to comment
Share on other sites

Hmm, tak už jsem také zavítal v klubu .... zdechlo mi auto a jelo, rsp. nejelo jen na dva válce .... ale zajímavé je, že když jsem cívku vyndal, tak odpor jsem naměřil kolem 383 Ohmů .... a nejelo to !

Nesehnal jsem na rychlo nic jiného než Turkey, i když na krabičce origo balení je Made in Italy .... :kol-32:

No ale zatím to jede, tak uvidíme, klepu na plech ! :kol-47:

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

zdravím,postihlo to i mne.Když jsem tu Fabku koupil 1.2,47kw BME motor,mněla najeto asi 70tisíc.Stalo se mi to hned za hranicemi s Polskem.Naštěstí je to kousek k automechanikovi.Vyměnil cívku,vymazal chybu.Dal mi tam cívku BERU a hned mi říkal,že je dobré vyměnit i zbývající.Za 40000tiskm mám zatím klid(doufám,že jsem to nezakřiknul)

Link to comment
Share on other sites

preco si menil ti odišla ja mám 175 000km a jedna vymenená dve originál a v pohode

Veru odišla. Ešte dobre že blízko domu, tak som nejak dotypkal. Preto chcem voziť náhradnu. Výmena sa dá zvládnuť celkom hravo. Len by som nechcel kúpiť niečo, čo po pár kkm znovu odíde.

Link to comment
Share on other sites

Prosím o pomoc,vag mi hlásí vynechávání zapalování na 3tím válci,vyměnil jsem zapalovací cívku i svíčku a nepomohlo to =( . Jakmile zvýším otáčky tak se rozbliká kontrolka motoru a pak na volnoběh začne svítit a auto vůbec nechce jet.

Tak jsem dnes konečně odvezl auto do servisu a vypadá to na skočené rozvody,více budu vědět zítra.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...