Přejít na obsah

Zpětné zrcátka z Passata B6 na Octaviu I


lamosi

Doporučené příspěvky

Tak posilam dalsi foto ... uploadol jsem to na svuj server, tady je omezeni pro velikost prilohy a musel bych psat jeden prispevek pro kazdou fotku.

Nebylo vubec jednoduchy dostat je tam. Byl nutnej zasah do dveri ... original zrkadla, co ma Octavia I jsou prichycene na 3 srouby, a Passat ma sroubu jenom jednu a to ve strede, kde ma zas Octavia diru pro kabel. Navic, plast, ktery se priklada ke dverim je na Octavii rovnej a so zrkadla Passat-a trci trojuhelnik. Tak bylo potrebne trochu upravit trojuhelnik jak na zrkadle, tak vyrezat novej ve dverich ... Vsechno je ale mozne udelat tak, aby nebyl problem namontovat puvodni zrkadla zpatky. Tady je videt, co bylo potreba rezat na dverich. Navic, plastovy uchyt (trojuholnik) na zrcatku z Passata je o trochu mensi, jak na Octavii, teda bylo potreba to necim "oblozit". Ako reseni jsem vymyslel tohle, teda oblepil jsem vyrez po vnitrni hrane samolepici gumou. Bylo to mozne jenom tak, jak je vyfoceno, smerem k oknu by se ta guma nevesla. Navic, nechal jsem tam i puvodni tesneni, bylo ho taky potreba trochu upravit, ale jenom tolik, aby nevadilo nalepene gume. Pak uz jenom vlozit zrcadlo a z vnitrni strany prisroubovat. Kabel od elektriky zrcadla jsem natahl pres puvodni diru a taky pres ni vychazi i sroub do zrcadla .. je vsak nutny pouzit velkou podlozku (taky jsem dal pojistnou). Jo, a jeste ... jak je videt na predchozi fotografii, na pravy dolni dire je vystuha pro "hlinnikovy" trojuholnik na zrcadle. Jak je videt, tak na miste, kde je leva spodni dira se ten trojuholnik opre, no na druhe strane uz nema kde a nebylo by mozne pritahnout zrcadlo poradne, protoze by drzelo jenom na vnejsim plastovom trojuhelniku. Presne mi tam vesli nejake dorazy z kapoty ... myslim, ze to bylo z Favorita, ale sedeli na milimetr :) Zrcadlo se teda oprelo na leve i prave strane mezi sroubem, poradne jsem ho pritahl a bylo to...

To byla montaz ... Pak jeste elektrika ... Smerovka, to je jasny, potahl jsem to od bocne smerovky ale tak, ze jsem konce noveho kabelu prichytil o zarovku a tu zasunul zpatky, teda, puvodni zarovka blika a taky mam napojenej novy kabel. Ale, nechtel jsem, aby zarovka v blatniku blikala, protoze bych vypadal jak de*il, tak jsem to zaizoloval a dal dovnitr blatniku (vysledek). Pak uz jsem jenom zalepil krytku od smerovky, aby do ni nesla spina (prozatim, diry v blatniku pujdou pryc a blatnik bude cistej, ale ted nebyl na to cas). Kabel od smerovky krasne presel pres plast mezi blatnikem a dvermi, pak do prechodove gumy mezi karoserii a dvermi a popri elektrike ovladani zrcatka. Smerovka byla napojena (treba vsak dat pozor na (+) a (-) - LED-ke v zrcadle to neni jedno jak zarovke). No a elektrika v zrcadlech byla na poslednim miste. Barvy kabelu sice vubec nesedi, ale da se na to velice jednoduse prijit ... Mam mapovani barev napsane nekde v aute, priste to tady napisu, aby to bylo kompletni.

No a nevim co jeste ... snad uz jenom vysledni efekt :)

| Foto 01 | Foto 02 | Foto 03 | Foto 04 | Foto 05 | Foto 06 | Foto 07 | Foto 08 | Foto 09 | Foto 10 |

Editováno: , autor: lamosi
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo, a komu se zdaji ty zrcatka trochu velky, tak je pravda, ze vetsi jsou :) Ale, je to jenom o zvyku a musim rict, jsou lepsi jak puvodni na Octavii ... jsou sice kratsi, ale vyssi a videt v nich mnohem vic ...

Proste, jsem 100% spokojenej, ze jsem to vymenil :) Poslem pak jeste nejake foto -_-

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je to FINE, ale je to presne jeden z tech doplnku, co s nim je mraky prace a trapeni a neni to skoro videt ( pro toho kdo to nezna a nestuduje to...) ;)

Jo, to s Tebou absolutne souhlasim ... vsimne si to malokdo, vetsinou ten, kdo se o auta zajima a jinak je to kazdemu uplne jedno ... ja jsem to ale delal pro sebe, desne se mi libi jak jedu vecer a zevnitr vidim jak mi blika zrcatko ... ja jsem proste "pacient" :) Nelituju toho ... i kdyz si to opravdu malokdo vsimne :) Hlavne ze mam z toho radost :p No ne?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je to FINE, ale je to presne jeden z tech doplnku, co s nim je mraky prace a trapeni a neni to skoro videt ( pro toho kdo to nezna a nestuduje to...) ;)

Jo, to s Tebou absolutne souhlasim ... vsimne si to malokdo, vetsinou ten, kdo se o auta zajima a jinak je to kazdemu uplne jedno ... ja jsem to ale delal pro sebe, desne se mi libi jak jedu vecer a zevnitr vidim jak mi blika zrcatko ... ja jsem proste "pacient" :) Nelituju toho ... i kdyz si to opravdu malokdo vsimne :) Hlavne ze mam z toho radost :p No ne?

Tak to kazdopadne souhlasim, take je mi tak nejak jedno co si kdo kolem rekne, delal jsem si to take pro sebe... Treba podsviceni otvirani dveri... ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hodně dobré mám doma zrcátka na ocII tak nevím jestli to mám rysknout tu práci ...........

Nevim, jak je to s drzakem u OII ... ale nekde na foru se toto tema rozebiralo ... dokonce si myslim, ze nekdo tu vystavil i foto (fotomontaz) a z OII to taky neni spatne, ale ta hrana na zrcatku to trochu rusi ... pred tim nez jsem si OI koupil jsem taky chtel zrcatka z OII, ale pak jsem investoval radsi do zrcatek z B6-tky :) I kdyz, rad bych videl ty OII ve skutecnosti na vlastni oci ;-)

http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=20280

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak koukám, že samé kladné názory ... to jsem moc rád, taky se mi to líbí :palec2:

Ahoj,

moc superrrrrrrrrr. Kolik tě to zhruba stálo. Docela dost vážně o tom přemejšlim.

Ahoj,

stalo ma to 5.000,- Kc za zrkadla, do laku mi to daval otec, takze to Ti nepoviem, mal som to gratis ;-) a inak asi 60,- Kc kabel co som tahal od smeroviek ... Jo, a kopec casu, je treba to poradne dopasovat -_-

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 7 měsíců později...
Tak posilam dalsi foto ... uploadol jsem to na svuj server, tady je omezeni pro velikost prilohy a musel bych psat jeden prispevek pro kazdou fotku.

Nebylo vubec jednoduchy dostat je tam. Byl nutnej zasah do dveri ... original zrkadla, co ma Octavia I jsou prichycene na 3 srouby, a Passat ma sroubu jenom jednu a to ve strede, kde ma zas Octavia diru pro kabel. Navic, plast, ktery se priklada ke dverim je na Octavii rovnej a so zrkadla Passat-a trci trojuhelnik. Tak bylo potrebne trochu upravit trojuhelnik jak na zrkadle, tak vyrezat novej ve dverich ... Vsechno je ale mozne udelat tak, aby nebyl problem namontovat puvodni zrkadla zpatky. Tady je videt, co bylo potreba rezat na dverich. Navic, plastovy uchyt (trojuholnik) na zrcatku z Passata je o trochu mensi, jak na Octavii, teda bylo potreba to necim "oblozit". Ako reseni jsem vymyslel tohle, teda oblepil jsem vyrez po vnitrni hrane samolepici gumou. Bylo to mozne jenom tak, jak je vyfoceno, smerem k oknu by se ta guma nevesla. Navic, nechal jsem tam i puvodni tesneni, bylo ho taky potreba trochu upravit, ale jenom tolik, aby nevadilo nalepene gume. Pak uz jenom vlozit zrcadlo a z vnitrni strany prisroubovat. Kabel od elektriky zrcadla jsem natahl pres puvodni diru a taky pres ni vychazi i sroub do zrcadla .. je vsak nutny pouzit velkou podlozku (taky jsem dal pojistnou). Jo, a jeste ... jak je videt na predchozi fotografii, na pravy dolni dire je vystuha pro "hlinnikovy" trojuholnik na zrcadle. Jak je videt, tak na miste, kde je leva spodni dira se ten trojuholnik opre, no na druhe strane uz nema kde a nebylo by mozne pritahnout zrcadlo poradne, protoze by drzelo jenom na vnejsim plastovom trojuhelniku. Presne mi tam vesli nejake dorazy z kapoty ... myslim, ze to bylo z Favorita, ale sedeli na milimetr :) Zrcadlo se teda oprelo na leve i prave strane mezi sroubem, poradne jsem ho pritahl a bylo to...

To byla montaz ... Pak jeste elektrika ... Smerovka, to je jasny, potahl jsem to od bocne smerovky ale tak, ze jsem konce noveho kabelu prichytil o zarovku a tu zasunul zpatky, teda, puvodni zarovka blika a taky mam napojenej novy kabel. Ale, nechtel jsem, aby zarovka v blatniku blikala, protoze bych vypadal jak de*il, tak jsem to zaizoloval a dal dovnitr blatniku (vysledek). Pak uz jsem jenom zalepil krytku od smerovky, aby do ni nesla spina (prozatim, diry v blatniku pujdou pryc a blatnik bude cistej, ale ted nebyl na to cas). Kabel od smerovky krasne presel pres plast mezi blatnikem a dvermi, pak do prechodove gumy mezi karoserii a dvermi a popri elektrike ovladani zrcatka. Smerovka byla napojena (treba vsak dat pozor na (+) a (-) - LED-ke v zrcadle to neni jedno jak zarovke). No a elektrika v zrcadlech byla na poslednim miste. Barvy kabelu sice vubec nesedi, ale da se na to velice jednoduse prijit ... Mam mapovani barev napsane nekde v aute, priste to tady napisu, aby to bylo kompletni.

No a nevim co jeste ... snad uz jenom vysledni efekt :)

| Foto 01 | Foto 02 | Foto 03 | Foto 04 | Foto 05 | Foto 06 | Foto 07 | Foto 08 | Foto 09 | Foto 10 |

:palec2: Dobry navod. Elektricke ovladanie a vyhrev funguju bez problemov?? To je asi jedine coho sa bojim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 12 let později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...