Přejít na obsah
  • Vytvořit účet
TiGeRZ

HELP problem s motorom

    Doporučené příspěvky

    pocas jazdy ked som presiel po kanaly silno sa auto zatriaslo a zacalo mi silne dymit s vyfuku(husty biely smradlavy dym)....rozosvietila sa kontrolka EPC a motora, zacal klepat ma divny zvuk..... HEEEELP....po vypnuti zacal normalne bezat a zase po 50m zacal zase ten biely dym a to iste kontrolky a klepanie :disgust: co tomu moze byt ?

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Ťažko povedať, skús skontrolovať podvozok, či tam nei je nejaké viditeľné poškodenie. Čo rozumieš pod tým, že "prešiel po kanáli a auto sa zatriaslo"? Skús to popísať obšírnejšie, takto to môže byť hocičo.

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky
    Ťažko povedať, skús skontrolovať podvozok, či tam nei je nejaké viditeľné poškodenie. Čo rozumieš pod tým, že "prešiel po kanáli a auto sa zatriaslo"? Skús to popísať obšírnejšie, takto to môže byť hocičo.

    proste tam bol kanal klasika z deklom...a presiel som po nom dost rychlo az sa auto otriaslo..nevsimol som si ho :angry:

    zacalo najprv strasne dymyt z vyfuku husty biely smradlavy dym.... a potom sa motor zacal klepat a svietia kontrolky EPC A kontrolka motora.... po chvily to prestalo a isiel som normalne a po 50m zase to iste :angry:

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    A nechýbal na tom kanáli poklop? Naši tmavý spoluobčania ich totiž radi odnášajú do zberu...

    V každom prípade, skontroluj podvozok, či si náhodou o niečo nezavadil. Biely dym z vyfuku nie je dobre znamenie, znamena spaleny olej.

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky
    A nechýbal na tom kanáli poklop? Naši tmavý spoluobčania ich totiž radi odnášajú do zberu...

    V každom prípade, skontroluj podvozok, či si náhodou o niečo nezavadil. Biely dym z vyfuku nie je dobre znamenie, znamena spaleny olej.

    toto som vycital....

    Hustý biely dym znamená, že do spaľovacieho priestoru uniká voda z chladiaceho systému

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Áno, môže to byť aj voda. Bez toho, že sa na to pozrie nejaký mechanik sa to obávam nebude dať vyriešiť :angry:

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    ece otazka sestra ma odtahovala s TT cca 25km...a cely cas som sa musel pretlacat zo servom nemoze mu to nejako uskodit ?

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    tak dnes som odvliekol auto do servisu a technik mi povedal ze mi zavola kolko to bude stat :angry: na papiery mam predpokladanu sumu co mi dali 10000SK :angry: .....

    ked to napichol na vag tak zistil chybu v 3 valci v zapalovani...tak to bude zrejme to tesnenie a unika do 3 valca voda :angry:

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky
    tak dnes som odvliekol auto do servisu a technik mi povedal ze mi zavola kolko to bude stat :angry: na papiery mam predpokladanu sumu co mi dali 10000SK :angry: .....

    ked to napichol na vag tak zistil chybu v 3 valci v zapalovani...tak to bude zrejme to tesnenie a unika do 3 valca voda :angry:

    tak pokial by to bolo len tesnenie pod hlavou tak 10t to nebude ale pocital by som tak 3-4t. aj ked clovek nikdy nevie co si servis vymysli preto pozor davaj a dva krat si rozmysli s cim im das suhlas.

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky
    tak dnes som odvliekol auto do servisu a technik mi povedal ze mi zavola kolko to bude stat  :angry:  na papiery mam predpokladanu sumu co mi dali 10000SK  :angry: .....

    ked to napichol na vag tak zistil chybu v 3 valci v zapalovani...tak to bude zrejme to tesnenie a unika do 3 valca voda  :angry:

    tak pokial by to bolo len tesnenie pod hlavou tak 10t to nebude ale pocital by som tak 3-4t. aj ked clovek nikdy nevie co si servis vymysli preto pozor davaj a dva krat si rozmysli s cim im das suhlas.

    ja som im dal suhlas na vymenu tesnenia pod hlavou....hovoril ze rozobratie a zlozenie cca 10hod :disgust: ....+ robota + tesnenie 1400SK + pasta tesniaca cca 900SK + uprava hlavy 700SK .....pocitam 6000SK...a dufam ze to je len to tesnenie a nie prasknuta hlava motora :angry:

    Editováno na TiGeRZ

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky
    tak dnes som odvliekol auto do servisu a technik mi povedal ze mi zavola kolko to bude stat  :angry:  na papiery mam predpokladanu sumu co mi dali 10000SK  :angry: .....

    ked to napichol na vag tak zistil chybu v 3 valci v zapalovani...tak to bude zrejme to tesnenie a unika do 3 valca voda  :angry:

    tak pokial by to bolo len tesnenie pod hlavou tak 10t to nebude ale pocital by som tak 3-4t. aj ked clovek nikdy nevie co si servis vymysli preto pozor davaj a dva krat si rozmysli s cim im das suhlas.

    ja som im dal suhlas na vymenu tesnenia pod hlavou....hovoril ze rozobratie a zlozenie cca 10hod :disgust: ....+ robota + tesnenie 1400SK + pasta tesniaca cca 900SK + uprava hlavy 700SK .....pocitam 6000SK...a dufam ze to je len to tesnenie a nie prasknuta hlava motora :angry:

    tak to ta sklamem bude to viac ja som ratal menej hodin. 1h=+- 450sk a ked som to zratal tak to vychadza 7,5t a ver tomu ze oni sa priblizia k tej odhadovanej cene :angry:

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    ale takato chyba na HTP ma dost sklamala myslel som si ze je to skoro bezproblemovy motor.....

    Ked sme to dnes nastartovali a dymilo sa aj z motora len sme nevedeli odkial :angry:

    dal som to do servisu skoda len preto lebo davaju zaruku 6 mesiacov...

    Editováno na TiGeRZ

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    inak olonzo to tu kedysi pisal ze tesnenia menia na MPI a neviem ci nespominal aj HTP. viem ze tam bol problem s napinakmi.

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky
    inak olonzo to tu kedysi pisal ze tesnenia menia na MPI a neviem ci nespominal aj HTP. viem ze tam bol problem s napinakmi.

    s napinkami ? co to je ?

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky
    inak olonzo to tu kedysi pisal ze tesnenia menia na MPI a neviem ci nespominal aj HTP. viem ze tam bol problem s napinakmi.

    s napinkami ? co to je ?

    U tech HTP 47kW se meni napinak retezu a meni se i lyzina, dava se tam delsi, aby nedoslo k dalsimu preskoceni retazu.

    Foto

    post-8-1172953169.gif

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky
    asi som tu jediny co mu idu na HTP menit tesnenie pod hlavu :(

    To uz jsem menil hodnekrat htp 47kW, ale kvuli tomu, ze tam byly preskocene rozvody, potkalo se to, a byly ohnute ventily ikdyz skodovka tvrdi, ze se pri preskoceni retazu, nemuzou ohnout.

    Ale u fabie htp 40kW se toto nekdy nestalo a ani snad nemuze stat, tesneni normalne vymen.

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky
    asi som tu jediny co mu idu na HTP menit tesnenie pod hlavu  :(

    To uz jsem menil hodnekrat htp 47kW, ale kvuli tomu, ze tam byly preskocene rozvody, potkalo se to, a byly ohnute ventily ikdyz skodovka tvrdi, ze se pri preskoceni retazu, nemuzou ohnout.

    Ale u fabie htp 40kW se toto nekdy nestalo a ani snad nemuze stat, tesneni normalne vymen.

    pracujes v servise ? na kolko by vysla vymena tesnenia ? duuuufam ze to bude len to tesnenie :angry:

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky
    asi som tu jediny co mu idu na HTP menit tesnenie pod hlavu  :(

    To uz jsem menil hodnekrat htp 47kW, ale kvuli tomu, ze tam byly preskocene rozvody, potkalo se to, a byly ohnute ventily ikdyz skodovka tvrdi, ze se pri preskoceni retazu, nemuzou ohnout.

    Ale u fabie htp 40kW se toto nekdy nestalo a ani snad nemuze stat, tesneni normalne vymen.

    Taky bych se divil kdyby u motoru se 4 ventilovou technikou při přeskočení nebo prasknutí řemné ventily s pístama nepotkaly.

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky
    asi som tu jediny co mu idu na HTP menit tesnenie pod hlavu  :(

    To uz jsem menil hodnekrat htp 47kW, ale kvuli tomu, ze tam byly preskocene rozvody, potkalo se to, a byly ohnute ventily ikdyz skodovka tvrdi, ze se pri preskoceni retazu, nemuzou ohnout.

    Ale u fabie htp 40kW se toto nekdy nestalo a ani snad nemuze stat, tesneni normalne vymen.

    Taky bych se divil kdyby u motoru se 4 ventilovou technikou při přeskočení nebo prasknutí řemné ventily s pístama nepotkaly.

    U starsich verzi fabii 1.2 HTP 47kW ten rozvodovy retaz muze preskocit, vetsinou o jeden zu a tim padem se ohnou pouze ventily diky hydraulickym zdvihatkum, nicmene uz jsem to tady na foru jednou psal.Pri tom preskoceni, se pak meni ty lyziny, davaji se tam delsi a tim padem by to uz nemelo preskocit. Skodovka se z toho poucila a ted se ty lyziny delaji uz delsi.

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky
    asi som tu jediny co mu idu na HTP menit tesnenie pod hlavu  :(

    To uz jsem menil hodnekrat htp 47kW, ale kvuli tomu, ze tam byly preskocene rozvody, potkalo se to, a byly ohnute ventily ikdyz skodovka tvrdi, ze se pri preskoceni retazu, nemuzou ohnout.

    Ale u fabie htp 40kW se toto nekdy nestalo a ani snad nemuze stat, tesneni normalne vymen.

    Taky bych se divil kdyby u motoru se 4 ventilovou technikou při přeskočení nebo prasknutí řemné ventily s pístama nepotkaly.

    http://forum.skodahome.cz/index.php?showto...=0entry363530

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Dík.

    Jinak jen tak pro informaci jak se na HTP nastavujou rozvody? Jsou tam něaký drážky do ktrejch se dá pravítno, nebo značky...?

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky
    Dík.

    Jinak jen tak pro informaci jak se na HTP nastavujou rozvody? Jsou tam něaký drážky do ktrejch se dá pravítno, nebo značky...?

    u fabie 1.2 HTP 47kW na vackach jsou krytky, ktere jsou zajistene 6tkou srobem, krytky se musi vydelat a na vackach jsou drazky, do kterych se vsune pripravek 2x, pak se vysroubuje snimac otacek, ktery je umisteni vzadu jek je saci potrubi a zajisti se pripravkem setrvacnik, ale tyto veci jdou udelat i bez pripravku, kdyz si to oznacis. Pokud sundavas vyko rozvodu, jsou tam dve ozubena kola, ktere jsou oznaceny ryskami, ktere museji byt naproti sobe, tim pak jsou rozvody nastaveny. Nic na tym neni je to jednoduch, "je to jako motor z motorky". Je to v podstate jednoduchej a vykonej motor.

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

    Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

    Vytvořit účet

    Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

    Vytvořit nový účet

    Přihlásit se

    Máte již účet? Zde se přihlašte.

    Přihlásit se

    ×