Přejít na obsah

VAG/VCDS, kabel Fast KKL - USB,nebo HEX-CAN - diagnostika pro OI


dag

Doporučené příspěvky

Neuvedl jsi důležitou část - je to originální kabel, nebo nějaký klon? Jestli je originální, tak se obrať na podporu prodejce, kterou jsi ke kabelu získal. Pokud je to klon, tak vše nasvědčuje tomu, že můžeš začít shánět nový, jelikož se po té "nějaké pitomé aktualizaci" zablokoval a zničil...

Ovladače instalovat zkoušet netřeba, u klonu to probíhá tak, že přijde s CD, vezmeš CD, nahraješ program kde se ti na konci nahrají USB ovladače a je to. V programu zakázat aktualizace a na nic nesahat a bude fungovat, dokud v kabelu něco neodejde stářím. :)

U originálu to probíhá tak, že jdeš na stránky Ross-Tech, stáhneš poslední verzi, nahraješ ovladače a vše funguje...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Co tak na odkazu vidím, tak je to nějaký "VAG1" kabel, který spolupracuje s programem "ROBEKO" a s VCDS a VAG-COM nemá nic společného. Rozhodně se nejedná o HEX-CAN kabel a už vůbec ne originální od Ross - Tech (nějaké vnitřnosti asi budou), obrať se tedy na autora kabelu ať ti řekne co a jak...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 3 týdny později...

Buď ho vyčisti a s ním i potrubí, nebo ho fyzicky zaslep (u tvého motoru by to chybu hlásit nemělo) a nebo najdi někoho (třeba TDIfun), kdo ti ho přímo v mapě softwaru vypne, stojí to myslím tisícovku. Pomocí VAGu ho maximálně trochu omezíš, ale stejně nepojede na méně, než na nějakých 45 %, takže pořád tam bude a pořád bude fungovat...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dobrý den

S Vagem jsem absolutní začátečník a zatím jsem si hrál jen se čtením závad a zkouškou akčních členů.Moje octa má mít podle všechno 4 airbagy.Můžete mi zde prosím napsat návod, jak zjistím, že tam ty bagy skutečně jsou? Moje auto bylo bohužel narvané předchozím majitelem na bok, tak by mě zajímalo na čem jsem.

Ještě si pamatuju, že mi známej ukazoval na vagu, kterej válec jak pálí...to tam taky nemlžu najít.

Díky za odpověď.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám dotaz k "Přizpůsobení" přístrojové desky.

Od začátku.

Chci měnit olej ne co 15 tkm, ale dřív, řekněme co 13 tkm.

Proto potřebuji v Přizpůsobení nastavit "Zbývající hodnota pro výměnu oleje".

Podle VIS-u to v přístrojovkách do 00 jde:

post-57881-0-76013000-1337757694_thumb.j

Ale pro přístrojovky od 01 nic takového není.

Jen přizpůsobení po výměně, kdy se zadá jakoby ujetou vzdálenost a uplynulou dobu na staré přístrojovce aby nová jen "pokračovala" dál v počítání. Alespoň já to tak pochopil:

post-57881-0-43102100-1337759167_thumb.j

A teď můj dotaz:

Mohu v přístrojovce po 01 použít kanál č.10 a nastavit třeba mých požadovaných 13 tkm do další výměny oleje?

Editováno: , autor: Wojnar
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Chlapi mám na Vás dotaz. Věc se má takhle :) momentálně mám Octavii I MY2002, kamarád má jedničkovou Fabii z 2005 a případně do budoucna kdyby náhodou Octávka II nebo něco podobného a rádi by jsme občas koukli jak je auto na tom.

Někde jsem četl, že HEX-CAN se dá používat jak na Octavii I, tak II plus i Fabii třeba.. tedy, že umí to co klasický vag-com plus tu novější sběrnici na Octavii II. Je to tak? :) Je to tak na to jednou nebo dvakrát ročně se kouknout jestli je všechno v pořádku. Pokud někdo má odzkoušený nějaký konkrétní klon budu rád za doporučení :) Díky

Editováno: , autor: Deniel
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Díky.

Ještě to rozvedu.

Kanál 40 jsem pochopil tak, že když například měním přístrojovku a na staré už bylo "něco najeto", myslím od minulého servisu, tak tu hodnotu zadám do nové aby počítání km do dalšího servisu jen pokračovalo.

Čili, kdybych po vynulováni intervalu prostě jen zadal třeba 2000 (00020) tak za 13000, celkově tedy 15000, mi bude palubák pípát. Jenže nevím jestli to tak mohu dělat pokaždé co vynuluji interval nebo je to jen "jednou" při výměně přístrojovky.

Na kanál 43 jsem taky koukal, jenže ve VIS-u píšou "-Přizpůsobí se automaticky po nakódováni přístrojové desky", takže nevím co stím, jestli tam mohu něco přepisovat. Ani tam vlastně nepíšou v jakém formátu se ty km zadávají.

No, a kdyby ano, tak neměl bych to přepsat současně i v kanále 42? Tj., například 12000 (00012) jako začátek indikace a 13000 (00013) jako konec?

Vycházím z popisu těch kanálů: "min/max km pro indikaci INSP na displeji"

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...
  • o 2 týdny později...
  • o 4 měsíce později...

Ahoj,

mám O1 (2001) a S1(2003) a rád bych si pořídíl nějakou diagnostiku na základní servisní kontroly a nastavení. Pochopil jsem, že bych si vystačil se základním kabelem a VAG COM 409. Opravte mě jestli kecám. Ted se mi naskytla možnost mít za dobrý peníze tohle:

V-CHECKER V301 OBD2/ OBDII VAG Professional CANBUS 

Zajímalo by mě jestli si tím nějak pomůžu a jestli to umí něco navíc. Cenově je levnější samozřejmě kabel, ale tohle je pro mě jako celek celkem zajímavý a bez nutnosti tahat pc.

Díky moc za názory a rady

ps: ještě jeden dotaz. máte někdo zkušenosti jak tohle všechno komunikuje třeba s tabletem s OS Android?

Editováno: , autor: jiri.lapard
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...