Přejít na obsah
  • Vytvořit účet
JasteR

Emil Triner&Blue OctaviaWRC, extremly good driving

    Doporučené příspěvky

    takhle nee  :wallbash:

    takovy skody, to bych si ji radsi vzal!!! :t:D

    ....motor by se hodil co ;)

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky
    takhle nee  :wallbash:

    takovy skody, to bych si ji radsi vzal!!! :t:D

    ....motor by se hodil co ;)

    jako blazen, sakra!!! B)

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    abyste pak nedopadli s tema novejma motorama takhle

    :smich::smich:

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Jinak to prvni video s Trinerem je fakt masaz. Fakt dobrej drifter :p . nejlepsi jak projede naprosto ukazkovym smykem uckovou zatacku (cas: asi kolem 1:05)

    Jel vubec nekdy nejakou trat na MS s Octavku. Vim, ze byl celkem dobrej venku s kitovou feldou. Jojo, kde sou ty casy co se delal motorsport ve škodovce se zapalenim a radosti.

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky
    abyste pak nedopadli s tema novejma motorama takhle

    :smich::smich:

    to jsem se daval taky o prizpevek vyse :)

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky
    Jinak to prvni video s Trinerem je fakt masaz. Fakt dobrej drifter :p . nejlepsi jak projede naprosto ukazkovym smykem uckovou zatacku (cas: asi kolem 1:05)

    Jel vubec nekdy nejakou trat na MS s Octavku. Vim, ze byl celkem dobrej venku s kitovou feldou. Jojo, kde sou ty casy co se delal motorsport ve škodovce se zapalenim a radosti.

    Jj nez to posral Schwarz a spol. :angry::blbec:

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    prvni video: no má to krapet v ruce :palec2: pekne si tu trat secvicil

    druhe video: nejak se nechytil :D

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    kdyby tak nebrzdil a dal tomu před tou zatáčkou forsáž, tak by ho to vytáhlo.

    Ještě první video: ten má koukám jednu ruku na volantu a druhou drží ručku :D čím řadí, že by automat :smich:

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky
    Jinak to prvni video s Trinerem je fakt masaz. Fakt dobrej drifter :p . nejlepsi jak projede naprosto ukazkovym smykem uckovou zatacku (cas: asi kolem 1:05)

    Jel vubec nekdy nejakou trat na MS s Octavku. Vim, ze byl celkem dobrej venku s kitovou feldou. Jojo, kde sou ty casy co se delal motorsport ve škodovce se zapalenim a radosti.

    Jel, první rok kdy jela škoda WRC tak jel Schwarz a 1 nebo 2 soutěže Sibera a asi 4 Triner /myslím Portugal, Akropolis, Finsko a San Remo/ a v čechách vyhrál Bohemku ;)

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky
    kdyby tak nebrzdil a dal tomu před tou zatáčkou forsáž, tak by ho to vytáhlo.

    Ještě první video: ten má koukám jednu ruku na volantu a druhou drží ručku :D čím řadí, že by automat :smich:

    Tome, on nebrzdil. Já to místo moc dobře znám protože tam každý rok jezdím koukat. Na tom videu to není, ale on totiž vylétl smykem ze pravé zatáčky předtím a tady už to auto bylo urvaný a nešlo s tím nic dělat. Fyziku bohužel nepřelstí ani WRC :( .

    Jinak někde bych našel pár fotek jak tam je zapíchlej protože to jsem fakt čuměl ;)

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky
    kdyby tak nebrzdil a dal tomu před tou zatáčkou forsáž, tak by ho to vytáhlo.

    Ještě první video: ten má koukám jednu ruku na volantu a druhou drží ručku :D čím řadí, že by automat :smich:

    Tak tohle už by nevytáhl ani bůh

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky
    Ještě první video: ten má koukám jednu ruku na volantu a druhou drží ručku :D čím řadí, že by automat :smich:

    Automat ani náhodou a Octa WRC Evo I neměla ani řazení na volantu ;) . Aktivní diferenciály a šikovný ruce a nohy se čtyřkolkou umí kouzlit dost i bez ručky :palec2:

    Narovinu Vám řeknu, že mi WRCka v Čechách hodně chybí a proto v létě Octavia club razí na Rally Deutschland :D

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky
    Ještě první video: ten má koukám jednu ruku na volantu a druhou drží ručku :D  čím řadí, že by automat :smich:

    Automat ani náhodou a Octa WRC Evo I neměla ani řazení na volantu ;) . Aktivní diferenciály a šikovný ruce a nohy se čtyřkolkou umí kouzlit dost i bez ručky :palec2:

    Narovinu Vám řeknu, že mi WRCka v Čechách hodně chybí a proto v létě Octavia club razí na Rally Deutschland :D

    sem si dělal prdel s tím automatem, dyť tam mám smajla :D Fakt jede moc pěkně. To je 4x4?

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky
    sem si dělal prdel s tím automatem, dyť tam mám smajla :D Fakt jede moc pěkně. To je 4x4?

    Vždyť jo ;) . Jistěže je to 4x4 s vyladěným podvozkem a slušným výkonem ;)

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky
    sem si dělal prdel s tím automatem, dyť tam mám smajla :D  Fakt jede moc pěkně. To je 4x4?

    Vždyť jo ;) . Jistěže je to 4x4 s vyladěným podvozkem a slušným výkonem ;)

    Jj ma to peknej moturek-

    Motor:

    Počet / objem válců - 4 / 1999 ccm

    Vrtání / zdvih - 82,5 / 93,5 mm

    Kompresní poměr - 8,7:1

    Maximální výkon / otáčky - 300 koní / 6250 ot/min

    Maximální toč. moment / otáčky - 600 Nm / 3250 ot/min

    Turbodmychadlo - Garrett TR30R

    Typ rozvodu - DOHC (20ti ventil)

    Umístění - vpředu napříč

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky
    Jj ma to peknej moturek-

    Motor:

    Počet / objem válců - 4 / 1999 ccm

    Vrtání / zdvih - 82,5 / 93,5 mm

    Kompresní poměr - 8,7:1

    Maximální výkon / otáčky - 300 koní / 6250 ot/min

    Maximální toč. moment / otáčky - 600 Nm / 3250 ot/min

    Turbodmychadlo - Garrett TR30R

    Typ rozvodu - DOHC (20ti ventil)

    Umístění - vpředu napříč

    Stejně by mě zajímalo kolik koní mají WRC skutečně a ne udávaných 300

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky
    Jj ma to peknej moturek-

    Motor:

    Počet / objem válců - 4 / 1999 ccm

    Vrtání / zdvih - 82,5 / 93,5 mm

    Kompresní poměr - 8,7:1

    Maximální výkon / otáčky - 300 koní / 6250 ot/min

    Maximální toč. moment / otáčky - 600 Nm / 3250 ot/min

    Turbodmychadlo - Garrett TR30R

    Typ rozvodu - DOHC (20ti ventil)

    Umístění - vpředu napříč

    Stejně by mě zajímalo kolik koní mají WRC skutečně a ne udávaných 300

    Skutecne maji 300. Resp. musi mit 300. Maji pekne veky turbo a tesne pred nim v sani maji restriktor prave kvuli omezeni vykonu,je to takova mala direcka pred turbem. Bez toho budou mit s prehledem pres 500koni a kroutak taky trosku nekde jinde.. Museji to nejak omezit,vzdyt by se vsichni pozabijeli. Dneska neni rally co to bejvavalo. Dnesni jezdci nemaji uz ani trosku z tech "pravych" jezdcu co jezdily kdyz prislo na radu Quattro a zakazana skupina B..

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky
    Jj ma to peknej moturek-

    Motor:

    Počet / objem válců - 4 / 1999 ccm

    Vrtání / zdvih - 82,5 / 93,5 mm

    Kompresní poměr - 8,7:1

    Maximální výkon / otáčky - 300 koní / 6250 ot/min

    Maximální toč. moment / otáčky - 600 Nm / 3250 ot/min

    Turbodmychadlo - Garrett TR30R

    Typ rozvodu - DOHC (20ti ventil)

    Umístění - vpředu napříč

    Stejně by mě zajímalo kolik koní mají WRC skutečně a ne udávaných 300

    Skutecne maji 300. Resp. musi mit 300. Maji pekne veky turbo a tesne pred nim v sani maji restriktor prave kvuli omezeni vykonu,je to takova mala direcka pred turbem. Bez toho budou mit s prehledem pres 500koni a kroutak taky trosku nekde jinde.. Museji to nejak omezit,vzdyt by se vsichni pozabijeli. Dneska neni rally co to bejvavalo. Dnesni jezdci nemaji uz ani trosku z tech "pravych" jezdcu co jezdily kdyz prislo na radu Quattro a zakazana skupina B..

    Tuhle teorii znám moc dobře protože se kolem rally pár let motám, ale zajímal by mě skutečný výkon třeba Fabie nebo C4. S každou novou evolucí auta všichnoi tvrdí jak zvýšili výkon, jezdci Škodovky si zase stěžovali na to, že motor potřebuje zvýšit výkon a ofic. měli všichni 300 koní. i s tím restriktorem nebude problém se dostat přes 300 a při technický přejímce auta na brzdu nedávají

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

    Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

    Vytvořit účet

    Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

    Vytvořit nový účet

    Přihlásit se

    Máte již účet? Zde se přihlašte.

    Přihlásit se

    ×