Přejít na obsah

Řazení


trafika

Doporučené příspěvky

  • o 3 týdny později...

tak stále problém s neutrálem... po 30km se řadička nevráci do střední polohy, za studena ok. Mazal jsem přístupné místa, bylo znatelné zlepšení, ale pouze na kratké trasy. Nějaka rada nad zlato než navštivím Škodovku? Olej v převodce jsem ještě neměnil.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...
tak stále problém s neutrálem... po 30km se řadička nevráci do střední polohy, za studena ok. Mazal jsem přístupné místa, bylo znatelné zlepšení, ale pouze na kratké trasy. Nějaka rada nad zlato než navštivím Škodovku? Olej v převodce jsem ještě neměnil.

náhodou jsem zde zavítal... takže co mi pomohlo a funguje do posud.. po několikátém mazaní vazelinou to bylo po delší jízdě na pytel... pak jsem šoupl na tu kuličku par kapek oleje... a jde jako zamlada :palec2: TA vazelina se zřejmě nedostala až dolu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

celé radenie v ochtáfke mi príde humové a nepresné..... nie koa v starej Nexii, to bola lahôdka, všetko zapadlo presne, krátko, rýchlo, ako v F40 :rolleyes:

to je vtip doufám... páč jinak teda nevim

cestne slovo :) stale sa mi zda ze to musim hladat kym zapadne, a potom aj tak ist silou- fakt ako keby bolo nieco so synchronmi... ale zas mam nabehane len 55kkm tak neviem sam...
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...
to je vtip doufám... páč jinak teda nevim

cestne slovo :) stale sa mi zda ze to musim hladat kym zapadne, a potom aj tak ist silou- fakt ako keby bolo nieco so synchronmi... ale zas mam nabehane len 55kkm tak neviem sam...

nevim jak vam dvou tady... ale ja mam natrkane 130 možná vic.. a krom toho že to viselo, protože to bylo na suchu, se řadi jak po másle.... od té doby co jsem kapl olej jen na tu kuličku pohoda klídek...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nechal jsem to seřídit, nejdřív šla špatně jednička, po nějakém čase nešla vůbec. Seřízeno v servise, cena 900 Kč.

A hlavně pánové, seřízení je určitě dobré, ale u mě to problém zcela nevyřešilo. Až po výměně tzv. "celoživotní" náplně

oleje převodovky to bylo to pravé ořechové. :palec2:

Jaký olej jsi dával? Já jsem dal OMV Gear Oil SLY 75W90 a půjde pryč, je to horší než to bylo. V létě to bylo OK, ale teď v zimě hrůza.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Cus lidicky na seřízeni tahel nic neni dokažete semi kdyz se podivate na převodovku u baterky näjdete tam takovej kolicek ten otočite na jednu stranu mydslim že ke kolu řidiče musi se zamačknout a otočit PAK ZMAČKNETE PERA NA OBOUCH TAHLECH A OTOČITE BY SE ZAJISTILI PAK VLEZETE DO KABINY DATE PAKU ŘADICI DO POLOHY ABY OBĚ DIRKY CO TAM JSOU BYLI NAPROTI SOBĚ DATE TAM 4VRTAK TIM SE TO VYMEZI POVOLITE PERA RAZENI TAHLA VYTAHNETE KOLIČEK A PAK I VRTAK A JE TO HODNE USPĚCHU FAKT TO JDE CUS :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...
  • o 2 měsíce později...
  • o 10 let později...

Nazdar. Mám octaviu 1.8t a mam vôľu v radení. S radením rychlostí neje problém pen ta páka ma moc velkú vôľu v kulise. Zdá sa my že tá pružina na lavo (v kulise) je už slabá a tým pádom my chýba odpor v páke a ťažšie sa vracia do neutralu. Riešil to už niekto?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...