Přejít na obsah

zvýšenie výkonu motoru 1,4 MPi 44kW


jare

Doporučené příspěvky

A co říkate na tento moter celkově.Mě by zajímalo jaký kromě výkonu je rozdíl s 50kw.A pokud je to jen výkon,proč ho tedy začali vyrábět.Upravovat něco co má horší parametry je přeci hloupost ne?44kw začali varábět později,myslím konec roku 2000.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 měsíce později...

nemate nahodou niekto skusenosti s týmto motorom 1,4 MPi 44kW

myslím so zvyšovaním výkonu, pretože si myslím že tento motor ma na viac

zaujímali by ma ci niekto nerobil neake mechanické upravy okrem iného atď.

vopred dik za info

java script:emoticon('-_-')

Editováno: , autor: Trigonom
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ano, je to tak. Menil jsem saci a vyfukove potrubi - oboje ma totiz u verze 50kW vetsi kanalky. Mam ale take jinou hlavu a jsem objednan na upravu ridici jednotky. Takze uplne 50kW jsem to nepredelaval. Jen jsem z toho pouzil dva dily.

To sání a výfuk se jen prostě vymění za to z 50 kW nebo je třeba nějaké úpravy? Pokud to jde bez úprav, tak to má smysl, ale jinak asi nic dalšího-úpravou jednotky max. 10%, možná něco jiným výfukem, ale pořád je to v řádech kilowatt :(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já nevím, fakt nechci prudit nebo někoho odrazovat, ale draze a složitě zvyšovat výkon z ubohých 44 kW na o pár vyšších? To je podle mě blbost, kupte jiné silnější auto a je to daleko levnější.

Fakt nechci prudit, je to jen můj názor, já sám mám 44 kW (předchozí auťák měl 1.8 65 kW).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja jsem vymenil jen sací potrubí, a jsem spokojen. Rozdíl je poznat okolo 4000ot. a končí tak pred 5000ot.. Pred vymenou se to dalo rozume tocit jen tak do 4500ot.

p.s. Jezdím do Alp přes Německo a s plnym kufrem, 4 lidi a rakev na střeše plna přeskačů, lyží a hůlek ... a neni problem jet po dálnici po rovině okolo 160kmh... s plným plynem i 170kmh.

Editováno: , autor: Haski
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Toto vozidlo jsem před časem koupil a řešil jsem to samé (dříve Brava 1,6 16V 100k), prvních pár dní jsem se bál předjet traktor. Dal jsem tam čip malinko se to zlepšilo ale hlavně to získalo jistotu v reakci na plyn. Mno dělat úpravy z 44 na 50kw resp. ze 118 na 120 N.m je opravdu vyhození peněz (potrubí, vačka, řj, práce). Jinak si myslím, že s těžkou fábií motory 1,2 a 1,4 (kromě 74 kw a TDI) nikdy cvičit moc nebudou, pokud máš rád sportovní jízdu tak je nejlepší vyměnit auto. Nebo se s tím autem smířit a naučit se s ním jezdit nepojede/nesežere.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já nevím, fakt nechci prudit nebo někoho odrazovat, ale draze a složitě zvyšovat výkon z ubohých 44 kW na o pár vyšších? To je podle mě blbost, kupte jiné silnější auto a je to daleko levnější.

Fakt nechci prudit, je to jen můj názor, já sám mám 44 kW (předchozí auťák měl 1.8 65 kW).

Jo, to je pravda, když jsem měl ještě 1.4 44 kW tak jsem došel k tomu stejnému, prt. kilowatt či dva navíc už to neyvtrhnout. Má to podle mě smysl jen pokud někde za babku to potrubí seženeš a chceš si hrát.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Fabia je hopsadlo do města - a tomu odpovídají motory.

Teda, kromě verze 16V 100 Hp, ale ten prý žere olej a turboverzí 1.9 Dehet - ty se tam dostaly asi omylem, moc se neprodávají, až na super verzi 1.9 RS, kterou by Škodovka nedělala, kdyby nepotřebovala dostat auto do šampionátu Mistrovství světa.

Jsem zvědavej, jak pojede nová FII s motorem 1.6 a hlavně, kolik bude stát.

PS: řešit zvýšení výkonu z 44 kW na 50 kW je stejné hardcore, jaké dělají osmnáctiletí borci u nás na vesnici při tunění svých Š120 ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

presne tak ako bolo uz spominane fabia nie je ziaden zavodak. je to kategoria male auto. a terajsia ponuka motorov MPI nahradne HTP. tak 40kW HTP je vyslovene do mesta, 47kW je mesto a mimo mesto, 1,4 55kW je uz mimo mesto a dialnice (normalne tempo), 74kW (tomu lepsie sedia dialnice) no a vrchol benzinovej ponuky 85kW. no a samozrejme este TDI. taky rozumny zaklad by bol ta 1,4 ziaden drak ale na pohodovu jazdu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Podle me nejde ani tak o zvysovani vykonu, ale o zlepseni jeho prubehu. Podivejte se na krivky vykonu pred a po uprave - to zkratka musi byt znat.

Jen jeste upresnim, kdo by chtel udelat z 44kW 50kW a pak to nachipovat jako 50kW, tak musi vymenit saci, vyfukove potrubi a vacku. Jenze vacka = motor ven. A to za tu trosicku navic nestoji.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...