Přejít na obsah
  • Vytvořit účet

    Doporučené příspěvky

    Ahoj, chtěl bych se zeptat. Loni jsem koupil služební auto, které jak jsem se později dovědel bylo lehce bourané na levý bok, jen řidičovy dvere a promáčklý prah v části predních dveri. Asi jak v servisu vytahovali zpět prah tak ten mi teď na některých místech doslova kvete. Na reklamaci proreziveni karoserie to prý hodit nejde. Nevíte někdo co s tím a kolik to stojí? Uvažoval jsem o výmene celého prahu, ale v autorizovaném servisu mi řekli asi 8000.- a pokud mi tam ten starý nechají - jen zavari a prelakujou tak to bude asi 3000.-

    Nemate jiz s timto nekdo nejake zkusenosti? Dekuji

    Editováno na profor

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Skus nějakého autoklempíře má katalog s díly a nebude to origo škoda čož vůbec neva navíc někdy tady ty neorigo sou kvalitnější B) s cenou se dostaneš tak na třetinu aspoň pdle mě :) já bych to do autorizovanýho servisu nedával zbytečně vyhozený peníze

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Neorigo plechy nikdy nejsou kvalitnější, už co se týče materiálu (škodovka lisuje z plechů dovážených z Anglie, je to jedna z nejdražších věcí na autě) a taky proto, že neorigo maj jiný formy (třeba vyřazený ze škodovky) a díly bejvaj tvarově odlišný,,,, :o ten práh samotnej ze škodovky bude stát cca 6000,- jen plech,,, :ph34r:

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky
    Neorigo plechy nikdy nejsou kvalitnější, už co se týče materiálu (škodovka lisuje z plechů dovážených z Anglie, je to jedna z nejdražších věcí na autě) a taky proto, že neorigo maj jiný formy (třeba vyřazený ze škodovky) a díly bejvaj tvarově odlišný,,,, :o ten práh samotnej ze škodovky bude stát cca 6000,- jen plech,,, :ph34r:

    jojo z anglie :smich: naloží se to v ostrave, doveze do D tam se udělají jiné papíry,mnohdy se to ani nesloží z auta a jede to MB, jako super zahraniční plechy nejlepší kvality z GB,D apd.

    To je osobní zkušenost.

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Pravdou je, ze neorigo plechy nebudou nikdy kvalitnejsi nez originalni, a to jak materialove, tak tvarem.

    (Kdo ma zajem, kupte treba blatnik nebo kapotu na OI dovezenou z Ciny a zkuste to napasovat - fakt lahudka.)

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    A navíc origo plechy mají veškeré povrchové úpravy včetně plniče, takže se jen zdrsní a stříká se lak, kdežto neorigo jsou v přepravním základu, často i rezaté.

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    nevím tak mě to říkal jeden známej autoklempíř co dělá hodně kvalitní práci :(

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky
    A navíc origo plechy mají veškeré povrchové úpravy včetně plniče, takže se jen zdrsní a stříká se lak, kdežto neorigo jsou v přepravním základu, často i rezaté.

    Musím opravit, nejsou v plniči, ale v základním nástřiku, používá se černá, bílá a taková divná žlutá..s kopiema opravdu neexistuje srovnání.. :ph34r:

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Já bych plechařinu svěřil pouze origo servisu i přes mou určitou averzi na ně.

    Když mi po bouračce měnili komplet předek, tak sami řikali, že mají plechy přímo z MB a navíc předepsané postupy oprav včetně detalních postupů na sváry a antikorozní ochranu právě kvůli pozdějšímu uplatnění záruky na prorezivění.

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Zdravím, dnes jsem se pustil do opravy zadního prahu Fabie r.2004 před faceliftem. Na prahu byl puchýř, který jsem podloubal šroubovákem, ale ten do plechu zajel jak po másle...pak jsem vzal brusku a už jsem jen pozoroval, kolik toho bylo schovaného pod lakem...no hnus. Předchozí majitel se o auto nestaral, a toto jsou následky. Já bych se chtěl zeptat, co s tímto dělat (běžnou korozi na jiných částech jsem vybrousil, nastříkal Brunoxem, případně zatmelil, základ, lak a bezbarvý lak), hlavně ty díry mě straší...asi tohle sám dohromady nedám. Díky za odpovědi :-)

    post-93388-0-20425700-1437678111_thumb.j

    post-93388-0-02593700-1437678114_thumb.j

    post-93388-0-44614100-1437678117_thumb.j

    post-93388-0-06781400-1437678120_thumb.j

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Ahoj,normálně je zatmelíš! Ještě je možnost vyvařit,ale já bych do toho nešel. Jen ten rez líp ještě sundej. Třeba nějakým jemným ocel. drátovým kotoučem do vrtačky. Dělaj i do flexy. Krásně to oleštíš. Mě se třeba odstranovač rzy neosvědčil. Takže po očištění a odmastění tmel,plnič barvy,krycí lak a bezb. lak.

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Já bych ještě doporučil před tmelením zaklepat okraj díry dovnitř, aby vrstva tmelu měla za co držet. K sehnání jsou tmely na tmelení děravých míst, mají sobě skelná vlákna, takže nepraskají.

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Myslím, že majitel se o auto naopak staral a tohle je důsledek opravy po nějakém ťukanci (vytahování plechu navařenou elektrodou?). Očividně je to vyhnilé zevnitř a lze předpokládat, že celá přední část lemu je z druhé strany totálně zrezlá. Je tak jen otázka času, kdy to začne prosakovat na jiných místech. Takže za mě jediná možnost, pokud to chceš mít pěkné, je vyvařit. A nemuselo by to ani být moc drahé.

    Tmelit to podle mě nemá moc cenu - za pár měsíců to začne opět "probublávat", z fotky je patné, že tam je hodně chyceného plechu. Po očištění (tohle ještě očištěné není)  tam bude díra, jak do zadku. Navíc je chycená hrana, respektive spoj s vnitřním lemem a zdá se že i on je rezavý.

    • Pozitivní 1

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Přátelé okřídleného šípu,

    jo,jo souhlasím s Wittmannem. Z těch fotek normálně běhá mráz po zádech, tak ať ti to kovi133 dopadne old najt. Radek.

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

    Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

    Vytvořit účet

    Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

    Vytvořit nový účet

    Přihlásit se

    Máte již účet? Zde se přihlašte.

    Přihlásit se

    ×