Přejít na obsah

HID xenony


OctII

Doporučené příspěvky

Caute.

Mám Octu II 9/2005, letos na jaře jsem namontoval HID sadu H7R. Během měsíce zmodrala jedna výbojka, dnes druhá. Zmodrala - svítí děsně modře. Mám 6000K. Při zapnutí dálkových občas levý xenon blikal až do rozsvícení prasklé žárovky (kontrolky) na palubce. Vrátil jsem staré Osramky, ale je mě to docela líto. Svítilo to vcelku dobře :-((.

Nějaký nápad?

Díky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Caute.

Mám Octu II 9/2005, letos na jaře jsem namontoval HID sadu H7R. Během měsíce zmodrala jedna výbojka, dnes druhá. Zmodrala - svítí děsně modře. Mám 6000K. Při zapnutí dálkových občas levý xenon blikal až do rozsvícení prasklé žárovky (kontrolky) na palubce. Vrátil jsem staré Osramky, ale je mě to docela líto. Svítilo to vcelku dobře :-((.

Nějaký nápad?

Díky.

Som proti prestavbovym sadam, ale ked uz, tak nieco kvalitne, nie nejaka sada za 60 € :feve:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 roky později...
  • o 3 týdny později...

Ahoj kluci, taky přispěju se svojí troškou do mlýna, jelikož jsem u svého předchozího auta řešil dodatečnou montáž xenonů tak si dovolím říct, že něco málo o tom vím...jednalo se o golfa 4. Xenon do světel bez čočky je zhovadilost... až na pár vyjímek jako je třeba vovlo se dávaj xenony do čočky, aby usměrňovala tok světla. Jinak to svítí do všech stran což je fanj pro řidiče kterej krásně vidí, ale pro ostatní je to velice nepříjemné. Tak jsem do golfa koupil neorigo světla s čočko... sice to svítilo celkem pěkně, ale ta čočka nebyla určena pro xeno a když jsem si vlezl do golfa s xenony z výroby tak rozdíl byl dost značný. Tak jsem dal světla pryč a kopil světla od helly s čočkou. A hned byl rozdíl znát. Další problém byl s náklonem jelikož kabeláž s čidlama ve VW výjde cca na 20tis. Což pro mě byl tenkrát nesmysl tak jsem to nechal na kolečko. Měl jsem to pořád sklopený dolů abych někoho neoslňoval takže ve finále to sice svítilo hezky tak jak mělo, ale nebylo to prostě ono. Myslím že nejlepší řešení je koupit origo xenon světla někde z vrakáče a dodělat ostřiky. Co se týče náklonů tak to už je věc každýho jak je zodpovědnej a nastavý si sklon světel. Po svých zkušenostech bych řekl, že je lepší to udělat i s náklonama.... Jinak jelikož jsem to měl u golfa na kolečko tak jsem musel před technickou měmit světla za halogen.... Jinak co se týče hid sady v dálkovkách tak to je poldle mně úplná ptákovina......

To cubecnik: já jsem dal do dálek osram NB, ale použil jsem je za dva roky párkrát bohatě mi stačej xenony v potkávačkách... btw dal jsem tam výbojky 6000k a za sucha to svítí mnohem líp než sériovky a nebolej z toho tak oči :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 měsíce později...

Neco malo k zamysleni.

Najezdim autem cca 1.200 km za tyden a prevazne v noci a mimo to mam denni sviceni na hlavnich svetlech H7. Vyzkousel jsem snad vsechny mozne zarovky od 40,- Kc az po ty nejdrazsi. Osram Night Breaker i pluska dobre, Silverstar dobre, Philips Extrem Vision dobre, Blue Vision Ultra, dobre. Ostatni zarovky prumer.

Nic mene at jsem tam mel cokoli, tak vzdy max. 2 mesice a to me opravdu nebavi. Jezdim s autem po Praze a na tech nerovnych silnicich klasicka zarovka rychle odejde. Jedete na kostkach a vlakna se chveji, az o sebe zavadi a je konec.

I ja jsem z tech, kteri uvazuji o HID. Investice 1.100 - 1.400,- Kc je me milejsi, nez vozit v kufru zasobu zarovek. A ekonomicka stranka veci, tak o te ani nemluvim. Pokud jde o HID, tak tam nehrozi to, co u klasickeho halogenu, ze se potkaji vlakna. Zivotnost takove HID vybojky je cca 3.000 hodin, coz je asi tak 200 - 250 tisic km.

Nic mene i HID ma minusy a to hlavne, ze nejsou homologovane. Dalsi vec, ze at tam mate jakoukoli teplotu svetla (osbne doporucuji max. 6000K), tak stejne oslnujete protijedouci auta a sami dobre vite, jak moc je to "prijemne". Pokud jde o TK tak auto neprojde, ale to neni takovy problem, da se zpatky klasicka halogenova zarovka a po TK se to opet vymeni.

Nemohu rict, ze jsem pro, nebo proti HID sadam, je to na zvazeni kazdeho. U me, jelikoz jezdim prevazne v noci spis prevlada nazor pro, jelikoz by me slouzily k tomu, abych videl a ne k tomu, abych machroval, ale porad mam klasicke halogeny, prece jen ve me prevlada to, ze nechci oslnovat protijedouci auta a ani se me nechce provokovat policii, i kdyz ta to az zas tak neresi. Je to ciste na vedomi a svedomi kazdeho jednotlivce.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Osram silverstar mi ted praskla po trech letech, je pravda ze dve sezony duben - zari jsem jezdil na dennich v mlhovkach, ale kdyz prsi nebo je zatazeno, tak se to prepina automaticky na hlavni. Praskaji ti jen ty H7? Me toto co popisujes delal Focus. Stacilo nastartovat se svetlama a do tydne jsem menil. Hledal bych problem v aute a neresil ho HIDkama.

Editováno: , autor: Stanson
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

do Škodovky se prodává patice která zabraňuje přebíjení a praskání žárovek.Další věc je stav tlumičů u auta.

Žárovky mam přes rok auto svítí při každém odemčení a zatim držej.

A jelikož HID taky používám v jinej autech není problém je je každej půl roku měnit prostě jdou do kopru startéry i výbojky taky žádná sláva.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...