Jump to content
Sign in to follow this  
Aidolon

silentbloky

Recommended Posts

Zdar, tak problémy s octavií nekončí, vyteklé řízení poničilo silenbloky na předku (ty zadní) Mám koupit origo (dle ETKY 454,- Kč za 2 ks - realita 442,- Kč za kus), nebo nějakou druhovýrobu, nebo doporučíte nějaké lepšejšejší? :D Hlavně pls rady rychle, zátra to musim shánět. Dík

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zdar, tak problémy s octavií nekončí, vyteklé řízení poničilo silenbloky na předku (ty zadní) Mám koupit origo (dle ETKY 454,- Kč za 2 ks - realita 442,- Kč za kus), nebo nějakou druhovýrobu, nebo doporučíte nějaké lepšejšejší? :D Hlavně pls rady rychle, zátra to musim shánět. Dík

Když píšeš zadní silenbloky na předku, předpokládám, že máš na mysli ty v rameni. Příště by to chtělo upřesnit.

Koukni se na www.autodilykrc.cz - mají tam tyhle origo za 85,-Kč

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zdar, tak problémy s octavií nekončí, vyteklé řízení poničilo silenbloky na předku (ty zadní) Mám koupit origo (dle ETKY 454,- Kč za 2 ks - realita 442,- Kč za kus), nebo nějakou druhovýrobu, nebo doporučíte nějaké lepšejšejší? :D Hlavně pls rady rychle, zátra to musim shánět. Dík

Když píšeš zadní silenbloky na předku, předpokládám, že máš na mysli ty v rameni. Příště by to chtělo upřesnit.

Koukni se na www.autodilykrc.cz - mají tam tyhle origo za 85,-Kč

JJ to jsou ony! A mám vyměnit rovnou i ty přední na tom spodním rameni? Mám najeto 80 tis. a silentbloky se ještě nedělaly.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Určitě vyměň všechny čtyři silbl. na ramenech. Přece to nebudeš dělat na dvakrát! Klonil bych se k názoru koupit origo uložení ramen. Nějaký náhražky bych tam nedával. Já osobně jsem taky dříve dal náhražky Swag za 640,- kč a bylo to k ničemu - jen škoda práce a placení za geometrii.

Varianta II je koupit si drahý Powerflex, ale ty jsou jen na obědnávku. Pokud už máš rozdělaný atuto, tak to by byl problém.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ty jo PF vyjdou na 4000,- Kč!!! (2 páry) Tak to peču dám tam obyčejný a pokud vydrží zase 60000 km, tak se to vyplatí...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Na kolik vyjde Powerflex?

Jen na přední ramena stojí Powerflex (4 kusy) 2880,-kč. Pak gumy stabilizátoru jsou za 787,-kč. Za tuto cenu je prodává: Momocr.cz

A vypadá to takto a ještě líp se s nima jezdí...

post-27-1173970260_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Vypdá to moc pěkně!!! Na tom odkazu jsem nic nenašel.

Je to tam, ale jen na anglické stránky. Je lepší informovat se přímo na mejlu: info@momocr.cz S p. Křenkem jsem mluvil v pondělí ohledně gum na stabík...

raději dodám celou adr. i s telefonem

Krenek Momo Tuning s.r.o.

Sokolovska 146/150a

Praha 8

tel: +420 284810500

PS: ten odkaz na Pwerfl. tam fakt minulý týden byl!!! Zrovna v tom sloupci nabízených značek zboží.

Edited by Milan II

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ta cena 2880,- je za ty silembloky co jsou na obrázku, jestli se nepletu.

Jasně, že ano. Jsou koupené v momotuning za tuto cenu 2880,- kč / sada. Třeba DMdoplňky Brno je mají taky, ale právě za těch již zmiňovaných 4 000,- kč!!!! -Za tu cenu ať si je strčí tím velkým koncem do pr...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Na kolik vyjde Powerflex?

Jen na přední ramena stojí Powerflex (4 kusy) 2880,-kč. Pak gumy stabilizátoru jsou za 787,-kč. Za tuto cenu je prodává: Momocr.cz

A vypadá to takto a ještě líp se s nima jezdí...

A muzu se zeptat,jestli jsou ty powerflexy opravdu znat?Je to docela rana,ale pokud bych mel jistotu,ze to vydrzi hafo dlouho,tak se to vyplati. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znát to určitě je. Potvrdí to i Krysar, taky je má. Auto přesněji reaguje za volantem, při brzdění se silentbloky nemačkají a tím nemění geometrii nápravy. Při zabrzdění na "0" se auto tak debilně nezhoupne, jako s těma měkkýma silbl. A co je u pevnějších Flexů nedůležitější? Že o nic víc nepřenášejí hluk do karoserie, než ty origo!

Co se týká názoru na cenu, tak to záleží na každém jak zhodnotí situaci. Někdo ty prachy prochlastá, někdo prohýří s nějakou šlapkou ( :prc: ), já je varzil do bezpečnějšího auta. V kombinaci Powerflex - brzdy 312 mm o proti starým 280 mm je to vážně nářez. Při prudším brzdění ze 120 km/h se mi točil květák. A to mi ještě Flexy chybí na stabíku a na zadní nápravě. Tento rest budu ihned řešit zároveň se zadníma dutýma 256 mm brzdama rovněž z RS...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Po zhodnocení všech pro a proti a prostudování dostupných článků, jsem se rozhodl, že taky půjdu do Powerflexu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

to si delate srandu s tou cenou za silenbloky,ja menim silen. na ramenech od febi za 200kc,musise to jen prelisovat,vydrzi jak origos,je to plnohodnotnej nahradni dil,cele rameno - silenblok predni,zadni, s cepem vyjde1700,

Share this post


Link to post
Share on other sites
to si delate srandu s tou cenou za silenbloky,ja menim silen. na ramenech od febi za 200kc,musise to jen prelisovat,vydrzi jak origos,je to plnohodnotnej nahradni dil,cele rameno - silenblok predni,zadni, s cepem vyjde1700,

Máš to ke mě pár metrů, tak se stav!! Svezu tě tak, že se ti bude z toho točit květák. Sjížďák od Ostravy (Olympie) na Brno pojedeme dolů 90km/h. Ve 180 dvakrát přibrzdím a uvidíš, jak auto skvěle drží směr jízdy! To ty si s Febi nemůžeš dovolit, proto že by ti auto lítalo ze srany na stranu a měl by jsi co dělat, aby jsi to zvládl. Vím o čem píšu, proto že jsem takový problémy se stabilitou měl.

Share this post


Link to post
Share on other sites

tak pan je pilot........to ja mam auto na dojizdeni do prace,ale je to kazdeho vec,me to jen prekvapilo,ta cena,urcite to sedi,ale ruku na srdce,kdo jezdi tak rychle..._?

Share this post


Link to post
Share on other sites
tak pan je pilot........to ja mam auto na dojizdeni do prace,ale je to kazdeho vec,me to jen prekvapilo,ta cena,urcite to sedi,ale ruku na srdce,kdo jezdi tak rychle..._?

Je videt, ze nevis o cem mluvis :) To, co si muzu na svym temer seriovym podvozku dovolit treba na kruhaci, nechava ostatnim myslim otevrenou pusu. Cena je vysoka, ale tech 1500 navic za bezpecnost o 5 trid vys za to rozhodne stoji. Silentbloky z vyroby, co skodovka dava, to je hodne spatnej vtip, jako hodne jinejch dilu jako stahovacky, pakovani steracu, atd

Share this post


Link to post
Share on other sites
tak pan je pilot........to ja mam auto na dojizdeni do prace,ale je to kazdeho vec,me to jen prekvapilo,ta cena,urcite to sedi,ale ruku na srdce,kdo jezdi tak rychle..._?

Jo, pán je pilot. A ne čepičář fuck

I můj otec (65 let) by ti ukázal, jak se jezdí s Octávou...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pánové s Powerflexama - myslím, že to zde neříkáte celou pravdu. Kdyby byly silenbloky od Poerflexu skutečně tak úžasný, jak zde mluvíte, mělo by je každý auto. Ten příplatek 2 tisíce navíc by vzhledem k ceně nebyl vůbec poznat. Obávám se ale, že u nich existují i slabé stránky, které opomíjíte zmiňovat.....

Share this post


Link to post
Share on other sites
Pánové s Powerflexama - myslím, že to zde neříkáte celou pravdu. Obávám se ale, že u nich existují i slabé stránky, které opomíjíte zmiňovat.....

Hmmm, zatím o žádných nevím. A co ty Krysar??? Jediná slabá stránka silentbloků je kurz koruny k librám. To je poslední co k Powerflexům píšu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Pánové s Powerflexama  - myslím, že to zde neříkáte celou pravdu. Obávám se ale, že u nich existují i slabé stránky, které opomíjíte zmiňovat.....

Hmmm, zatím o žádných nevím. A co ty Krysar??? Jediná slabá stránka silentbloků je kurz koruny k librám. To je poslední co k Powerflexům píšu.

No já měl na mysli třeba menší pohlcování nárazů.

Ono by to taky mohlo být třeba v ložiscích celé, a žádné výkyvy a změny geometrie by nastat nemohly, ale třeba to taky takhle pohltí dost nárazů, ne?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Máš to ke mě pár metrů, tak se stav!! Svezu tě tak, že se ti bude z toho točit květák. Sjížďák od Ostravy (Olympie) na Brno pojedeme dolů 90km/h. Ve 180 dvakrát přibrzdím a uvidíš, jak auto skvěle drží směr jízdy! To ty si s Febi nemůžeš dovolit, proto že by ti auto lítalo ze srany na stranu a měl by jsi co dělat, aby jsi to zvládl. Vím o čem píšu, proto že jsem takový problémy se stabilitou měl.

Tocit kvetak jo???Aby pak ten tvuj kvetak nedokoulel do prikopu a nesvitily tam dve svicky!!!!Sorry pilote :D ale par uz takovych znam!Jinak taky uvazuju o Powerflex !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...