Přejít na obsah

palubní deska


stoliver

Doporučené příspěvky

Pravda to je. Ať mi nikdo neřiká, že když jim tam denně projde X množství např. Fábií, že ji neznají do šroubku a přesně nevědí, co jaký zvuk způsobuje, nebo kde se co čeho dotýká a může to způsobovat ten rámus.

Moje auto tam strávilo den, najeli 9 kilometrů a když jsem si pro auto večer přijel, tak mělo ještě teplý motor, hlavně, že jsem ho musel přivézt ráno v devět...

Automobilky dávno nejsou živy z prodeje aut, ale ze servisu. Na mém autě určitě pro Škodu auto vykázali nějakou pěknou chvilku na diagnostiku závad, které se nakonec neprojevily, ale zaplaceno to dostanou.

Zas si řikám, pokud je auto zboží a platí klasický zákoník, tak po třech neúspěšných opravách té samé věci mám nárok na odstoupení od smlouvy a to by se jim přece nelíbilo... Ale na druhou stranu nemám v ruce žádný papír, takže tahle "oprava" se vlastně vůbec nekonala, takže tohle stejně nemohu využít.

Pořád ale říkám, že servisů je hodně, zvláště naší značky a někde bude ten jeden, kde opravdu budou chtít spokojenost zákazníka, možná jsem naivní, ale já ten servis hodlám najít! :-D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

ahoj, tak jsem s tátou pročetl celé téma o cvrčcích, protože ho to trápilo také. Kupoval FII v květnu 2009, 1.4 benzín, 63kW. Na něco při opravách přišel sám, něco díky vašim názorům v tomto tématu. Ale stejně i přes odstranění několika cvrčků, stejně tam ještě něco cvrká :p Teď ho zaujal ten polystyren co je dole pod palubovkou u spolujezdce, tak se na to chystá. Ale co je asi největším zklamáním je hluk v autě při jízdě oproti FI. Bohužel to musím potvrdit, protože jsem měl FI skoro 5 let a při jízdě s FII je to mnohem horší, a to i po odhlučnění, které si tam přidal. Teď si rve zbytek vlasů, že nepočkal na TSIčka :smich:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A Ty si myslíš, že TSi jsou míň hlučný v interiéru? Já bych to tak ideálně neviděl, přece jen - F I i F II je auto nižší třídy, O I i II střední třídy a ani v jednom se nikdo při návrhu příliš nepáře se zamezením průniku hluku do interiéru. Já si teda v porovnání s předchozí rodinnou motorizací užívám klidu a ticha do 2500-3000rpm, ale jak "zatopím pod kotlem", je motor slyšet dost důrazně - a navíc se projeví valivý hluk i aerohluk. Holt nejezdíme s RR nebo Maybachem, aby se uvnitř dalo naslouchat reprodukci komorního kvartetu jako v koncertní síni... 

Editováno: , autor: Ekkar_z_Bastlírny
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

I to TSI je pořád jen motor, který když se točí, tak je slyšet, odhlučnění je stejné, jen má TSI možná příjemnější zvuk, ale hluk je stejný bych řekl. Měl jsem celkem dost Fábií první generace a můžu s klidem říct, že i když jsem měl TDi, tak jet 140 km/h po dálnici bylo mnohem příjemnější než teď. Ten aerodynamický hluk je prostě velký. O motoru zvukově nevím, ale všude to různě hučí atd... a to nemluvím o drnčení, ale to s motorem nesouvisí. :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Spíš bych to viděl na razantně uplatněná "úsporná opatření" směřující ke snížení výrobních nákladů na F II/Room - ještě podpořená snahou soudruhů z Vlkohradu o posun zákazníkem velmi sledovaných kvalitativních ukazatelů v oblasti komfortu a případného luxusu ve prospěch vozů "mateřské" značky a nikoliv dceřinky... Prostě škodofky musejí být hlučnější a hůře vybavené, aby se zákazník neofrňoval nad "lidovým vozem" z Vlkohradu a neutíkal k "okřídlenému šípu"...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nevím, možná je na tom Polo rapidně lépe, bohužel jsem neměl tu čest ho vyzkoušet, jelikož jsem kupoval combi a to Polo jaksi nenabízí. (OK, nakonec jsem koupit krátkou, ale to bylo na poslední chvíli. :) )

Před Fabií jsem měl chvíli Passata, byl to V6, takže hluk od motoru minimální a zvuk příjemný, aerodynamický hluk nepatrný. Mělo to nevýhodu, že vás z relaxace dostaly majáky za zadkem ve 190 km/h na dálnici. :)

To se mi teď nestane... ale pamatuju si, jak jsem s Fabií první generace drandil 160 km/h a jasně, autu to nějak extra nesvědčilo, není na rychlost stavěné, ale rozhodně to bylo zvukově příjemnější, než v současné Fábii...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Tak mé problémy konečně vyřešeny, nechci to tedy zakřiknout, ale v autě je ticho jako v hrobě, což je od koupě nového auta poprvé. :)

Chtělo to jen změnit sevis, první nic nenašel, ochota také nic moc a nějaké umytí auta, nebo třeba jen "igelit" na sedačku? Zbytečnost.

Teď jsem jel do jiného, jednání na úplně jiné úrovni, technik vypadal že snad i pochopil, jak je otravné jezdit Praha - Budapešť s neustále hlasitě drnčící přístrojovou deskou a profukováním do interiéru. A navíc ještě bouchající zadní sedačkou, nechal si vše popsat včetně toho, co se kde musí zmáčknout, aby to přestalo, nebo změnilo zvuk... Auto si nechali sice dva dny, ale vypadá to, že se snad i činili. Auto jsem dostal krásně umyté a hlavně opravené, žádné, že se "závada neprojevila", sundali celou palubku, vyndali rádio atd... Všechna místa vypodložili, aby nikde nebyly žádné vůle, složili, dotáhli a naprosto to zabralo. Konečně se těším na delší jízdu a neberu ji jako nutné zlo... Dveře stačilo seřídit a je po dalším hluku. No a zadní sedačka se nějak musela dotáhnout, nepochopil jsem to, ale zabralo to. :D

Jsem rád, že mám tak častou značku a servis na každém rohu a mohu si tedy vybírat. První byl nic moc, ochota žádná, vlastně mi předem řekli, že nic nenajdou. A to také splnili. V druhém super přístup, problém vyřešen a ještě auto umyto a já o nějaký ten kofein zdarma bohatší. :)

V 9000 km začíná znovu radost z auta. :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Tuším, že na ten plast pod schránkou stačí nasadit rozstřiženou silonku a je klid. Někde jsem tu o tom už četl. Taky mi to dělá , tak se na to chystám. Mimo to mi vrže i víko u loketky... neví někdo jak se rozebírá? Dík.

B.

Edit:

Jak se rozebírá víko už vím, ale vrzat nepřestalo. Navíc mi začíná vrzat i sedačka smile.gif.

Ahoj

Skús použiť silikón (nie olej, ale silikónový tmel). Po rozobraní hornej časti lakťovej opierky na dve časti daj silikón po obvode tak, aby pri opätovnom spojení nevyliezol vonku. Zvlášť sa venuj prednej časti, kde je knoflík otvárania opierky. Ja som použil ešte zvyšky plátov STP Silver a vytlmil som nimi všetko, čo sa v opierke dalo (a nie len tam). Opierka je tak viacej hutnejšia a aj trošku tichšia.

Taktiež mi v opierke vŕzgala tá oceľová lišta, ktorá vedie od knoflíka aretácie opierky po kĺb. Tú som podlepil textilnou páskou (očividne nestačil ten náznak semišu (neviem, ako i/y tam ide)) a koniec v knoflíku trošku fixol silikónom.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím všechny, už jsem z vrzání na prášky :help:, v servisu to nemá cenu, tak bych se chtěl zeptat tady. Vrže mi to někde jak je vyznačeno na fotce červeným kroužkem, vydává to takový zvuk jako by tam byl např. nějaký volný drát a bouchal do plastu. Vrže to jakoby uvnitř. Budu vděčný i za sebemenší radu, kdyby to někomu dělalo stejně a už to vyřešil wink.gif .

Ahoj

Ak si s tým vŕzganím ešte nepohol a stále Ti to robí, skús demontovať tie stredové výduchy. Samozrejme, že po demontáži budeš musieť asi trošku pojazdiť bez nich, aby si zistil čím to je. Je to pomerne zaujímavý postup, tak ak budeš potrebovať pomôcť, napíš.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 10 měsíců později...

Caues, zajima me jestli jde uplne stejne sundat ten plastovy kryt co je z boku pristrojovky jako ten pravy co mas na fotce,me bylo receno ze ne,jde o to ze kdyz jedu tak me nekdy po 5km a jindy taky treba po 30km zacne neco drcnet neprijemne a pomaha mi ze neco mekkyho nacpu mezi dvere a ten kryt a je klid,tak me napadlo co to vyndat a zkusit to nakym molitanem vytesnit zevnitr,ale bylo me receno ze to je napevno ze to nejde vyndat,a ja do toho rejpat nechci,je to v zaruce a ani nevim zda by to pomoglo,co za tim krytem je co by to mohlo zpusobovat kdyz to xkrat dela a nekdy ne. diky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Áno, kryt sa dá odstrániť tak isto na oboch stranách rovnako. Ak by si bol veľmi ohybný a rukou by si sa dostal od spodku palubnej dosky ku krytu z vnútra, mohol by si ho aj vytlačiť a tým pádom by nebolo poznať, že si ho otváral. Molitan by Ti mal pomôcť.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Ahoj prosímvás poraďte.. vrže mě palubní deska u FII facelift.. je to v levé části u čelního skla a zaoblení u sloupku.. je to tam v té ploché části když na ní zatlačím, zavrže to. Dělá to i samo za tepla když se rozehřeje.. Stačí najet na díru nebo hrbol a že jich na našich cestách je.. je to nesnesitelné .. ve škodovce mě to podlepili ale nepomohlo to :(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...