Přejít na obsah

Trippling


Georg

Doporučené příspěvky

  • o 2 týdny později...
  • o 1 měsíc později...
Lepsi je koupit si hotovy tripling od VW, das za to sice 1000Kč ale je to origo ;-) Procti si cely tema a uvidis..

mám koupeny VW komfortní relé 000 953 227 ale žádné kabely ani nic dalšího.Bylo by možno poradit se zapojením, případně jestli je nekdo v dosahu nechat si to zapojit?jsem od Uh.Hradiště.Dík

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

TU... si pozri co potrebujes...

000 971 123 A to je ta kabelaz.

Len si daj pozor. Na rele je cislovanie pozicii 4 a 6 opacne voci tej rele patici. Na nej je to naopak. najprv som myslel ze som zbzytocne vyhodil 50 € ale napokon som to rozchodil. Proste cislovanie na tej zasuvke rele nepozeraj ale sa riad cislovanim co je napisane na rele a podla toho aj treba zapojit kabliky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kdyby nekdo montoval tenhle tripling, mozna mu prijde vhod navod:

Za vystraznym trojuhlenikem se nachazi vsechny potrebne vodice: +, -, L a P blinkr a comm. Mam tazne a zapojeni se s nim nijak nelisi. Jestli koupite verzi A tak to dostanete i s konektory, takze bude potreba vypichovak. Ja sem nakonec konektory uriznul a naletoval. V baleni se nachazi i navod, barvy jsou stejne jako v pripade Golfa, ale oznaceni pinu je jine, navic maji chybu v barve vodice v prilozenem schema!

V moji octavce - m.r. 2001 jsou barvy nasledujici:

funkce, oznaceni na rele - barva vodice v aute, barva vodice na rele

comm, 49a - cerno-bilo-zelena, bilo-zelena

pravy blinkr, 49R - cerno-zelena, zelena

levy blinkr, 49L - cerno-bila!!!, bila

kostra, 31 - hneda, hneda

stale plus, 15 - cerno-bila!!!, cerno-bila

U te cerno-bile je jediny problem, oba vodice jsou identicke, ale jeden je stale plus pri zapnutem klicku a druhy je levy blinkr, tohle je potreba zmerit voltmetrem. Plusy vedou do spinace dva - jeden cerveny drat kde je plus i bez klicku a uz zminovany cerno-bily s plusem spinanym, na ten je potreba zapojit rele. Jelikoz je za vystraznym trojuhlenikem jen 7dratu a zadne kriticke vedeni, neni snad co znicit v nejhorsim pripade vyhori pojistka.

tak sem to zkusil kabely napajene na rele a v aute natvrdo nasunute v a svete div se FUNGUJE to!!!jen vyresit uchyceni kabelu a je to
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 9 měsíců později...
  • o 3 měsíce později...
  • o 3 měsíce později...
  • o 1 měsíc později...

Nazdar chlapi.

Tiez som si zakupil tu sadu kde je rele aj zo zväzkom kabov. Precital som cele tema ale co mam vypichnut a co zase vpichnut nato som neprisiel nerozumiem tomu.

Vie mi niekto neako podrobnejsie popisat ktore kable kde idu,hlavne podla farieb. Zevraj je tam neaka zrada v farebnom znaceni a cislovani. Toto som nasiel ale co kde napchat?

Napojit to chcem na Supa.

Vsetkym zatial vdaka. Niesom volaako zdatni najster v elektrike.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Tak se připojuji k těm, komu se trippling (origo VW) podařil úspěšně zapojit. Vyrobil jsem si vypichovák a šlo to jak po másle, zejména díky Olisoftovu pinoutu - je bezvadný, jen jsem si podle Tominova upozornění před vypíchnutím označil jeden ten černobílý vodič a zapsal si to do vytištěného pinoutu, člověk strašně rychle zapomene, který byl který. Díky všem průkopníkům.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Ahoj chtěl jsem se zeptat na origo tripling

Mám v octě dodělaný DO kde od origo kabeláže jsou propojeny 2 piny a zase vráceny zpět .

DO je orig příslušenství (klíčenka do 2 zelený čudlíky)

Mohu to zapojit jak píšete ? Bude to fungovat?

Prosím o rychlou odpověd mám to rozebraný.

Díky Macc

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 6 měsíců později...

Taky jsem ho origo pořidil je to super. Jenom mám kontrolní otázku zda-li jde nějak vyřešit ten počáteční dvojblik, aby byl jednoblik? ;)

Vcera som ho namontoval aj ja.Je to ta verzia s pickom od Galaxyho,ale ten pociatocny dvojblik sere aj mna.Riesil to z vas niekto?Mna napadla uprava vystrazneho trojuholnika,myslim ze tam je tiez nejaka elektronika.Oneskorit trojuholnik na zaciatocny blik posunuty o cca 400ms.Co myslite?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nemyslím.

Je to vlastnost toho udělátka.

On prostě musí vyhodnotit "startovní" impuls. Moc krátký nebo moc dlouhý ho nespustí.

Takže to přerušit prostě musí!

Musel bys přepsat sw aby to blikalo vždy. Třeba v FI bliká vždy. I když vypneš páčku po druhém bliku doblikne ještě potřetí.

Od Galaxy-ho ne. Možná bych ještě zkrátil minimální délku pro aktivaci tripplingu, páč se mi někdy stane, že se nespustí. Bliknu a nic.

A abych pravdu řekl, už jsem si na to zvykl a ten úvodní "dvojblik" mi už nevadí.

Nech mu čas. Zvykneš si taky ;) .

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pochybuji, že s tím něco uděláš. Je to prostě vlastnost Galaxy-ho obvodu. Aby mohl "změřit" impuls, MUSÍ prostě přerušit.

Jinak funguje trippling od VW. Ten 3x blikne vždy i když je startovací impuls krátký nebo dlouhý. V autě kde je origo trippling vypni páčku blinkrů po druhém bliku. Doblikne sám ještě potřetí.

U Galaxy-ho obvodu se to nestane.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...