Přejít na obsah

Nová FABIA II COMBI ??


neon

Doporučené příspěvky

Víčko i uzávěr se zdají identické s F1. Také mi vrtá hlavou, proč F2 nemá otevírání tlačítkem ani v Elegance. Někde jsem četl, že to bylo poruchové, ale spíš to vypadá na šetření a asi i pokus o "odlišení" v rámci koncernu.

Řešil jsem to v Roomstru. Bylo mi řečeno že lankové ovládání velmi často zaskakovalo a lidi jezdili do servisu aby jim to otevřeli. Proto je nyní zamykání na klíč.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jakr: Ja som to nedávno prerátaval, prepočítal som to teraz nanovo podľa cenníkov platných k 1.1.2008 a ak so zobral Fabiu Combi Elegance vs. Roomster Comfort a oba dovybavil na rovnakú úroveň, bol cenový rozdiel pri motore 1.4 16V vcelku nezanedbateľných 74300 Sk.

A čo za tie peniaze dostanem navyše? Jedine posuvné zadné sedačky a o kúsok viac miesta nad hlavou a zanedbateľný nárast šírky v oblasti zadných sedadiel... Nemyslím si, že Roomster by bol o tých 74tisíc praktickejší, než FII Combi. Objem batožinového priestoru je takmer rovnaký, Fabia ho má hlbší, Roomster vyšší. Výbava rovnaká, motor rovnaký... Aj keď vezmem do úvahy fakt, že na Roomster sa dá vyhádať väčšia zľava, než na novú FIIC, aj tak tam bude vcelku veľký rozdiel. Úplne férové by bolo, keby bol mediz FIIC a Roomsterom rovnaký cenový rozdiel, ako je medzi FII a FIIC - teda tých 25tisíc Sk.

Inak s tým neoplastovaním zadných dverí to nie je až také zlé, ako to na prvý pohľad vyzerá. Vôbec to neruší a nijak to neznižuje celkový image auta resp. jeho prevedenia. Stačí sa pozrieť ku konkurencii aj vo vyšších cenových hladinách, proste šetrí sa každý groš.

mnoo ale nezavedl jsi do rovnice jednu konstantu. A to, ze R je style auto, tkaze platis za napaditost, nekonformnost, ivovaci. FIIC je proste "obyc" kara zapadajici do linie skoda. Pronekoho je to dost padny argument, aby si za to priplatil, pro nekoho ne. To uz je veci kazdeho soudruha.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Blacky: O tom, čo si napísal, by sa dalo polemizovať do nekonečna... Bohužial R nie je v tej kategórii áut, v ktorej sa autá kupujú len podľa toho, či sa páčia, alebo nie. O tomto sa môžme baviť trebárs u Maserati... Ale ako si písal, každému sa páči a preferuje niečo iné.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Blacky: O tom, čo si napísal, by sa dalo polemizovať do nekonečna... Bohužial R nie je v tej kategórii áut, v ktorej sa autá kupujú len podľa toho, či sa páčia, alebo nie. O tomto sa môžme baviť trebárs u Maserati... Ale ako si písal, každému sa páči a preferuje niečo iné.

no Igor , masserati to nie je

ale aspon ja mam pocit ze Roomster si bud kupis do firmy lebo z toho ide robit aj dodavku ...

alebo si ho kupis ako sukromna osoba napr. preto ze ta zaujme jeho neokukany vzhlad (jednoznacne originalny )

a moznosti zadku (jednotlive zadne sedadla, vyssi strop a moznost z toho kedykolvek spravit dodavocku)

ja stale hovorim ze Room je auto o tych co sa vozia vzadu ..

keby som bol sam room si nekupim ... ale uvazujem o kratke fabi napr.

napr. s Opel Merva kt. sa mi svojho casu pacil .. tak ked to dnes porovnam s roomom .. tak mi meriva pripada ako nezaujimava krabica ..

presne ako hovori blacky . combi je sice fajn ale nevystupuje z tej beznej aumobilovej sede, ktorych je plne parkovisko

(ale to este neznamena ze by sa mi nepacila :-)

Editováno: , autor: LUKY-007
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj chlapi, dneska jsem jel poprvé s naší F2Combi na služebku.Když jsem vyjížděl měl vůz najeto jen 25km, takže naprosto syrový motor.Máme 1.4 16V 63kW.K dynamice se moc nevyjádřím-jede to podobně jako F1 s podobným motorem.Trochu mě překvapila převodovka-1a 3 dovolují motoru jít pěkně do otáček ale 2 mi připadala moc těžká a při přeřazení z 1 na 2 se motor zadýchal - je ale úplně syrový a tento postřeh může po zajetí zmizet.Na vyšší stupně už motor běžel velice ochotně.Nemile mě překvapily dvě věci-a) citlivost na boční vítr-předjetí kamionu ve 120 vždy vyžadovalo velikou korekci volantem-vítr se mnou házel ze strany na stranu dost nepříjemně. B) brzdy-jak jste již zmínili výše nějak to nebrzdí.Pedál je tvrdý jako kámen a musí se na něj opravdu důrazně šlápnout aby Fábinka začala brzdit ale i tak velice váhala jestli ano či ne.Naštěstí si v neznámém voze vždy brzdy zkouším včas a přesto jsem měl pocit, že to na křižovatce nedobrzdím.Pak jsem si zvykl ale je to nedobrý pocit, když brzdy nechtějí fungovat.No jinak je na voze cítit, že je úzký a vysoký-stará F1 projížděla zatáčky s větší jistotou.Podvozek je velice dobrý, spotřeba motoru taky - ujel jsem 200 km se spotřebou 6,6l s tím, že jsem nejel rychleji než 125 km/h.Já měřím 195 cm a seděl jsem velice pohodlně-ale pořád jsem měl pocit, že je vůz úzký v interiéru-dva chlapáci by se vedle sebe pohodlně nevešli.Sedadla jsou dost blízko u sebe.Stará F1 mi připadá širší a doma moje Felda 1.6Combi je proti F2 velikán.Dílenské zpracování se ale líbilo a podvozek pohltí i dost veliké nerovnosti.Kufr je pěkný ale místo na zadním sedadle je omezené-za mnou (se sedačkou úplně vzadu) se sedět nedá.

post-9991-1202307090_thumb.jpg

post-9991-1202307102_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Oni si ty brzdy musí sednout. Kluk když koupil FII krátkou tak jsem se taky leknul opravdu se muselo na brzdu dost tlačit. A řekl bych že dob ře začala brzdit až tak po 1000km. Je fakt že prodávající na to upozornil. S automechanikama jsem to probíral a vesměs říkali že si destičky a kotouče mohou sedat klidně i dýl podle toho jak kdo brzdí. Ale je pravda že FII nemá ostré brzdy uplně odshora jako třeba Octavka nebo třeba Golf. Je to otázka zvyku a věřím tomu kdo je zvyklý na brzdy které hodně brzdí po nepatrném sešlapnutí tak se mu zdá že to nebrzdí. Vemte si kolika testy musí auto projít než je uvedeno do výroby a žádný výrobce dnes nemuže na trh uvést auto které by nemělo brzdy na 100% . A každý rozumný a zkušený řidič když sedne do jiného auta tak si má tak jak to píše pán nahoře brzdy vyzkoušet tak jako si upraví zrcátka.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ještě jsem zapoměl zmínit palubní přístroj-uspořádáníí ukazatele paliva v palubním počítači se mi docela líbí a ukazuje dost přesně ale fakt, že tam není ukazatel teploty motoru se mi jeví jako šetření na nesprávném místě.Přeci jen je dobré vědět jaká je teplota motoru při popojíždění v zácpě a ne zjistit, že vaří až když se pára valí z pod kapoty.Na druhou stranu ovládání klimatizace nahoře na palubní desce je fajn, pořád mohu pozorovat dění na silnici-to je lepší řešení nežli měla F1.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...