Jump to content
falach

Studené starty 1.6 74 kW

Recommended Posts

Tak jsem se konečně dostal k ETKCE a hned je jasné proč se nemůžeme domluvit. Rozdíl je ve dvou verzích 1.8 92kw, taky mi to mohlo dojít dřív. Stará AGN má klapku totožnou s AEH i AKL a to 06A 133 064 J, ale od MR98 má jinou klapku 06A 133 064 M, ještě že tu ETKU máme :D

No tak to jsem rád že jsme se dobrali k závěru... :palec2:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Klapky mají jiné označení. Tvrdíš, že 1.8 a 1.6 jsou stejné motory?

Ano, atmosférická 1,8 má jako největší změnu jinej zdvih a teda hlavu, když má o pár ventilů navrch, jinak je základ stejnej... a označení je stejný, asi vím co jsem si dal do auta ne? A jestli mi chceš tvrdit že to tak není, tak se klidně zítra půjdu podívat...

Ty motory jsou stejny asi tak v tom, ze zerou benzin ;) A ze nektery verze maj stejnou klapku...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Klapky mají jiné označení. Tvrdíš, že 1.8 a 1.6 jsou stejné motory?

Ano, atmosférická 1,8 má jako největší změnu jinej zdvih a teda hlavu, když má o pár ventilů navrch, jinak je základ stejnej... a označení je stejný, asi vím co jsem si dal do auta ne? A jestli mi chceš tvrdit že to tak není, tak se klidně zítra půjdu podívat...

Ty motory jsou stejny asi tak v tom, ze zerou benzin ;) A ze nektery verze maj stejnou klapku...

Tos ty motory asi ani neviděl ne? Maj stejnou klapku, váhy a spodek motoru...a nevim co ještě...

Edited by stihacka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pánové mám taky jeden problém a nechci zakládat novou diskuzi. Myslím, že se to hodí sem.

Mám 1,6 55kW a vše funguje jak má dokud je nádrž alespoň z části zaplněná. Jak mám rezervu, tak u studeného motoru dlouho točím než motor nastartuje - jako by padal benzín. A po rozjezdu když mu nedám trochu více plynu, má auto tendenci se kuckat jako Š-120, která má špatně seřízený předstih. Ale jak píšu. toto je u nádrže na rezervě. Naplním nádrž a opět studený motor chytá ihned bez sešlápnutí plynového pedálu a na první otočení....Co to může být ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ahoj mam ten isti problem,s takou istou octaviou ked je studena dlho toci,a chyti az ked jej pridam plyn a ked je tepla tak naskoci nabrnk uz som to mal aj na vag a nic,uz sa ti to podarilo spravit prosim porad DAKUJEM

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vyřešeno

Klapka nová landa sonda nová a porád nic a nakonec

těsnění na sacím potrubí, bylo spečené a mělo to falešné sání.Tak to opravili a udělali kontrolu rovinosti toho plastového sání a dále svíčky jsem tam měl na felicii tak taky vyměnili a udělali těsnost chladící kapaliny.No celkem to stálo 4.086Kč. Nemohli na to přijít dělali to 2 dny.Ale na autorizovaný servis cena slušná.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Vyřešeno

Klapka nová landa sonda nová a porád nic a nakonec

těsnění na sacím potrubí, bylo spečené a mělo to falešné sání.Tak to opravili a udělali kontrolu rovinosti toho plastového sání a dále svíčky jsem tam měl na felicii tak taky vyměnili a udělali těsnost chladící kapaliny.No celkem to stálo 4.086Kč. Nemohli na to přijít dělali to 2 dny.Ale na autorizovaný servis cena slušná.

a prosim ta nevies oznacenie toho tesnenia nejake cislo podla ktoreho by som to mohol kupit DAKUJEM

Share this post


Link to post
Share on other sites

Číslo toho těsnění bohužel neznám , protože jsem si to nechal dělat v CB servisu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdravím prosím o pomoc. Mám oct 1,6 74kw motor AKL. Po nastartování za studena vyletí otáčky na 2500 poté pomalu spadnou na

cca 1000 a poté motor zhasne. Tato závada trvá do zahřáti. Po zahřátí jsou otáčky až na drobné pohupování (v rozmezí cca 500) v pořádku, ale motor se jakoby zakuckává. Byl jsem u x mechaniků a 4x na diagnostice a změna žádná. Vyměnil jsem klapku samozřejme originál dále svíčky, čidlo teploty, lambdu, hadici od sání ke klapce a závada přetrvává. :help:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zdravím prosím o pomoc. Mám oct 1,6 74kw motor AKL. Po nastartování za studena vyletí otáčky na 2500 poté pomalu spadnou na

cca 1000 a poté motor zhasne. Tato závada trvá do zahřáti. Po zahřátí jsou otáčky až na drobné pohupování (v rozmezí cca 500) v pořádku, ale motor se jakoby zakuckává. Byl jsem u x mechaniků a 4x na diagnostice a změna žádná. Vyměnil jsem klapku samozřejme originál dále svíčky, čidlo teploty, lambdu, hadici od sání ke klapce a závada přetrvává. :help:

Zkus jen tak na zkoušku odpojit váhu vzduhu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdravím všechny majitele a příznivce OI. Chtěl jsem požádat o pomoc při řešení následujícího problému: Vlastním OI 1.6 74 kW. Pokud auto stojí delší dobu (min. přes noc), druhý den nastartuju tak na potřetí. Vždycky naskočí a hned chcípne. Pokud se motor udrží v chodu, je nepravidelný a má snahu se zastavit. Jakmile prošlápnu plyn je už pak všechno OK. Během jízdy můžu zastavit třeba na tři hod. a to jsou starty i chod motoru bez problémů. Navíc se při povolení pedálu plynu projevuje "kopání" do pedálu, a to kdykoliv. Děkuji všem za případné rady a pomoc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kopani plynu je v poradku - elektronika reguluje privod vzduchu skrtici klapkou, coz se tobe na mechanickem pedalu projevi prave takto.

ZKus se VAGEm podivat do merenych hodnot, jestli jsou vsechny v poradku, pripadne nastavit klapku.

Nic dalsiho me zatim nenapada....

edit: nemusis citovat svoj prispevok...

Edited by olisoft

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ahoj, prosím o pomoc,  mám na mojí benzínové O1 74kW s motorem AKL cca180000km. Auto jezdí perfektně, ale...v posledních době mám problém se prvním startováním.

Při startování se motor kucká jen na 2-3 válce, protáčím ho cca 3x 6 vteřin a napotřetí chytne. Jakmile chytne, volnoběh běží vyrovnaně, žádná škubání motoru či ztráta výkonu při jízdě, ani větší spotřeba paliva. Změnu chování při podle venkovní teploty jsem zatím nezaznamenal, dělá to stejně v +12C jako v teplotách okolo 0. Vyměnil jsem svíčky, pročistil váhu vzduchu a senzor teploty vzduchu, vyčistil a znovunastavil klapku a  je to stejné. Ovládání klapky je mechanické, V paměti závad není nic L.

Už opravdu nevím, co by to mohlo být,  protože auto jezdí opravdu pěkně  jde jen o první „ranní“ start. Pokud motor po jen  pár sekundách po nastartování vypnu, naskočí na další pokus okamžitě. Tedy teplotní čidlo chladící kapaliny to asi taky nebude… (?) Mohu dělat popojížďky celý den a vždy pak chytne vzorně.

Předem děkuji za zkušenosti, už nevím co dál.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vyskusaj jednoducho ci ti netecie vstrek.odpoj baterku po prichode na noc a vypusti tlak benzinu z rampy cez ventil.Ak rano nahodis baterku a nastartujes mas jasne ze tecie a prechlasta vsetko

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...