Přejít na obsah

ABS - zapnutí jednotky ABS při rozjezdu / dobržďování


DENINOS

Doporučené příspěvky

Kamarádovo oktávie, 1.9 TDI Elegance, rv. 2000, 250.000 km, 2x bourané na pravé přední kolo. Stává se občas při dojezdu při lehkém dobržďování do nuly, že se začnou ozývat zvuky jako když je v akci ABS (na sněhu, ledě) a i brzdový pedál tluče. Při vyšších rychlostech je to OK a ani při prudkém brždění to nic nedělá.

Všechny ŘJ včetně ABS jsou bez chyby.

Zusil jsem měřit vagem za jízdy, tak mi vyšel tenhle log a když to proženu grafem, tak je vidět v jednom místě že se jedna čára (předpokládám že jedno kolo) odchyluje od ostatních tří. Takže to tipuju na čidlo na kole, ale netuším které. Co si o tom myslíte?

Nebylo moc času na víc pokusů a jako na potvoru to ta oktávka zrovna nedělala.

Zas tak moc do toho vagu nedělám a nevím co všechno to měřilo, tak snad se v tom někdo vyzná.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 měsíce později...

Ahoj, mám problém při dobržďování své Octavie (liftback, 1.9 TDI, 66kW, r.v. 2001).

Když dojíždím, jedu opravdu pomalu (rychlost před zastavením), mám stočený volant (jedno na jakou stranu a ani nemusí být plný rejd), držím spojku a brzdím, občas mi to zakope do pedálů, stejně jako když zapne ABS. Přitom smyk v této rychlosti můžu vyloučit a navíc je bržděno s citem.

Na diagnostice se žádná chyba neobjevuje. Zkoušel jsem i vypnout ASR, ale dělá to stejně. Nevíte, kde mám hledat závadu? Nebo je to normální? Díky

Editováno: , autor: capjackal
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Tak jsem si vcera pujcil diagnostiku (KKL USB kabel) ze se na to podivam a dnes vyzkousel s programem VAG COM 304. S autem se mi povedlo spojit jen jednou. Dlouhou dobu mi to neslo, pak se to chytlo, nacetl jsem informace o jednotce motoru a pak uz byl interface zase necinny. VAG COM kabel videl, ale interface auta ne. Nevite nekdo cim to muze byt? Mam kvuli tomu zalozit radsi nove tema ve spravne sekci? Diky

Jo a to kopani je stale castejsi a uz to udela i kdyz mam kola rovne :(

Editováno: , autor: capjackal
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Tak dnes jsem to zkusil na jiném kabelu a už jsem se s autem spojil. Předchozí kabel byl špatný. Zkusil jsem změřit rychlosti na jednotlivých kolech.

Spojil jsem se s jednotkou brzd a načetl hodnoty rychlostí jednotlivých kol. Když jsem stál, ukazovala čidla rychlost 255 km/h. Jakmile jsem se rozjel (pomalu, max. 20 km/h). 2-4 hodnota se okamžitě načetla na 2 km/h, první chvíli nic a poté načetla 4 km/h. Nic jiného to neukázalo. Jakmile jsem zastavil, tak zase všude 255 km/h. Chybové kódy nemám žádné.

Vytvořil jsem log. Jde otevřít v Excelu.

http://uloz.to/2879877/log-03-002-xxx-xxx.csv

Je to normální?

Ještě jsem zjistil, že se nemůžu spojit s komfortní jednotkou, přitom mám všechna okna v elektrice, elektrická zrcádka a vystřelovací klíče. Zítra se podívám co tam je za jednotku. Ale s tím problém uvedený v tomto tématu snad nesouvisí.

Editováno: , autor: capjackal
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mě to začlo dělat po výměně ložiska, kdy mi v servisu vyměnili i náboj kola.

Mě to žačalo dělat uplně ze stejného důvodu, ale čidlo v servisu nepoškodili, dal jsem i nové a nic...kopalo to hlavně při parkování...

nakonec jsem vypátral větší mezeru mezi čidlem a kroužkem na ABS, čidlo bylo dál než bylo původně

stará mezera cca 2-3mm, nová mezera min.5mm

závěr je z toho takový, že je to neřešitelné...nalisovaný náboj byl dál od těhlice a to bylo dávané nové ložisko i náboj

naštěstí jsem pak dával komplet těhlice z RSa kvůli brzdám a vše ok...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...
  • o 7 let později...
  • o 3 týdny později...

Mě také dělali přední ložiska, po výměně začalo při dobržďování kopat do pedálů ABS i když auto bylo na suchu , tak jsem hledal měl jsem to na vagu a všechny čidla byli ok. Jen jedno vynechavalo tak jsem ten jeden snímací kroužek co je u čidla drobet přiblížil zhruba na 2mm. A ejhle je to v pohodě takže když to bude tohle dělat píchnout na vag a když budou čidla ok. Tak je to ta velká mezera mezi čidlem a kroužkem snad někomu pomůžu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...
  • o 7 měsíců později...
  • o 1 rok později...
V 23. 1. 2008 na 16:03, Viktor X napsal:

Takže - "na tupo" jsem oškrábnul cínovou plochu 30A nožových pojistek v pojistkovém bloku na akumulátoru (nové jsem někam zabordelil :D ), který jsem navíc vyhodil ven, protože pod jeho plastovým nosníkem jsou 2 šrouby s ukostřeným silovým vedením, které jsem odšrouboval, oškrábnul kabelová očka, prostříkal i s pojistkami něčím jako je Kontaktol, vrazil vše zpátky, VAGem vymazal závady, a ABS běhá jako zamlada :palec2: . Fakt je, že když jsem dělal test akčních členů, to čerpadlo dělalo šílenej bengál (viz. příklepovka), nicméně v provozu normálně běhá...

Konečně jsem se dokopal to sem napsat, každý by oznámit, jak svůj problém vyřešil, pro poučení druhých.. :punk:

měl jsem stejnej problém. Díky za radu s pojistkama,pojistkovou skřínku na aku jsem celou rozebral,očistil,napružil kontakty,vyměnil pojistky...chyba smazána přes DIAG a po testech funguje..30Apojistka měla solidně napálený kontakty.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...