Přejít na obsah

Brzdná dráha


Mr.Tom

Doporučené příspěvky

Zdravím,

zajímalo by mě, jestli máte někdo zkušenosti se změnou brzdné dráhy z přechodu pneu 195 na pneu 205.

A jestli je velký rozdíl mít na autě 2 kotouče nebo 4.

Osobně mám 1,8T a nedávno jsem přezul ze 195/55 R15 zimních na 205/55 R16(vím, že se to tak nedá srovnávat, ale se srovnáním v zimě se zimníma pneu a teď s letníma je to a dost lepší.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 2 týdny později...

Vyzkoušel jsem 195/65 R15 auto je na nich více nestabilní a myslím si že brzdná dráha musí být o něco málo menší z důvodů styčné plochy z vozovkou teď tam mám 225/45 R16 a auto je mnohem jistější nejen při brzdění ale i v zatáčkách je to způsobeno nejen šířkou gum ale i profilem zdá sem mě to mnohem lepší na ovladatelnost :p

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vyzkoušel jsem 195/65 R15 auto je na nich více nestabilní a myslím si že brzdná dráha musí být o něco málo menší z důvodů styčné plochy z vozovkou teď tam mám 225/45 R16 a auto je mnohem jistější nejen při brzdění ale i v zatáčkách je to způsobeno nejen šířkou gum ale i profilem zdá sem mě to mnohem lepší na ovladatelnost :p

RE: CO je to za nesmyslnej rozmer 225/45 R16? To ja na F spis ne ? Na Oct leda tak v R17...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vyzkoušel jsem 195/65 R15 auto je na nich více nestabilní a myslím si že brzdná dráha musí být o něco málo menší z důvodů styčné plochy z vozovkou teď tam mám 225/45 R16 a auto je mnohem jistější nejen při brzdění ale i v zatáčkách je to způsobeno nejen šířkou gum ale i profilem zdá sem mě to mnohem lepší na ovladatelnost :p

RE: CO je to za nesmyslnej rozmer 225/45 R16? To ja na F spis ne ? Na Oct leda tak v R17...

Taky sem docela na ten rozměr čuměl koupil jsem to na 195 a toto mě dal ktomu taky sem na to čučel a říkal jsem že se spletly ve značení že jsou to 17 ale ne, ty pneu. se zatím jeví slušně tak to žatím neměním ! :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jak říká david-pv ... a rozdíl mezi 2 a 4 kotouči je dost poznat :palec2:

No nevim,tatik ma 81kw se 4 kotouci a ja mam 66kw s 2 kotouci a me to brzdi mnohonasobne lepe.Ale je to mozne take tim,ze mam destic ticky Jurid J a tatik ma original Skoda.Zkousel jsem to osobne.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No nevim,tatik ma 81kw se 4 kotouci a ja mam 66kw s 2 kotouci a me to brzdi mnohonasobne lepe.Ale je to mozne take tim,ze mam destic ticky Jurid J a tatik ma original Skoda.Zkousel jsem to osobne.

S 81kW mám naprosto stejnou zkušenost. Měli jsme ve firmě 2 kousky a od novoty obě na 4 kotouče brzdily úplně tragicky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...