mirecoslav Posted December 14, 2006 Share Posted December 14, 2006 Borci VAG mi načítal chybu 17972 "Riadiaca jednotka škrtiacej klapky - pokles napatia pri základnom nastavení". Nestretol sa niekto s touto chybou a či je nejako dôležitá? Ď Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomtom Posted December 14, 2006 Share Posted December 14, 2006 Baterka je OK? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vikino1 Posted December 14, 2006 Share Posted December 14, 2006 Podla AUTODATA -battery,wiring. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mirecoslav Posted December 14, 2006 Author Share Posted December 14, 2006 Keďže štartuje ako drak, tak baterka vyzerá byť v poho... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vikino1 Posted December 14, 2006 Share Posted December 14, 2006 Ešte ta kabelaž.Ale ak je všetko OK tak sa tym netrap. javascript:emoticon('') smilie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sangis Posted January 23, 2007 Share Posted January 23, 2007 Dnes je to měsíc co mám ojetou Fabii Combi 1.4/16v 74kW. Jedna se závad se projevila záhy - svítí žlutá kontrolka motoru a často řj přepíná na nouzov.režim. Navštívil jsem menší opravnu kde inkasovali 300Kč a diagnostikovali pomocí notebooku jako vadný EGR ventil. V Brně v Porsche jsem jej chtěl objednat ale údajně nemám takovým testům vůbec věřit a "oni jsou jediní na světě kde mi to zjistí a taky opraví". V pátek jsem prošel internet, nasál software, sehnal nějaký součástky a vyrobil kabel. V sobotu jsem stáhl ve VAGu následující chyby motoru: 16555,16786,17550,17961. Nemám dílenskou příručku proto je tu někdo kdo mi potvrdí předpokládanou závadu na EGR ventilu? Jestli měl někdo tuto závadu na stejným motoru jak se projevuje? Jde to koupit někde levněji než u autorizovanýho servisu? Jestli to tu bylo tak omluva.... jinak dík za odpovědi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dula Posted January 23, 2007 Share Posted January 23, 2007 Neporadím v čem je chyba, přikládám alespoň podrobnější výpis. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
makov Posted January 23, 2007 Share Posted January 23, 2007 V servise Ti povymienaju vsetky veci ktore im vypise diagnostika a ked to nepojde tak potom zacnu hladat dovod a ked sa ich opytas na to ci bolo nutne vymenit vsetky veci Ti povedia ze ano.Bemo potvrdi.Myslim ze aj ten ma podobne chyby na jeho motore.Ale jazdi mu to divoko, chvilu dobre chvilu zle. Skus si zohnat DP a skus kuknut aj namerane hordnoty, napr. snimac tlaku vzduchu......a ist vylucovacou metodou. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sangis Posted January 24, 2007 Share Posted January 24, 2007 Dík za odpovědi jen tady nemůžu nikde najít odkaz kde nasát DP. Nevíte někdo? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
miras82 Posted January 24, 2007 Share Posted January 24, 2007 Dnes je to měsíc co mám ojetou Fabii Combi 1.4/16v 74kW. Jedna se závad se projevila záhy - svítí žlutá kontrolka motoru a často řj přepíná na nouzov.režim. Navštívil jsem menší opravnu kde inkasovali 300Kč a diagnostikovali pomocí notebooku jako vadný EGR ventil. V Brně v Porsche jsem jej chtěl objednat ale údajně nemám takovým testům vůbec věřit a "oni jsou jediní na světě kde mi to zjistí a taky opraví". V pátek jsem prošel internet, nasál software, sehnal nějaký součástky a vyrobil kabel. V sobotu jsem stáhl ve VAGu následující chyby motoru: 16555,16786,17550,17961. Nemám dílenskou příručku proto je tu někdo kdo mi potvrdí předpokládanou závadu na EGR ventilu? Jestli měl někdo tuto závadu na stejným motoru jak se projevuje? Jde to koupit někde levněji než u autorizovanýho servisu? Jestli to tu bylo tak omluva.... jinak dík za odpovědi Čau možná ti to řekne víc: 17961 signál čidel barometr. tlak/tlak v sacím potrubí-nevěrohodný poměr Příčina: netěsnost sacího potrubí Možné projevy: nelze dosáhnou maximálních otáček motoru Doporučený postup: kontrola elektrického vedení a čidlanasávaného vzduchu nebo výměna čidla, kontrola těsnosti sacího potrubí, kontrola zpětného vedení výfukových plynů(EGR ventil), diagnozou akčních členů kontrola elektromagnetického ventilu nádobky s aktivním uhlím nebo ventil výměna, kontrola jednotky ovládání škrtící klapky. 17550 evidence zatížení-hranice nedosažena Doporučený postup: kontrola měřiče hmotnosti vzduchu v měřených hodnotách skupina 002, kontrola jednotky ovladání škrtící klapky. 16786 systém zpětného vedení výfuk. plynů-průtok příliš velký 16555 řada válců 1 :systém příliš chudý Doporučený postup: kontrola vedení, kontrola lambda sondy a lambda regulace před katalyzátorem, kontrola regulátoru tlaku paliva, kontrola tlaku palivovém systému, číst měřené hodnoty skupina 030 a 031 Přesné hodnoty které by měly být ve skupinách ti neřeknu, mám pouze příručku na diesely. Zkus udělat tu kontrolu akčních členů. Ale podle všeho je to opravdu EGR ventil. Tak asi tak. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
houmr Posted January 24, 2007 Share Posted January 24, 2007 ja som tiez musel menit arg ventil ale mne pisalo ine chyby jedine v ktorej sa zhodujeme je 17961 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sangis Posted January 29, 2007 Share Posted January 29, 2007 Je to vůbec možný - včera jedu z chalupy a sama od sebe zhasla žlutá kontrolka motoru a ani dnes plnýho ježdění po nákupech se nerozsvítila. Auto ale stejně dělá divný vjeci. Jedu z mírnýho kopce, zařazená rychlost pustím plyn a cítím jak si to trochu pořád táhne tak ryhleji šlápnu na brzdu a okamžitě je cítit jak v motoru něco "přeskočí" a táhnout přestane. Jako kdyby se zasekával plyn nebo něco podobnýho. Zítra zkusím připojit notebook. Jinak opět díky za odpovědi. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
frenky Posted April 23, 2007 Share Posted April 23, 2007 Vyvesujem toto téma kde sa budú riešiť popisy chýb vyčítané na VAG z motorovej rj, bsg, komfortu, prístrojoviek. Prosím všetky otázky na to čo ktorá chyba znamená písať sem. Prehladám ešte celú sekciu FABIA1 a prihodím linky na dané témy už uvedené. ___________________________________________________________________________ pôvodný príspevok frenkyho: Mám problém na Vagu mi píše chybu ( Motor) Neznámá zátěž. Nemáte někdo zkušenost? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
honzik Posted April 23, 2007 Share Posted April 23, 2007 zkus blizsi popis :-) co je to za motor,co to dela za problemy,cislo chyby z Vagu by se taky hodilo..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
johny19 Posted April 24, 2007 Share Posted April 24, 2007 Mám fábiu 1.4 16V 55kW 2001. Stále mi vypisuje chybu 17559 aj keď to cez VAG-COM vymažem tak po cca 50 až 100 km je to naspäť. žiadnu inú chybu to nevypisuje. Len sa mi rozsvieti oranžová kontrolka motora. Prosím poradte mi niekto Díki. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
colins Posted April 24, 2007 Share Posted April 24, 2007 (edited) 17559 : Edited April 24, 2007 by colins Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
johny19 Posted April 25, 2007 Share Posted April 25, 2007 Diki Inak z čoho je tato strana da sa niekde zohnat tento dokument ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vikino1 Posted April 25, 2007 Share Posted April 25, 2007 Ano myslím,že je to dielenskej príručky Fabia,ktorú si môžeš stiahnuť v inštalačných manualoch tu na fore. Podobné info sú ale aj v AUTODATA,VIVID WORKSHOP,VIS VIS2 atd. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
caclik Posted April 25, 2007 Share Posted April 25, 2007 mam stejny problem s chybou 17 559 rada valcu 1 řizpusobeni směsi oblast 1 nedosažena mez chude směsi p1151-35-00-- dekuji za pripadno pomoc caclik@seznam.cz Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
frenky Posted May 2, 2007 Share Posted May 2, 2007 (edited) číslo závady 17549 ( P1141 ) Zjištění zátěže ( Nesmyslná hodnota ) Přechodná závada Motor 1.4MPI Šlápneš na plyn auto škubne,jako kdyby se to chtělo zadusit.A po chvíli zase jede v pohodě,stává se to občas není to pokaždé. Edited May 2, 2007 by frenky Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fifa Posted May 3, 2007 Share Posted May 3, 2007 číslo závady 17549 ( P1141 ) Zjištění zátěže ( Nesmyslná hodnota ) Přechodná závada Motor 1.4MPI Šlápneš na plyn auto škubne,jako kdyby se to chtělo zadusit.A po chvíli zase jede v pohodě,stává se to občas není to pokaždé. No to mě taky zajíma - co stím?mám ten stejnej problém (1,4 MPI) - taky jenom občas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
colins Posted May 4, 2007 Share Posted May 4, 2007 17549 : Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jar_da Posted May 4, 2007 Share Posted May 4, 2007 kódy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomasino Posted May 4, 2007 Share Posted May 4, 2007 Souhlas... Mozna jen resit chyby, ktere se pres VISku a pomoci DP trebas nepodarilo odsrtanit... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jar_da Posted May 6, 2007 Share Posted May 6, 2007 já to beru tak, že každý má svou odpovědnost a kdo se na to necítí, tak ať to nedělá, kdo se cítí a zajímá tak tu najde vše potřebné a já rád takové info poskytnu těmto lidem, netřeba strašit, ale řešit a pomáhat, informace jsou základem k tomu, aby nikdo nic nezčubil, takže, kdo chce, tak je sem dá, myslím kompletně všechny infa co se týká Vagu, kabelů, softů apod. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.