Přejít na obsah

Chyby na VAG


mirecoslav

Doporučené příspěvky

Ahoj tak jsem projel VAGem chyby .. a vyskočily k mému údivu 4 problémy. Chyby č. 17549 - těsnění pod sáním co jsem se dozvěděl tak s tím nic dělat nemusím, 17978 - prý zablokování řj. motoru. 16556 - co jsem našel, týká se to příliš bohaté směsi, a chybu lambdy 16518 - oxygen lambda bez komunikace.

 

Rád bych se s vámi poradil, vzhledem k tomu že s vagem začínám a mám ho anglicky, navíc mě popsal jen 2 chyby protože ho nemám registrovaný tak musel poradit strýček googel, jestli popis chyb mám správně a jestli s tím mám něco dělat nebo ne? Motor jede normálně, nesvítí kontrolka ani nikdy za 2 a půl roku co auto mám nesvítila, spotřeba taky vpohodě, akorád jsem po STK zjístil že mám rozsypaný kat tak šel ven. Ale emisemi auto prošlo i tak a to ještě s díravým výfukem. 

 

Jde mě o to aby mě někde neodešel motor :) Bohužel s VAGem a jeho chybami opravdu začínám..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No a to dávkování paliva - příliš bohatá směs, poznám to na spotřebe paliva? Nebo mám chyby prostě vymazat a zkusit za po delší jízdě zase co se objeví? Jak dlouho se tam ty chyby ukládají? Já si jednou zkusil nastartovat zamčené auto co udělá alarm :) z toho důvodu asi ta chyba 17978 ..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dobrý den,

prosil bych o radu ohledne chyby na VAGu. Pise mi to Ventil AGR (N18) Zkrat ke kostre. Pali mi to pojistku c.7 (servorizeni, elektronika motoru).

Rozdelal jsem kabelovy svazek ke AGR ventilu, prosel kabely ale vypadaji OK. Mohlo by to zpusobovat nejake spatne ukostreni v motor. prostoru?

Dik za rady a napady. (Servis beru jako posledni moznost)

Ahoj, bylo to nakonec tim egr ventilem nebo kabelazi? Mam stejnou zavadu 17809. Zitra to budu resit tak at vim pocem jit, dekuji. Pojistku c. 7 to pali i po odpojeni serva. fabia 1.4 BKY

Editováno: , autor: benchi
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 2 týdny později...

Ahoj,

potřeboval bych rad zkušenějších. Nalezené chyby:

 

6 Nalezeny chyby:
17811 - System zpetneho vedeni vyfukovych plynu Regulacni odchylka
            P1403 - 35-00 -  -
16555 - rada 1: system odmerovani paliva System prilis chudy
            P0171 - 35-10 -  - - Sporadicky
16555 - rada 1: system odmerovani paliva System prilis chudy
            P0171 - 35-10 -  - - Sporadicky
17851 - Potenciometr zpetneho vedeni vyfukovych plynu (G212) Signal prilis maly
            P1443 - 35-00 -  -
16955 - Spinac brzdovych svetel -F Nesmyslny signal
            P0571 - 35-10 -  - - Sporadicky
17925 - Hlavni rele (J271) El.zavada v obvodu
            P1517 - 35-10 -  - - Sporadicky
Readiness: 0000 0000
 

Poslední chybu neřeším, myslím si že souvisí s tajným vypínačem.

 

Předposlední vím, že to je spínačem brzd. pedálu, stola se zatím jendou, počkám až mi to udělá znovu, pak vyměním.

 

Ostatní chyby souvisí s EGR, momentálně zaslepený není protože bojuju s povolením šroubů. EGR jsem odpojil od konektoru (= lepší jízdní vlastnosti). V budoucnu se s tím budu prát --> zaslepním --> pak koupím novej egr.

 

A teď už můj dotaz, když jsem chtěl udělat test lambd a katalyzátoru, tak se mi nepovedl (pořád byl status off) ikdyž chybové kody vymazány, když jsem ale dal readiness měl jsem tam jedničky.

 

obrázek zde :  http://2i.cz/0fa97a5083

 

Co to znamená pro mě? Hledat problém s lambdou a katalyzátorem? Třeba netěsnost ve vyfuku (nemám možnost se pořádně podívat pod auto)? Nemůže to souviset s EGR? Děkuju za rady.

 

Jak to bývá, tak po odeslání příspěvku jsem na foru našel podobný problém

 

http://forum.skodahome.cz/topic/47463-spatna-lambda-sonda/

 

Je to skoro totožný, podle toho vlákna mužu zkusit ještě udělat test akčních členů, pokud mi nějaký neprojde je v prdeli lambda sonda, pokud projde, tak je to asi zpusobeno třeba egr ventilem?

 

Tak test akčních členů skončil na EGR. Myslím že mám dirku ve vlnovci, tak nejdřív pořešim vlnovec s egr a pak se uvidí.

Editováno: , autor: Fajfy
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím, chtěl bych se optat, zda jste se už někdo nesetkal s těmito chybami a neporadil mi jak je odstranit. Jedná se o Fabii 1,4 16V 74kw rv 2003

 

Adresa 09: Centrální elektrika        Labely: SVO\6Qx-937-049-C.lbl

   Řídící jednotka: 6Q1 937 049 C

   Díl: 00 BN-SG.           1S33  

   Kódování: 25738

   Dílna #: WSC 00002  

   VCID: 3B7133DF03F5

 

2 závad nalezeno.

01598 - napeti baterie 

            27-10 - neverohodny signal - Sporadická

01598 - napeti baterie 

            07-10 - signal prilis maly - Sporadická

 

-------------------------------------------------------------------------------

Adresa 15: Airbagy        Labely: SVO\6Q0-909-605-VW5.lbl

   Řídící jednotka: 1C0 909 605 K

   Díl: 01 AIRBAG VW51 08   0008  

   Kódování: 12337

   Dílna #: WSC 13765  

   VCID: 2C530083F69B

 

1 Fault Found:

00532 - napajeci napeti B+ 

            07-10 - signal prilis maly - Sporadická
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím tak opět tu mám chybu 17559 : 1.4 16V 55kw AUA

[  Adresa 01     -------------------------------------------------------

   Řídící jednotka: 036 906 034 BL 
   Komponent:  MARELLI 4LV       3699 
   Kódování: 00071
   Opravna #: WSC 13765
   
1 Nalezeny chyby:
17559 - rada valcu 1: prizpusobeni smesi oblast 1 Nedosazena mez chude smesi
            P1151 - 35-10 -  - - Sporadicky
Readiness: 0010 0000
 
Chyba vyskočila(ale ne kontrolka check) po smazaní cca 10 km trasa,  před dnešním  smazáním bylo readiness (viz obrazek) , 
 
post-72371-0-95625600-1367342087_thumb.p 
a po smazaní 
post-72371-0-47317100-1367340975_thumb.p
 
ale to jsem měl  nastartováno ( provozní teplota  ) a volnoběh tak 15 minut a stále se to nezměnilo.
 
Vidím to na lambdu  nebo děravý výfuk docela dost to  "duní" poslední díl je total :-D
 
EDIT : 12.5 
post-72371-0-41490000-1368376260_thumb.p
 
historie chyb mého auta (od 1.2012) 16786 pouze 1krát , poté  už jenom 17559  trvá to už rok ( a plno "vyhozených " peněz za udajne opravy v servisech- měřily lambdy , a ani nevim co dal dělali  )16520 1krát  a dnes poprvé 17604  (12.5.2013)   to auto si ze mě dělá srandu a ktomu tam teď při 1500ot/min jde slyšet takové jakoby pískání což před  opravou alternatoru [ novy regulator napětí ]nedělalo 
 
no novou lambdu momentalně kupovat nebudu , zajimalo by mě jak se u  takové Lambda sondy (kyslíkové) měří jeji správná funkčnost 
Editováno: , autor: George_rider
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...