Přejít na obsah

Chyby na VAG


mirecoslav

Doporučené příspěvky

Probehla kontrola hadic, vytahnuti a ocisteni cidla pod skrtici klapkou. A vymena hadice na odvetravani vika motoru. Vse jsem prekontroloval, i box filtr vzduchu. Po vymazani zavady jsem ujel asi 3km a zase se rozsvitilo ASR,  je znat ze kdyz zastavim a necham bezet motor na volnobeh, tak to chvilkama kolisa. Napada prosim nekoho, kde by mohl byt problem, nejak me nic nenapada ? 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Zdravím, mám problém se servořízením na Fabii z roku 2000 (1,4 mpi 50kW,bez ABS,TRW řízení).Občas se mi rozsvítí kontrolka serva a posilovač přestane fungovat.Pomůže vypnout klíček a znovu nastartovat (posilovač naskočí a kontrolka zmizí).Už byl měněn snímač řízení (G250),kontrolován kabelový svazek,přeměřen alternátor i čerpadlo serva.Chyby z diagnostiky: 00778-snímač řídícího úhlu,žádná komunikace,trvale

                      01324-řídící jednotka pohonu čtyř kol,žádná komunikace,trvale

 

Je ještě nějaký snímač (G85) ve volantu i když nemám abs a esp?Případně pomůže základní nastavení snímače úhlu natočení volantu (G85)?Případně jak ji udělat.Tu druhou chybu beru jako nějakýho šotka.Děkuji.S pozdravem Jindra.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zkus se podívat na pojistky, jak na barery boxu tak v palubce.

V té palubce nevím číslo z hlavy, ale i když se zdají ok, vyměnil bych je.

Mě se to taky vyblbovalo a bylo to pojistkou v palubce. Sice vypadala jako že je ok, ale vyměnil jsem jí a je po problému. 

Jinak tema s řízením už tu někde je.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 35 minutami, wiglegummi napsal:

Zkus se podívat na pojistky, jak na barery boxu tak v palubce.

V té palubce nevím číslo z hlavy, ale i když se zdají ok, vyměnil bych je.

Mě se to taky vyblbovalo a bylo to pojistkou v palubce. Sice vypadala jako že je ok, ale vyměnil jsem jí a je po problému. 

Jinak tema s řízením už tu někde je.

Pojistky na pohled vypadají dobře, ale vyměním.Téma je, jsou tam i stejný kódy chyb, ale bohužel jsem nenašel dořešený problém.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nejsem si jistej ale snímač G85 jak píšeš je podle mě, snímač teploty chladicí kapaliny, nebo je úplně jinde a nemá s řízením nic společného.

Na řízení jiný snímač není.
Pokud jsou pojistky v pořádku tak bude nejspíše vadnej zase onen vyměněný snímač, nikde není napsané že nemá už problémy od výroby.

Napiš jak jsi dopadl

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Zdar,chtěl jsem udělat základní nastavení škrtící klapky a vagína piše viz obr.Nevíte co s tím?Když jsem měl w7 tak ok.Nyní mám w10 a je to v p......Chybové kódy to vypíše a vymaže,ale na základní nastavení a akční členy už vyskakuje hláška.Zkusil jsem nainstalovat VCDS-Lite a taky to samé.Diky za každý nápad.

Bez názvu.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 týdny později...
před 22 hodinami, Jan97 napsal:

dobrý den potřeboval bych poradit s fabii 1.4 16v 55kw 

startuje vždy až po druhem otočení kličku ale dělá to jen když je studenej motor a jednou za čas se rozsvítí kontrolka EPC otáčky skoči na 21 000 otáček a pulzují a auto nechce jet . Dneska se mi to stalo na parkovišti tak jsem zkusil zastavit motor stále běžel sundal jsem filtr a koukl na škriticí klapku ta se ani nehla ani po přidání plynu a proto píšu sem jestli se stím někdo nesetkal a nemá řešení nová klapka se mi kupovat nechce když stojí okolo 5tis. 

 

 

před 21 hodinami, Jan97 napsal:

a pak je další otázka mam tenhle kabel kupovanej z aliexpresu ale potřeboval bych nějakej system v češtině který by fungoval

 

 

Proč si sakra nenajdeš témata, kde se tyto, nebo podobné problémy řeší???   Příspěvky jsem smazal. Jenom přiděláváš práci ostatním a děláš tady zmatky...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

 

 

Zdravím.
Dneska jsem byl na STK a při měření emisí vyhodilo chybu P0031-nefunkční vyhřívání sondy,hodnoty emisí v normě.Která sonda ( před/za katem ) to je mě neřekl/nemohl zjistit. Test lambda sond - nízký počet zvlnění. Viz foto.

Motor 1,4 16V 59kW BUD viz podpis,nájezd 222785 km
Za kat patří sonda 036906262D , před kat patří sonda 036906262AA .
Na diagnostiku se dostanu možná zítra nebo po neděli.
Tak se chci zeptat jestli někdo neví jestli mají obě sondy vyhřívání nebo jenom jedna/která ( před/za katem ) ?
Díky.

A ještě se chci zeptat,jak je na tom s funkčností tento kkl kabel ? Bude k tomu VAG 304.

http://www.mtaplus.cz/autodiagnostika-vag-audi-skoda-seat-volkswagen-vw/35-diagnostika-obd2-kkline-usb.html

WP_20170212_13_35_03_Pro (2).jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hurec :

 

Díky za reakci. Popis chyby jsem našel,ale jinde ( měla by to být přední ls před katem ) Podle DP a mých možností jsem provedl proměření odporu ls-0 ohm,do sondy proud jde v hodnotách dle DP,ověření proměřením odporu zadní sondy- odpor 4,8 ohm,proud také dle hodnot v DP,takže to nejspíš bude přední ls,objednána,dnes bych ji měl mít doma,tak namontuji a udělám pak diag.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Zdravím,

 

mohl by mi prosím někdo pomoci s významem níže uvedených chyb a možným řešením? Děkuji.

 

Chassis Type: 6Y (6Y - Skoda Fabia (1996 > 2008)) - motor 1.4 mpi

16521 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2 
            P0137 - 35-10 - Signal too Low - Intermittent
16556 - Fuel Trim; Bank 1 
            P0172 - 35-10 - System Too Rich - Intermittent
16825 - EVAP Emission Control Sys 
            P0441 - 35-10 - Incorrect Flow - Intermittent
17549 - Load Calculation Cross Check 
            P1141 - 35-10 - Implausible Value - Intermittent
16556 - Fuel Trim; Bank 1 
            P0172 - 35-10 - System Too Rich - Intermittent
16955 - Brake Switch (F) 
            P0571 - 35-10 - Implausible Signal - Intermittent
16514 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1 
            P0130 - 35-00 - Malfunction in Circuit
16514 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1 
            P0130 - 35-00 - Malfunction in Circuit


00906 - Horn (H1) 
            28-10 - Short to Plus - Intermittent
00975 - Heated Rear Window (Z1) 
            28-10 - Short to Plus - Intermittent
00896 - Trunk Lock Unit (F256) 
            27-10 - Implausible Signal - Intermittent

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...