Přejít na obsah

Chyby na VAG


mirecoslav

Doporučené příspěvky

Stejný problém jsem řešil před rokem na 1.4 MPi.Houpající se volnoběh,svítící kontrolka,škubající plyn.Studoval jsem na internetu lambdasondy,nakonec jsem s jistými obavami objednal sondu za katalyzátor STARK,musel jsem z té staré sondy přeletovat svorkovnici,namontoval jsem ji,vymazal chybu a volnoběh se okamžitě srovnal,kontrolka už se znovu nerozsvítila.Dokonce teď auto jezdí i na směs 1:1 benzín s E85 a řídící jednotka je stále s emisemi spokojena...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 9 měsíců později...

Ahoj, moc prosím, chci dát dokupy chyby z VAGu, protože mi tentokrát nějaká rozsvítila kontrolku. Podle mě je to ten katalyzátor, myslím, že tam před pár měsícema nebyl. Rozsvítila se teda na dálnici. Podíval by se mi prosím někdo na ty chyby a zkusil říct, co je potřeba řešit? Resp. mi ty chyby nějak popsat, nebo co s nima dělat, protože vyjet si je z VAGu umím, ale absolutně netuším ohledně aut co a jak, takže nechci zajet k mechanikovi, aby rozjel, že je všechno "potřeba" hned udělat a něco si tam třeba dovymyslel...Mockrát děkuju!

 

Model: 6Y - Skoda Fabia
Kontrola: 01,02,03,08,09,15,17,19,37,44,46,56,69

-------------------------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------------------------
Adresa 01: Motor
Øídící jednotka: 03D 906 032 A
Díl: 1,2l/2V SIMOS3 G00HS1501
Kódování: 00061
Dílna #: WSC 13765
TMBPW46Y633801200 SKZ7Z0C1918237
4 závad nalezeno.
18097 - Powertrain Data Bus: Implausible Message from Elect. Load Controller
P1689 - 35-10 - - - Sporadická
16556 - Fuel Trim: System Too Rich: Bank 1
P0172 - 35-10 - - - Sporadická
17977 - Cruise Control Switch (E45): Implausible Signal
P1569 - 35-00 - -
16804 - Catalyst System: Bank 1: Efficiency Below Threshold
P0420 - 35-00 - -
Readiness: 0000 0000
-------------------------------------------------------------------------------
Adresa 08: Klima/topení
Øídící jednotka: 6Y0 820 045
Díl: Klimaanlage X0830
2 závad nalezeno.
65535 - Internal Control Module Memory Error
00-00 - -
01271 - Positioning Motor for Temperature Flap (V68)
30-10 - Open or Short to B+ - Sporadická
-------------------------------------------------------------------------------
Adresa 09: Centrální elektrika
Øídící jednotka: 6Q1 937 049 C
Díl: 00 BN-SG. 1S33
Kódování: 09226
Dílna #: WSC 13765
Nalezena 1 chyba:
01598 - Drive Battery Voltage
07-10 - Signal too Low - Sporadická
-------------------------------------------------------------------------------
Adresa 46: Komfort systém
Øídící jednotka: 6Q0 959 433 E
Díl: 2U Komfortgerát 0002
Kódování: 00067
Dílna #: WSC 13765
2 závad nalezeno.
01134 - Alarm Horn (H12)
49-00 - No Communications
01135 - Interior Monitoring Sensors
36-00 - Open Circuit

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 21 hodinami, Caster napsal:

 

Těch 20 Voltů na nenastartovaném autě je asi chyba. Nabitá baterie by měla mít cca 12,6 Voltů.

Nech to změřit někomu, kdo se v tom vyzná.
 

Pardon, jsem idiot, měřil jsem s tím poprvé. Tak před startem 12,09 a po nastartování 14,4. Auto cca týden nejelo.

Editováno: , autor: finchezní
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 37 minutami, finchezní napsal:

Pardon, jsem idiot, měřil jsem s tím poprvé. Tak před startem 12,09 a po nastartování 14,4. Auto cca týden nejelo.

 

Baterie je stěží nabitá na 50%. Vypadá to, že je KO. Zkusil bych vyzkoušet nějakou jinou, stejného typu, klidně i s menší kapacitou (Ah), samozřejmě nabitou tj. napětí >12,6 V.  Svou baterii nech změřit zátěžovým testem (graf poklesu napětí na 10,5 V při odběru např. 30 A), jakou má kapacitu. Pokud má kapacitu menší než 60%, kup novou.

Jak je auto staré, jak baterie ? Máš v něm Start/Stop, případně "inteligetní" nabíjení  tj. na konci "-" kabelu u baterie je sonda proudu u které je malý konektor, který posílá data (proud, napětí a teplota) do řídící jednotky.
 

  • Líbí se mi 1
  • Negativní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 14 hodinami, Caster napsal:

 

Baterie je stěží nabitá na 50%. Vypadá to, že je KO. Zkusil bych vyzkoušet nějakou jinou, stejného typu, klidně i s menší kapacitou (Ah), samozřejmě nabitou tj. napětí >12,6 V.  Svou baterii nech změřit zátěžovým testem (graf poklesu napětí na 10,5 V při odběru např. 30 A), jakou má kapacitu. Pokud má kapacitu menší než 60%, kup novou.

Jak je auto staré, jak baterie ? Máš v něm Start/Stop, případně "inteligetní" nabíjení  tj. na konci "-" kabelu u baterie je sonda proudu u které je malý konektor, který posílá data (proud, napětí a teplota) do řídící jednotky.
 

shiiit, děkuju. Jedničková Fábka 2003. Pochybuju, že je tam něco z toho co si vypsal :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Těch 12,09 V před jízdou není rozhodně v pořádku.  Dobíjení 14,4 V je ale v pořádku. Typnul bych si na snížení kapacity baterie stářím, neudrží napětí i když na ní svítí magické oko zeleně. Na zkoušku bych zkusil jinou baterii, jestli se v chování auta něco změní. Předpokládám, že v autě, po jeho řádném uzamčení, není nějaký spotřebič, který by baterii nadměrně vybíjel. Předpokládám také, že nechodíš pro něco několikrát denně do zaparkovaného auta.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 3 hodinami, Caster napsal:

Těch 12,09 V před jízdou není rozhodně v pořádku.  Dobíjení 14,4 V je ale v pořádku. Typnul bych si na snížení kapacity baterie stářím, neudrží napětí i když na ní svítí magické oko zeleně. Na zkoušku bych zkusil jinou baterii, jestli se v chování auta něco změní. Předpokládám, že v autě, po jeho řádném uzamčení, není nějaký spotřebič, který by baterii nadměrně vybíjel. Předpokládám také, že nechodíš pro něco několikrát denně do zaparkovaného auta.

nene nic takovýho, jedině mě napadá centrál, kde blbne pravá zadní západka a reaguje kdy chce a jak chce, tak jestli tam nemůže bejt nějakej stálej proud, který by se snažil pořád odemknout/zamknout. A ostatní chyby jsou prosím tak nějak v "normě"? Baterie asi půjde no :/

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Ahoj prosím o pomoc. Dneska jsem napíchl fabii 2 1,4tdi 2008 psalo mi to pár chyb tady jsou:

01341-modul přístrojové desky na CAN konfortní funkci  -žádná komunikace -trvale

00819-snímač tlaku klimatizační jednotky -signál příliš nízký - trvale

01317-kombinovaný přístroj -zkontrolujte zkotrolujte prosim chybové kody, trvale -trvale

Prosím o radu co s tím mohu dělat

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 8 měsíců později...
  • o 7 měsíců později...

Ahoj, začalo zlobit auto-viz přiložený soubor /Fabijka I. 2005 SDI/ Palubovka po otočení klíčku před startem si žije vlastním životem. Někdy se kontolky rozsvítí, někdy jen problikávají, někdy se ani nerozsvítí. Auto točí, ale nenastartuje. Nastartuje už jen velmi zřídka, pokud zhasne kontrolka serva, pokud zůstane svítit, nechytne.

 Svazky v motorovém prostoru z poloviny zkontrolovány- nerozmotány v místech prostupu od stěračů do motorového prostoru a pár jiných místech kde jsem chtěl zachovat průchodky, kabely se tváří zdravě. Našel se jeden proklapaný drát u svorkovnice před motorem-opraveno.

 Zkontrolovány některé kostry v motorovém prostoru. Kontrola a čištění ,,plechových,, pojistek nad baterkou. Kontrola některých svorkovnic.

Kontrola konektoru přístrojovky . Log-NAŠE FABIJKA-TMBHF46Y954335957-232110km.txt

Díky David

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Ahoj,jak se zbavit chyby 01586?(CARISTA) Naskocilo to po aktivaci VIM a nejde vymazat.VIM aktivovano pres Carly,pak chyba airbagu ta smazat sla,ale  (01586 - kontakt spinace zamykaciho valce: strana spolujezdce (F242): zamknuto ) zustava a obcas na Infotaimentu hlaska PARKPILOT NEDOSTUPNY ? Je nekdo kdo pomuze nebo auto do servisu ?

Editováno: , autor: IVOGSM
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Ahoj chlapy, mám problém s 1,2 47kw (2003). Motá se to kolem chudé směsi a lambdy. Na vagu mi nesedí v naměřených hodnotách 031. V příručce jsem koukal že by mělo být 0,9900...1,0100  a   0,9600...1,0400 no a mě to tam skáče v záporných číslech -0,996 a -0,996.

V tom prvním sloupku to přeblikává z -0,996 na 0,997. Auto zahřáté a na volnoběh. V příloze chyby z vagu. Díky za všechny rady. Tom

fabia 1.odt

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 měsíců později...

Zdravím, koupili jsme mladýmu Fabii 1 HTP 2003 47 kW AZQ se stavem tachometru 125 000. Najel asi  500 km a při jízdě z kopce se mu žlutě rozsvítila kontrolka motoru. VAGem 304 jsem z ŘJ motoru vyčetl sporadickou chybu Snímač teploty chladící kapaliny G62 -nesmyslný signál - sporadicky.

Chybu jsem smazal, ale po cca minutě chodu motoru se objevila znovu. Náhradní nemám,tak jsem zatím aspoň rozhýbal konektor čidla a chyba už se se výpisu zatím znovu neobjevila. Kontrolka motoru před nastartováním ale stále svítí, po nastartování zhasne.  ŘJ motoru přes VAG ale hlásí 0 chyb. V čem může být problém? "Vidí" VAG 304 všechny chyby tohoto motoru? Nebo je pro vymazání potřeba udělat ještě něco?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

1. Díky za rychlou odpověď. Takže tato kontrolka před nastartováním má svítit?

2. Posílám nějaké výpisy ze skoro studeného motoru, dá se z nich něco poznat?

3. Narážku chápu, chtěl  kombíka, cena do 50 tisíc, nemá závodnické vlohy, ještě nevydělává, spíš to bude mít na pojíždění, prioritou bylo, aby to nebylo moc rezavé. Chtěl jsem raději aspoň 1,4, než haťapku, ale sháněli jsme skoro tři měsíce, do prázdnin ho chtěl a tady na JM dost bída¨, tady se FI stále ještě považují za slušná auta, kdo je má v rodině, ten si je drží a k prodeji jsou většinou jen problémová a od podivných prodávajících. Autobazary ani nemá smysl komentovat. Jednu 1,4 už jsme dokonce byli přepisovat, už jsem měl zaplacené i ručení, ale prodávajícímu kixl přepis tam, kde to měl domluvené, jeli jsme jinam a ukázalo se, že je auto nepřepsatelné a na všech STK i evidenče  nemělo projít (demontovaná přestavba).

blok.gif

blok2.gif

readnes.gif

Editováno: , autor: Tomkk
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já sám jsem "závodník", denně jezdím po dálnici, nebudu raději psát kolikátkou, takže malý bezín bych točením ohobloval po 60 000 km (vyzkoušeno) Ale kluk to má na ježdění přes jednu vesnici za holkou a párkrát do roka výlet, takže jsem to bral s ohledem na to, že tomu servis zatím platím já a nemá to tak drahé opravy (turbo, spojka, rozvody, vstřiky, čerpadlo..), jako třeba nafta, kterou mám jízdně rád. A samozřejmě ručení. Počítám s rizikem těch poničených ventilů od katu (chystám se změřit kompresi), a taky je to ten ročník, co rád přeskakoval řetěz. Teď je to celkem čerstvě po výměně oleje, tak je mi to líto vypouštět, ale s další výměnou bych raději nechal udělat i rozvody, aby už tam byla ta delší lišta. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...