Jump to content
jirkaK

Špatné starty 2.0 TDI PD obecně

Recommended Posts

tentokrát je to trochu jinak, než když byla vadná ta hlava. Stalo se mi zcela poprvé, že jsem s autem nejel víc jak týden, protože jsem jezdil něčím jiným. Včera jsem chtěl v garáži nastartovat a točil jsem s tím snad na třikrát. Pak to velice neochotně chytlo a garáž byla plná bílýho kouře. Prostě hrůza. Tak jsem to zase chcípnul a zkusil párkrát znovu a šlo to zase, jak hodiny. Dneska start opět perfektní. Jel jsem s tím ještě hned včera do servisu a ve výpisu závad, jak jsem očekával, nic nebylo. Mechanik se domnívá, že mi za ten týden "spadla" nafta. Důvod ale neznám. Jinak se všechno jeví být o.k.. Trochu jsem se bál, aby to zase nebyla voda ve válcích podobně, jako když byla vadná hlava, ale nádobka je plná a voda nemizí. Setkal se s tím někdo ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
tentokrát je to trochu jinak, než když byla vadná ta hlava. Stalo se mi zcela poprvé, že jsem s autem nejel víc jak týden, protože jsem jezdil něčím jiným. Včera jsem chtěl v garáži nastartovat a točil jsem s tím snad na třikrát. Pak to velice neochotně chytlo a garáž byla plná bílýho kouře. Prostě hrůza. Tak jsem to zase chcípnul a zkusil párkrát znovu a šlo to zase, jak hodiny. Dneska start opět perfektní. Jel jsem s tím ještě hned včera do servisu a ve výpisu závad, jak jsem očekával, nic nebylo. Mechanik se domnívá, že mi za ten týden "spadla" nafta. Důvod ale neznám. Jinak se všechno jeví být o.k.. Trochu jsem se bál, aby to zase nebyla voda ve válcích podobně, jako když byla vadná hlava, ale nádobka je plná a voda nemizí. Setkal se s tím někdo ?

Pokud pada nafta,tak to muze byt cerpadlem.Ale to je jen moje domnenka.Kamosovi to delalo na Fordu.

Ale pokud to potom jelo v pohode,tak to nerez.Pokud jsi nastartoval a odjel tak v poho.horsi to bude az budes tocit starterem a neodjedes....

Share this post


Link to post
Share on other sites

sakra, to mi neříkejte, že takovýhle špeky tu mám jenom já. Řeší se tu kdejaká hovadina, ale když je něco vážnějšího, nikdo nic neví. To je ovšem dobrá zpráva do Bolky, protože je tím vlastně řečeno, že jejich auta žádný vážný vady nemaj.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Myslím, že tu nemáme nejaké vyslovene všeobecné problémy, ako kedysi u Fabií. Skôr len individuálne závady.

P.S.: Mne nafta nepadá :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

chci věřit, že to byla jen nějaká blbá náhoda, protože při každodenním startu to už nedělá.

Share this post


Link to post
Share on other sites

vim, ze jeste kdyz jsem to mel chiply, tak to obcas taky tocilo vic nez naskocila. jak jsem to dal do tovarniho nastaveni, srovnalo se to

Share this post


Link to post
Share on other sites
chci věřit, že to byla jen nějaká blbá náhoda, protože při každodenním startu to už nedělá.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moje zkušenost se špatnými starty:

Vyjedu se studeným motorem před garáž, tam ho hned vypnu a pak na něm třeba hodinu něco dělám. Pak zajedu do garáže a zase motor hnned vypnu. A druhý den mám s nastartováním děsný potíže. Vysvětluju si tím, že ve spalovacím prostoru zůstane nespálená nafta atd. Takže si na to dávám pozor a po umytí auta nebo nebo třeba montáži střešních nosičů to před zajetím do garáže trochu projedu. Jinak se startováním nemám vůbec žádné problémy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

tak asi opravdu nějakej problém, protože stačili zase jen dva dny nejezdit a start byl opět dost špatnej. Je to prostě jak bez nafty. Ale jakmile se to natočí, tak všechny další starty jsou normální. Co to k sakru zase je ? Nikdo netuší ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tohle můžou dělat načnutý vstřikovače,při delším stání zustane viset jehla ve vstřiku přilepená a nějakou dobu to při tom startu trvá než se rozhejbe.Tomu by odpovídal i ten bílej dým,protože se při tom točení dostane do válce hodně nerozprášenýho paliva.Onehdá si psal,že chceš prodávat sadu vstřikováčů,co ti tenkrát poslali,prodal si jí?

Share this post


Link to post
Share on other sites
:D:D:D to víš, že neprodal, ale na vstřiky bych nesázel. Opravdu tomu tedˇ dávám jen OMV a ještě to občas aditivuju. Ten motor jen vrní. Když byly načatý vstřiky, bylo to jak žebřinák.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Myslím, že tu nemáme nejaké vyslovene všeobecné problémy, ako kedysi u Fabií. Skôr len individuálne závady.

P.S.: Mne nafta nepadá :D

no no no!!! :D

A co cukání BXE?

A co těsnění co vrzalo?

A co hlavy u 2.0TDi?

A netěsný trojúhelničky v zadních oknech?

A loupání lemů světel?

No? :D;)

Nerejpu, nečím jsem si taky prošel...-_-

Jirko, žhavicí svíčky v těhle vedrech asi ne, co?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ty opravdu těžko, protože mě to startovalo jenom na dvě a vůbec jsem to nepoznal

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jirko mozna, ze to neni relevantni, ale na ty horsi starty za tepla, uz sem si pred nejakou dobou taky stezoval (1,9 tdi s chipem r.v.2005) nicmene mam dojem, zo po posledni prohlidce (60 tis) se to trochu zlepsilo. Starty za studena sou porad perfektni a ze tepla sem od moji posledni servisni prohlidky, taky nemel start, kde by to pred nastartovanim tocilo vic jak cca 2 vteriny. Mozna je to blbost, ale ze by tomu pomohl novy palivovy filtr? Nevim, jen tipuju, protoze jinak se takhle na aute nic podstatneho nedelalo.Taky mi ale v servise potvrdili, ze mensi problemy s tema teplyma startama dela ten chip, pry elektronika spatne vypocita mnozstvi smesy paliva pro start, bud je toho malo nebo hodne (pro to startovani, kdyz je motor zahraty) a ja se priklanim k tomu, jak kdyby toho bylo malo, nebot v servise mi i rekli, ze pokud to dele toci, tak ma clovek trochu seslapnout na plyn a svete div se pak naskoci hned. Nevim proc tomu tak je, nejsem zadny odbornik.Tot jen muj poznatek

Share this post


Link to post
Share on other sites

S chipem to souviset na 100% nebude.

Jinak toto děalo i kolegovi na 2,0.TDi.4 dny nejel,potom přišel,chytlo to okamžitě,tak o hned chcíplo no a pak točila jak divý a až za dlouuuho to chytlo.Od té doby s tím jezdí každý den.Já nejezdil 3 dny a v pohodě

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kámoš koupil na Jarově předváděčku dvoulitra s automatem,najeto asi 20tis km.Chvilku po koupi se mu nastal podobný problém jako tady popisuje Jirka.Několikrát jim to tam dávali do servisu ať to odstraní.Bezvýsledně,že to je normální a že na nic nepřišli a bla bla bla...Nakonec volali do Bolky a udělali tam pěkný čóro móro.Najednou na Jarově uplně jinej přístup,vyměnili snad všechno od nádrže až ke vstřikovačum.Pár měsíců byl klid,ale teď už to dělá znova, s tím,že to blbě chytá už po několika hodinové pauze.Je z toho pěkně otrávenej a auto bude chtít vrátit.Tak jsem zvědavej jak to dopadne.

Share this post


Link to post
Share on other sites

zeptej se ho, co všechno mu vyměnili.

Taky jsem zkoušel při teplých startech, (který jsou sice trochu delší, ale to považuju za normální), sešlápnout plyn, jak píše De Marco a opravdu to chytlo hned.

Edited by jirkaK

Share this post


Link to post
Share on other sites

podobne som to mal aj ja a robil to alarm, ktorý RJ daval pokyn o narušení, tá nedala benzín ale i tak to 3-4 krát naskočilo

Share this post


Link to post
Share on other sites

nemám alarm, ale důvodů pro špatnej start může být určitě celá řada

Share this post


Link to post
Share on other sites

skus auto zamknúť a odmomknúť ak to po prvom pokuse nenaskočí a potom uvidíš či to nerobí alarm

Share this post


Link to post
Share on other sites
zeptej se ho, co všechno mu vyměnili.

Taky jsem zkoušel při teplých startech, (který jsou sice trochu delší, ale to považuju za normální), sešlápnout plyn, jak píše De Marco a opravdu to chytlo hned.

Dneska jsem s ním mluvil,měnili mu hladinový čidla a palivový čerpadlo.Jinak auto má už týden v Bolce,takže dám vědít jak to dopadlo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

se z toho auta asi pose.u. Opět jsem ho nechal delší dobu v garáži, protože jsem jezdil s jinýma autama a napjatě jsem čekal, jak to chytne. Výsledek: úplně normálně.

Share this post


Link to post
Share on other sites

a protože díky pracovním záležitostem jezdím ted téměř výhradně Transporterem, opět to asi pět dní stálo v garáži a start zase normální. To auto mě opravdu nepřestává překvapovat.

ALEXAS, co ten tvůj známej, jak to dopadlo ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...