Jump to content
jirkaK

Špatné starty 2.0 TDI PD obecně

Recommended Posts

Takže jsem asi natankoval co jsem neměl. To byla příčina. Vyčištěno a špatné teplé starty + cukání jsou pryč. Vše OK. Děkuji tímto všem svatým.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tak si tady pravidelně čtu, také mimo jiné (špatné teplé starty)! Jako kdybych to na sebe přivolal. Natankoval jsem po prvé V-Power Diesel, prý je to to nej a jedu do Prahy! Po hodině jízdy křižovatka, červená(jako vždy na dlouho)! Tak jsem vypnul motor (teplý)! A špatné teplé starty mám již také. Ne a ne chytit. Že by V-Power? Studený motor startuje perfektně.

Ale také se k tomu přidalo: Dálnice, sníh, sůl, mokro a při vyšších otáčkách tak kolem 2200 ot. po akceleraci a po mírném ubrání plynu cuk cuk, škyt škyt. Pravidelně a stále! Při pomalejším stylu jízdy to nedělá.

Ty vypínáš motor na semafórech? A můžu se zeptat proč? jako kvůli úspoře nebo aby se motor neničil ?

Tak to chůdák startér a vůbec motor,každej start pro motor zrovna neni nějaká procházka růžovym sadem,nehledě na to že i když stojíš na bzdě tak při vypnutém zapalování ti u Oct.II ani nesvítej brzd.světla,tak aby ses jednou nedivil až tě někdo zezadu navštíví.

Pochopim to v nějaký brutální zácpě na dálnici když je tam třeba bouračka a je to tam na minim.20.min.stání,ale v normál.provozu ve městě na světlech,to promiň,to prostě nepochopim.

Share this post


Link to post
Share on other sites

na V-power diesel jezdim od tý doby, co zrušili Aral, už to budou možná 2roky, občas vezmu obyč diesel extra od Shellu a nikdy žádnej problém, to nebude naftou od Shellu.

jinak teda osobně nechcípám motor ani v nějaký zácpě a klidně ho nechám třeba těch 20minut válet na volnoběhu, protože přesně jak píše karlos, ty starty jsou dost štos pro ten motor a i kdybys to dělal kvůli úspoře nafty, tak to cos ušetřil, tak propálíš tim startem

Share this post


Link to post
Share on other sites

To není k diskusi, to byla prostě taková situace. Myslel jsem, že se tady na tom fóru něco dozvím. Moc se tady nekoná.

Edited by acro

Share this post


Link to post
Share on other sites
na V-power diesel jezdim od tý doby, co zrušili Aral, už to budou možná 2roky, občas vezmu obyč diesel extra od Shellu a nikdy žádnej problém, to nebude naftou od Shellu.

jinak teda osobně nechcípám motor ani v nějaký zácpě a klidně ho nechám třeba těch 20minut válet na volnoběhu, protože přesně jak píše karlos, ty starty jsou dost štos pro ten motor a i kdybys to dělal kvůli úspoře nafty, tak to cos ušetřil, tak propálíš tim startem

PŘESNĚ !!!

Taky to radši nechám vrkat 20.min.než to chcípat,jen když jsem před 2.měsíci v Německu zůstal na dálnici v koloně kvůli hromadný bouračce skoro 2h,tak po 30min.už jsem to chcípnul a šel se projít směrem k bouračce protože to bylo jasný že tam nebudem minutku.

Taky jsem jezdil na Aral když tu byl,ted taky výhradně Shell a když neni jiná možnost třeba po cestě z daleký cesty a je po ruce OMV,tak tu taky vemu,s těmahle dvěma značkama jsem nikdy v životě neměl problém.

Share this post


Link to post
Share on other sites
To není k diskusi, to byla prostě taková situace. Myslel jsem, že se tady na tom fóru něco dozvím. Moc se tady nekoná.

Dit se dovídaš ne :) třeba už jen to že chcípat to na světlech neni pro ten motor vůbec dobrý.

Share this post


Link to post
Share on other sites
To není k diskusi, to byla prostě taková situace. Myslel jsem, že se tady na tom fóru něco dozvím. Moc se tady nekoná.

a co ses chtěl dovědět ? Buď rád, že to byl jen nějakej sajrajt v naftě. Já bych se taky rád dověděl, proč je start dlouhej, ale jak vidíš, neví to asi ani výrobce.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobry den pani, hlasim sa ako dalsi pan na holenie. Odkedy mi urobili chiptunning mam problem s teplymi startami (vzdy naskoci, ale dlhsie mu to trva) a zacalo aj cukanie okolo 2000-2500 otacok pri ubrati a pridani plynu. Uz som objednany zhruba na 29 augusta, ale neviete mi aspon zatial dat nejake rady? Ze by to suviselo s tym chipom? Zda sa to pravdepodobne, ale stale to moze byt iba nejaka blba nahoda..

Najviac ma rozculuje to cukanie. Nie je to ziadne divoke hadzanie, ale take jemne zakolisanie. Bohuzial to ani neviem nasimulovat. Robi si to kedy sa mu len zachce... :( Pri dlhych cestach, kde udrzujem stale rovnake otacky je (napriklad tak okolo 2400) je to riadne otravne. Ked som isiel do Budapesti, myslel som, ze to auto niekde rozflakam :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziadna znama firma. Odporucil mi ho moj mechanik (ktory je okrem ineho aj dobry znamy), takze som bezvyhradne doveroval. Ale je pravda, ze pred cipom to nerobilo. Pri hladani som narazil aj na tento thread http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=11568 , ktory pojedna o pocukavani okolo 2200 otacok. Bolo to este v roku 2006 a vsetko sa vtedy vyriesilo prehratim softveru riadiacej jednotky.

Napada ma, ze pri prehravani upraveneho softu do mojho auta mohol ako zaklad pouzit tento stary, "cukavy", soft. Mozno je to hovadina.. ale teoreticky to mozne je, kedze podla toho co viem, sa prehrava cely softver riadiacej jednotky. Ci nemam pravdu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

z těch startů jsem na nervy každou chvíli. Za tepla to prostě dlouho točí, než chytne, ale zhoršovalo se to postupně a ten start je prostě jen delší, ale normálně kultivovanej. Důvodem, jak jsem tu už někde psal, by mohla být slábnoucí baterka nebo starter, kterej pomaleji točí. Uchem se ty otáčky poznat nedají, ale motor to pozná hned a prostě nenaskočí tak, jak by měl. To je ovšem zatím jen nepodložená teorie (já to nevymyslel). Co mi ale v poslední době ničí víc, jsou i studený starty. Tam to chytá jakoby na tři válce. Už jsem to jednou zažil, ale příčinou byla prasklá hlava, kdy se dostávalo nepatrný množství vody do válců, nestartovalo to dobře a šel bílej kouř. Tohle je jiný. Kouří to občas taky, ale jako blbě spálená nafta. Pikantní na tom je, že evidentně blbě to chytá, když stojím přes noc před garáží čumákem do mírnýho kopce. Když si stoupnu opačně, nikdy to neudělá a start je jak z partesu. Tak na tohle bych znal hrozně rád odpověď. Že to nějak souvisí s dávkováním paliva je evidentní. Ale co se tam děje ? Přisává to někde vzduch nebo spadne palivo ? Jsem z toho už magor.

Share this post


Link to post
Share on other sites
tentokrát je to trochu jinak, než když byla vadná ta hlava. Stalo se mi zcela poprvé, že jsem s autem nejel víc jak týden, protože jsem jezdil něčím jiným. Včera jsem chtěl v garáži nastartovat a točil jsem s tím snad na třikrát. Pak to velice neochotně chytlo a garáž byla plná bílýho kouře. Prostě hrůza. Tak jsem to zase chcípnul a zkusil párkrát znovu a šlo to zase, jak hodiny. Dneska start opět perfektní. Jel jsem s tím ještě hned včera do servisu a ve výpisu závad, jak jsem očekával, nic nebylo. Mechanik se domnívá, že mi za ten týden "spadla" nafta. Důvod ale neznám. Jinak se všechno jeví být o.k.. Trochu jsem se bál, aby to zase nebyla voda ve válcích podobně, jako když byla vadná hlava, ale nádobka je plná a voda nemizí. Setkal se s tím někdo ?

Jasný mno.. to ti určo opadla nafta za tejden. To je úpa normální ne? Já čekal, že řekneš, že si to startoval 10 minut, ale na 3. otočení :p ha!

To je nový auto šéfe, když dlouho stojí, tak se mu nechce mno.. je to normální jev. Třeba, když 1 startuje a 2. sleduje palivovou hadičku k filtru a čerpadlu... zaručuju Ti, že nic jinýho než bublinky jsi tam neměl při tom studenym startu po tejdnu :kuk: Všichni si myslej, že shell má nejlepší naftu, ale žádná nafta neni nejlepší - diesel je prostě alternativa benzinového motoru, tak to nikdy nemůže a nebude stav 105%.

Všimni si, že takovýhle minely se u novejch benzíňáků nestávaj tak často jako u dieselů. Felicie, Favoriti - všechno to máme doma a jezdí to dodnes! - původní motory..všechno původní.

Taková Tvá octávečka už za 20 let ani nenastartuje kol8 (je jasný, že to bude řešit někdo jinej tou dobou:) Já měl Favorita 20 let starej, po dědkovi, bez koroze a ten motor šlapal jak hodinky.. nevim kam to všechno spěje woe..?? auto za 6 let na vodpis, v jídle hřebíky a kusy skla, ani děti už lidi nebudou dělat, když do plenek přidávaj hřebíky - asi nové metody podnikatelského myšlení = děti zmrzačit dřív než začnou chodit ... aby na nás zbylo víc peněz! lolfuck

Fakt fuck off doba - kdo po revoluci nezaložil s.r.o. čko, za pár let vzpláče nad výdělkem :smich::smich: To naštěstí není můůůj případ.. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jasný mno.. to ti určo opadla nafta za tejden. To je úpa normální ne? Já čekal, že řekneš, že si to startoval 10 minut, ale na 3. otočení :p ha!

To je nový auto šéfe, když dlouho stojí, tak se mu nechce mno.. je to normální jev. Zkus, startovat a 2. člověk ať sleduje palivovou hadičku k filtru a čerpadlu... zaručuju Ti, že nic jinýho než bublinky tam nebudou při studenym, tak i teplym startu. :kuk: Všichni si myslej, že shell má nejlepší naftu, ale žádná nafta neni nejlepší - diesel je prostě alternativa benzinového motoru, tak to nikdy nemůže a nebude stav 105%.

Všimni si, že takovýhle minely se u novejch benzíňáků nestávaj tak často jako u dieselů. Felicie, Favoriti - všechno to máme doma a jezdí to dodnes! - původní motory..všechno původní.

Taková Tvá octávečka už za 20 let ani nenastartuje kol8 (je jasný, že to bude řešit někdo jinej tou dobou:) Já měl Favorita 20 let starej, po dědkovi, bez koroze a ten motor šlapal jak hodinky.. nevim kam to všechno spěje woe..?? auto za 6 let na vodpis, v jídle hřebíky a kusy skla, ani děti už lidi nebudou dělat, když do plenek přidávaj hřebíky - asi nové metody podnikatelského myšlení = děti zmrzačit dřív než začnou chodit ... aby na nás zbylo víc peněz! lolfuck

Fakt fuck off doba - kdo po revoluci nezaložil s.r.o. čko, za pár let vzpláče nad výdělkem :smich::smich: To naštěstí není můůůj případ.. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poradi nekdo co mam za problem pri startu. Za studena je start ok, ale pri zahratem motoru trva nez naskoci.

Octavia 1.9 TDI 77KW. diky

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zkusime vyresit na dilne u nas v Bohumine.... Indi vymeni cildo za studene a pokud to chytne ok, poresime softwerem...

Share this post


Link to post
Share on other sites
z těch startů jsem na nervy každou chvíli. Za tepla to prostě dlouho točí, než chytne, ale zhoršovalo se to postupně a ten start je prostě jen delší, ale normálně kultivovanej. Důvodem, jak jsem tu už někde psal, by mohla být slábnoucí baterka nebo starter, kterej pomaleji točí. Uchem se ty otáčky poznat nedají, ale motor to pozná hned a prostě nenaskočí tak, jak by měl. To je ovšem zatím jen nepodložená teorie (já to nevymyslel). Co mi ale v poslední době ničí víc, jsou i studený starty. Tam to chytá jakoby na tři válce. Už jsem to jednou zažil, ale příčinou byla prasklá hlava, kdy se dostávalo nepatrný množství vody do válců, nestartovalo to dobře a šel bílej kouř. Tohle je jiný. Kouří to občas taky, ale jako blbě spálená nafta. Pikantní na tom je, že evidentně blbě to chytá, když stojím přes noc před garáží čumákem do mírnýho kopce. Když si stoupnu opačně, nikdy to neudělá a start je jak z partesu. Tak na tohle bych znal hrozně rád odpověď. Že to nějak souvisí s dávkováním paliva je evidentní. Ale co se tam děje ? Přisává to někde vzduch nebo spadne palivo ? Jsem z toho už magor.

Tak už taky za tepla startuju dlouho a za studena hned... :help: V servisu mně nabídli vyměnit starter - prý je to "TUTOVKA", ale investice 10.000,-Kč :aggressive: A do toho se mně moc nechce ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
z těch startů jsem na nervy každou chvíli. Za tepla to prostě dlouho točí, než chytne, ale zhoršovalo se to postupně a ten start je prostě jen delší, ale normálně kultivovanej. Důvodem, jak jsem tu už někde psal, by mohla být slábnoucí baterka nebo starter, kterej pomaleji točí. Uchem se ty otáčky poznat nedají, ale motor to pozná hned a prostě nenaskočí tak, jak by měl. To je ovšem zatím jen nepodložená teorie (já to nevymyslel). Co mi ale v poslední době ničí víc, jsou i studený starty. Tam to chytá jakoby na tři válce. Už jsem to jednou zažil, ale příčinou byla prasklá hlava, kdy se dostávalo nepatrný množství vody do válců, nestartovalo to dobře a šel bílej kouř. Tohle je jiný. Kouří to občas taky, ale jako blbě spálená nafta. Pikantní na tom je, že evidentně blbě to chytá, když stojím přes noc před garáží čumákem do mírnýho kopce. Když si stoupnu opačně, nikdy to neudělá a start je jak z partesu. Tak na tohle bych znal hrozně rád odpověď. Že to nějak souvisí s dávkováním paliva je evidentní. Ale co se tam děje ? Přisává to někde vzduch nebo spadne palivo ? Jsem z toho už magor.

Cus, ted nevim jestli sem pišu správně, ale s těmi starty by me taky hráblo.

Situace je následující - půl roku koukám na net a hledam octavku II, když už ji najdu, tak mi dovozce a mechanik v jedné osobě řekne, že když nechá auto dva dny stát tak nastartuje až na podruhé, du to zkusit a ono ok. Von na to, že to musí spravit, že se mnou pak nechce mit problemy.

Povídá že uvidíme po vymeně rozvodů a když ne tak mu prej mechanik z MB řekl, že to bude tandemová pumpa (nemám šajn co to je) a že si tím je jistej, tak mu po tejdnu volám a tím to nebylo, že si mám počkat že to je v servisu a měněj na tom co se dá a až na to přijdou, že si pro ni můžu přijít.

Mě už asi hrábne. Asi z toho moudrej nebudeš ale jak to tu čtu tak je to asi normalní.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ahoj,

kamarad ma podobnej problem s tim ze se s autem jezdi denne a pri kazdem startu trva cca 5 sekund nez auto chytne. Nevite jestli se da nastavit pocatecni strik nafty i z octavia 2 dsg (EDC16)?

Vim ze to jde u EDC15. Postup jsem nasel v prirucce VIS.

Diky za info

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak píše TDifun. Pokud je v pořádku palivovej systém,baterka i statér, tak na teplý starty je úprava SW 100% vyřešení problému.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chlapi je říjen 2010 rok od posledního příspěvku,prosím vraťme se ještě ke špatným teplým startům.Docílím provozní teploty motoru 90°C a startuje to cca 3s,

pokud teplota klesne cca 85°C auto startuje normálně.Pročetl jsem všechno / startér, vstřiky,hlava, atd / výsledek žádný,myslím že po roce od posledního příspěvku

bychom mohli být zkušenější.Skusil jsem založit nové téma,přišla mi jedna odpověď / Zvýšit dávku/ pak mě administrátor téma zamknul,nevíto co to znamená?

Díky RGB

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je to prostě vada O2.

Houbec vada O2, oprava telpeho startu je sice problem aut co maji neco najeto ale reseni je jednoduche, staci zvednout startovaci davku. Jestli ste z okoli Brna, neni problem jak na jednotce EDC15 tak EDC16. Napiste mi SZ a domluvime se kde a kdy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Houbec vada O2, oprava telpeho startu je sice problem aut co maji neco najeto ale reseni je jednoduche, staci zvednout startovaci davku. Jestli ste z okoli Brna, neni problem jak na jednotce EDC15 tak EDC16. Napiste mi SZ a domluvime se kde a kdy.

Již je zde hodně vláken na toto téma. Jsou zde lidi kteří jako ty pořád píší zvednout dávku. Zvedat dávku můžeš jen do určité hranice a ten problém nevyřešíš na vždy. Kdežto jak psal TDIFUN (který je zde za kapacitu) opravou map to vyřešíš. :smich: :smich: lol lol lol lol

Edited by Sniper_2003

Share this post


Link to post
Share on other sites

Již je zde hodně vláken na toto téma. Jsou zde lidi kteří jako ty pořád píší zvednout dávku. Zvedat dávku můžeš jen do určité hranice a ten problém nevyřešíš na vždy. Kdežto jak psal TDIFUN (který je zde za kapacitu) opravou map to vyřešíš. :smich: :smich: lol lol lol lol

No ja neubiram TDI Funovi nejake zasluhy, taky si myslim ze on je zrovna clovek kterej vi pac, se tim zabejva kazdej den a taky mu to vydelava na jidlo zejo. Ja jen navrhuju alternativu kterou je schopnej nekdo za par stovek udelat a auto startuje a vse je OK a v pohode, moje auto je takto opraveno uz cca rok a pohoda a nejen moje. No a ono dat par stovek a tri litry je rozdil. Samo ze kdyz clovek ma a chce, tak bych taky volil TDI Fun a pak i s chipem, kdyz uz tam clovek jede at je to poradne a i EGR ale jestli je to clovek kterym uvykon staci, nebo nechce vyhazovat a jediny co mu vadi je ze to toci dyl a klepe trese to autem, tak tato volba, pokud to jeste jde a pokud zabere je podle me nejjednodussi. Navic, je pravda ze do toho az tak moc nevidim, ale oprava map?? jde prece o palivove mapy ne?? a neni to jenom o tom, kolik jde paliva pri jakych otackach?? jinak receno, nejde o navyseni davky vstriku v dany okamzik?? Jinymi slovy, navyseni davky vstriknuteho paliva v okamzik startu?? = to stejne jako navyseni davky? akorad ze v mapach to pujde udelat i pres hodnotu kterou dovoli VAG?? - to je jenom moje teorie ale nic moc slozitejsiho bych v tom nehledal. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...