Přejít na obsah

Letní pneu R17


NoiseR

Doporučené příspěvky

Muzu potvrdit ze uz na 10000 tis km opravdu muze zivotnost pneumatiky skoncit, staci aby dostavaly trosku vic zabrat.

Ty mas problem v tom ze ti ale bouchly sjete gumy (alespon z fotek to tak vypada) , na kterych bys uz vlastne nemel jezdit, takze s tou reklamaci to bude asi na draka. Sjety prostredky znamena mozna taky prehusteny pneu, kontrolovals nekdy vubec jejich tlak?

Moje rada je, ze bych se s tim zkusil asi smirit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Muzu potvrdit ze uz na 10000 tis km opravdu muze zivotnost pneumatiky skoncit, staci aby dostavaly trosku vic zabrat.

Ty mas problem v tom ze ti ale bouchly sjete gumy (alespon z fotek to tak vypada) , na kterych bys uz vlastne nemel jezdit, takze s tou reklamaci to bude asi na draka. Sjety prostredky znamena mozna taky prehusteny pneu, kontrolovals nekdy vubec jejich tlak?

Moje rada je, ze bych se s tim zkusil asi smirit.

Nekontroloval, to neni moje auti, ale rodicu. vyjelo ze salonu, jezdilo, pak 15.000 prohlidka, kde se prehodily predni na zadni a opacne a zadne upozorneni na neco v neporadku. Predpokladam, ze nez predaji auto, meli by tyhle veci jako spravne nahusteni zkontrolovat, ne? O zivotnosti se nehadam, to je v poradku, jen me zarazi ten stred. Jinak gumy dostavaly zahul stejnej jako na O1, kde byly 16", co vydrzeli bez problemu 30.000 km, pak se menily, protoze prislo jaro. :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Není to náhdou sníženy? To si nevšiml že má tak sjety gumy?

Pred cestou to bylo OK, jelo se do Chorvatska a cestou zpet to bouchlo. Nejdriv jedna, za cca 400 km pak druha - obe vzadu. Snizeny to dodatecne neni. Kdyz odjizdeli, auto melo najeto 17.500, v 15.000 bylo na prohlidce a ty gumy se prehazovali a ani v servise to nevideli, ze by byly sjety.

Editováno: , autor: NoiseR
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Muzu potvrdit ze  uz na 10000 tis km opravdu muze zivotnost pneumatiky skoncit, staci aby dostavaly trosku vic zabrat.

Ty mas problem v tom ze ti ale bouchly sjete gumy (alespon z fotek to tak vypada) , na kterych bys uz vlastne nemel jezdit, takze s tou reklamaci to bude asi na draka. Sjety prostredky znamena mozna taky prehusteny pneu, kontrolovals nekdy vubec jejich tlak?

Moje rada je, ze bych se s tim zkusil asi smirit.

Nekontroloval, to neni moje auti, ale rodicu. vyjelo ze salonu, jezdilo, pak 15.000 prohlidka, kde se prehodily predni na zadni a opacne a zadne upozorneni na neco v neporadku. Predpokladam, ze nez predaji auto, meli by tyhle veci jako spravne nahusteni zkontrolovat, ne? O zivotnosti se nehadam, to je v poradku, jen me zarazi ten stred. Jinak gumy dostavaly zahul stejnej jako na O1, kde byly 16", co vydrzeli bez problemu 30.000 km, pak se menily, protoze prislo jaro. :)

Víš co předpoklad je jedna věc, realita může být věc druhá. Já vždycky když dávám auto do servisu, tak i když ty lidi tam znám, tak si je zkouším tak, že dávám do zadního světla schválně prasklou žárovku, těch 30 korun mě stejně nikdy nevytrhne, a když je auto doma, tak první co dělám že si přetahuju a kontroluju kola, a kontroluju náplně!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ehm, já se jen zeptám, jak to vypadá, když bouchne zadní guma? Je to nějaké drastické, že tě to hodně rozhází nebo jak to probíhá? Nikdy se mi to nestalo, ale co kdyby náhodou. Mám totiž na zadním kolem trošku bouli a nějak nejsou penízky na novou sadu pneu. :ph34r:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zkontroloval bych radši i sbíhavost.

jj jak praví Vaša sbíhavost možná komplet geometrii, celkem mě zaráží ten odřenej bok :o kua že by nějaká děcká nemoc O2 ???? na O1 a i jiných autech Dunlopy běžně minimum 35t,ale znám případy kteří najeli i 50 až 65 a dokonce na stejným rozměru.Rozhodně je to divný a dost.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jasne, vsechny uz jsou novy - problem je, jak rikam, v tom, ze ty gumy byly pri 15.000 naprosto OK, pred cestou taky zadnej problem - stacilo do Chorvatska a zpet a udelalo to tohle - jasneze v Chorvatsku je pred cestou nikdo nekontroloval. Tim chci rict, ze za 2 tisice km se ze solidne vypadajicich gum stalo tohle a to mi neprijde normalni. Bouchlo to pri 170 km/h na dalnici v Rakousku, meli kliku, ze to bylo zrovna na rovine.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jasne, vsechny uz jsou novy - problem je, jak rikam, v tom, ze ty gumy byly pri 15.000 naprosto OK, pred cestou taky zadnej problem - stacilo do Chorvatska a zpet a udelalo to tohle - jasneze v Chorvatsku je pred cestou nikdo nekontroloval. Tim chci rict, ze za 2 tisice km se ze solidne vypadajicich gum stalo tohle a to mi neprijde normalni. Bouchlo to pri 170 km/h na dalnici v Rakousku, meli kliku, ze to bylo zrovna na rovine.

No rozhodně si častěji kontroluj stav gum, aby sis někde nenatlouk :o k těm gumám , jestli nedostali zahul tak je někde něco špatně a jestli dostali knedlík tak buď prostě opatrnější. B)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takhle sjety gumy maj většinou snížený auta. Vzvlášt když se sníží a neudělá se zbýhavost. Jestli to není snížený tak bych typoval že ta geometrije je stejně nějaká špatná.

Měli jsme problémy s BMW sbíhavost to ukazovalo super a jízdní vlastnosti špatny, při akceleraci se celi auto rozkmytalo. Nakonec se zjistilo, že jak je to sníženy tak geometrije se musí dělat na stolici na které jde nastavit že je auto sníženy. Auto se ustavilo, nastavilo se snížení na mašině, chytlo se to úpony a přitáhla se prdel ještě k zemi, seřídilo se to a super.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jasne, vsechny uz jsou novy - problem je, jak rikam, v tom, ze ty gumy byly pri 15.000 naprosto OK, pred cestou taky zadnej problem - stacilo do Chorvatska a zpet a udelalo to tohle - jasneze v Chorvatsku je pred cestou nikdo nekontroloval. Tim chci rict, ze za 2 tisice km se ze solidne vypadajicich gum stalo tohle a to mi neprijde normalni. Bouchlo to pri 170 km/h na dalnici v Rakousku, meli kliku, ze to bylo zrovna na rovine.

Síla............

Na té fotce přední gumy je vidět, že se sjíždí víc na vnitřní straně. ale to je při téhle šířce celkem běžné. Životnost 25 tisic je možna i když i já mám zkušenost, že těch 30-35tisíc to vydží a ještě tam je 1,5mm vzorku.

Ale co mě drtí je to, že si toho nikdo nevšiml. Stačí drobet mokro, vzorek cca. 2,5 -3 mm a musíš to poznat i kdys nechtěl. Naše silnice jsou jedna vyjetá kolej. Tohle je vážně brutalita.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...