Přejít na obsah

Výměna rozvodů


Tezmen

Doporučené příspěvky

  • o 2 měsíce později...
  • o 1 měsíc později...

Zdravim, potřebuju radu ohledně rozvodů na octavii 1,9tdi 81kW r.v. 2000. Tento 81 kilowatový motor má dva kódy, ASV a AHF a ja bych potřeboval vědět jak se liší rozvodové sady na tyto motory, jestli se nějak liší, protože různé sady jsou určeny na oba tipy a některé zase jen na jeden a některé se zase dělý podle roku výroby podle nabídek na internetu...tak potřebuju vědět jak je to ve skutečnosti. Díky za rady:-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 8 měsíců později...

Pěkný marast. Pokud máš tu hlavu tak jako na druhém obrázku tak tam ten vstřik vidím v hlavě Na třetím válci je vstřikovač delší Má snímač pro čidlo zdvihu jehly.

Těžko říct jestli je to potkané, snad to tak vypadá. Nebo tam něco spadlo. Žhavič vypadá celý tak jedině ze vstřikovače. Ale v žádném případě to není z důvodu , že by tam tekla nafta a propálil se píst. To je mechanická porucha. Tam něco překáželo buď ventily (a to by byla chyba v rozvodech) nebo tam něco spadlo snad jedině z toho vstřikovače (pochybuju, opravdu by ho chtělo vidět) a píst tvrdě narazil.

Teď pokud chceš jezdit je nejjednodušší řešení poohlédnou se po jiném motoru někde po vrakovištích. Samozřejmě musí mít stejný kod Motoru.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 měsíce později...

Chozee to popsal výměnu na str.1 moc pěkně. Když doplním toto video

a dílenskou přiručku, tak bych ty rozvody na o1 1.9tdi 81 kw 1999 mohl taky zvládnout. Přípravek na aretaci ozubeného řemene klikové hřídele se používá jen u Tdi PD ?

taky moc pěkná ukázka

part 1

part2

Editováno: , autor: lukas.novot
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Taky jsem měnil i šroub, ale dotahoval jsem to podle citu , ale pořídíl jsem taky ten přípravek proti povolení šroubů a zajímalo by mě kolik tam libero dává toho přípravku. Pokud rozumím , tak na konec závitu míní Libero tedy na závit  pod hlavu šroubu?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Lidicky , kazdej mi rika neco jinyho , mam RV 11/2001 model 2002 1,9 81KW a prvni rozvody byly delany v 80 druhy 160 a ted logicky bych bral ze by meli byt v 240 je to tak nebo je ten interva pro vymenu rozvodu jiny? Maji rozvody vliv treba na spotrebu ?

 

Diky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...
  • o 1 měsíc později...

Zdravím,

Vlastním Octavii I a nejsem první majitel. Nevím, kdy byly naposled měnené rozvody, ale já jsem s tím najel asi 70 tis. km. Řekněmě, že cca před 35tis. jsem byl v Rakousku servisu (nestartovalo a odtáhli mě), kde mi cosi měnili a protože na mě mluvili neměcky, tak jsem jim nerozumněl, co s tím dělali, ale protože toho dělali víc než měli (20tis s odtahem), tak je možné, že je vyměnili také. Zajímalo by mě, zda se podle zvuku dá poznat, že by se rozvody měli měnit/nemusely měnit/nedá se poznat. V odkazech je nahraný zvuk motoru v blízkosti rozvodů, myslím, že jsou v tom dokonce slyšet (asi je to ono). Přikládám zvukové stopy:

 

Díky

 

qubin

rozvody1.wav

rozvody2.wav

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...