Přejít na obsah

1.8 TSI (118 kW)


Rocky

Doporučené příspěvky

U benzinovych motoru s oleji LL neni problem, pokud ti ho samozrejme dobre vymeni a vubec vymeni. Ze zacatku byly OI ktere mely servisni interval 50tkm a najezdilo se s nima pres 400tkm a byly naprosto v pohode.

Zalezi na tom, zda-li to co Karlos popisuje je seriova zavada a nebo hold problem daneho kusu. Karlos kolik takova opravicka kliky vyjde? A co to vsechno obnasi?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No kolik to obnasi si netroufam rict ale sundat kliku je pakarna... Rozdelat rozvody, sundat lamane ojnice a to je problem, nekdo radeji vynda celej motor nez aby to delal spodkem... Samo odstrojit spodek olejove cerpadlo no proste pakarna... atd a nechat, jestli to jeste jde, udelat na klice vybrus... a vse zase poskladat nazpatek plus tisic blbosti kolem. Co jsem se bavil s panem co delal cely zivot go motoru rekl ze nejveci zrada jsou lamane ojnice, ze i kdyz to slozis tj. das ojnici na kliku tak se stejne ulne netrefis a bude tam nejaka ovalita... ale to je muj laicky nazor... ;) osobne Karlosovi3 nezavidim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak u 1.9TDI měnim olej klasika po 30.000km, ale u 1.8TSI ho měnim po 20.000km, přeci jenom ten benzín je agresivnější a jsou tam vyšší teploty než u nafty, tak ten olej tam dostává víc na prdel.

Podle toho jak na to reagoval ten můj známej, to u koncern.benzínu neni asi opravdu žádná vyjímka.....Mě tím vyrazil dech a on jen v klídku prohlásil že už tohle viděl mockrát i u aut co měla mnohem míň najeto ;) ...

Teď ráno už mi volal a ta kulance asi nehrozí...mluvil tam z nějakym klukem co má na starost reklamace/kulance a ten mu řekl že si teď MB reklamace dost klídá a že uznávaj jen velmi málo věcí a že teď s nimi musej konzultovat a i např.výměnu nějakého blbého plastu, a že ještě při těchto km....prý ještě tak do 100.000km uznávaj, ale prý jakmile má auto nad 100.000km a i když je ještě v záruce, tak vše hned házej na běžné opotřebení a neuznaj ani Ň.

Teď máme po 11h sraz a jedeme k jeho býval.kolegovi co dělá celý život na motorárně VW/Audi a je v tomto směru opravdu fajšmekr a motory zná do puntíku, tak třeba on poradí jestli to řešit nějak přes výrobce, nebo prostě co s tim.....tak uvidim...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

K tomu oleji...prave naopak benzin neni tak agresivni na usazovani karbonu jak diesel, tzn. ze olej neni tak zasrany a nehrozi jeho degradace ve smyslu mazaciho ucinku. Samozrejme take zalezi jak se s tim autem jezdi ze :)

To jsem zvedav s cim zase prijdes, doufam ze to nebude nejaka velka darda. Pak napis.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Akorát se pomalu chystám vyrazit.....to jsem zvědavej co nám ten jeho kolega poradí.

Já si právě myslel že u benzínu jsou vyšší teploty hoření, tak že to dostává víc na prdel, tak proto jsem to měnil po 20.000km a taky hlavně kvůli tomu co před časem řikalo pár kolegů co měli Passaty 1.8T z prodloužen.intervaly 50.000km....tehdy na tyto intervaly 1.9TDI byli v pohodě a u těch 1.8T to prý nedělalo dobrotu, prý po 30-35.000km byl ten olej úplně v prdeli, tak to tehdy zase VW stáhlo na interval 15.000km, tak s tohoto důvodu jsem to měnil radši po 20.000km.

Ted zhruba do měsíce budu měnit oleje na těch dvou zbylích 1.8TSI, tak jsem se rozhodl to nechat zkontrolovat....maj všechny +- 10.000km stejné km....je to jen pár šroubů se k tomu dostat, prostě žádná velká dřina, tak radši pro jistotu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Rosta 1.8 : Myslis vysypat celou prevodovku a nebo jenom spojku.

Vysypala se převodovka spojka je OK, což je zarážející.Vždycky jsem si myslel,že spojka má především převodovku ochránit a odejít první ale nestalo se.Mohlo jít o ojedinělou závadu, těžkoříc ale je fakt, že VW už 1.4TSI ve výkonu 125 kW nenabízí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem před chvilkou dorazil domu...lítal jsem kvůli blbýmu autu 3/4 dne a jsem akorát jen nasranej...

Byli jsme s tim známým u toho jeho kolegy motoráře doma na baráku, pán byl super, lehce nad padesátkou, velmi velmi znalej v koncern.motorech....bylo prostě vidět že ví o čem mluví a né žádnej jedna bába povídala apod.....Tak se tam rozpovídal že jsem se tam zdržel skoro 3h.

K tomu problému co mám na 1.8TSI řekl to, že něco požadovat na výrobci je nesmysl, že jsem ve více jak 250.000km za hranicí životnosti!!!!...bohužel, ale je to tak a sám přiznal že to je dnes bohužel běžné..prý se vůbec diví že jsem ještě nedělal vačky, že na to TFSI,TSI motory trpěj už kolem 100-150.000km....Když jsem mu řekl že mi to přijde směšné aby motor vydržel jen 250.000km a začal pomalu odcházet, že mám naopak takové zkušenosti ze starými motory 1.9TDI a kolegové ze starými 1.8T že to vydrželo bez problému přes 400.000km(i pár kolegů přes 500.000km) a při následném prodeji ten motor ještě běžel nádherně, tak na to řekl...no jo milej pane, ale to ještě bylo co se kvality a použit.materiálu týče úplná jiná liga ..........dnes se už šetří kde se dá, každej komponent motoru se bastlí úplně někde jinde a za co nejmíň a pak to má takhle vypadat.. ....řekl že ještě tak před 5-6lety chodily kluci z motorárny pomáhat klukům na běžný servis, protože pomalu neměli do čeho dloubnout, ale dnes?..dnes řekl že máj práce už na půl roku dopředu+musejí dělat i víkendové směny.

K té mojí klice mi řekl že by to chtělo přebrus+ložiska...u např.1.9TDI to tam dělaj záměnou, že člověk přijde ze starym dílem, dostane přebroušenou kliku,ložiska, zaplatí ten rozdíl a maže pryč, ale řekl že bohužel na 1.8TSI ještě přebrusy nemaj, takže buďto objednat novou (z ložiskama bych se do 20.000kč prý měl vejít) a nebo tuhle mojí vyškubnout a nechat udělat přebrus, ale!!..on má ted až do 12.1.dovolenou, jede někam na hory, takže to by znamenalo na 3.týdny odstavit auto, což je u mě nesmysl.....Když jsem se ho znova ptal, jak je to vůbec možný, jestli to nemůže být olejem apod., tak mi opět řekl....olejem ne, prostě kvalita materiálu, prý to má v práci dnes a denně...

S tou kvalitou to prej neni jen u 4válc.motorů, ale právě i u V6,V8,V10..prostě všech motorů....nespočítal by prý kolik tam měl a má ještě připravených takových 3.0TDI z nějakou takovou jobovkou, prostě jakmile u těch motorů padne 200.000km, tak buďto se toho co nejdříve zbavit a nebo si připravit tučně nabitou peněženku.....Co mě vylekal, bylo když řekl že snad nejhorší je motor 2.7TDI (ty mám dva!!!)...tam to prý začíná už tak od 160-180.000km a je to prej peklo...první co u nich odchází jsou hlavy..né že by praskly, ale vylítaj se v nich lůžka ve kterých běhaj hydroštely a motor začne řinčet jak stará plechová popelnice...žádné abnormály se nedělaj, takže výměna hlav!!!....trhaj se tam samovolně rozvod.řetezy,to je prej taky scela běžné, může za to nevhodná konstrukce vodících lišt a špatné umístění dopínáku, kterej nezvládá to zatížení!!!!!...+-podobné závady jsou právě i na 3.0TDI, tam je jen jinak řešen rozvod,tak tam jen odcházejí ty dopínáky bez roztržení řetežu!!!...doopravdy, co to ten koncern dělá za krámy, to se nevidí, když jsem ho tam poslouchal, tak mi jen běhala husí kůže po těle.

On že dělá od mládí jen pro škodovku a koncern a podle toho jak mluvil, byl vždy fandou koncernu, ale dnes sám řekl že auta sice dělaj pro oči pěkný, ale že on sám by si koncernový auto od výroby 2004 nekoupil....taky asi proto mu na zahradě stála Mazda6-combi, Honda Civic a stará Fábie .....

Když jsem tam šel do mrákot a prohodil jsem že dneska teda už nevim jaký auto si koupit, že mě vyškolil 2.0TDI, teď 1.8TSI a že už se pomalu přestávaj dělat i poslední dobrý 1.9TDI a že i s těch TDI-CR mám strach, tak mi celkem bez přemýšlení odpověděl ať pořídim japonce!!!!že samozřejmě se i tam může něco vysrat, ale že si pořád držej velmi precizní kvalitu-hlavně co se motorů týče....Prý už s nimi má taky značný zkušenosti a vždy když něco na nich dělal, tak mu jen plesalo srdíčko....Nedavno tam někomu dělal motor CTDI z Accorda, bylo to z bouračky a byl prasklej blok, tak ho odstrojoval a bral do práce na zavaření...řekl že japonci dělal opravdu velmi precizní práci, že ten motor měl 220.000km a opotřebení na tom nebylo vůbec znát, naopak v práci když dělal před vánoci V10 5.0TDI kvůli prasklé ojnici, tak už v těch 95.000km bylo na té V10 znát nějaké to opotřebení, nemluvě o tom, že několik šroubů bylo zarvaných přes závit....prostě ta kvalita šla u koncernu značne dolu...už delší dobu jsem to tak nějak pocitoval a i díky známým kteří maj převážně jen koncern auta a co vyprávěj jaký kdo zas řešil za problémy, no a dnes mi to bylo jen potvrzeno....

Když jsem od něj jel, tak mi to nedalo a zajel jsem s tim známým do mých garáží, vzal jsem tam další tu OII 1.8TSI(má 228.000km) a jeli jsme k němu, tam on nastrojil tu rozebranou, s té druhé schodil vanu a mrknul taky na tu kliku a přesně...už bylo vidět to samý!!!...za pár tisíc bych u ní řešil lautr to samý!!!....

Takže!!......seru na to!!!!!.....zítra odpol.jedu do garáží, vyházim vše ze všech tří OII 1.8TSI, jen je letem světem umyju a hned v pondělí 4.1.jdou do světa, zajedu s tim do AAA a ať se s tim popere někdo jinej, mám toho plný zuby......poslední 3-4roky nedělám nic jinýho než že něco řešim na 2.0TDI a ted zas na 1.8TSI....fakt dost!!!..u 2.0TDI jsem taky zpočátku odolával a jen jsem do toho nakonec zahučel za velký prachy...tak to už ne, tak blbej už určitě nebudu. A už mě to unavuje všeobecně, kamkoliv přijedu a potkám nějakého kolegu co má Passata,OII,SII,A6 apod., tak jen slyšim co tam komu svítí za kontrolku, komu kde praskla hlava, jaká klapka kde odešla, co to komu dělá nebo nedělá atd.atd.atd. .....už ne....auto má sloužit mě a né já jemu, to ani omylem. Pár kolegů který už koncern takhle taky vyškolil pořídilo Mazdy,dva mají ten nový model Accorda,Subaru apod. a pějou chválu, takže se k nim taky přidám.....

Už jsem volal do autosalonu Hondy s tim že bych chtěl hned po novém roce 3ks Accorda 2.2i-DTEC 110kw v Executive a jestli by bylo možno auta mít hned.....ty hondy už maji od výbavy comfort vše, tak tam se stejně už nic nepřiplácí,max.nějaké příslušenství, tak jediné jen chytit barvu jakou chci.....Bylo mi řečeno že Honda má celoevropskou síť mezi prodejci, tak mám zítra dopol.přijít a že se určitě v někde max.v Německu na skladě najde to co chci a prakticky druhý týden po té bych je mohl mít doma.

Kdyby ty debilové od VW místo toho že do jednoho modelu můžeš mít na výběr snad 5-6 motorzací, udělali 2-3 a pořádně, aby se jim to nesralo a něco to vydrželo, tak by udělali líp.....tímhle stylem co teď dělaj jen přicházej o lidi.

Dnes už to snad může chválit jen člověk co najede ročně do 10.000km a po 5-6letech to zas vymění, takovej člověk bude jen koncern chválit, ale co já mám kolegy co ročně najedou nejmíň tak 60.000km, tak ten může jen nadávat a rvát si vlasy s těch nemalých výdajů.

Prostě s tim končim, teď prodám ty tři OII 1.8TSI, v létě ty dva SII 1.8TSI, pak až budou postupně odjetý ty 1.9TDI, tak už od VW ty commonraily taky nebudu kupovat....možná až časem, až to pár dobrovolníků odzkouší, ale mezi ty já patřit určitě nebudu.....

Aby mělo auto najeto 250.000km a za sebou výměnu hlavy, řetez.rozvodů, kliku v prdeli a ještě aby se odborník divil že mi ještě neodešli vačky...No to ať se na mě nikdo nezlobí, to ať si VW strčí jednoduše do prdele!!!!!!!!!!!!!!!!....kdybych byl na auta aspoň nějakej ras, tak neřeknu, ale já se o to starám jak můžu, jezděj na těch autech páni řidiči a né nějaký hovada, auta jezděj převážně dálnice do německa, olej měnim o 10.000km dřív než mám a stejně jde motor do prdele....

Editováno: , autor: karlos3
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na to neni odpoved.... KURVA drat...

Ted jsem se vratil z obchodu a mam bol na srdicku... Premyslim co se s tim da delat nebo jake reseni k dane problematice zaujmout. Dneska nazavisle na Karlosovi jsem se bavil z panem co jenom 30 let dela motory a potvrdil jednu vec... jestli odejde stredni klikove ulozeni ( je nej namahane) je problem v oleji (tlak oleje nebo jeho kvalita) Jelikoz 1,8 TSI ma asi dost veliky problem s napinakem retezu (vysvetloval mi co v nem je za problem) tak pri jeho selhani rapidne klesne tlak v olej systemu... A to je podle neho kamen urazu... Staci chvilka a je to v prdeli...Hlava a potom klika... Jestli se nemylim FL 1,8 TSI ma uz jinak udelane olejove cerpadlo (Jsou tam dve) proc asi ze jo...

Jake reseni zaujmout, aby nas to nepostihlo jako Karlose

1... Prodej hned???

2... Pevny vymeny oleje po 15000 km a vysrat se na LL ???

3... pouzit nejakou sracku jako prisadu do oleje??

4... Odjet 150 tkm a prodat auto a doufat ze se to do te doby neprojevy (hlava a ten spodek)

5... Zmenit specifikaci oleje napr 5W40 spolu v pevnym intervalem meneni???

Uz mne nic nenapada nebo kombinace predeslich odrazek

Co mi poradil a udelame to v nej. dobe (ten pan) je zmerit tlak oleje na zahratem novem aute (tlacny za olej cerpadlem) a casem ho kontrolovat a porovnat s nejakym "odjetym autem". A ted se dostavam k jaru pudla, Karlos mam velikou prosbu, tvoje 3 TSI maji asi nejvetsi nabeh km co zname. Pls klidne ti to i zaplatim, nemam s tim problem, dej pls napichnout jedno z TSI na diagnostiku a napis sem pls kolik ti to tlalci (olej) po nabehanych 250 Tkm.Jaky je jeho tlak... Da se to krasne udelat pomoci diagnostiky. Myslis, ze by jsi to pro nas ostatny udelal???

Nebo mate nekdo jinny nazor na vec a myslite si ze Karlosovo rozhodnuti a nazor na 1,8 TSI je mylne??

Pls o Vas nazor...

:help:

Editováno: , autor: p2p
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No Karlosi je to smutný ..ale podobný názory co tady píšeš, jsem slyšel nedávno od prodejce SUZUKI, že prostě koncern se svojí blbostí stane odstrašujícím případem. Nekouká se na kvalitu, ale na to, kde by se dalo zase o nějaký EURO ušetřit. Já také přemýšlím, co bych si momentálně koupil za auto. Chtěl jsem Audi A6, ale na to už seru. Tak nevím jak je to s Mercedesem a BMW. U těch japonců se mi nejvíc líbí teďka ta MAZDA 6, HONDA LEGEND a i ten ACCORD není špatnej.

No tak Ti přeju, ať ty Accordy lítaj jak mají ...Potom napiš až je budeš mít, jaký to jsou kočáry :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Uvidim jak to zítra zvládnu, když mi to vyjde, tak ten tlak nechám změřit.....taky by mě to zajímalo.

Každopádně, jsem teď vytahal všechny doklady k těm autům a už zítra jdou do světa....doopravdy mě to dneska už dožralo tak, že musej jít okamžitě z baráku/firmy.

Jestli se mi to podaří s tim olej.tlakem, tak to sem zítra navečer šoupnu....Kolik by měl vůbec být..nějaká ta tolerance?...

Teď jsem měl skoro hodinový tel.se známým který jezdí jako letištní dopravce a ten mi to jen posvětil....řikal že oni teď taky už nějakou dobu bojujou o to aby nemuseli mít jen Passaty, řikal že tam s nima maj taky všichni problémy....On taky přesně řekl to...kde je ta stará dobrá spolehlivost. On už na letišti jezdí od cca 95roku, tak ten už s Passaty taky lecos zažil a např.tu B5 z roku 1998 z 1.9TDI 81kw měl do 2002, najel s ní skoro 370.000km a jediné co asi 2x nebo 3x řešil byla váha vzduchu, v záruce mu měnily známé ramena na př.nápravě a nic víc, po těch 4letech to chtěl nejdříve prodat, ale nakonec to nechal synovi aby se na tom naučil, ten s tim jezdil ještě asi 2-2,5roku, najel s tim dalších 60.000km, opět nedělal ani Ň, pak to prodal nějakému kamarádovi z chaty a ten s tim jezdil další 3.roky a teprve před 2.lety to tam rozstřelil o nějakej strom, tak už to odvezl na vrakáč, ale motor pořád šlapal...z auta sice olítanej vrak, ale motoricky v pohodě....to byli opravdu nesmrtelný motory......Jo kde ty časy jsou!!!!....

Já už mám toho fakt dost a zítra nebo jak mi to vyjde napíšu slohovou práci a pošlu to do MB a VW, tohle přece nejde aby dělali takový sračky......Já koncernu vždy fandil, VW jsem kupoval od roku 93, měl jsem Venta, všechny typy Passatů a ty auta byli vždy nesmrtelný, až mi i kolikrát po 3-4letech to bylo líto prodat a to měli vždy hodně přes 300.000km, nemluvě o Škodovce na kterou jsem přešel ve 2004, taková OII je podle mě špičkový auto, jen škoda co tam dávaj pod kapotu...Já mám takovej vztek, že snad ani neusnu, mám v garáži 3x pěkný, zachovalí auta, kterým by na pohled jinej člověk neřekl ani 50.000km v jakym jsou perfekt.stavu, v plných výbavách od al.kol až po alcantaru a bohužel z motorama v hajzlu!!!......to by se jeden fakt po.ral.....

Ten dopis jim napíšu, jen na to potřebuju čas a klid, abych to napsal jako vzdělanej člověk a né ve spěchu ze spoustou chyb.....Borci se prostě musej chytit za rypák, nevim, ale podle mýho by si měli udělat nějakou analýzu reklamací a musí jim to do prdele dojít, že to takhle dál nejde....takhle když to povedou, tak akorát budou přicházet o zákazníky který jim utečou a pak zas zístat jejich důvěru, jo to už bude sakra těžký......Vidim to u sebe, před 10lety bych nad koupí takového Passata vůbec nepřemýšlel a šel do toho, ale dnes?..ne, po těch zkušenostech co jsem měl a co vidim u kolegů už ani náhodou....

Do těch japonců jdu, už jsem taky rozhodlej, mě se i sem tam líbil nějakej ten japonec už dřív, věděl jsem že to jsou držáci, ale vždy mě hlavně odrazovalo to, jak to jde brutálně rychle z ceny, to aspoň ty koncern.auta se vždy jakštakš držela, ale dnes?..dnes je to úplně jedno, ty bazary praskaj ve švech a ono dnes i za takovou OII dostaneš kulový, tak je to jedno co máš doma.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak to koukám karlos... ale po tom cos zažil s 2,0TDI se ani tvé nasranosti nedivím... Já bych asi volil mazdu 6...

No a nám oststním asi nezbývá, než si to 5-6 let nechat a kolem 150000 to prodat... a doufat že to do tý doby nelehne... nenalítáme ani zdaleka tolik co karlosovo auta...

že tam má i 3,0 TDI vysypaný... myslel bych že tyhle objemy už musí být takovej ingot, že je klika a spol věčná....

A co Toyota... avensis sice vzhledově nic moč, ale kvalita asi...

Ale nevím jestli to s tou kvalitou není všude nadreka... vemte si to napříč sortimentam... od bot a oblečení přes elektroniku... atd. Koupíte značkovej drahej výrobek oné kategorie..... a nevím jestli to přitahuju či co, ale každej třetí jdu vyměnit protože je doma po vybalení nějak nefunkční...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já už mám toho fakt dost a zítra nebo jak mi to vyjde napíšu slohovou práci a pošlu to do MB a VW, tohle přece nejde aby dělali takový sračky.....

na tvojom mieste, keď už im fakt chceš "dohovoriť" tak by som to poslal mailom a aj normálne doporučene generálnemu riaditeľovi, pretože cez mail sa na to vyprdnú si myslím. Je to na zaplakanie. Ešte sa chcem opýtať tá 1.8TSI to je z dielne Audi?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kolik je tam tolerance budu vedet doufam zitra a dam vedet...

Jestli napises oficialni dopis do skodovky dej ho pls sem a jestli nekdo zna nejakeho pisalka nebo redaktora PR managera mohlo by se to protahnout mediama...

Editováno: , autor: p2p
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Karlosi k tomu dopisu se pripojim a podepisu akorat, ze ja nemam problemy s motorem, zatim, tuky tuk, ale ze zbytkem auta. Po Novem roce budu zadat odstoupeni od kupni smlouvy a auto jim poleti na hlavu, pokud mi to teda uznaji, ten tvuj dopis by mi jen pomohl.

Bohuzel co je ale problem, ze tema Mazdama si vubec nepomuzes, kamos z vysoke ma tehlech 2.2 ve firme 10 a 8 z nich slo po 100tkm na generalku, taky se jim cosi vysypalo ohledne ventilu, uz si to moc nepmatuji rikal mi to na konci leta, takze on je prave stejne nasranej jako ty, akorat na Mazdy. Ja si bphuzel myslim, ze toto snizovani nakladu, kdyz chces dneska uspet je vsude nehlede na to kde se to auto dela. I ta Mazda si nechava delat komponenty v Mexiku, Madarsku apod. Proste takova je doba a evidentne se bud bude msuet neco velkeho stat, aby se ta kvalita vratila a nebo hold budem davat min penez za porizeni auta, ale take se ho budem o to drive zbavovat. Ja se k autu chovam perfektne, davam mu teda LL na coz jsem slysel sice moc pomluv, ze nedava, ale znam lidi, kteri maji na benzinovem RSu pres 250tkm a jsou s LL v pohode, mozna je ten motor jiny nez 1.8TSi, tezko rici, ale myslim ze idea toho motoru bude stejna. Uvidime co ukaze cas, treba se mi povede jim to auto hodit na hlavu a pak se budu rozhodovat co dal, jestli znova 1.8TSi nebo zmenit automobilku, premyslel jsem nad Audi, ale tam si evidentne clovek nepomuze jen da vice penez za znacku, jinak je to, to same co OII. Vzit si nejakeho japonce se mi take nechce, protoze jejich servisni prace jsou xnasobne drazsi nez u koncernu, kazde ma sve pro a proti a tezko mezi tim vybirat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ano o to přece jde... dávat méně peněz a kupovat častěji... oni potřebují chrlit a chrlit kusy.... Co z tebe mají když si koupíš Volvo 244 a máš ho 15 let a 2,5 mil km.... takoveý zákazník je jim k h... a představa že si teda po dobré zkušenosti po 15 letech zase koupíš jejich auto.... je děsí... :)

Stará známá hádanka... co je výhodnější? prodat jednu lokomotivu a nebo milion rohlíků... :-)

Pamětníci rybáři by si vzpoměli možná na slavnou značku rybářských potřeb Shakespeare... vyrobili kolem roku 1975 naviják model 2200. Naprosto technicky dokonalý strojařský výrobek. Poctivá slitina, kuličková ložiska usazená v kovu, zbytek bronzová pouzdra, poctivý materiál na pružinách...... Žádné plasty, žádné plastslitiny stříkané do formy... atd... Všichni to věděli, všichni ho chtěli (těžko se scháněly tenkrát..) a kdo je měl už jiný nekupoval... (máme je dodneška..) Firmu Shakespeare to málem položilo... byli z toho naprosto nešťasný a na některých trzích nabízeli po 10letech zdarma odkup nebo bezplatnou výměnu za novej. My jsme ty nové modely koupili taky, byly to neskutečný krámy - praskaly překlapěče, ulamovaly se kličky... brzda necitlivá... už je dávno nemáme.... ale staré 2200 používáme bez jediného servisu dodnes... a takhle asi výrobci aut nechtějí skončit...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

1.8T, pekne si to napisal.

Vela ludi dnes nadava na kvalitu, ale myslim ze dost malo z nich si uvedomuje, co je skutocnou pricinou tohto stavu. Netyka sa to samozrejme len aut ale komplet vsetkeho. Nadavat na vyrobcov je kratkozrake. Treba si uvedomit 1 zasadnu vec: efektivita, dlhodoba udrzatelnost (funkcnost) a dostatok su nepriatelia zisku. Dnesny system cyklickej spotreby z principu nedovoluje vyrabat kvalitne vyrobky. Mozete nadavat na vyrobcov, alebo na spotrebitelov, ale to ste stale vedla. Skutocnym vinnikom tohto stavu je system sam o sebe, v ktorom momentalne fungujeme.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

hlava ti to brat nemusi, ale zrovna ted jsme se o tom bavily tady v praci a taky jsme usoudili, ze systemy, ktere jsme vyrabely v roce 90 jeste jedou a systemy vyrabene od roku 2000 se pomalu serou a budou se menit, takova je doba a tak se proste dela obrat. A kdyz s tim autem najezdis takovou kupu km, tak si diky nemu proste musis vydelat na nove...samozrejme treba u pripadu Karlose to bude znamenat zdrazeni jeho sluzeb a pokud se v konkurencnim prostredi udrzi, tak mu to pak treba diky nejakem lepsimu kousku bude delat jen zisk navic, ale to je vsechno risk a takova je doba :aggressive:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tomu rozumim, ale ja s tim nepodnikam a zaruci mi skodovka ze do 200tkm to bude v poho???? ne Vypadne to ze zaruky a delat hned u auta co ma 50 az 100 hlavu a ve 200 spodek a asi znovu hlavu je blbost....To neni o systemu ale o materialech co pouzivaji a tech eko teroristech co tlaci automobilky na emise atd... A to se nebavim kolik takova sranda stoji...

hlava cca 80000KC komplet...ten spodek jenom klika 20 tKc bez prace atd...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nj to jde vsechno stim, posuci ekologove blbnou lidem hlavy a ze to v podstate stoji mnohem vice a naklady zdroju na ekologii v podstate vice zatezuji zemi vice nez kdyby nic nedelali. Ale nemyslim si, ze kdyz se ti vysere neco do 100tkm na tomto motoru tak mas sanci jit na kulanci a to dost velkou a take si teda nemyslim, ze by s tema hlavama byl nejaky problem, slysel jsem to akorat od Karlose od nikoho jineho. Uvidime, ja si myslim, ze ten motor nejakou vydrz ma a 250tkm neni malo kilometru.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...