Přejít na obsah

1.8 TSI (118 kW)


Rocky

Doporučené příspěvky

Já teda myslím, že 250tis km je velmi málo. Hlavně vetšina lidi co znám jezdí 30-40tis ročně a tchán najede 90tis km za rok auta mění po 4 letech. Jinak v 18 sem měl saxi (rok 97) 1.5D dnes najeto 420tis km a pořád jezdí po Zlíně a sám sem na něm najel 200tis bez jediného problému.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No 250 tis.km neni malo ale taky to neni takova porce aby se vyskytovaly tak šilene problemy,nehledě na to že Škodovka neni zrovna nejlevnějši co se tyka nabizene vybavy ve srovnani s konkurenci.Ale tyto problemy se netykaji jen škodovky,ani ten Mercedes neni co byval,znam připad 2 roky stareho mercedesu za 2,5 mega ktery travi vic času v servisu než na cestach :feve: a majitel s nim zachazi velmi opatrně a vyskytuji se tam zavady se kteryma ma dokonce problem i autorizovany servis!!!což už je fakt masakr.Ja moc 1.8 tsi neznam,nemam zkušenost ale tyto motory asi moc kvalitni nebudou když to tady tak čtu.Opravdu asi byla kvalita před nějakymi 5-6 lety jinde protože jak jsi potom vysvětlit u stare zname 1.8 t najezd 520 tis km bez nejmenšich problemu a to je auto z roku 2002.Ale samozřejmně zhoršeni kvality se netyka jen aut,tak je to už pomalu se všim :aggressive: :aggressive:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ten motor doted nemel zadne velke zavady, ale jde o to jestli tohle nejsou nejake vadne kusy nebo zda-li to Skodovka vi a neco s tim udelala nebo jestli je problem proste nekde jinde. 250tkm muze byt malo muze byt hodne, tezko rici, ja jsem zvedav jestli Karlos napise ten dopis a jaka na nej bude odezva. Ten motor vychazel z Audi dilny, tak bych se docela divil, kdyby to nemeli dobre zkonstruovane, podle me bude nejaky problem v pouzivanych materialech pri vyrobe motoru... vsechno se dela v Madarsku ci buh vi kde. Uvidime, ja bych asi take ty auta nedaval z ruky, dyt do ted s nimi nemel zadne velke servisni naklady nebo aspon nic nerika. Takze ja bych jim asi sanci jeste dal, ale na druhou stranu ho chapu, ze s koncernem uz mel opravdu hodne co docineni.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdar pánové, tak jsem dnes celý den lítal jak divej, ale vše jsem zařídil, OII už jsou ve světě a Hondy už na cestě....

Bohužel ten tlak oleje jsem nezměřil, né že bych nechtěl, ale 30.12. mě každej ze známých poslal do patřičných míst, každej už měl volno a byl kdesi na horách či chatě.....Volal jsem ještě tomu známýmu a chvilku jsme se o tom bavily a sám řekl že v tlaku to nebude, že ty čidla jsou tam příliš citlivý a že by to signalizovalo sebemenší pokles už jen blížící se k minimu....Tam prý opravdu stačí maličko aby to kleslo k minimální hodnotě a hned by to řvalo jak diví.

Hned ráno po otevření jsem vlítnul do té Hondy, seděl jsem tam přes 1,5h a vše už je zařízené, vzal jsem tři Combiky 2.2i-DTEC 110kw/150k ve výbavách Executive, dva jsou černý a jeden bílej.....Svezl jsem se tam opět s tim a jezdí se s tim opravdu perfektně, akorát ta řadička je tam taková sranda-tyčka, tak mi jako příslušentví objednal tvarově podobnou té co dávaj do S-Type a jinak to má absolutně vše, má to i kraviny co bych opravdu nepotřeboval, co jsem byl trochu na váškách, bylo že to je v komplet kůži a já osobně celo-kůže opravdu nemusim, ale tu co dávaj do toho, ta je opravdu super, měkoučká, dirkovaná a fakt se v tom sedí moc dobře....co jsem nedavno seděl u známého v úplně novym SII, taky v celo kůži, tak tam to bylo tvrdý jako svině, prostě tam mi ta kůže až vadila, proto jsem do koncern.aut vždy dával alcantaru, ale tady u té Hondy se jim ten výběr kůže fakt povedl....

Nabízel mi ještě tu vyšší výbavu Top-Executive, ale tam je už jen rozdíl v tom že to má blbosti typu parkovací kamera, navigace (orig.navi taky moc nemusim), navíc chlapy co pro mě jezděj znaj skorem vše, tak i že maj odemně v autech TT930T, tak tu vytáhnou max.někde v Německu apod.) a taky od Elegance to má už taky tu druhou obrazovku, jakoby centrální počítač, tak to bez navi vypadá úplně stejně.....Vzal jsem prostě ty Executive a z příplatkovou řadičkou, z gum.kobercema na zimu (z fabriky jsou tam jen ty látkové/kobercové) byla ceníková cena byla 904.000kč/ks....po chvilku dumání mi udělal cenu 759.000kč/ks .....Jedno tam maj už na skladě a pro ty dvě ještě dnes dopol.vyrážela odtahovka z vlekem někam kousek do Německa do nějakého centrál.mezi skladu odkud berou auta všichni dealeří Honda ve střed.evropě...počítám že teď už u toho dealera budou stát taky, vyrážel hned ráno po té co jsem odešel....Zítra mi prý pošle mailem fakturu a pak už to jen záleží na tom kdy jim přičtou penízky na účtík a jdu pro ně...počítám tak středa, max.čtvrtek.

Jestli už ani ty Hondy nevydržej a začnou se po 200.000km srát, tak se na to už snad vykašlu, ukončim podnikání, koupim vozejček a na staromáku budu radši prodávát párky v rohlíku, než jen běhat, shánět díly, nervovat se a cpát nechutný peníze do servisu aut....Chápu že to auto ten servis potřebuje, ale né abych po 180.000km slyšel (výměna hlavy 80.000kč)-naštěstí měněno v garanci, po 200.000km řetez.rozvody, po 250.000km klika a motor na odpis nebo aspoň na částečnou generálku.....Tohle fakt nehodlám akceptovat, ty auta stálá přes 700.000kč/ks a za to si představuju daleko lepší kvalitu....No auta, auta jako takový ne, s těma jsem nikdy nic velkého neměl, ale ty motory, ty stojej za velký ho.no...

Nemluvě o Audinách, např.ta moje A6 3.0TDI, S-Line s příplatkama by podle ceníku bez slevy byla přes 1,9mil. .....taky bych si představoval vyšší kvalitu a hlavně pohodlíčko...je to tvrdý jako svině!!!.....To auto je starý od února 2009, najeto přes 80.000km a od počátku tam řešim rezonance ve dveřích spolujezdce, dodnes nevyřešeno a snad už to vypadá na výměnu stahovačky, dále rezonance zespoda auta, po druhé návštěvě to odstranily dopasováním nějakých krytu co jsou nad výfukem, dále sedadlo spolujezdce když tam nikdo nesedí, tak na kostkách drnčí v ližinách, v 50.000km měněny horní ramena protože tam začalo něco klepat, hned po té měněno kvůli hučení zad.ložisko kola, ted se mi už 20-30.000km objevuje praskání od zad.sedadel (jen když tam někdo sedí)....po asi 2.měsících hledání v servisu a i mnou samotnym se přišlo na to že to způsobuje kostra opěráku, takže se bude konat výměna celého zadního opěráku, v říjnu mi přestalo svítit u jednoho světla to denní led-diodové svícení, takže výměna komplet světla, 2.týdny na to hned to samé u druhého světla, a ted v listopadu mi měnily alternátor.....a to je prosím u auta starého 9.měsíců za 1,9mil.bez slevy.....Už se ani nedivim že jsem na to dostal 450tisíc slevu a to bylo auto objednané na míru a né skladovka.

Ohledně té kvality, jak tu píšete že dnes ta kvalita šla u všeho rapidně dolu jen max.souhlasim.....už jen blbý boty, já od počátku 90let si jako sport.boty kupoval jen Nike...povětšinou air-max, vždy to byli bomba boty, vydrželo to několik let a nikdy mi nebylo líto za to dát ty nemalý prachy, ale dnes, dnes bych jim to nejradši otloukl o hlavu, po třech zkušenostech z Nike-Shox už si to prostě nekoupim, nový boty po jednom létě úplně v hajzlu, rozlepená podražka, praskej držák tkaničky a to podotýkám že v tom nechodim každý den a už vůbec né do práce....fakt děs...

Nemluvě o elektronice, já jsem si před cca 9lety poskládal komplet hifi z komponentů od Technics, dvd, prologic prostě kompletka, je to takovej menší koncert.sál...ta věž je samozřejmě ještě orig.made in japan...před tím jsem měl takovou tu mini vež od Sony co bylo hitem v 90letech, taky orig.japonský a dodnes to tátovi na chatě hraje naprosto bombově....brácha si před rokem koupil věž z prologikem od Sony a za ten rok už to měl 2x v servisu, měnily mechaniku podávání CDček, pak mu nešel equalizer, no prostě mega-šit...taky made in poland!!!!!!....fakt je to se vším čím dál horší.

Zítra už mám totálně volno, tak hned dopol.se pustim do toho dopisu, ten doopravdy do MB a VW napíšu, protože tohle fakt nejde......Ten samozřejmě nebudu posílat emailem, protože to už předem vim, že by to byla marná práce a ten email by se do patřičných míst nikdy nedostal.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No co se tyka tech OII s 1.8TSi, tak si resil praskloou hlavu, kterou ti vymenili na zaruku...takze pokud to byla jedna vada a jeste se k tomu skoda postavila tak ze ti to zaplatila, tak bych na ne zase tak nasranej nebyl. Ta Audi to je doopravdy teda tragedie, take jsem si myslel, ze uz to za neco stoji, ale jak pises, dneska to kompletujou diletanti z Polska ci Madarska a takhle to dopada, nic poradne nedaji dohromady a serou na to.

Karlos az budes mit ten dopis, mohl by si mi ho poslat na mail: Spidern@centrum.cz. Ja bych ho pouzil jako velice spatnou referenci pro ne a zkusil bcyh k tomu jeste pripojit me problemy.

Doufam, ze budes s tou Hondou spokojenej, cas ukaze, jinak celkem slusna cena, ale to asi protoze si toho tam bral trosku vice ze?

Podpis nemuzes zmenit z duvbodu toho, ze na SH foru jsou jiz delsi dobu nova pravidla a nepovoluji tak dlouhe podpisy...co uz no, proto take vzniklo forum nove ze :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Bohužel ten tlak oleje jsem nezměřil, né že bych nechtěl, ale 30.12. mě každej ze známých poslal do patřičných míst, každej už měl volno a byl kdesi na horách či chatě.....Volal jsem ještě tomu známýmu a chvilku jsme se o tom bavily a sám řekl že v tlaku to nebude, že ty čidla jsou tam příliš citlivý a že by to signalizovalo sebemenší pokles už jen blížící se k minimu....Tam prý opravdu stačí maličko aby to kleslo k minimální hodnotě a hned by to řvalo jak diví.

Čidla jsou citlivý??Dovol,abych se zasmál.Jdi za opravdovýma klukama co to dělají a poví ti,jak je to citlivý.Asi tak,že jak to začne řvát,je v mnoha připadech pozdě.Je vidět,že dáš jen na to co ti někdo řekne a nebavíš se s klukama co to opravdu dělají a opravdu tomu dobře rozumí a to není jen z mé.pokud někdo sleduje dieselfórum a zná ty kluky,kteří jsou opravdu mechanici a né pouze panáčci ve značkových servisech co umí jen měnit díly jako celky.

Pomalu už mě ty žvásty začínají tady srát.Karel je bůh,který si mění auta jak chce,přitom slovo dodržet neumí(viz black list) takže osobně mu věřím tak polovinu co tady píše.

Jinak jsem dělal va vývoji v Tatře(samo je to nějakej pátek zpět) a vím,co se v motoru točí,jak to tam chodí atd,sice 613 a obdoba je pořád stejná tak si kluci sakra uvědomte,kolik otáček ten motor udělá jak najede 200.000km-kolikrát se otočí klika,hlava,všechny ložiska,zdvihátka atd.Hlava by se Vám z toho zatočila a vy by jste chtěli,aby to vydrželo půl miliónu.Dnes to není jako kdysi,kdy si automobilky dělaly 90% věcí samy,třebas tatra kliky,vačky atd,vše si poctivě kalili,cementovali,byly tam zkušebny kde se vše kontrolovalo a nikdy se nestalo,aby se kliky,vačky na Tatrách opotřebovaly.Dnes jsou to vše externí firmy a kolikrát než o kvalitu jde o kvantitu.

Také dnešní požadavky na Emise-dieselové motory aby to splnily musí mít vstřik.tlaky snad 5× vyšší než v roce 2000,benziňáky přímé vstřiky a co si myslíte,že by materály jsou na takové úrovni aby to vše vydržely?Možná ano,při nějaké málo-sériové výrobě.Konstuktéři něco vymyslí a prakticky provoz to testuje,protože jsou to vše novinky a není čas na dlouhodobé testy.Tatra měla kdysi na všechno svoje zkušebny-na motory na podvozky atd,měla mrazící komoru na testování motoru v arktických podmínkách(i tam jsem chcíli dělal).Je to prostě vše dnes globalizované,VW už dnes je škoda,VW,Audi,Porsche,Seat a já nevím co ještě,něco se dělá tam,něco jinde,každý národ má jiný vztah k práci a pak to tak vypadá.Když se bavím z klukama co do toho dělají-jak říkám,páni mechanici,tak nikdo neví,jaké NOVÉ auto doporučit,aby byl člověk spokojený.Každý z nich řekne,kup si staré TDi a budeš spokojený.Také jak vidím se tady rozmohla jedna věc,že někdo se tady dozví,že 2-3 lidé měli problémy s tím a stím autem a dělají z toho HuryBury,ale že dalších "X" stovek stejných aut jezdí bez problému to už se nějak opomíjí.Tak asi tak.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jj, navíc dnešní auta točí více toček, hodně by mě zajímalo, jestli byl olej opravdu měněný, položka na faktuře ještě nic neznamená,  ;):)

s tím čidlem má Cosby pravdu, rozsvěcí se pozdě, někdy dokonce už není ani olej na měrce, a pokud je čidlo v pr..., tak to zrovna taky moc nepoznáš, nemít v jednom autě déle zapnutý klíček v zapalování, bez nastartování, tak ani nevím, že odešel do věčného světa

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak mě tu hlavu měnily sice v garanci, což bylo teda štěstí, protože pár známých vyrazily z VW z pár reklamacemi co měli u auta co mělo 140.000km a auto bylo ještě ve dvouleté záruce, jen jim bylo oznámeno že to je běžné opotřebení a nazdar.

Ty slevy na ty Hondy nebyli ani z toho důvodu že jsem jich bral více, možná kapku jo, ale co jsem tam koukal na Hondy co měli na salonu či předním, včetně těchto nových Accordů, CR-V atd., tak na tyto auta z cenou přes 700.000kč byla sleva 100.000kč min.u každého. To víš, dnes to zas moc lidí nekupuje takto dražší auta, tak se toho musejí nějak zbavit. Měli tam dokonce i Accordy-sedan 2.2i-DTEC Comfort(což je základ) ,ale i tak má už bohatou výbavu a byla na něm první sleva(nevim původně z kolika, to tam nestálo) na 629.900,- a ted tam byla škrtnutá a nová cena 589.000,-..což je pěkný, druhej byl lautr to samý akorát že v automatu a to bylo za 639.000,- a ty auta v tomto základu mají už opravdu vše, od Al.kol, tempomat až po PC....akorát to teda nemá takovou tu nadstandart.výbavu jako jsou xenony,kůže apod. ....U těch CR-V to samé, auta z katalog.cenou i přes 800.000kč a před salonem byli min.3-4ks a u každého bylo min.100-120.000kč dole a všechno to bylo fugl nový, žádný předváděčky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To Cosby: To co pises v posledni odstavci je to o cem se tady celou dobu pise, sere se na kvalitu a chrli se kus za kusem. Ja jen myslel, ze kdyz ten motor vyhcazi z Audi, ze uz to maji panove aspon trosku odladene.

Nerikam, ze po 200tkm nejsou nektere tocive veci na vymenu, to je pravda, ale sorry..klikovka, vacka, atd...proste musi vydrzet dele a pokud soudruzi udelali nekde chybu a je nejaka konstrukcni vada, tak ano chapu to v dnesni uspechane dobe, ale maji se k tomu postavit celem, jenze to uz se jim nechce ze.

Ja osobne si take myslim, ze se to zatim prehani a vypukla tady histerie, az se to potvrdi na vice autech a ruznych ridicich, vcetne toho ze se to stane autu, ktere pouziva jedna dotycna osoba, pak z toho muzem delat zaver, ale zase na obranu Karlose i ja mam velike problemy se svou OII sice ne motorove. Skodovka se ze me snazi udelat vola a zkousi co zakaznik vydrzi. Kdyz dam za auto 700t, tak od nej cekam ze mi bude slouzit a ne ze za ani ne dva roky provozu bylo auto 40pracovnich dni v servisu a mnou nevyuzivane...to je fakt sila a jeste horsi je, ze se problemy vraceji a nove pribyvaji. Hold jsem auto kupoval v dobe kdy to vsechno jelo silenou rychlosti a nemeli cas na nic, tak jim z toho lezly zmetci. Ted co ma bratr FL OII tak o nem ani nevi, vsechno je prefektni nikde nic nevrzne, vsechno licuje a funguje.

K tomu cidlu: Cidla jsou citlivy to mi ver, ale zalezi jak to zpracovava RJ a z toho vyplyvajici reakce na zmenu tlaku pro vystrahu. Pokud dokazes vycist tlak pres VAG pak budes mit velice presnou hodnotu, ale jak je nastavena signalizace na palubni desku to uz nevim.

Editováno: , autor: Bladik
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já sám mám motor 1.8TSI až na menší drobnosti a v současné době problémy s nepravidelným chodem při studeném motoru nemám s motorem sebe menší problém.Mam,ale najeto pouho pouhých 23000km.I můj šéf má tuto motorizaci a nemůže si ji vynachválit. Kamarád co slouží u PČR říkal,že mají asi 20 O II s tímto motorem a také bez problému.A co mi říkal,že stěmi auty dělají tak jsme jen žasl. Co chci,ale napsat je to,že jsem byl se svým 1,8 TSI na servisní prohlídce už po 15000km(udělal jsem si pevný servisní interval).Auto jsem odvezl do servisu s tím,že mi vymění olej a provedou veškeré úkony.Asi za 3 hodiny mi volali,že je auto hotové.Auto jsem si převzal a jel domů.Protože jem na auto pedant tak jsem si provedl namátkovou kontrolu toho co měli udělat včetně kontroly oleje.To co jsem zjistil po vytažení měrky oleje mě při nejmenším zarazilo.Na měrce byla totiž hladina o zhruba 1,5cm nad ryskou max.Prože mám doma menší dílnu tak jsem začal hned jednat a olej přes kontrolní otvor odsávat.Vytáhl jsem ho skoro 1 litr než se na měrce ukázala hodnota jako má být.Další problém byl v tom,že olej byl šíleně černý a na to,že měl označení 5W-40 i hustý(i přesto,že byl,že byl motor ohřátý na provozní teplotu).Ještě jsem zapomněl napsat olej jsem dodal vlastní SHELL.Okamžitě jsem sedl do auta a jel do servisu.Tam jsem jim zdělil můj problém.Samozdřejmě mi tvrdili,že olej mi vyměnili a to že byl přelitý není možné oni mají přeci vyškolený personál.Po delší debatě,která k ničemu nevedla jsem se zbalil a jel domů.Nedalo mi to,ale tak jsem jel ke známému co má servis.Tam jsme olej vypustili.Po tom co z motoru vyteklo a potom co známí zjistil,že ani olej filtr není vyměněný bylo jasné,že opravdu nic neudělali.(podle něj prostě jen olej dolili a hotovo)Takže jsme sedli do jeho auta a jeli koupit nový olej a filtr a vše tentokrát provedli znovu tak jak to má být.Známí mi říkal jak to v servisech chodí(sám dělal 5 let u FORDA).Proto se nedivím,že někomu odejde po 250000km motor jestli to servisovali tak jako mě.Ještě na závěr chci napsat nebyl to jediní případ.U mé staré dobré O 1 1,9 TDI se mi stalo ůplně to samé a také jsem se spravedlnosti nedovolal.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Karlosovi se to stalo na dvou 1,8 TSI s podbonym najezdem....

Podle statistiky mooooc velka nahoda, proto mne to tak vzalo....

Klika po 250 tkm musi byt dobra a ne zrala na GO...

Ted jsem se hral v aute a asi jsem se blbe koukal, ten tlak jsem nenasel aspon zatim ... teplotu jo ale tlak ne...

TO Cosby poptej se pls toho dotycneho borca co byl na tech 1,8 za problem s tim nasavacim kosem ??? pls a jak to vyresili.. Dik

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Cosby: Nemusim se ani bavit z nějakýma špičkovýma odborníkama na to abych poznal že koncern stojí posledních pár let za pěkný kulový a to ještě velmi slušně řečeno....a upřímně řečeno, radši dám na lidi co maj z auty větší zkušenosti z uživatelského hlediska než na nějakýho chlápka i odborníka z nějakého vývoje či motorárny.....V mé branži za těch bez mála 20let znám opravdu stovky chlapů co jen potvrdí moje slova, protože mají či měli s tim co dočinění a s těmi auty najedou za rok min.80-90.000km, tak to je u mě zkušenost. Máš pravdu v tom že se nemůžeš ptát nějakého výměnkáře někde v autoriz.servisu, o tom žádná a i ten můj známej neni žádnej motorář na slovo vzatej a určitě neni taky neomylnej.....

Mě tu zas sere to, že někdo vyvrací zkušenosti nebo zpochybňuje zkušenosti rovnající se milionům km......Já jen osobně mám za sebou z VW motory min. 2,5mil.km a jak řikám, to co z těmi motory zažívám nyní jsem nikdy v životě nezažil.....a to ještě ted se k těm autům chovám naproto luxusně, servis dělám i preventivně, dřív než je to nutné atd., ty auta už tolika nehonim, to naopak dřív, před 12-14lety, měl jsem jen 3zaměstance a ještě daleko víc práce, takže ty auta lítala 18hod .denně a opravdu se s tim nikdo nesral, to jsem byl nucen denně najet na dálnici a nepustit to pod 200km/h proto abych někam dorazil včas....dnes už na to vše mám lidi, ty auta nejsou tolika přetěžovaný a serou se jak nechci říct co....

Že střídám auta jak chci?...no a...to si mám jako držet auto který se sere??...každej podnikatel by udělal to samý, než nasrat obrovský prachy do oprav, tak to to radši prostě vrazim do novýho a ten křáp pošlu do světa, ať se na tom vyškolí někdo jinej......Viz.moje býval.2.0TDI...nebýt toho že jsem měl ty 2.0TDI v záruce a opravdu až na ten poslední případ bylo vše hrazené Škodovkou, tak se za všechny ty 3ks 2.0TDI utratilo na opravách přes 500.000kč!!!!!!!!...no tak co to je??...to je jako dobrej motor a nebo motor kterej si mám nechat do budoucna a srát do toho ještě víc peněz a už ze svýho, to ani omylem....Za těch půl mega mám novou OII.

To jak si psal, že někdo někde napíše blbou zkušenost z pár auty a přitom další stovky jezději bez problémů, to já říci nemohu, věř mi že to neřikám jen tak pro nic za nic, ale já právě znám pravý opak....jen v mé branži to bude ke stovce lidí co potvrděj moje slova a to jsou lidi co maj z 90%koncern.auta OII,SI,SII,Passaty,A6....nemluvě o firmě se kterou spolupracuju, tam maj přes 60ks služeb.aut a ještě tak před 1,5rokem tam měli přes 30ks Passatu z 2.0TDI....to jsou auta ze kterými jezděj kancelářský lidi a zas tak šílený km s tim nenajedou a po 2letech vypověděli leasingovce smlouvu a ty auta jim vrátila kvůli velké poruchovosti.....takže ti jen odhadem řeknu že z mého okolí vím o tak min.150 špatných zkušeností a to je na okolí jednoho člověka už kurva hodně. ....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Rozhodně to co píše Karlos nechci nějak zlehčovat.Nedavno jsem,ale potkal svého spolužáka,který pracuje v bankovnictví někde v Praze.Z to ho co mi povídal tak toho také docela dost najezdí a ten mi zase tvrdil,že jako služební vozidlo dostal Volvo o jaké se jedná mi neříkal a zrovna chválu na to nepěl.Před tím měl OI LaK 1,9TDI potom měl PASATA 2,0 TDI 103kw prý zlatá auta a jestly bude možnost tak se k nim určitě vrátí.Tak nevím.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

O 2.0TDi to asi nikdo nebude pochybovat, tady jde spis o ty 1.8TSi, ale uvidime.

To Alt: To jestli ti v servisu doopravdy vymeni ten olej. za to ruku do ohne opravdu dat nemuzes. A nejaky pevny interval ti je na nic, kdyz si to neudelas sam.

To Cosby: Asi jsem uplne blbej, ale muzu se zeptat jakou ma spojitost saci kos a LL olej? Da se onen saci kos vycistit, aniz bys vypoustel olej? Pokud nao tak pak je to jenmo na uzivateli jestli si udrzuje filtry apod.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no jo,jenomže pořád mluvíš o koncernu.Myslíš si snad,že jinde to bude jiné?Jak jsem psal,známý dělá u velké Brněnské firmy a auto si mohl vybrat-Vzal Legend v max. možné výbavě a během dvou let tam nasypali přes 600.000..Soused á Avensisy.také často v servisu-pokud někdo nevěří,seznámím ho se sousedem a sám uvidí,že má před domem 3 avensisy.

Bydlím 30km od fabriky Hyundai.Kámoš co tam dělá říkal,že mají obrovské množství reklamací.

Myslím,že to tak bude všude kolem,jen prostě tady je škoda fórum a proto se mluví o škodovce.

Myslím,že kdyby každá škodovka měla být jak píšeš,asi by fabrika zkrachovala.Na fóru je dost lidí s OII 2,0 a mnozí o problémech nevědí.Proč já se svými Passaty neměl problémy?Že by náhoda.Jen si vemte,kolik Passatů jezdí,tak kdyby 10% bylo zmetků,tak za 1-je to OK,za 2 ze z toho uděláobrovská fáma jako se pomalů tady z toho také stává.

Ono si myslím,že je to taky dobou.Dnes vyjede auto,a všichni už čekají na Facelift či nový model a tak vývojáři a inženýří chrlí a chrlí a na pořádne zkoušky už není čas.jen si vemte,jak dlouho byl Passat B5.Myslím že začal nkdy v 97 a do roku 2006 procházel jen malými facelifty ale důležité a ověřené díly zůstaly,proto také patří k jedním k nejspolehlivějším aut.

Takže ono nejde do kytek jen koncern,ale problémy mají všude.je to také,ale to už jsem psal,s šetřením na nepravých místech-jen příklad,škrtící klapky.Z 99% tam odejdou plastové kolečka.Kdyby dali kov,je po problému.problémy s něma mají jak OII 2,0 TDi,tak Touaregy 3,0,Q7 3,0 a všechny stejné závady-plastové kolečko.

To samé klapky klimatizací-zase plast.kolečko a ví se o tom,ale nikdo neudělá kov-bylo by to drahé a myslím,že tohle je jen jeden z mnoha případů.Prostě plastový věk.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já si také od září kdy mi končí záruka začnu dělat vše sám.Dělal jsem to tak na předešlé O I a bylo vše O.K.najeto 120000km nový majitel najel už také další 40000km a nemůže si auto vynachválit.Když jsem měl první O I tak si pamatuji ze začátku kritiku na motory TDI,že stojí za nic.(zlatý Peugeot apod.) .Spoustu lidí mi říkalo koupí škodovky jsi udělal velkou chybu a motory TDI a ještě k tomu 66kw.Vidíte já stím autem neměl jediný problém a to jsem ho měl 7roků a kolikrát dostávalo pěknou čočku.Proto neřeším co mi kdo říká až to potká mě tak budu dělat závěry stalé se kritizovali motory 1,8 92 kw,které opravdu zase až tak dobré nebyli,ale i mnohem lepší 1.8 turbo 110kw.Každý na ně nadával spotřeba spolehlivost atd.A dneska jsou ty motory legendou.Jinak tak jak tady bylo uvedeno,že dneska ty auta za moc nestojí.Podívej te se klidně 10-15 let zpátky a problémy s auty byly podobné bohužel dneska jsou ty motory tak neuvěřitelně složité,že prostě k poruchám jsou nachylnější a poruchy častější.A k japoncům,neříkám je to špička na trhu o tom nemůže být pochyb,ale konkrétně taková Mazda a můžete mi to vyvracet a přesvědčovat o opaku neudělá nikdy tak kvalitní antikorozní ochranu karoserie jako třeba Audi.Vemte si třeba počátky malého Yarisu jaké měl problémy s elektrikou......a mohl bych takhle pokračovat dále.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...