Přejít na obsah

1.8 TSI (118 kW)


Rocky

Doporučené příspěvky

COSBY presne tak ,vsechny znacky maji problemy a kazde je poruchove...proste zalezi jake mas stesti pri koupi...mame ve firme ford transit auto stare 1rok najeto 11tisic km...spatne gumy stabilizatoru,brzdi to hodne spatne a v servise nam rekli co by jsme chteli,kdyz je to zakladni model....takze vsude je neco a tezko rict co je dobre a co ne......

Editováno: , autor: davidek.c
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

soused-Firma autodoprava PAVEL jednoho Tranzita vraceli-neměli nervy na závady

nasim sefum padli do oka fordy...koupili dva nove focusy pred vanoci noveho 1.8tdci nebo jake to ma oznaceni...pry kvuli dobre vybave..ma to manualni klimu,obyc.svetla takze opravdu luxusni vybava...cha cha cha...cena 430tisic kc.....nechtel bych to ani zadarmo

Editováno: , autor: davidek.c
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jestli chces poslat nejake pekne cteni ohledne oleju muzu poslat... Dle meho laickeho nazoru...

vysoke teploty oleje, prepalovani oleje vytvari se najaky sajrajt ktery se nachyta na saci kos a kdyz nevymenis olej ktery ma cistici ucinky od olejovemu karbonu (nebo jak se tomu rika) tak se to zasira dal a zmensuje se prutok a je problem asi... jestli si vzpominam 1,8 se ucpavali trubky k turbu ...

Jestli cosby neco zjisti budu moooc rad. Uz jsem rozhodnut prejit na pevny interval jenom o oleji jeste nejsem presvecen jestli LL 5W30 503.01 co jsem daval dotedka nebo jinou specifikaci 5W40 atd... Poradi nekdo jak s tema oleji???

jeste jeden nazor nebo dotaz da se poznat podle zbarveni u benzinu jake dostaval olej kapky (jak byl zatezovan)???

To bladik kos se normalne necisti... to by jsi musel sundat olej. vanu...

Editováno: , autor: p2p
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jenze to by zase potvrdily ty me testy ze by byl olej spatny, pokud by nemel vlastnost rozpoustet vsechny necistoty, vcetne karbonu. Ja osobne pokud by si chtel prejit na castejsi vymenu oleje tak bych to delal takhle.

Nechal bych si v servisu jednou za 30tkm udelat servis LL, ale sam bych si v 15-ti tkm olej vymenil. S tim ze bych tam lil ten LL, z netu se da 5l sehnat za celkem slusne penize. Zalezi na tom jestli je vymena jednoducha nebo ne :)

Editováno: , autor: Bladik
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vymena je jednoducha zvladne to i opice... Ty mas barak tak neni co resit...jestli by se timto vyresil problem co potkal Karlose neni co resit jdu do toho i s LL... ty 4000 Kc je akceptovatelne jenom jestli to pomuze... Urcite ale neublizi ze jo...

PS: kdo ti delal tu zkousku protoze klasicka zkouska kvality oleje stoji kolem 3000 Kc???

Ta tvoje zkouska za 500 je naka divna..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jestly vám můžu poradit tak jsem ty prodloužené intervaly řešil s jedním co dělá do aut.Připadá mi,že tomu docela rozumí.Rěkl mi,že prodloužený servisní interval je naprosty nesmysl.Oleje nejsou schopny plnit po celou dobu svoji funkci tak jak by měly 30000 nebo 2 roky jsou moc.Max doba 1rok nebo nafta 10000-15000km a benzín max15000km.A potom u takového motoru jakým je 1,8TSI vysoké otáčky přeplnování turbodmychadlem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak z Japonci osobní zkušenost nemám, jen můj táta má už cca 5let Mazdu 6 combíka v naftě, má na ní teď kolem 100.000km a za ty km má měněn sloupek řízení, sluneční clonu (nerdžela a pořád padala) a přestala mu svítit polovina osvětlení ovládání climatizace, to mu ale na reklamaci nebylo uznáno a 2000kč za výměnu žároviček je teda šílenost (vůbec jsem byl překvapen že tam nejsou diody)....nakonec mu to opravily v nějakem specializ.servisu na autoelektriku, nějakej servis na montáž špičkové hifi apod., tam mu to za 2hod.dal borec dokupy za 500,-, jinak z motorem vůbec nic, ale jak jsem psal, má teprve kolem 100.000km, takže to neni žádná velká zkušenost, těch 100.000km vydrží snad každý auto bez větších oprav....

Já píšu jen Koncern, protože moji kolegové a známý maj jen právě jejich výrobky. Hlavně třeba píšu auta, ale jako auta jako takové nemyslim, myslim tím hlavně motory, já s auty jako takovými neměl skoro nic, když to tak vemu tak za celou éru co jsem od 2004 kupoval OII jsem řešil jen u MR2005 a 2006 to klapání servomotorků climatroniku, což nejdříve řešil servis výměnou ŘJ a když ani to nepomohlo, tak po té vyměnily samotné servomotorky a od té doby byl úplný pokoj, to byl asi největší problém co jsem s tim měl, takže auta dobrý, akorát ty motory, to je podle mě v současné době u koncernu problém, tak jak jsem na ně mohl spolehnout dříve, tak dnes prostě ne. Kdybych byl jedinej co s tim má problémy nebo znal jen pár lidi, tak řeknu, budiš, měl jsem smůlu na špatnej kus, ale těch lidí je opravdu dost, to když se někde sejdeme z kolegy, tak jsem slyšim co komu kde odešlo, jaká hlava mu prdla, jake turbo odešlo, jaká klapka atd.atd.atd. a už mě to upřímně unavuje....

Já tady nechci vůbec vyvolávat nějakou paniku, povokovat nebo sepisovat nějakou petici proti koncernu, ale podle mě nedělaj dobrý motory....Když vidim mého asi nejlepšího kamaráda jak dopadl z SI 2.0TDI-PD DPF, tak mám husí kůži, ten to vzal tehdy na 4letý leasing a po druhém roce se do toho začal tak sypat, že to je doopravdy katastrofa....to za třetí a čtvrtý rok dal po min.100.000kč/rok za opravy, řikal že ten čtvrtý rok se už dostal do stádia kdy mu došly prachy a na opravy si začal půjčovat od tchána....tak tohle je šílenost, platit leasing a ještě cpát nehorázný peníze do oprav. Ten ho hned po lízačce prodal a ted už tak rok, rok a půl má tu novou Mazdu 6 v naftě a zatim spokojenost, ale taky, zatim má na tom málo najeto, tak se uvidí časem. Další kolega dopadl s Passatem úplně stejně a ten ted začátkem léta pořídil Subaru Outback(nebo jak se to píše), takže to se taky ukaže časem jestli to bude dobrý auto.

Hele mě měnit auta jak boty taky neni příjemné, ted jsem aspoň ty OII 1.8TSI jsem měl koupené za hotovku, tak jsem je prostě vzal a prodal, ale ty 2.0TDI jsem měl na lízačku a věř mi že mi nebylo milé 7.měsíců před koncem předčasně ukončovat smlouvu, lítat a vše vyřizovat abych je mohl střelit, ale prostě než se do to sypat a pořád na tom řešit nějakou tu jobovku, tak jsem to tak prostě udělal. Já jsem dost pracovně vytíženej, auta mi jezděj min.12hod.denně a pro mě takové odstavení auta i na 1.den znamená velkou finan.ztrátu a ještě kdybych měl řešit jak a proč se tak stalo, to absolutně ne.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jinak jsem dělal va vývoji v Tatře(samo je to nějakej pátek zpět) a vím,co se v motoru točí,jak to tam chodí atd,sice 613 a obdoba je pořád stejná tak si kluci sakra uvědomte,kolik otáček ten motor udělá jak najede 200.000km-kolikrát se otočí klika,hlava,všechny ložiska,zdvihátka atd.Hlava by se Vám z toho zatočila a vy by jste chtěli,aby to vydrželo půl miliónu.Dnes to není jako kdysi,kdy si automobilky dělaly 90% věcí samy,třebas tatra kliky,vačky atd,vše si poctivě kalili,cementovali,byly tam zkušebny kde se vše kontrolovalo a nikdy se nestalo,aby se kliky,vačky na Tatrách opotřebovaly.Dnes jsou to vše externí firmy a kolikrát než o kvalitu jde o kvantitu.

presne nad tým som uvažoval, pri tých otáčkach to je niečo neskutočné

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

COSBY presne tak ,vsechny znacky maji problemy a kazde je poruchove...proste zalezi jake mas stesti pri koupi...mame ve firme ford transit auto stare 1rok najeto 11tisic km...spatne gumy stabilizatoru,brzdi to hodne spatne a v servise nam rekli co by jsme chteli,kdyz je to zakladni model....takze vsude je neco a tezko rict co je dobre a co ne......

nikdy som nebol za FIAT ale znova sa mi to potvrdilo. Otce má vo firme Fiat Ducato 2.2 diesel a po ani nie 50t km odišlo turbo, tak si viete predstaviť kvalitu. Sú tu aj takí čo im odišlo turbo po 30t na OII 1.9TDI(Skaja)...takže aj to svedčí, že tie diely sa robia pomaly z blata.... + keď ti odíde za 2 mesiace 2krát spínacia skrinka a kľúč vyzerá ako po prejdení kamionom tak...

Editováno: , autor: wrccko
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jestly vám můžu poradit tak jsem ty prodloužené intervaly řešil s jedním co dělá do aut.Připadá mi,že tomu docela rozumí.Rěkl mi,že prodloužený servisní interval je naprosty nesmysl.Oleje nejsou schopny plnit po celou dobu svoji funkci tak jak by měly 30000 nebo 2 roky jsou moc.Max doba 1rok nebo nafta 10000-15000km a benzín max15000km.A potom u takového motoru jakým je 1,8TSI vysoké otáčky přeplnování turbodmychadlem.

Musim ti odporovat, olej to vydrzi, ma uplne jine slozeni nez klasicky a take si ho samozrejme nechaji zaplatit. Takovy ti radoby co tomu rozumi me opravdu nekdy vytaci, kdyz nemaji ani zbla o tom jak se ten olej vyrabi a co vsechno se musi pri vyrobe dodrzovat, aby to proslo kontrolou. Narozdil od automobilek se porad v rafinerkach na tohle dava dost velky pozor.

Jina vec je jestli ten kos je nejak blbe zkonstruovany a usazuji se v nem necistoty, i kdyz ma olej porad dobre mazaci vlastnosti, tak se hold ten olej musi vylit a cistit...ale olejem to fakt nebude.

To Karlos: Uvidis jak budes s tou Hondou spokojeny, tato znacka byla vzdy co se kvality tyce nejlepsi, ale jakmile se neco vysere tak se nedoplatis, presne tak jak si to psal s tou Mazdou :( Blbe zarovicky 2t...to uz je opravdu hnus.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Njn cosby, záleží na tom kolik ti spokojení majitelé koncernových vozů mají najeto a za jakou dobu ? Já znám taky spoustu lidí co nemají problémy s 2.0 TDI, ale oni taky mají malej nájezd km, ale jakmile se začnu bavit s lidma, kteří mají velkej nájezd km za krátkou dobu, tak najednou slyším jen samé problémy (a to platí i pro jiné značky). Já osobně najezdím se služební OI TDI přes 2 000 km týdně (než byla krize tak to bylo ještě víc, cca přes 500 km denně) a takto vytížených aut OI jsme měli cca 30 a co ty auta snesli a to se k nim někteří řidiči chovali(jí) jak hovada a dnes jich má většina najeto přes 600 až 700 tisíc, kolikrát jsem už zuřil, že máme pořád ve firmě OI, ale na druhou stranu šéfa chápu, že je pořád udržuje při životě, protože dnešní auta už by ten nápor nevydrželi. Ono když je auto 10 až 12 hodin v provozu a najede se s ním 120 až 150 tisíc ročně, tak je to pro ten motor úplně jinej záběr, něž když to najede někdo s autem za 4 až 5 let. Proto karlose3 chápu a pokud se (mimo svou zkušenost) pohybuje mezi lidma, kteří mají velkej nájezd, tak je ta spokojenost/NEspokojenost lidí úplně jiná, než u lidí co jezdí 50 tis. ročně. Já se na to dívám ze zkušenosti z naší firmy a již s několikátou služební OI na té co mám teď, mám najeto cca 414 tis. a na předchozí jsem měl přes 600 tis. km, to pak má člověk s autama úplně jiné zkušenosti. Taky znám spoustu pánu mechaniků co jsou fakt kapacity a zrovna velkou chválu na současný auta nepějou a ne náhodou mají všicni starší ročníky aut a rozhodně to není tím, že by na to neměli. Jak už jsem psal, na OC trh tlačí cenu dolů a EU tlačí na automobilky s novýma normama a tím se pořád musí vyvíjet nové a lepší motory, aniž by se v autech dlouho ohřály a tak se není čemu divit, že kvalita jde do háje.

karlosovi3 přeji, aby mu Hondy dobře sloužily, i když si myslím, že to nebude o nic lepší, i ti japonci musí šetřit, i když takovej služebák by se mi taky líbil vic než moje sl. OI, když do ní přelízam ze své OII tak nadávám jak špaček, i když musím zdůraznit, že v ní cítím větší spolehlivost než ve své OII.

O výměnách oleje v servisech se snad nebudu ani rozepisovat, prostě si olej vždy měním sám !!!

A co se týče 1.8 TSI, tak čas ukáže jak to dopadne, situace u karlose3 je úplně jiná než u většiny normálních uživatelů těchto motorizací a on potřebuje mít v auta 100% důvěru, ale každopádně je potřeba s tímto problémem počítat a snažit se dát dokupy co nejvíc info a pokud možno tak tomu předejít.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

TO Bladik souhlas i já bych problém v oleji neviděl. Pokud tam člověk lije opravdu kvalitní olej, tak musí vydržet a to i víc než se udává. Já ale osobně měním každých 15 tis. včetně vzduchového filtru. Když si to člověk dělá sám, tak to zas není taková položka, abych to tomu autu nedopřál každých 15 tis.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pls, proč mi nejde změnit podpis???....chci tam vymazat auta který už nemám a nejde mi to, vždy mi to po úpravě házií error a nic se nezmění!!!

Podpis bohužiaľ nejde preto, lebo sa vymyslel "skvelý" nápad, aby bol podpis maximálne na 3 riadky po nejakých 160 znakov :help: Kontrola sa robí vždy, keď sa podpis mení, preto u starších podpisov sa zobrazuje ľubovoľný počet riadkov, ale akonáhle podpis ideš editovať, dovolý len max 3 riadky.

S Hondami želám veľa šťastných a bezproblémových km. Poznám vcelku dosť honďákov, vždy mali Hondy, mali ich niekoľko, aktuálne niekoľko CR-V, Civicov, Accordy... A všetci do jedného vravia, že už ani Honda nie je to, čo bývala :feve:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

TO Bladik souhlas i já bych problém v oleji neviděl. Pokud tam člověk lije opravdu kvalitní olej, tak musí vydržet a to i víc než se udává. Já ale osobně měním každých 15 tis. včetně vzduchového filtru. Když si to člověk dělá sám, tak to zas není taková položka, abych to tomu autu nedopřál každých 15 tis.

Nj ale to je prave ten problem, diky tomu ze auto pouzivam i ke sluzebnim ucelum, musim mit vyplnovanou servisku a to si proste sam nemuzes vyplnit, proto jsem navrhoval, ze si necham proste udelat 30t v servisu a v mezicase si udelam jednu vymenu sam, ale ne kvuli kvalite oleje, ale jestli je tam opravdu problem s tim kosem, tak proc bych to pro to neudelal a na netu se da sehnat olej mnohem levneji. Nekde jsem mel i odkaz na hodne dobrej net obchod, uz jsem tam kupoval LL bratrovi a vyslo to snad na polovinu nez u autorizovaneho servisu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak samozřejmě, znám i takové lidi kteří chválí takovou OII 2.0TDI-PD 16V z roku 2005, ale s tim že on má najeto lehce nad 50tkm... a takových znám taky pár, ale to vůbec nebudu dávat někde jako případ, protože toto se nedá brát vůbec vážně že.

Abych byl trochu ferovej, tak znám i dost lidí co mají např.Fordy,Volva,Peugeoty a to je vůbec kapitola sama pro sebe.....bratránek měl Focuse combi 1.8TDCI z roku 2004(kupoval ho novýho), najel s tim necel.140tkm a ten ho taky dost dobře vyškolil, vstřiky, turbo, setrvák se spojkou a nakonec převodovka a taky to nebyl jediný případ, pár kolegů co má Mondea (vše TDCI), tak to jen potvrzujou, že tam je o po 100.000km hrob.

Další kolega a celkem dost zajímavý případ, má Volvo S80 D5, ted už má přes 200tkm a na motoru dělal jen jeden vstřik který řikal že mu klepal nebo tak něco, každopádně ho to stálo 12.000kč a to bylo na motoru vše, ale co měl v necel.90tkm to se jen tak nevidí, už tak od 75tkm slyšel od před.kola nějaké vrzání/křupnutí na nerovnostech, ze začátku to nebylo nic hroznýho, tak to nehrotil a nechal to na prohlídku, při následné prohlídce mu tam bylo něco promázáno a byl klid, ale po ani né měsíci to začalo znova vrzal/křupat a už daleko víc, tak zajel opět do Volva kde mu podle jejich slov vyměnily nějakou prachovku či co a opět proběhlo promazání, po tomto zákroku to bylo asi 6-8tkm v pohodě a pak se to pomalu začalo zase ozývat, tak se po tel.objednal do servisu a ještě se ptal toho technika co to může být atd., ten mu řekl, nebojte to dělaj asi nějaký lůžka, tak to už ted vyměníme a bude klid, každopádně jezděte, neni to nic vážnýho a př.týden přijeďte....no jezdil, ale už jen jeden den....Večer v Praze na mostě u Štvanice, jel jako od Muzea do Holešovic a když tam frčel po těch kostkách, tak mu najednou něco silně křuplo od kol a levé př.kolo se vylomilo, to se zamozřejmě zakouslo do blatníku a stáhlo ho to přes ten tramvaj.pás do protisměru, naštěstí to bylo večer, tudíš min.provoz, tak se nic víc nestalo, ale být tohle přes den, tak v tom protisměru dostal takovou tečku, že nevim nevim.......Ten tenkrát udělal ve Volvu takovej bengál že snad ještě dodnes má běžné servis.prohlídky zdarma.

Další ale naopak kladný případ a musim přiznat že mě a spousty dalších kolegů dostal, je známej kterej jezdí jako kurýr z balíčkama pro jednu firmu do Belgie, ten si koupil naftovýho Fiata Lineu 1.3Multi-jet 66kw/90k.....Každej z nás když si to tehdy koupil mu to dával sežrat..takový to..jdi s tim Fiatem doprdele apod. to auto tě do 100tkm pohřbí apod.připomínky......Jo pánové, ten chlapík s tim denně jezdí šílený štreky, má na tom najeto už bez mála 200tkm a ten na to auto ještě nesáhl...jediný co řikal že musí každých 50tkm na geometrii, prý se tam ta geoometrie na zadku rozjíždí a pak se mu na zad.nápravě blbě sjížděj gumy, ale řekl to je jediné co musí hlídat a jinak na to auto nesáhl....

Upřímně řečeno, tohle bych nečekal, Fiat neměl nikdy moc dobrý reference, tak jsem si myslel jakej to bude mít vrak a ejhle, zatim nám všem vytřel zrak.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak vidím, že se to tady rozjelo jinam než k 1,8 TFSi, tak já trošku přispěju. Nijak zvláště autům nerozumím. Ve firmě máme cca 35 Okt. Je to taková sekaná. Jak OI s klasikou 66kw-nájezdy 300-400 tisíc, tak O II 103 kW nájezdy vše do 80 tisíc. Servisáci, co lítají jak najatí mají samozřejmě ty starší, obchodníci ty nové. A furt, žebrají o auta. Protože svá mají v servisu. Je to samozřejmě velmi subjektivní hodnocení-ale kdybych si měl vybrat auto podle toho ja to vypadá ve firmě (k čemuž jsem taky trochu přihlédl a koupil ženě eresu s benzínem i když teda chlastá fest-ale ve městě se nic jiného nedá čekat,že) tak bych naftový 2.0 103 kw nechtěl v žádném koncernovém autě. Nebo respektive takto-protože mám firemního Roomstera s 1,6 tak bych možná OII v kombíku s tím 2.0 chtěl, ale jako soukromé auto moc asi ne.Po těch historiích, co jsem si přečetl, když jsem-vlastně už loni v létě-vybíral jiné auto domů. Teď jsem se díval na intranetu do autařovy dokumentace, tak na dvou Scoutech 10/2008 a 11/2008 praskla hlava a na normální O II 02/2009 se v 06/2009 měnilo turbo (to ale nemůžu objektivně posoudit ani ze záznamu čím to bylo, páč je tam napsáno: neuznáno jako záruka, uživatel přiznal chiptuning !! tojsem ani netušil, že ti obchoďáci jsou taková zvěř). Co se týká oleje do soukromé 2.0 TFSi -Castrol po 15.000. Kolik má interval ten Roomster netuším-zdá se mi že 15000 ale to nevím-jezdím, když začne "řvát" ať jedu do servisu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nasim sefum padli do oka fordy...koupili dva nove focusy pred vanoci noveho 1.8tdci nebo jake to ma oznaceni...pry kvuli dobre vybave..ma to manualni klimu,obyc.svetla takze opravdu luxusni vybava...cha cha cha...cena 430tisic kc.....nechtel bych to ani zadarmo

tak za tyhle prachy taky není Octa nic moc, 1,6 benzin ambienta  :) , já jsem naopak s Fordem spokojenej,

p.s. ta 1,8tdci je držák a jede slušně, navíc nemá dpf

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takže mám flash za sebou a cukání je pryč doufám najeto po flashi 20 km kol5 jinak to řazení co tam přibylo by chtělo pořád podtáčet možná si to sedne na 55 by to chtělo mít čtverku rychlost :)

DSG řadí šestku právě při 55 km/h (pokud se neakceleruje).

Takže s tempomatem na 56 km/h jezdím obvykle na šestku.

Na zrychlování to při této rychlosti ale není, to podřazuji na pětku :-)

Ale u DSG je ještě sedmička :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...