Přejít na obsah

1.8 TSI (118 kW)


Rocky

Doporučené příspěvky

Nazdar, tak ja mám 1,8TFSi v A4B8, rv2008, najazdené cca122t, olej mením po cca 20t/rok, spotreba oleja cca 0,5l za výmenu. S motorom problém zatiaľ nebol, akurát vodné čerpadlo KO pri 92t a stavač vačky na zvolávačku. Po skúsenosti v okolí, ako preskočili retiazkové rozvody 5tim na VW, Audi pri cca 80-130t bez varovania (vozidlá mali od nova, oprava cca 2000-3000,-€) som sa rozhodol vymeniť komplet rozvody pri 120t km. Mal som ešte starý N-kový napinák, inak po rozobratí rozvodov mu nič nebolo ani retiazky neboli vyťahané, ale pri týchto motoroch asi nikto nevie ani štartu ani hodiny, kedy skočia. Napinák išieil nový K-ový (má aj pružinku), nová je jedna rozvod. reťaz a klzák oproti starým rozvodom. Dal som vymeniť všetko, čo treba. Motor ide ešte tichšie ako šiel.  Pri A4 je motor pozdĺžne, miesta na rozvody málo, tak kvôli lepšej manipulácii predok kompllet po nosníky dolu :wallbash: . Mám za sebou po výmene rozvodov cca 2300km a zatiaľ NO problémo.

Editováno: , autor: vw-futy
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Potřeboval bych poradit, sdělit skušenosti s tímto motorem. Uvažuji o koupi novějšího auta, nechci naftu, tak mi oko padlo na 1,8TSI. Měl jsem kdysi OI 1,8T, vynikající auto. Po dvouleté anabázi s A6 2,5, TDi, která byla také sqělá, mám nyní OII 2,0FSI, 8 let stará, 260T km. Celkem spokojenost, nejezdím pomalu a jezdím, věřte nevěřte, za 6,5l. Na hory do Itálie, z Landecku přes St.Moritz do Madesima, na 18O km z cca 6oo mnm do skoro 2000 a zase dolů do 340 mnm, celková štreka 750 km, auto s boxem a plné za 7,3l. Když jsem se rozhodl (asi) pro 1,8TSI, šel jsem pár aut vyzkoušet. Včetně varianty Superb. Celkem se zatím jednalo o 6 aut, nejvíc bylo najeto 65T km. A zatím jsem byl překvapený, že ve všech šesti případech jsem měl dojem, po opětovném usednutí do mojí babky, že jede lépe, že je živější (na N-95). Máte prosím někdo podobné zkušenosti? Možná bych to pochopil u dvou Superbů, jsou trochu těžší, ale OII mě tak trochu zklamaly. Možná je to zvykem stylu jízdy, každý motor má jiný průběh výkonu a hlavně kroutícího momentu, takže to může být mylný dojem. Hlavně bych měl obavy, jak auto pojede, když zapřáhnu přepravník s koněm. Ještě bych se zeptal, jestli má někdo zkušenosti u tohoto motoru s LPG. Omlouvám se pokud toto téma již někdy bylo.Díky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Zdravim. Koupil jsem ojetou O2 1.8TSI DSG r.v.2010, takže bych rád přispěl se svými poznatky. Vůz mám od známého a znám celou jeho minulost. Nyní najeto 200t km. V létě 2012 cca ve 150t km výměna motoru(vůz měl asi 2,5 roku), díky autorizovanému servisování s 90% účastí škodovky (i tak postoj automobilky k této konstrukční chybě se mi zdá velmi nezodpovědný). Jinak je zatím auto spolehlivé a doufám, že to tak zůstane. Po nastartování asi 1/2 minuty nestabilní chod se znatelným chvěním, můj předchozí 11 letý Nissan měl po nastartování chod úplně klidný. Nicméně výkon motoru a průběh krouťáku naprosto úžasný, navíc perfektně sladěný se 7-mi st. DSG. Akcelerace při plném plynu budí respekt a předjížděný kamion se kolem jen mihne. Nejlepší je ale klidná jízda, motor v tomto režimu neslyšíte a o řazení DSG se dozvíte jen díky zoobrazení na informačním displeji. Podvozek krásně utlumený a odhlučnění zvuku od pneumatik také přispívá k všeobecnému tichu. Celkově tahle konfigurace posouvá vůz o třídu výš co se týká komfortu jízdy. Zdá se mi, že v zatáčkách se, mnohem dříve než jsem byl zvyklý u předchozího vozu, ozývá kvýlivý zvuk od pneumatik. Spotřeba při klidné jízdě mimo město a dálnici 25 km do práce 6,5l/100km. Spotřeba hodně záleží na délce trasy, do 8km 8l/100, do 25km 6,5-7l/100, nad 100km pod 6,5l/100.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

mam po vymene rozvodu, delal jsem to hlavne kvuli toho napinaku, dali tam K verzi (jina uz ani nejde objednat) a v autorizaku me to stalo 8 650,- z toho prace 2 770,-

Najeto 141 tkm, zadny problem nebyl, jenom jsem to preventivne vymenil, servisak rikal ze nic dramatickeho ale ze napinak uz trosku povolil.

Tak jen pro info, treba se nekomu bude hodit realna cena za rozvody.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To je velmi užitečná informace, alespoň budu vědět, jestli mě v servisu budou chtít natáhnout....moc díky! 

 

Ty najeté km máš slušný, mohl bys sdělit, kde ti to přesně dělali (řada servisáků v autorizákách do toho nechce jít, že je to sraní)

 

 

Dík

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nechal jsem si schovat puvodni dily, dneska jsem to trosku ocistil a komplet vyfotil, tak prikladam pro ilustraci:

1) vse co jsem dostal nazpet, vcetne sroubu a tesneni

2) napinak

 

@Clint: poslal jsem ti SZ, nechci tady delat reklamu, ani nevim jestli se to muze

 

Mimochodem... co tankujete? Zkousim ted Maxxmotion 100, ale je to dost drahe, tak uvazuju nejake aditivum - VIF Super Benzin Aditiv ? Pouzivate to nebo jezdite klasika N95?

post-84878-0-13631200-1380547400_thumb.j

post-84878-0-56495700-1380547421_thumb.j

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To jistě, ale neznamená to, že ten další nemusí bejt vytahanej taky a že je potřeba ho rovněž vyměnit. Však se zeptejte v autorizáku, v kolika případech neměnili jen jeden řetěz....Mě řekli cenu kolem 10tis materiál + práce

Editováno: , autor: Clint
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...