Jump to content
Rocky

1.8 TSI (118 kW)

Recommended Posts

Jo, QG2 kodování, fix interval ale čidlo zůstává aktivní.

 

Se pak někdy mrkni, jak vychází počítaný termální zatížení oleje v rámci intervalu vs, skutečně ujeté km B) Je to zajímavý, přestože jen počítaný z mapy z doby vývoje a snad testování ...

136   ESI: thermal load-m-Aequivalent

 

výšku oleje ti zobrazí motorovka, skupina 9 pole 1, je to ale orientační, přestože to VAG taky používá pro měření spotřeby oleje.

Čidlo na vaně je kombinované, teplota přes NTC, výška oleje přes utrazvuk ... je tedy náchylné na otřesy, kdyby se třeba sundavala vana :D

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
V 23. 9. 2016 na 9:27, stanmar napsal:

To zamrzí - ovšem když odhlédnu od jeho fatálních nemocí je to jinak docela slušný motor - tichý, spotřeba se dá udržet na velice dobré úrovni a požitek z jízdy není taky marný.

Já nechám udělat rozvody v 90 tkm. Olej je zatím OK (najeto 75 tkm). Od VIFu si moc neslibuji - kolega p2p to vidí každou chvíli, co se tam usazuje, takže poněkud zchladil mou naději, že se karbonu vyhnu a kroužky budou stále OK. 

Koupě 1,8 TSI nelituji.

https://www.petrol.cz/petrol-awards/petrolawards-15/vif-super-benzin-aditiv-overeni-cisticich-ucinku-6499

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Já ten motor měl... Byl jsem s ním spokojen... Jenom jsem neměl nervy čekat až se to posere...

Odesláno z mého SM-N960F pomocí Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Přesně jak píše p2p. A to jsem měl výměnu motoru v polovině 2013, celkově najeto 176tkm a na novej motor 60tkm a nikdy nebyl problém. Ale furt se člověk bál kdy se něco posere. Teď stojí asi 3 měsíce v áčkách a nikdo to nechce. A to s kompletní historií, servis jenom autorizák, o auto jsem se staral, L&K se všemi příplatky. https://www.aaaauto.cz/cz/skoda-octavia/car.html?id=295091302#make=109&model=261&palivo=1&ymin=2010&ymax=2011&kmmax=190000&transmission=A&promo=gm

A protože mám 1,8TSI rád, tak jsem si v dubnu koupil O3 132kW 4x4 s DSG a tam snad problém nebude. Je to 2016 s rozšířenou zárukou 5let/150tkm.

Share this post


Link to post
Share on other sites

S novým motorem jsi jel dlouhé intervaly ? Bralo to před prodejem nějaký olej ? Motor měnili celý nebo půl motor ? Předpokládám že výměna proběhla opět za verzi s problémovými písty...

 

To že nejde prodat nemusí být ani tak tím že je to 1.8 TSi z problémové řady, jako to že je to auto 10 let staré což by asi nebyl normálně problém, ale 1.8 TSi je složitý motor a ten kdo na provoz takového auta má si obvykle koupí auto výrazně mladší nebo rovnou nové. To je prokletí všech složitých motorizacích... v bazarech prostě nemají hodnotu. Bazarové staré vozy si kupují lidé co požitek z jízdy nemají na prvním místě a chtějí hlavně nenáročnou údržbu, což samozřejmě u žádné verze ani u poslední generace 1.8 Tsi nehrozí.

Edited by 15degren

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...