Jump to content
Rocky

1.8 TSI (118 kW)

Recommended Posts

tak jasně, že za stejný prachy co stojí OII ti tolik muziky dá malokterý auto. navic přesedat z OII do Passata fakt nema smysl. navic třeba přístrojovka Passata je děsná.

s těma servisníma intervalama jenom předávám to co tvrdí v servisu. brzdový destičky si sám nevyměnim, jednak rezervní nevozim, taky nevozim imbus a hlavně u aut za takovýhle peníze to prostě odmítám. jenom vim, co se mi stalo ted se zadníma deskama, který kontrolu nemaj a v pět večer už se mi moc servis, kde by byli ochotný hledat nechtělo, takze jsem jel a po 150km byly kotouče údajně v prdeli.

3.0 TDI je co do kultury motoru uplne skvělá zálezitost, to se s tema našema chrochtama nedá porovnat

vim jenom, ze na tyhle oktavce potřebuju nalítat aspon 150tis km,(tomu, ze se zacnou pak sypat moc nevěřim) to mi vychazi tak jeste na dva roky a další auto bude něco s turbo benzínem nebo ropák, ale to uz aspon to 3.0 TDI...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja jsem s O2 spokojeny tak nemam duvod jit do jineho auta. Nehlede na to ze za stejne prachy mi zadna automobilka nenabidne stejne dobre auto (muj subjektivni nazor) Kdybych mel opravdu dost penez tak si koupim RSku v benzinu a pokud bych se fakt topil v prachach, tak si koupim nove BMW M3. Nic lepsiho bych uz opravdu nechtel. Tyto dve auta jsou pro me da se rici modly :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
jak nekdo, kdo vazne uvazuje o 1.9TDI nakonec skočí do 1.8 TSI, to moc nechapu.

jinak, spotřeba oleje je naprosto v poho, me to žere ještě víc

ad servisní interval 60tis km- no, tak to bych bral jako hodne velkou nevýhodu, protože podle servisáků už těch 30tis km je hodně a třeba s takovýma brzdovýma destičkama třeba už by to moh bejt hodně dlouhej interval.

Add DESTICKY

1. ve Tve vybave maji urcite signalizaci

2. 132k km a stale puvodni. Za exota me maji i v servisu :) . EKO nejezdim.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Víte něco někdo o tom bezúdržbovém řemenu? To jako že je věčný??? To se mi moc nezdá, že by to znamenalo že má životnost stejnou jako motor. Teda vlastně jóó, tomu se dá věřit že skončej život v jednom okamžiku když ten řemen praskne... :smich:

Brzdový destičky - mám najeto 106 000 a jsou původní. Teď jsem je kontroloval, zadní mají 3mm a přední 6mm (nepočítám kovovou desku samozřejmě) Minimálně 60% naježděno po Praze....

Share this post


Link to post
Share on other sites
Víte něco někdo o tom bezúdržbovém řemenu? To jako že je věčný??? To se mi moc nezdá, že by to znamenalo že má životnost stejnou jako motor. Teda vlastně jóó, tomu se dá věřit že skončej život v jednom okamžiku když ten řemen praskne... :smich:

Brzdový destičky - mám najeto 106 000 a jsou původní. Teď jsem je kontroloval, zadní mají 3mm a přední 6mm (nepočítám kovovou desku samozřejmě) Minimálně 60% naježděno po Praze....

Tak to jsem rad, ze s temi destickami nejsem sam, pomalu jsem z toho mel komplex :) . Taky Praha vetsi podil kilometru.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tam už není klasickej řemen jako dopusud,ale je tam rozvod.řetěz jako u 1.6FSI a nových 5V 2,5TDI,tudíš je věčný,u TSI je pouze ve 240.000km napsáno kontrola poloautomatického napínáku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jinak s těmi destičkami taky souhlas,naposled.kdy jsem měnil destičky pod 80.000km bylo u Favorita,jinak co mám Octávky tak s nimi najedu vždy nad 100.000km a to taky rozhodně nejezdim jako víkendář.

Share this post


Link to post
Share on other sites

aha, tak to ja asi jezdim jinak než vy ostatní, přední mi měnili v 60tis km, zadni v 90ti tis km i s kotoučema, protoze proste destičky došly(zadní proste signalizaci nemaj ani v moji vybavě), takze pri prohlidce po 90tis km jsem nechal preventivně znova přední vyměnit a budu to tak dělat pořád. servis po 30tis km= výměna všech čtyřech brzdových destiček

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tam už není klasickej řemen jako dopusud,ale je tam rozvod.řetěz jako u 1.6FSI a nových 5V 2,5TDI,tudíš je věčný,u TSI je pouze ve 240.000km napsáno kontrola poloautomatického napínáku.

Já fakt nevím, jen se domýšlím.... ale kdyby tam byl řetěz, tak napíšou řetěz jako to píšou třeba u 1,2HTP. Ale oni píšou výslovně ŘEMEN - sice bezudržbový, ale řemen. Teď jsem se díval, 1,6FSI má fakt řetěz, ale 2,0 FSI a TFSI mají řemen... čím se to proboha řídí.... :blink:

Díval jsem se teď na formulř servisní prohlídky co má škoda na webu a 1,8TSI tam není zahrnut. U 2,0FSI píšou 180 000 a u ostatních benzínu - to tedy 1,6 MPI kontrola v 90 a pak každých 30... to je tedy vyčerpávající kol100 Měřit šířku řemenu a rozhodni jak kdo umíš....

A k těm destičkám - dneska jezdí každej plyn - brzda, hlavně když je sebemenší mezírka tak se tam honem nacpat a až pak přemýšlet o tom jak se budeme vyhybat a že musíme oba zastavit a pomalinku manévrovat abychom si neodřeli zrcátka... co na tom že by bylo rychlejší se tam necpat hned... to by mě strašně pokořilo.... A nebo pozávodit abych byl vítěz a mohl postát na tý červený za odměnu co nejdéle..... Kdysi staří řidiči věděli, že nejúspornější jízda z pohledu spotřeby, opotřebení auta a pohodlí posádky je "kdybych vezl akvárium, tak nerozleju".... Ale to je o našich hlavách stejně jako v ostatních postsocialistickejch zemích... to možná až děti našich dětí se začnou chovat jako civilizovaný lidi. To je vždycky blaho jezdit ve Švýcarsku... a přitom jsou tam skoro samý auta co musej mit ze zákona omezovač na 250.... a nikdo s nikým nezávodí, na nikoho se netlačí a nevyvolává psychologickej nátlak, všichni si jedou v pohodě, naprostej pocit bezpečí a začít se tam chovat jako u nás nebo v Polsku, tak sám sebe před ostatními shodíte do pozice asociála (u nás ovšem to je pozice hluboce obdivovaná...)

Edited by 1.8T
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Moje předchozí OI,první byla TDI 66kw,nalítala 370.000km,servisní interval klasika po 15.000km,olej držel od výměny k výměně,moje druhá OI byla 81kw, ta mi nalítla přes 400.000km,servisní interval po 50.000km a jestli jsem tam mezi výměnami dolil 3/4 litru tak to bylo hodně.

Já vím že to tam píšou,aby případně lidem mohly zavřít huby nic víc.

Kamarád má PDčko v Passatu,jezdí spotovnější styl a řikal že mezi výměnami oleje ten olej prakticky vymění kolik ho tam doleje,což naprosto tragický!!!,před tím měl staršího Passata 81kw čiplího na 114kw,dával mu čočku a řikal když tam mezi výměnami dolil 1L tak to bylo hodně.

81cka na 114Kw peknej nesmysl, mozna tak TDi PD 85Kw ... jinak konecne poradnej benzin do OII krom RS to byla bida...pak se menam divit ze to je samej traktor...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tam už není klasickej řemen jako dopusud,ale je tam rozvod.řetěz jako u 1.6FSI a nových 5V 2,5TDI,tudíš je věčný,u TSI je pouze ve 240.000km napsáno kontrola poloautomatického napínáku.

A k těm destičkám - dneska jezdí každej plyn - brzda, hlavně když je sebemenší mezírka tak se tam honem nacpat a až pak přemýšlet o tom jak se budeme vyhybat a že musíme oba zastavit a pomalinku manévrovat abychom si neodřeli zrcátka... co na tom že by bylo rychlejší se tam necpat hned... to by mě strašně pokořilo.... A nebo pozávodit abych byl vítěz a mohl postát na tý červený za odměnu co nejdéle..... Kdysi staří řidiči věděli, že nejúspornější jízda z pohledu spotřeby, opotřebení auta a pohodlí posádky je "kdybych vezl akvárium, tak nerozleju".... Ale to je o našich hlavách stejně jako v ostatních postsocialistickejch zemích... to možná až děti našich dětí se začnou chovat jako civilizovaný lidi. To je vždycky blaho jezdit ve Švýcarsku... a přitom jsou tam skoro samý auta co musej mit ze zákona omezovač na 250.... a nikdo s nikým nezávodí, na nikoho se netlačí a nevyvolává psychologickej nátlak, všichni si jedou v pohodě, naprostej pocit bezpečí a začít se tam chovat jako u nás nebo v Polsku, tak sám sebe před ostatními shodíte do pozice asociála (u nás ovšem to je pozice hluboce obdivovaná...)

to mě zase jednou něco pobavilo. myslim, že bys žil daleko klidnějc, kdyby ses do toho Švýcarska odstěhoval. já klidne budu pro Švýcary asociál, je mi to uplně ukradený, protože jezdit tak, abych nerozlil akvárko neumim. nevim, kdes přišel na názor, že tohle je pozůstatek postsocialistických zemí, vyjed nekdy třeba do Německa, tam se jezdi hodně podobně, že by taky postsocialistická země? jezdíš někdy po Praze? tam se bez stylu brzda plyn nikam nedostaneš. nevim čemu nebo komu timhle stylem ubližuju(vztahuju to na sebe, protoze tak opravdu jezdim a přiznám se k tomu)? myslim, že tak maximálně mým destičkám, který si klidně každých 30tis km vyměnim. navíc, kdykoliv vyjedu z Prahy ven, tak 90% řidičů jede přesně tak jak píšeš s tím akvárkem, občas jede někdo ostřejc, ale jako napsat to takhle globálně jak jsi napsal ty, to bych si fakt netrouf...

  • Downvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Podle mého jsou Čecháčkové a Italové ti nejhorší řidiči co jsem kdy za svojí éru za volantem zažil,v Itálii na vás trouběj že brzdíte na semaforu na červenou,to se mi osobně stalo,naopak musim oponovat že by se v německu jezdilo jako u nás,tam mám najeto snad nejvíc km ze všech zemí,dobře možná po dálnicích se s tím moc nemažou,ale jakmile přijde třeba omezení na 80km/h tak at tam sedí někdo za volantem Ferrari tak tech 80 tam prostě jede a na okreskách už jsou vůbec disciplinovanější a ve městech k sobě mnohem ohleduplnější,tam stačí dát blinkr o změně pruhu a hned vás někdo pustí bez toho že by na vás řval jakej jsem čůr.k! Spolupracuju se spousty firmama v německu a občas mi tam pár lidí řeklo že byli autem v ČR a že to byl fakt zážitek,kolik nehod a incidentů na silnicích u nás zažily.U nich je to taky o tom že tam udělat přestupek je velkej zásah do peněženky,když jsem němcům vyprávěl že u nás za přestupek jde uplatit policajta pár stovkama tak si mysleli že si z nich dělám srandu.Můj případ z Holandska,v Haagu mi na 30km/h naměřily 52km/h a měl jsem to za 200euro.!!! a bez sebemenších debat,a to mi tam pak místní chlap z firmy řekl že můžu být rád že tohle naměřit holanďanovi tak to má ještě za víc,to si tam pak nejaké ježděni brzda plyn rozmyslíte.

Jinak souhlasim,Švýcarsko a ještě Holandsko tam jsou ukázkový řidiči,taky tam vidět bouračku je pomalu unikát.Pak přiletíte za západu do Prahy a za cestu ze Zličína do Letňan vidíte 6x nehod,v tomhle jsme doopravdy celkem dost zaostalý.V Praze jezdit Brzda plyn je podle mě naprosto zbytečný,stejně si člověk v ničem nepomůže ba právě naopak,já radši využiju svých vychytlích zkratek a dostanu se přes Prahu 10x rychlejc než kdybych tomu šlapal na krk.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

a tohle všechno je samozřejmě díky naší postkomunistický situaci. jenom zírám, co je tady moralistů, ale chtěl bych vidět, jak doopravdy za tim volantem jezdíte. ono je to o tom umět v tom chodit, chorvati taky jezdi jako prasata, ale kdyz je videt bouračka, z 90% je v tom i cizák. českej řidič si stále myslí, že je na silnici sám, neumí počítat mezery kam se vejde a kam už ne. ve chvíli, kdy udělám myšku, kterou v Praze dělá naprostá většina, u nás v Budějcích, tak je na bouračku zaděláno už z toho důvodu, že se 3 z 5ti řidičů uplně hystericky leknou a auto zaflekujou i kdyz neni třeba.

ad pokuty- fakt máte pocit, že flastry, který jsou ted tady u nás jsou malý? 200ecek je okolo 7tis Kč, u nás ti dneska bůra klidně napaří taky a nevim, neznám ted moc případů, kdy by se policajti nechali uplatit pár stovkama. navíc tohle neni daný morálkou obyvatelstva, ale přístupem státu, policie nemá peníze, vymejšlí se stupidní služební zákony atd atd...

s těma omezeníma- já co jezdim trasa Praha- Budějovice, tak ve chvili, kdy je někde nějaký omezení(nepočítám 30ku), tak opět 95% řidičů jede tak jak má, nevim, že se tady z toho co se děje na silnici dělá taková kovbojka. na dálnici většina řidičů jede 130, spíš mín. to co se děje tady, se děje naprosto všude(krom teda asi Holandska a Švýcarska, kde jsou všichni hodný a uvědomnělý).

btw.- brzda- plyn znamená šlapat autu na krk? to jsem nevěděl

Edited by Luke288
  • Downvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Já neřikám že jezdim na 1km/h přesně,ale dostávaj mě tu řidiči který mě na Jižní spojce kde 80km/h problikaj a proletěj kolem mě min.ve 140km/h,nebo jedu v Praze po Evropský kde je 60km/h a frajeři ve schnilých plechovkách to tam kolem nástup.ostrůvku kde stojí tuna lidi proženou přes kilo,já si to frčim v klidku a pohodičce,nikoho neohrožuju a dole je stejně doženu na světlech,tak třeba tohle myšlení já nikdy nepochopim a takových je tu právě valná většina.

Jinak k naší policii,ta je pořád stejně směšná jako vždy byla,co je tu ten novej zákon tak už jsem měl 3x incidenty,2x kvůli parkování v centru když jsem si jen odskočil a nechal to stát na modré zóně,tak to jsem platil po dohodě po 100kč a 1x za rychlost na 40km/h mi změřily nějak 55km/h a policajt mi řekl: Podívejte ofic.bych vám měl dát 2000kč,ale je pátek,víkend před námi tak to nebudeme hrotit,udělame to za 500kč bez bodů,souhlasíte? Není co dodat,z jedný strany je člověk rád že nedostal ty 2000kč,ale na druhou stranu se není čemu divit že ty šílenci ze silnic nemyzej.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

nepište tak dlouhý litanie, mně se to nechce číst. A destičky maj 95 t. a cca 5 mm.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mishicko, neprožívej tak to moderátorství...

JirkaK: tak to nečti woe...

roman: aha, tak to potom každej mluvíme o něčem jiným, ja neměl na mysli městskej provoz, tam je to trosku neco jinyho a v tom s tebou souhlasim. spis nechapu, jak to řeší občas střelci co potkávám na úsekách, kde jsou radary na prumer a oni tam letí jako krávy

Share this post


Link to post
Share on other sites

ve středu jsem byl v Praze služebním Pajerem a náramně jsem si užíval právě tyhle týpky, co rádi myškujou a jezděj z pruhu do pruhu.. On si každej rozmyslí cpát se před "dvoutunový hovado", kterýmu nevadí kde co..

A po dálnici jezdím kolem 150-160.. a pokud jede někdo rychleji, pochopitelně IHNED uhnu, klidně i mezi dva náklaďáky... je mi jedno že jede 200, prostě mu to jede a porušení zákona si musí pořešit sám se sebou..

Share this post


Link to post
Share on other sites

no, mě zas hrozne serou lidi v obrovských džípech, který před sebe nepustí ani myš

Share this post


Link to post
Share on other sites

No to jsme se dostali daleko od toho 1,8TSI ....

to zabiak - kde vyjde jaké info? to mě zajímá!

to roman - nástupní ostrůvky - to nechápu že 90% řidičů proletí kolem ostrůvku a ani je nenapadne že stačí aby se tam někdo zamotal a má ho na kapotě. Já se snažím jet od ostrůvku co nejdál a protože jedu navíc pomalu, tak ten blbec za mnou myslí že přejíždím doprava a začne se rvát ještě více k tomu ostrůvku a předjíždět... Přemýšlíte někdy co za co? Za pár vteřin které prostojíte na červený nebo někde jinde riskujete roky tahanic po soudech, bez papírů, platby za zhoršené uplatnění..a pod. Těch pár vteřin za to stojí????

pro ostatní - však si to přeberete co pro koho....

Jezdím denně po Praze - udělám tak 5-6 jízd za den. Právě po Praze už vůbec nemá cenu jezdit plyn brzda protože nenaženeš vůbec nic. Takových vidím většinu a do 200metrů stojí o dvě auta přede mnou na červený. Těch 10metrů které vyzávodil je fakt výhra a opravdový zisk... Ó jaký úspěch....

V Německu se jezdí sice rychle, ale ohleduplně. U nás se jezdí tak, abych ostatní ukázal kdo má větší auto (že Pajero) že jsem lepší řidič (co je na tom lepšího šlapat na plyn a brzdu, to zvládne i cvičenej medvěd v cirkuse na motorce. Ti nejlepší soutěžáci kteří vyhráli několik mistrovských titulů jeli tak, že to bylo naprosto nenápadné - plynulost je rychlá, né plyn brzda...) A taky platí čím větší popelnice, tím větší závodník....

ano ve švýcarsku by se mi žilo daleko klidnějc, ale tady jsem doma.

Chorvati nejezdí jak prasata - jezdí podle své mentality = to dóbro, něma probléma. Sice nedávají blinkry, občas přednost, ale nepovažují vás na silnici za soka kterému je potřeba to ukázat. Jezdí ohleduplně a kdykoliv vás pustí předjet nema probléma, není to ta zášť a nenávist kterou si mohu vybít v anonymitě svého auta....

postkomunismus v hlavách - jistě, to je právě ten rozdíl v tom chování. Typickým výrokem je " že jsem pro švýcary (a všechny ostatní) asocial je mi úplně ukradený. Jo to je přesně ono. Teď tady jedu já, pojedu plyn brzda, nalepím se ti na prdel a budu tě tlačit až se budeš bát a všechny okolo ohrožovat a je mi to úplně jedno protože já jsem já to je moje svoboda a tu vaši svobodu (třeba cítit se bezpečně) seru. Teď jsem byl ve Francii - všichni se na vás usmívají, zdraví vás cizí lidé (ještě kdyby tak mluvili něčím jiným než jenom tou franštinou) a přijedu domu a první setkání za hranicema - jdu nakoupit do Delvity a ve dveřích se potkám se ženskou - couvnu pouštím jí a ona po mě vrhne pohled že by mne zabila. (Hm už jsem zase doma...) Proč se mi to nikdy na západě nestane a tady hned co přijedu... A vy co se čertíte o postkomunistickým moralizování - jo je to prostě tak, jsme tím postižení všichni - já taky, ale musíme s tím bojovat a prvním předpokledem je si to uvědomit a přiznat si to. pochopit že bez tý věčný nasranosti, arogance, ochotě vybuchnout kvůli každé maličkosti se nám bude žít líp. A to opačné chování nám žádné uspokojení nepřinese...

Tak konec typický diskuze o autech, :p sorry admine já vím že na tohle jsou asi jiný weby. Tak co už víte něco o těch rozvodech 1,8TSI? :p

Edited by 1.8T
  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

1.8T Tak asi nikde planej poplach. Na média.skoda-auto.cz tam vyšli nové fotky toho motoru tak jsme čekal že tam bude nějaká i tisková zpráva a nic :feve:

Share this post


Link to post
Share on other sites
No to jsme se dostali daleko od toho 1,8TSI ....

to zabiak - kde vyjde jaké info? to mě zajímá!

to roman - nástupní ostrůvky - to nechápu že 90% řidičů proletí kolem ostrůvku a ani je nenapadne že stačí aby se tam někdo zamotal a má ho na kapotě. Já se snažím jet od ostrůvku co nejdál a protože jedu navíc pomalu, tak ten blbec za mnou myslí že přejíždím doprava a začne se rvát ještě více k tomu ostrůvku a předjíždět... Přemýšlíte někdy co za co? Za pár vteřin které prostojíte na červený nebo někde jinde riskujete roky tahanic po soudech, bez papírů, platby za zhoršené uplatnění..a pod. Těch pár vteřin za to stojí????

pro ostatní - však si to přeberete co pro koho....

Jezdím denně po Praze - udělám tak 5-6 jízd za den. Právě po Praze už vůbec nemá cenu jezdit plyn brzda protože nenaženeš vůbec nic. Takových vidím většinu a do 200metrů stojí o dvě auta přede mnou na červený. Těch 10metrů které vyzávodil je fakt výhra a opravdový zisk... Ó jaký úspěch....

V Německu se jezdí sice rychle, ale ohleduplně. U nás se jezdí tak, abych ostatní ukázal kdo má větší auto (že Pajero) že jsem lepší řidič (co je na tom lepšího šlapat na plyn a brzdu, to zvládne i cvičenej medvěd v cirkuse na motorce. Ti nejlepší soutěžáci kteří vyhráli několik mistrovských titulů jeli tak, že to bylo naprosto nenápadné - plynulost je rychlá, né plyn brzda...) A taky platí čím větší popelnice, tím větší závodník....

ano ve švýcarsku by se mi žilo daleko klidnějc, ale tady jsem doma.

Chorvati nejezdí jak prasata - jezdí podle své mentality = to dóbro, něma probléma. Sice nedávají blinkry, občas přednost, ale nepovažují vás na silnici za soka kterému je potřeba to ukázat. Jezdí ohleduplně a kdykoliv vás pustí předjet nema probléma, není to ta zášť a nenávist kterou si mohu vybít v anonymitě svého auta....

postkomunismus v hlavách - jistě, to je právě ten rozdíl v tom chování. Typickým výrokem je " že jsem pro švýcary (a všechny ostatní) asocial je mi úplně ukradený. Jo to je přesně ono. Teď tady jedu já, pojedu plyn brzda, nalepím se ti na prdel a budu tě tlačit až se budeš bát a všechny okolo ohrožovat a je mi to úplně jedno protože já jsem já to je moje svoboda a tu vaši svobodu (třeba cítit se bezpečně) seru. Teď jsem byl ve Francii - všichni se na vás usmívají, zdraví vás cizí lidé (ještě kdyby tak mluvili něčím jiným než jenom tou franštinou) a přijedu domu a první setkání za hranicema - jdu nakoupit do Delvity a ve dveřích se potkám se ženskou - couvnu pouštím jí a ona po mě vrhne pohled že by mne zabila. (Hm už jsem zase doma...) Proč se mi to nikdy na západě nestane a tady hned co přijedu... A vy co se čertíte o postkomunistickým moralizování - jo je to prostě tak, jsme tím postižení všichni - já taky, ale musíme s tím bojovat a prvním předpokledem je si to uvědomit a přiznat si to. pochopit že bez tý věčný nasranosti, arogance, ochotě vybuchnout kvůli každé maličkosti se nám bude žít líp. A to opačné chování nám žádné uspokojení nepřinese...

Tak konec typický diskuze o autech, :p sorry admine já vím že na tohle jsou asi jiný weby. Tak co už víte něco o těch rozvodech 1,8TSI? :p

lol lol lol

jasný, chtěl jsem reagovat, jenze bych u toho stravil moc casu. přitahování za vlasy tě evidentně hrozně baví. vůbec nechapu, proč vůbec v ČR žiješ...bud ujistenej, ze ja ve svým věku nemam s postkomunismem nic společnýho

jenom jednu poznámku- chorvati nejezdí jako prasata, nýbrž podle svojí mentality, ale češi jezdí samozřejmě jako prasata... :doh

Share this post


Link to post
Share on other sites

Předem se omlouvám moderátorovi,ale musím jsem naposled něco napsat k tématu Čeští řidiči,protože toto hne snad i s nějvětšim tvrďákem,protože díky vypatlanosti cucáků za volantem dnes zemřeli tři lidé prakticky dva bloky od mého domu před mojima očima.

Dnes jsem vyšel z baráku se psem na procházku,podotíkám že všechny ulice kolem jsou Obytná zóna,samé vilky jen pár větších domů a ulice tu jsou vyvíšené prakticky jako chodníky je tu všude max.20km/h,tak když jsem procházel jednou s těchto ulic,tak jsem zrovna míjel dva mlaďasy kolem 20let kteří akorát vykráčeli ze solár.studia,jeden nastoupil do BMW řady 1 a druhý do krátké vytuňené Fábie,co následovalo to fakt nikdo z kolem jdoucích nečekal ani omylem,ten z BMW vyjel pomalu jako první,ten s tou Fábii za ním,oba jeli pomalu,najednou tomu v té Fábii asi hráblo na majáku a začal dupat na plyn a dorážet na toho kámoše před ním v BMW,ale ten jel pořád stejně v klídku středem ulice,to ten s tou Fábii nevydržel dupnul na to a začal ho nesmyslně předjíždět zprava kde byl úplně nalepen mezi to BMW a ploty baráků,jenže ta ulice a plot za 20m končil a byla tam křižovatka ze které zprava zpoza rohu vyšla starší pani se dvěma holčičkama ve věku tak 5-10let(asi babička s vnučkama),což ten s tou Fábii ani nesatčil zareagovat a všechny tři smetl jak papír,ta starší pani a jedna holčička dostali přímej zásah takovym stylem že obě odletěli na protější roh baráku a tu druhou holčičku vzal spíš z boku a odhodil jí na stranu,výsledek:Ta stará pani s tou holčičkou který dostali přímej zásah byli na místě mrtvý a ta druhá holčička kterou odhodil na stranu ta zemřela když jí nakládaly do sanitky,ještě jí tam asi 20min.oživovali,ale bohužel.

Zažít to na vlastní oči je hrozné a nepochopitelné.Když je tam přikrývali a tu druhou holku oživovali tak už jsme museli stát opodál ,lidi jen stály,zíraly a nikdo se nezmohl ani na jediné slovo,pár lidem se tam akorát udělalo špatně.Koukal jsem na toho borce z Fábie,tak než ho naložily do policejního auta tak ho podle mě víc zajímalo to že měl polité kalhoty.

Za tohle.....zavřít na doživotí,bez debat!!!!!!!! Ani si radši nepředstavuju ty rodiče těch holčiček ...

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...