Přejít na obsah

1.8 TSI (118 kW)


Rocky

Doporučené příspěvky

Snake - reťaz robila rámus len u starých motorov 1,3 MPI. Ale nové motory už majú reťaz s napinákom. Aj trojvalce 1,2 majú reťaz.

Prečo by mala byť slabina motorov 2,0 TFSI spotreba? Už som to sem písal, ale na bežnej okreske sa hýbem okolo 7,5 ak jazdím ostrejšie, obieham a jazdím do 140-150, ak len trochu prekračujem limity ale nehľadím na spotrebu, je to okolo 6,8 ak dodržiavam predpisy a hľadím už trochu aj na spotrebu, tak 6,0-6,5 a ak jazdím economy run, tak sa dá okolo 5,5-5,8. Samozrejme ak sa jazdí po diaľnici, spotreba sa drží okolo 8,0.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Snake - reťaz robila rámus len u starých motorov 1,3 MPI. Ale nové motory už majú reťaz s napinákom. Aj trojvalce 1,2 majú reťaz.

Prečo by mala byť slabina motorov 2,0 TFSI spotreba? Už som to sem písal, ale na bežnej okreske sa hýbem okolo 7,5 ak jazdím ostrejšie, obieham a jazdím do 140-150, ak len trochu prekračujem limity ale nehľadím na spotrebu, je to okolo 6,8 ak dodržiavam predpisy a hľadím už trochu aj na spotrebu, tak 6,0-6,5 a ak jazdím economy run, tak sa dá okolo 5,5-5,8. Samozrejme ak sa jazdí po diaľnici, spotreba sa drží okolo 8,0.

Ty bláho, 5,5 se mi ještě nepovedlo, mám se co snažit :p

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Rad bych zjistil jestli je mezi nami uz majitel teto kerosinove stihacky.

Co me zajima jsou jasne veci. Ne jak trhate O2 chrochtaky ve dvoulitru tedeicku vole kombajnu v plny na hlinach. Ale poznatky z dlouhodobeho provozu.

Olejozravost.

Kultivovanost.

Akceleraci pri beznem provozu.

Spotreba a pri jakem stylu jizdy.

No a poruchovost.

Osobne myslim ze do naletu 20tkm/rok je to zajimava volba. Nejsem odpurce chrochtaku, ale ta jejich technologie mi nejak nesedi. Od 1.9 66kW nejak neni zadny poradny spolehlivy motor. Myslim ze PD je zkratka pro Poradne Duni o)

Asi mam kolem sebe smolare ale z 5-ti motoru 4 nejake vady. A nejde o praseni motoru.

Xci jezdit a ne jen do servisu a vztekat se ze netahne atd. Proto si myslim ze pri slibovanych nakladech na udrzbu kerosinu by se naklady na provoz pri tomto naletu mely +- rovnat.

Jo a ne zadny flame na tema hele wole muj motor je lepsi.

THNX

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Rad bych zjistil jestli je mezi nami uz majitel teto kerosinove stihacky.

Co me zajima jsou jasne veci. Ne jak trhate O2 chrochtaky ve dvoulitru tedeicku vole kombajnu v plny na hlinach. Ale poznatky z dlouhodobeho provozu.

Olejozravost.

Kultivovanost.

Akceleraci pri beznem provozu.

Spotreba a pri jakem stylu jizdy.

No a poruchovost.

Osobne myslim ze do naletu 20tkm/rok je to zajimava volba. Nejsem odpurce chrochtaku, ale ta jejich technologie mi nejak nesedi. Od 1.9 66kW nejak neni zadny poradny spolehlivy motor. Myslim ze PD je zkratka pro Poradne Duni o)

Asi mam kolem sebe smolare ale z 5-ti motoru 4 nejake vady. A nejde o praseni motoru.

Xci jezdit a ne jen do servisu a vztekat se ze netahne atd. Proto si myslim ze pri slibovanych nakladech na udrzbu kerosinu by se naklady na provoz pri tomto naletu mely +- rovnat.

Jo a ne zadny flame na tema hele wole muj motor je lepsi.

THNX

Ahoj mám ji jako svůj soukromý vůz od 22.7. a mám na ní najeto zatím jen 3 500km.Tedy ji ještě zajíždím.S motorem jsem opravdu spokojený, po všech stránkách překonal mé očekávání.Motor je velice tichý a tak jízda s ním je velice pohodová a opravdu komfortní v porovnání jak s RS2.0 TFSI(které je ale hodně huntované-normálně by to byl také tichý vůz) a hlavně vůči 1.9TDI s kterou mimo jiné jezdím ve firmě.Dynamika motoru je také velice dobrá - na RS samozřejmě nemá ale je rozhodně rychlejší nežli diesly-byť to může být subjektivní dojem protože motor je tichý i v zátěži kdežto TDI jsou velice hlučné.Spotřeba na benziňák je určitě super-dlouhodobou mám 6,5 l ( na Shell V Power), na pneu Michelin Energy 195/65 R15.krátkodobé spotřeby mám ještě lepší okolo 6,2-6,4.Nejlepší jsem měl 5,8l z Jihlavy do Prahy.Samozřejmě jezdím velice rozumě-bez vysokých rychlostí-motor je nový a Audi(vyvinuli ho z 2.0 TFSI) u něj doporučuje do 1500 km točit jen do 3500 ot/min, do 5000 km točit do 5000 ot/min a teprve pak až na maximum.Čili i zrychlení vozu, které se mi líbí už nyní bude po zajetí ještě vyšší.Jako rodiný vůz je to skutečně velice příjemné tiché auto, které v nouzi poskytne slušnou dynamiku.Určitě se nehodí na sportovní úpravy protože má převodovku z původní 2.0FSI-tedy 6ti kvalt ale jen 250Nm kroutícího přenosu což má motor už nyní.Ale píšeš, že Tě zajímá jako rodinný vůz a tuto roli splní velice dobře.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hmmm ta spotreba je super. Kde jezdis ? Protoze bez urazky. Spotrebu v CR delime na Mesto-Mimo mesto-Praha o))) U benalu byva Praha klidne +2 az +3 k mesto.

Jinak dekuji. Mam pocit ze az ho zajedes tak bude lepsi nez 2.0 ropak...

Dodrzujes narizeni zajeti>>>???

Co olej ? Nichts ? Nezere ?

Rad bych zjistil jestli je mezi nami uz majitel teto kerosinove stihacky.

Co me zajima jsou jasne veci. Ne jak trhate O2 chrochtaky ve dvoulitru tedeicku vole kombajnu v plny na hlinach. Ale poznatky z dlouhodobeho provozu.

Olejozravost.

Kultivovanost.

Akceleraci pri beznem provozu.

Spotreba a pri jakem stylu jizdy.

No a poruchovost.

Osobne myslim ze do naletu 20tkm/rok je to zajimava volba. Nejsem odpurce chrochtaku, ale ta jejich technologie mi nejak nesedi. Od 1.9 66kW nejak neni zadny poradny spolehlivy motor. Myslim ze PD je zkratka pro Poradne Duni o)

Asi mam kolem sebe smolare ale z 5-ti motoru 4 nejake vady. A nejde o praseni motoru.

Xci jezdit a ne jen do servisu a vztekat se ze netahne atd. Proto si myslim ze pri slibovanych nakladech na udrzbu kerosinu by se naklady na provoz pri tomto naletu mely +- rovnat.

Jo a ne zadny flame na tema hele wole muj motor je lepsi.

THNX

Ahoj mám ji jako svůj soukromý vůz od 22.7. a mám na ní najeto zatím jen 3 500km.Tedy ji ještě zajíždím.S motorem jsem opravdu spokojený, po všech stránkách překonal mé očekávání.Motor je velice tichý a tak jízda s ním je velice pohodová a opravdu komfortní v porovnání jak s RS2.0 TFSI(které je ale hodně huntované-normálně by to byl také tichý vůz) a hlavně vůči 1.9TDI s kterou mimo jiné jezdím ve firmě.Dynamika motoru je také velice dobrá - na RS samozřejmě nemá ale je rozhodně rychlejší nežli diesly-byť to může být subjektivní dojem protože motor je tichý i v zátěži kdežto TDI jsou velice hlučné.Spotřeba na benziňák je určitě super-dlouhodobou mám 6,5 l ( na Shell V Power), na pneu Michelin Energy 195/65 R15.krátkodobé spotřeby mám ještě lepší okolo 6,2-6,4.Nejlepší jsem měl 5,8l z Jihlavy do Prahy.Samozřejmě jezdím velice rozumě-bez vysokých rychlostí-motor je nový a Audi(vyvinuli ho z 2.0 TFSI) u něj doporučuje do 1500 km točit jen do 3500 ot/min, do 5000 km točit do 5000 ot/min a teprve pak až na maximum.Čili i zrychlení vozu, které se mi líbí už nyní bude po zajetí ještě vyšší.Jako rodiný vůz je to skutečně velice příjemné tiché auto, které v nouzi poskytne slušnou dynamiku.Určitě se nehodí na sportovní úpravy protože má převodovku z původní 2.0FSI-tedy 6ti kvalt ale jen 250Nm kroutícího přenosu což má motor už nyní.Ale píšeš, že Tě zajímá jako rodinný vůz a tuto roli splní velice dobře.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hmmm ta spotreba je super. Kde jezdis ? Protoze bez urazky. Spotrebu v CR delime na Mesto-Mimo mesto-Praha o))) U benalu byva Praha klidne +2 az +3 k mesto.

Jinak dekuji. Mam pocit ze az ho zajedes tak bude lepsi nez 2.0 ropak...

Dodrzujes narizeni zajeti>>>???

Co olej ? Nichts ? Nezere ?

Rad bych zjistil jestli je mezi nami uz majitel teto kerosinove stihacky.

Co me zajima jsou jasne veci. Ne jak trhate O2 chrochtaky ve dvoulitru tedeicku vole kombajnu v plny na hlinach. Ale poznatky z dlouhodobeho provozu.

Olejozravost.

Kultivovanost.

Akceleraci pri beznem provozu.

Spotreba a pri jakem stylu jizdy.

No a poruchovost.

Osobne myslim ze do naletu 20tkm/rok je to zajimava volba. Nejsem odpurce chrochtaku, ale ta jejich technologie mi nejak nesedi. Od 1.9 66kW nejak neni zadny poradny spolehlivy motor. Myslim ze PD je zkratka pro Poradne Duni o)

Asi mam kolem sebe smolare ale z 5-ti motoru 4 nejake vady. A nejde o praseni motoru.

Xci jezdit a ne jen do servisu a vztekat se ze netahne atd. Proto si myslim ze pri slibovanych nakladech na udrzbu kerosinu by se naklady na provoz pri tomto naletu mely +- rovnat.

Jo a ne zadny flame na tema hele wole muj motor je lepsi.

THNX

Ahoj mám ji jako svůj soukromý vůz od 22.7. a mám na ní najeto zatím jen 3 500km.Tedy ji ještě zajíždím.S motorem jsem opravdu spokojený, po všech stránkách překonal mé očekávání.Motor je velice tichý a tak jízda s ním je velice pohodová a opravdu komfortní v porovnání jak s RS2.0 TFSI(které je ale hodně huntované-normálně by to byl také tichý vůz) a hlavně vůči 1.9TDI s kterou mimo jiné jezdím ve firmě.Dynamika motoru je také velice dobrá - na RS samozřejmě nemá ale je rozhodně rychlejší nežli diesly-byť to může být subjektivní dojem protože motor je tichý i v zátěži kdežto TDI jsou velice hlučné.Spotřeba na benziňák je určitě super-dlouhodobou mám 6,5 l ( na Shell V Power), na pneu Michelin Energy 195/65 R15.krátkodobé spotřeby mám ještě lepší okolo 6,2-6,4.Nejlepší jsem měl 5,8l z Jihlavy do Prahy.Samozřejmě jezdím velice rozumě-bez vysokých rychlostí-motor je nový a Audi(vyvinuli ho z 2.0 TFSI) u něj doporučuje do 1500 km točit jen do 3500 ot/min, do 5000 km točit do 5000 ot/min a teprve pak až na maximum.Čili i zrychlení vozu, které se mi líbí už nyní bude po zajetí ještě vyšší.Jako rodiný vůz je to skutečně velice příjemné tiché auto, které v nouzi poskytne slušnou dynamiku.Určitě se nehodí na sportovní úpravy protože má převodovku z původní 2.0FSI-tedy 6ti kvalt ale jen 250Nm kroutícího přenosu což má motor už nyní.Ale píšeš, že Tě zajímá jako rodinný vůz a tuto roli splní velice dobře.

Moje spotřeba je převážně mimo město a dlouhé trasy 120-300 km a tedy je nižší nežli kombinovaná.Na druhou stranu s benzíny prostě umím jezdit se starou OI 2.0 jsem jezdil za 7,5, s OII 2.0FSI jezdím při dodržování rychlostních limitů mezi 7,1-7,5 l.Spotřeba po Praze by byla samozřejmě vyšší ale výrobcem deklarovaná kombinovaná spotřeba 7,4 l pro 1.8TSI je bez problémů dosažitelná.Samozřejmě dodržuji doporučený zajížděcí režim.Olej nijak neubývá.Je ale fakt. že dynamika motoru k rychlé jízdě svádí.Řekl bych, že po zajetí bude motor i dynamicky lepší nežli 2.0 TDI 103 kW nehledě na skutečně pohodovou tichou jízdu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hmmm ta spotreba je super. Kde jezdis ? Protoze bez urazky. Spotrebu v CR delime na Mesto-Mimo mesto-Praha o))) U benalu byva Praha klidne +2 az +3 k mesto.

Jinak dekuji. Mam pocit ze az ho zajedes tak bude lepsi nez 2.0 ropak...

Dodrzujes narizeni zajeti>>>???

Co olej ? Nichts ? Nezere ?

Rad bych zjistil jestli je mezi nami uz majitel teto kerosinove stihacky.

Co me zajima jsou jasne veci. Ne jak trhate O2 chrochtaky ve dvoulitru tedeicku vole kombajnu v plny na hlinach. Ale poznatky z dlouhodobeho provozu.

Olejozravost.

Kultivovanost.

Akceleraci pri beznem provozu.

Spotreba a pri jakem stylu jizdy.

No a poruchovost.

Osobne myslim ze do naletu 20tkm/rok je to zajimava volba. Nejsem odpurce chrochtaku, ale ta jejich technologie mi nejak nesedi. Od 1.9 66kW nejak neni zadny poradny spolehlivy motor. Myslim ze PD je zkratka pro Poradne Duni o)

Asi mam kolem sebe smolare ale z 5-ti motoru 4 nejake vady. A nejde o praseni motoru.

Xci jezdit a ne jen do servisu a vztekat se ze netahne atd. Proto si myslim ze pri slibovanych nakladech na udrzbu kerosinu by se naklady na provoz pri tomto naletu mely +- rovnat.

Jo a ne zadny flame na tema hele wole muj motor je lepsi.

THNX

Ahoj mám ji jako svůj soukromý vůz od 22.7. a mám na ní najeto zatím jen 3 500km.Tedy ji ještě zajíždím.S motorem jsem opravdu spokojený, po všech stránkách překonal mé očekávání.Motor je velice tichý a tak jízda s ním je velice pohodová a opravdu komfortní v porovnání jak s RS2.0 TFSI(které je ale hodně huntované-normálně by to byl také tichý vůz) a hlavně vůči 1.9TDI s kterou mimo jiné jezdím ve firmě.Dynamika motoru je také velice dobrá - na RS samozřejmě nemá ale je rozhodně rychlejší nežli diesly-byť to může být subjektivní dojem protože motor je tichý i v zátěži kdežto TDI jsou velice hlučné.Spotřeba na benziňák je určitě super-dlouhodobou mám 6,5 l ( na Shell V Power), na pneu Michelin Energy 195/65 R15.krátkodobé spotřeby mám ještě lepší okolo 6,2-6,4.Nejlepší jsem měl 5,8l z Jihlavy do Prahy.Samozřejmě jezdím velice rozumě-bez vysokých rychlostí-motor je nový a Audi(vyvinuli ho z 2.0 TFSI) u něj doporučuje do 1500 km točit jen do 3500 ot/min, do 5000 km točit do 5000 ot/min a teprve pak až na maximum.Čili i zrychlení vozu, které se mi líbí už nyní bude po zajetí ještě vyšší.Jako rodiný vůz je to skutečně velice příjemné tiché auto, které v nouzi poskytne slušnou dynamiku.Určitě se nehodí na sportovní úpravy protože má převodovku z původní 2.0FSI-tedy 6ti kvalt ale jen 250Nm kroutícího přenosu což má motor už nyní.Ale píšeš, že Tě zajímá jako rodinný vůz a tuto roli splní velice dobře.

Moje spotřeba je převážně mimo město a dlouhé trasy 120-300 km a tedy je nižší nežli kombinovaná.Na druhou stranu s benzíny prostě umím jezdit se starou OI 2.0 jsem jezdil za 7,5, s OII 2.0FSI jezdím při dodržování rychlostních limitů mezi 7,1-7,5 l.Spotřeba po Praze by byla samozřejmě vyšší ale výrobcem deklarovaná kombinovaná spotřeba 7,4 l pro 1.8TSI je bez problémů dosažitelná.Samozřejmě dodržuji doporučený zajížděcí režim.Olej nijak neubývá.Je ale fakt. že dynamika motoru k rychlé jízdě svádí.Řekl bych, že po zajetí bude motor i dynamicky lepší nežli 2.0 TDI 103 kW nehledě na skutečně pohodovou tichou jízdu.

Ahoj.

Tento motor mne velmi zaujal, i přesto, že jsem spíše vyznavačem dieselu. Stále více uvažuji že po ukončení leasingu do něj půjdu. Tvoje spotřeba mne překvapila, i když je určitě způsobená pohodovější jízdou. Jinak tvé hodnocení potvrzuje mé informace o tomto motoru - kultivovaný, výkonný, nebízející pohodové ježdění se slušnou spotřebou i sportovnější vyžití.

Jinak video a článek k testu 1.8TSI je na www.auto.cz ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hmmm ta spotreba je super. Kde jezdis ? Protoze bez urazky. Spotrebu v CR delime na Mesto-Mimo mesto-Praha o))) U benalu byva Praha klidne +2 az +3 k mesto.

Jinak dekuji. Mam pocit ze az ho zajedes tak bude lepsi nez 2.0 ropak...

Dodrzujes narizeni zajeti>>>???

Co olej ? Nichts ? Nezere ?

Rad bych zjistil jestli je mezi nami uz majitel teto kerosinove stihacky.

Co me zajima jsou jasne veci. Ne jak trhate O2 chrochtaky ve dvoulitru tedeicku vole kombajnu v plny na hlinach. Ale poznatky z dlouhodobeho provozu.

Olejozravost.

Kultivovanost.

Akceleraci pri beznem provozu.

Spotreba a pri jakem stylu jizdy.

No a poruchovost.

Osobne myslim ze do naletu 20tkm/rok je to zajimava volba. Nejsem odpurce chrochtaku, ale ta jejich technologie mi nejak nesedi. Od 1.9 66kW nejak neni zadny poradny spolehlivy motor. Myslim ze PD je zkratka pro Poradne Duni o)

Asi mam kolem sebe smolare ale z 5-ti motoru 4 nejake vady. A nejde o praseni motoru.

Xci jezdit a ne jen do servisu a vztekat se ze netahne atd. Proto si myslim ze pri slibovanych nakladech na udrzbu kerosinu by se naklady na provoz pri tomto naletu mely +- rovnat.

Jo a ne zadny flame na tema hele wole muj motor je lepsi.

THNX

Ahoj mám ji jako svůj soukromý vůz od 22.7. a mám na ní najeto zatím jen 3 500km.Tedy ji ještě zajíždím.S motorem jsem opravdu spokojený, po všech stránkách překonal mé očekávání.Motor je velice tichý a tak jízda s ním je velice pohodová a opravdu komfortní v porovnání jak s RS2.0 TFSI(které je ale hodně huntované-normálně by to byl také tichý vůz) a hlavně vůči 1.9TDI s kterou mimo jiné jezdím ve firmě.Dynamika motoru je také velice dobrá - na RS samozřejmě nemá ale je rozhodně rychlejší nežli diesly-byť to může být subjektivní dojem protože motor je tichý i v zátěži kdežto TDI jsou velice hlučné.Spotřeba na benziňák je určitě super-dlouhodobou mám 6,5 l ( na Shell V Power), na pneu Michelin Energy 195/65 R15.krátkodobé spotřeby mám ještě lepší okolo 6,2-6,4.Nejlepší jsem měl 5,8l z Jihlavy do Prahy.Samozřejmě jezdím velice rozumě-bez vysokých rychlostí-motor je nový a Audi(vyvinuli ho z 2.0 TFSI) u něj doporučuje do 1500 km točit jen do 3500 ot/min, do 5000 km točit do 5000 ot/min a teprve pak až na maximum.Čili i zrychlení vozu, které se mi líbí už nyní bude po zajetí ještě vyšší.Jako rodiný vůz je to skutečně velice příjemné tiché auto, které v nouzi poskytne slušnou dynamiku.Určitě se nehodí na sportovní úpravy protože má převodovku z původní 2.0FSI-tedy 6ti kvalt ale jen 250Nm kroutícího přenosu což má motor už nyní.Ale píšeš, že Tě zajímá jako rodinný vůz a tuto roli splní velice dobře.

Moje spotřeba je převážně mimo město a dlouhé trasy 120-300 km a tedy je nižší nežli kombinovaná.Na druhou stranu s benzíny prostě umím jezdit se starou OI 2.0 jsem jezdil za 7,5, s OII 2.0FSI jezdím při dodržování rychlostních limitů mezi 7,1-7,5 l.Spotřeba po Praze by byla samozřejmě vyšší ale výrobcem deklarovaná kombinovaná spotřeba 7,4 l pro 1.8TSI je bez problémů dosažitelná.Samozřejmě dodržuji doporučený zajížděcí režim.Olej nijak neubývá.Je ale fakt. že dynamika motoru k rychlé jízdě svádí.Řekl bych, že po zajetí bude motor i dynamicky lepší nežli 2.0 TDI 103 kW nehledě na skutečně pohodovou tichou jízdu.

Ahoj.

Tento motor mne velmi zaujal, i přesto, že jsem spíše vyznavačem dieselu. Stále více uvažuji že po ukončení leasingu do něj půjdu. Tvoje spotřeba mne překvapila, i když je určitě způsobená pohodovější jízdou. Jinak tvé hodnocení potvrzuje mé informace o tomto motoru - kultivovaný, výkonný, nebízející pohodové ježdění se slušnou spotřebou i sportovnější vyžití.

Jinak video a článek k testu 1.8TSI je na www.auto.cz ;)

Ahoj, děkuji za info kam se podívat na recenzi.Já jsem na OII s tímto motorem četl jen jednu v Auto Tipu, kde se redaktorům velice líbila kultivovanost a dynamičnost motoru.Oni však měli auto s již najetými 6000 km a tak mohli zkoušet plnou dynamiku motoru, já si ještě musím počkat.Přeci jen je rozdíl mezi soukromým vozem, který mě stál hromadu peněz a musí mi nějaký čas vydržet a autem firemním, které se za 4 roky vyhodí.Svezení je to opravdu pěkné.Moc se mi líbí,že motor jde do otáček plynule bez turboefekru jako je tomu u 2.0 TDI v OII či 1.9 TDI 96kW v Superbu.Logicky jeho spotřeba bude vždy vyšší nežli u TDI-ale samotného mě překvapilo jak úsporně se dá jezdit, to jsem také nečekal-u TDI ale zřejmě bude černou můrou ten filtr pevných částic.Zatím se ucpává moc rychle a často a rozhodně to bude asi i do budoucna problemická část auta.S tím ucpáváním mají v Audi veliké starosti, snaží se najít řešení ale protože je i kuloárech VW hrobové ticho, tak se asi moc nedaří.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nový článek na O2 1.8 TSI vyšel teďka i na www.autorevue.cz

Jinak podle mého názoru to je jediná správná varianta motoru do O2 (samozrejme krome RS TFSI verze :-)

Ahoj,příznivce nafty jsi svým prohlášením asi nepotěšil ale jinak máš pravdu 2.0TFSI je nejlepší a 1.8 TSI je v jejím stínu.Zkusil jsem přidat fotku motoru.

post-9991-1190484247_thumb.jpg

post-9991-1190484878_thumb.jpg

Editováno: , autor: Rosta1.8
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hmmm ta spotreba je super. Kde jezdis ? Protoze bez urazky. Spotrebu v CR delime na Mesto-Mimo mesto-Praha o))) U benalu byva Praha klidne +2 az +3 k mesto.

Jinak dekuji. Mam pocit ze az ho zajedes tak bude lepsi nez 2.0 ropak...

Dodrzujes narizeni zajeti>>>???

Co olej ? Nichts ? Nezere ?

Rad bych zjistil jestli je mezi nami uz majitel teto kerosinove stihacky.

Co me zajima jsou jasne veci. Ne jak trhate O2 chrochtaky ve dvoulitru tedeicku vole kombajnu v plny na hlinach. Ale poznatky z dlouhodobeho provozu.

Olejozravost.

Kultivovanost.

Akceleraci pri beznem provozu.

Spotreba a pri jakem stylu jizdy.

No a poruchovost.

Osobne myslim ze do naletu 20tkm/rok je to zajimava volba. Nejsem odpurce chrochtaku, ale ta jejich technologie mi nejak nesedi. Od 1.9 66kW nejak neni zadny poradny spolehlivy motor. Myslim ze PD je zkratka pro Poradne Duni o)

Asi mam kolem sebe smolare ale z 5-ti motoru 4 nejake vady. A nejde o praseni motoru.

Xci jezdit a ne jen do servisu a vztekat se ze netahne atd. Proto si myslim ze pri slibovanych nakladech na udrzbu kerosinu by se naklady na provoz pri tomto naletu mely +- rovnat.

Jo a ne zadny flame na tema hele wole muj motor je lepsi.

THNX

Ahoj mám ji jako svůj soukromý vůz od 22.7. a mám na ní najeto zatím jen 3 500km.Tedy ji ještě zajíždím.S motorem jsem opravdu spokojený, po všech stránkách překonal mé očekávání.Motor je velice tichý a tak jízda s ním je velice pohodová a opravdu komfortní v porovnání jak s RS2.0 TFSI(které je ale hodně huntované-normálně by to byl také tichý vůz) a hlavně vůči 1.9TDI s kterou mimo jiné jezdím ve firmě.Dynamika motoru je také velice dobrá - na RS samozřejmě nemá ale je rozhodně rychlejší nežli diesly-byť to může být subjektivní dojem protože motor je tichý i v zátěži kdežto TDI jsou velice hlučné.Spotřeba na benziňák je určitě super-dlouhodobou mám 6,5 l ( na Shell V Power), na pneu Michelin Energy 195/65 R15.krátkodobé spotřeby mám ještě lepší okolo 6,2-6,4.Nejlepší jsem měl 5,8l z Jihlavy do Prahy.Samozřejmě jezdím velice rozumě-bez vysokých rychlostí-motor je nový a Audi(vyvinuli ho z 2.0 TFSI) u něj doporučuje do 1500 km točit jen do 3500 ot/min, do 5000 km točit do 5000 ot/min a teprve pak až na maximum.Čili i zrychlení vozu, které se mi líbí už nyní bude po zajetí ještě vyšší.Jako rodiný vůz je to skutečně velice příjemné tiché auto, které v nouzi poskytne slušnou dynamiku.Určitě se nehodí na sportovní úpravy protože má převodovku z původní 2.0FSI-tedy 6ti kvalt ale jen 250Nm kroutícího přenosu což má motor už nyní.Ale píšeš, že Tě zajímá jako rodinný vůz a tuto roli splní velice dobře.

Moje spotřeba je převážně mimo město a dlouhé trasy 120-300 km a tedy je nižší nežli kombinovaná.Na druhou stranu s benzíny prostě umím jezdit se starou OI 2.0 jsem jezdil za 7,5, s OII 2.0FSI jezdím při dodržování rychlostních limitů mezi 7,1-7,5 l.Spotřeba po Praze by byla samozřejmě vyšší ale výrobcem deklarovaná kombinovaná spotřeba 7,4 l pro 1.8TSI je bez problémů dosažitelná.Samozřejmě dodržuji doporučený zajížděcí režim.Olej nijak neubývá.Je ale fakt. že dynamika motoru k rychlé jízdě svádí.Řekl bych, že po zajetí bude motor i dynamicky lepší nežli 2.0 TDI 103 kW nehledě na skutečně pohodovou tichou jízdu.

Ahoj.

Tento motor mne velmi zaujal, i přesto, že jsem spíše vyznavačem dieselu. Stále více uvažuji že po ukončení leasingu do něj půjdu. Tvoje spotřeba mne překvapila, i když je určitě způsobená pohodovější jízdou. Jinak tvé hodnocení potvrzuje mé informace o tomto motoru - kultivovaný, výkonný, nebízející pohodové ježdění se slušnou spotřebou i sportovnější vyžití.

Jinak video a článek k testu 1.8TSI je na www.auto.cz ;)

Ahoj zkusím přidat fotky spotřeby z palubního počítače: 1. je okamžitá na trase Jihlava Praha přes Kolín,Časlav,Kutnou Horu atd. tedy po silnicích I. a II třídy(ne dálnice) v rychlostních limitech.Myslím si, že od tohoto motoru zle očekávat spotřebu v mezích 6,3-8,5 dle profilu trati, povrchu,stylu jízdy a použitého obutí. 2. je moje dlouhodobá spotřeba od začátku.post-9991-1190485366_thumb.jpg

post-9991-1190485409_thumb.jpg

post-9991-1190485447_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jako sorry, nezlob se na mě, normálně tvoje příspěvky čtu rád (až na to nevysvětlení komůrkovýho TDI už nevim v jakým příspěvku), ale informace, že to nežere má pro mě u motoru 1.8TSI naprosto nulovou vypovídající hodnotu. i s velkým osmiválcem se dostaneš pod 10l/100km, otázkou je, za jakou cenu a věř, že kdybych s timhle motorem jezdil, tak jsem schopnej se bez problémů dostat na průměr o 5 a více litrů vyšší než máš ty, protože takovouhle dlouhodobku nemam ani s 1.9 TDI.

všechno je to o jízdním stylu a nežere tak možná TDIčko, kde at děláš co děláš, na dlouhodobou přes 8 se nedostanes

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jako sorry, nezlob se na mě, normálně tvoje příspěvky čtu rád (až na to nevysvětlení komůrkovýho TDI už nevim v jakým příspěvku), ale informace, že to nežere má pro mě u motoru 1.8TSI naprosto nulovou vypovídající hodnotu. i s velkým osmiválcem se dostaneš pod 10l/100km, otázkou je, za jakou cenu a věř, že kdybych s timhle motorem jezdil, tak jsem schopnej se bez problémů dostat na průměr o 5 a více litrů vyšší než máš ty, protože takovouhle dlouhodobku nemam ani s 1.9 TDI.

všechno je to o jízdním stylu a nežere tak možná TDIčko, kde at děláš co děláš, na dlouhodobou přes 8 se nedostanes

Ahoj, omlouvám se Ti,že jsem Ti tenkrát neodpověděl, tvoji správnou poznámku jsem si přečetl ale hned jsem neodpověděl a pak jsem ten příspěvek již nenašel.Samozřejmě jsem tam velmi nešťastně formuloval vstřik u motoru AGR/ALH 1.9 TDI 66 kW, měl jsem na mysli komůrku v pístu ale napsal jsem to tak blbě,že to vyznělo jako předkomůrka v bloku motoru.Už si dávám lepší pozor na to co myslím a co píšu.

Ale teď zpět k tématu 1.8TSI.Měl jsem dojem, že kolegy zajímá za kolik budou se svým vozem s tímto motorem jezdit do práce, na chalupu či na rodinný výlet a to skutečně vidím někde mezi 6,3-8,5 litry.Ty máš na mysli svižnou jízdu s plným dynamickým využitím motoru a to s Tebou plně souhlasím, že spotřeba vyroste klidně na 10-15 litrů. Auto je schopné jet 220 a pokud se tento výkon bude využívat spotřeba poroste závratným tempem, ale na druhou stranu normální jízda je pro většinu kolegů asi přeci jen běžnější a mám pocit, že ten dotaz byl míněn spíše na běžnou jízdu.

Se svým 1.9 TDI jezdíš jednoznačně svižně, kdyš se Ti moje spotřeba s 1.8TSI zdá být nerálně nízká-je fankt, že jezdím dlouhé trasy po silnicích I. a II. třídy s minimem dálnice-do míst mých cílů prostě dálnice nevedou a taky s benzínem jezdit umím.Na druhou stranu v práci jezdím i s OII 1.9 TDI takže tento motor dobře znám.Moje nejlepší spotřeba s tímto motorem je 3,7 l, běžná - tedy nikoliv plně dynamická - 5,5-6,8 l.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

v poho, ten dotaz nebyl muj, ja ani nevim, že nějaký komůrkový vstřikování existuje :)

ad spotřeba- neříkám, že tvoje spotřeba je nereálná, ale je to volná jízda. já jenom, aby se tady toho nějakej neználek nechytil a pak tomu dupal a divil se, že jezdí za 10 kdyz Rosta 1.8 tu psal, že 6,3

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

v poho, ten dotaz nebyl muj, ja ani nevim, že nějaký komůrkový vstřikování existuje :)

ad spotřeba- neříkám, že tvoje spotřeba je nereálná, ale je to volná jízda. já jenom, aby se tady toho nějakej neználek nechytil a pak tomu dupal a divil se, že jezdí za 10 kdyz Rosta 1.8 tu psal, že 6,3

Ahoj to máš plně pravdu, s tím souhlasím.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

v poho, ten dotaz nebyl muj, ja ani nevim, že nějaký komůrkový vstřikování existuje :)

ad spotřeba- neříkám, že tvoje spotřeba je nereálná, ale je to volná jízda. já jenom, aby se tady toho nějakej neználek nechytil a pak tomu dupal a divil se, že jezdí za 10 kdyz Rosta 1.8 tu psal, že 6,3

Ahoj to máš plně pravdu, s tím souhlasím.

Rosto1.8 díval ses na to video na auto.cz? Líbilo?

Jinak k té spotřebě - jak už bylo řečeno, vše to je o stylu jízdy. Ale určitě platí čím vyšší výkon motoru, tím ti to více nedá abys tomu pořádně šlápnul na krk a užil si sportovnější jízdu. Až budeš mít po záběhu a dáš tomu, tak napiš postřehy ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

v poho, ten dotaz nebyl muj, ja ani nevim, že nějaký komůrkový vstřikování existuje :)

ad spotřeba- neříkám, že tvoje spotřeba je nereálná, ale je to volná jízda. já jenom, aby se tady toho nějakej neználek nechytil a pak tomu dupal a divil se, že jezdí za 10 kdyz Rosta 1.8 tu psal, že 6,3

Ahoj to máš plně pravdu, s tím souhlasím.

Rosťo, tvoje články jsou fakt pěkný. Už delší dobu přemýšlím co bude moje další auto. Chtěl jsem okinu RS 2.0 TFSI, ale pokud to tak půjde dál,

vezmu si se super výbavou L&K s 1.8 TFSI a pak teprve budu pravým :kol-53:

Po domluvě s prodejcem ji koupíš za 690 tKč ani nemrkneš :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...