Přejít na obsah

1.8 TSI (118 kW)


Rocky

Doporučené příspěvky

nesmysl, nikdy jsem nic takovýho netvrdil a ani tvrdit nebudu!!! to, že jsem spokojenej se svým motorem, za to se snad stydět nemusím a svoje názory si hájit budu!!!

nemám v úmyslu se tady s nikým neustále dohadovat... jestli vám moje příspěvky vadí, tak je nečtěte a neragujte na ně!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nesmysl, nikdy jsem nic takovýho netvrdil a ani tvrdit nebudu!!! to, že jsem spokojenej se svým motorem, za to se snad stydět nemusím a svoje názory si hájit budu!!!

nemám v úmyslu se tady s nikým neustále dohadovat... jestli vám moje příspěvky vadí, tak je nečtěte a neragujte na ně!

Fakt jako maly děti! Každý motor má svoje výhody a nevýhody! Tak proč se pořád hádáte?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, nema nekdo informaci, zda se bude delat OII 4x4 s timhle motorem, pripadne kdy?

az ted jsem si vsiml, ze jsem v jine sekci - pardon

Ja myslim ze by mohl prijit v MR 2009 tedy v cervnu. Ale je to jen moje domnenka.

Jinak co se tyce 2.0FSI, myslim ze od toho motoru se cekalo trosku vic...jel jsem s nim jen jednou. Neznamena ze je to spatny motor.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Rosťo, podle papírových parametrů by měl být "lepší" doulitr do VW...

2.0 FSI - max výkon 110 kW při 6000 ot., max toč. m. 200 Nm při 3500 ot.

2.0 Honda - max výkon 110 kW při 6200 ot., max toč. m. 190 Nm při 4200 ot.

měl si možnos se s tím motorem z Hondy svézt? co se týče aut jsem skutečně laik, proto se teď možná ptám jak idiot :) díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

neprudim, ale jenom že Jakra jsi zpražil tím, ať drží hubu a evidentně je asi znechucenej dál odpovídat ;)

jinak papírový hodnoty jsou sice fajn, ale opravdu je lepší se svézt. to ne zrovna dobrý povědomí o 2.0 FSI je daný tím, že to měl bejt nástupce 1.8T, která se koncernu prostě povedla

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

neprudim, ale jenom že Jakra jsi zpražil tím, ať drží hubu a evidentně je asi znechucenej dál odpovídat ;)

jinak papírový hodnoty jsou sice fajn, ale opravdu je lepší se svézt. to ne zrovna dobrý povědomí o 2.0 FSI je daný tím, že to měl bejt nástupce 1.8T, která se koncernu prostě povedla

No tady bych spis videl nastupce jako 2.0 TFSI. Protoze to je chlouba VW a ten motor se jim povedl... :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jasně, generační jo, protože 2.0FSI je N/A motor, ale po vcelku si troufnu říct kultovní 1.8T přišla právě 2.0FSI a proto od něj bylo takový očekávání, zvlášť, když měla stený výkonový parametry (koně, kolik měla 1.8T Nm nevím)

1,8T 110kW mela 210Nm

1,8T 132kW mela 235Nm

1,8T 165kW mela 280Nm

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Rosťo, podle papírových parametrů by měl být "lepší" doulitr do VW...

2.0 FSI - max výkon 110 kW při 6000 ot., max toč. m. 200 Nm při 3500 ot.

2.0 Honda - max výkon 110 kW při 6200 ot., max toč. m. 190 Nm při 4200 ot.

měl si možnos se s tím motorem z Hondy svézt? co se týče aut jsem skutečně laik, proto se teď možná ptám jak idiot :) díky

U Hondy se ten motor jeví rozhodně živější s větší ochotou jít za plynem velmi dobře vytáčí.No ale s tím nic nenaděláme.Na druhou stranu FSI je na tom stejně dobře jako motor v Renaultu Laguně či Fordu Mondeu.Jsou to samozřejmě jen subjektivní pocity moje a mých přátel, kteří mi své vozy půjčili.FSI se jim taky jeví výkonově dost podobná, všem se líbí moje 1.8TSI a taky ta 1.4TSI 125 kW v Golfu V. Variantu je pěkný svezení.Nechtěl bych ale porovnávat atmosférické a přeplňované motory je to nesmysl.Osobně 2.0FSI považuji za dobrý atmosférický motor.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zajímavé ... a hezky napsané Rosťo... ještě bych měl jednu otázku... bráníš se srovnání přeplňovaného a atmosférického motoru... přesto bych se tě rád zeptal, v čem je atmosférický motor "lepší" jak přeplňovaný... podle toho co jsem se tu dočetl vůbec v ničem... nebo se pletu? teď mluvím všeobecně o motorech... díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

podle toho co tak mám vyčtený, tak N/A motor má plošší průběh výkonu i krouťáku, tzn jízda s ním by měla být pocitově vyrovnanější a příjemnější. Turbo motor dostane z menšího objemu větší výkon, ale objevuje se tam právě ten, pro některý lidi nepříjemnej, kopanec při nástupu turba

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

podle toho co tak mám vyčtený, tak N/A motor má plošší průběh výkonu i krouťáku

no podle těhle grafů, mě právě i u 1.8 TSI přijde ten průběh výkonu i krouťáku velmi "příjemnej", každopádně mi teda přijde, že má prostě Turbo motor lepší vlastnosti jak atmosféra...

post-12946-1200937074_thumb.jpg

post-12946-1200937078_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zajímavé ... a hezky napsané Rosťo... ještě bych měl jednu otázku... bráníš se srovnání přeplňovaného a atmosférického motoru... přesto bych se tě rád zeptal, v čem je atmosférický motor "lepší" jak přeplňovaný... podle toho co jsem se tu dočetl vůbec v ničem... nebo se pletu? teď mluvím všeobecně o motorech... díky

Atmosférický motor je lepší především ve své jednodušší konstrukci.Ty máš jen hadice k chladičům kapaliny a klimatizace a kolem motoru máš celkem místo na údržbu.Já mám motor plný hadic a trubek.Protože mám i turbo chlazené chl. kapalinou nikoliv olejem jako TDI, mám i vice spojovacích míst v hadicích a větší šanci na únik chladicí kapaliny respektivě s případnými potížemi s chladicím okruhem až bude vůz starší.K vůli turbu musím držet motor nad 2100 ot takže tu pravou eco jízdu s využíváním nízkých otáček si nemohu dovolit.I když to asi není to nejdůležitější-celková jednodušší konstrukce je hlavní výhoda atmosférického motoru, odpadá ti celý systém přeplňování včetně řídící elektroniky a tedy i případný zdroj poruch a nehvízdá ti tam turbo.Asi tak...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

K vůli turbu musím držet motor nad 2100 ot takže tu pravou eco jízdu s využíváním nízkých otáček si nemohu dovolit.

počkej... proč musíš kvůli turbu držet ot. nad 2100??? ještě k FSI, může motoru škodit jízda při 1500 ot., myslím například jízda po městě po rovince při 50 km... mě totiž v takový konfiguraci žere auto hrozně málo... samozřejmě mluvím o plynulé jízdě!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

s tim 1.4TSI bych si docela chtěl sjet, zajímalo by mě, jak se ten motor chová, protože podle mě bude nutný ho pořád držet pod krkem, aby to jelo.

jinak koukám, že 1.8T o který píšu měla 210Nm, to je jen o 10Nm víc než FSI...

Překvapivě se pod krkem držet nemusí protože kompresor zajišťuje max. krouťák už někde od 1700 ot. a ve vyšších ot. nastupuje turbo.Motor běží velice dobře už od 1500 ot ale kompresor je v nízkých otáčkách slyšet, nežli si na něj člověk zvykne chvilku to trvá.Není nijak zvlášť hlučný ale slyšet je.Jako jediný problém vidím komplikovanost toho motoru.Ale po technické stránce je malý krásný motůrek.V Golfu vypadá opravdu dost malinkatý, zvlášť když se sundá ten plastový kryt.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

počkej... proč musíš kvůli turbu držet ot. nad 2100??? ještě k FSI, může motoru škodit jízda při 1500 ot., myslím například jízda po městě po rovince při 50 km... mě totiž v takový konfiguraci žere auto hrozně málo... samozřejmě mluvím o plynulé jízdě!

Ne tvému motoru jízda na 1500 ot po rovině plynulou jízdou neuškodí.U turba doporučují pracovní otáčky nad 2000, zřejmě kvůli chlazení a mazání takže na to beru ohled a v nízkých otáčkách ho netrápím.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...