Přejít na obsah

Letní pneumatiky


room14

Doporučené příspěvky

No tak ono to není zrovna dotaz od věci. Já jsem to řešil tento týden. Znám kdy a jak mají být zimní gumy i co přikazuje značka zimní výbava. Sranda je, že sice nejsou podmínky na zimní gumy, ale na dálnici přes vysočinu bývá značka! A zjistit aktuálně jestli tam někde je, nebo není a kde končí a začíná je naprosto nemožné. Jel jsem včera na nových letních continentál , venku krásných 17°C a značku jsem tam nikde pocestě nepotkal.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

se bojím něco napsat, že mě zase předseda zdrbe za moje rozumy ...ale já foukám obě nápravy na 2,3...ale jak jedu do chorvatska tak přidám 0,3...jezdím ve dvou...jo a já si to foukám sám v garáži a měřič jsem si nechal zkalibrovat v pneuservisu a zjistil sem že mě proměřuje 0,4..takže to připočítávám

Editováno: , autor: vasnivykolista
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Léto i zima 2,3 vpředu i vzadu, při naložení přidávám dozadu na 2,5-2,8 podle nákladu, při plným dávám dozadu 3,0. Obojí gumy 195/55 R15. Když dám menší tlaky, začnou se mi víc sjíždět kraje běhounů = příznak podhuštění.

 

Tvrdost kol neřeším, room není limuzína citroen DX.

Editováno: , autor: Ekkar_z_Bastlírny
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja tlakujem penu podľa tabuliek čo sú na nádrži v zime mám R14 185/60 a leto R15 195/55 a nemal by som nejaký problém, že by to bolo nejak extra tvrdé a ani to aby sa mi zle opotrebovávali pneu.

A tlak dávam ten vyšší pretože z 10tich jázd chodíme tak 5-6 jázd v aute 3-4.

 

Inak už ste prehodili na letne niekto ??  Tomu počasiu teraz dobre šibe, dneska idem po dialnici a zrazu začal padať sneh :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Väčšinou dávam 2,5 v lete a 2,6 v zime na všetky kolesá. Ak ale plánujem ísť dlhšiu trasu naložený, vzadu idem až ku 3,0. Túto sezónu ale plánujem, že by som skúsil jazdiť na predpísaných hodnotách, aby to bolo komfortnejšie. Letné aj zimné pneumatiky mám 205/45 R16, všetko na diskoch.

Editováno: , autor: e1.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Konecne spravna tema!

Ja davam tak 2,5 vpredu a 2,3 vzadu, len pri dovolenke zadok dorovnam na 2,5. Ale problem mam s tym, ze zimne pneu som vyberal ako zena podla vzhladu (chcel som V-cka) a chvalili ich na nejakom fore Goodyerar Ultra Grip 7+, uz sa nerobili a tak som ich zohnal az v Cechach. Az potom som pozrel testy a zistil ze uz su nove 8-micky! Ale musim povedat, ze aj s 7+ som velmi spokojny a dokonca som kdesi cital, ze tie novsie su horsie! A fakt prehodil som si letne: Dunlop SP BluResponse vyberal som ich z testov aby boli dobre na vode a nizka spotreba viz. obr. A "houby s voctem"!! Uz minuli rok som si vsimol, ze je to nejake horsie, ale tento rok je to hrozne! Tie letne su o 50% hlucnejsie a aj spotreba mi stupla na mojich "normovanych" usekoch!! A to malo byt opacne!! Letne maju byt tichsie a uspornejsie! Uz aby som ich zodral! A pritom nevyzeraju zle. A vlnovky mam z vonkajsej strany, tak nie su opacne. Tak som skusil aj upustit tlak(mal som ich 2,56-2.45, ci nie su pritvrde na 2,38 - 2,25 a nic to nepomohlo. :kol-32:

post-7149-0-40825000-1429647207_thumb.pn

post-7149-0-60155800-1429647220_thumb.jp

Editováno: , autor: mimoxx
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kluci už jsem to tu psal. Několik let používám na dvou autech Fuldy. Jak zimní tak letní. Nikdy problém a když se podíváte do hodnocení, tak Fuldy jsou vždy mezi nejlepšími, řekněme v té TOP10. A za celkem super cenu když berete přes net. Pneuservisák co k němu jezdím mi povídal, že Fuldy byla opravdu jedny z nej gum. A navíc Fuldy jsou i dnes stále vyráběny v Německu a nebo ve Slovinsku, kde mají továrnu. Ne v Číně. Nebudu jmenovat, ale jedna z renomovaných značek opravdu známá značka a přišly mu gumy pro zákazníka a MADE in CHINA.  

Editováno: , autor: agent007
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Není Voici. Nechci se s nikým hádat, ale budu oponovat. To je jedno. Tady by verdikt byl jasný pouze pokud by byl udělán chemický rozbor. Výrobce by měl garantovat, že guma bude mít stejné složení ať je vyrobena v NDR, SSSR,CHINA nebo ALJAŠKA. A právě to má můj pneuservisák od svých kolegů, protože má i autodopravu a zaměstnává 10 lidí, kteří křižujou Evropu jak osobáky, tak náklaďáky.. Gumy se sjely podstatně dřív než ty, co byly vyrobeny např. v NDR.

 

A řeknu Ti mou zkušenost, že jsem vybíral gumy a prodejce byl milý do té doby, než jsem se zeptal kde byly vyrobeny, že trvám na gumách, které byly vyrobeny v Evropě, nejlépe Německu. A on asi věděl proč!!!???

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...