Přejít na obsah

AKL 1.6 74kW VAG/škrtící klapka-nastavení (problém)


brzda

Doporučené příspěvky

koupil jsem si OBDII kabel KKL 409.1 VAG-com kvuli tomu abych si mohl sam delat zakladni nastaveni skrtici klapky,mazat chyby atd.. protoze uz me nebavilo porad s tim nekoho otravovat a mam nasledujici problemy:

-pokud se chvili s programem VAG-COM nedela tak se prerusi komunikace s jednotkou a uz nechce zacit spolupracovat s jednotkou(pouze po vytazeni kabelu z USB a znovu zastrceni)

-nejede mi s verzi VAG-COM 4xx ale jenom 3xx

-i po dodrzeni postupu co je v priloze (tj. vymazeni adapt. hodnot na kanale 00 a zakladnim nastaveni klapky skupiny 098) lita volnobeh kolem 1200ot. Protoze VAG vykazoval chybu lambda sondy tak jsem ji vymenil za novou, vahu vzduchu jsem opatrne vycistil technickym benzinem (podle rad tady na foru)

post-8521-1180529862_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

koupil jsem si OBDII kabel KKL 409.1 VAG-com kvuli tomu abych si mohl sam delat zakladni nastaveni skrtici klapky,mazat chyby atd.. protoze uz me nebavilo porad s tim nekoho otravovat a mam nasledujici problemy:

-pokud se chvili s programem VAG-COM nedela tak se prerusi komunikace s jednotkou a uz nechce zacit spolupracovat s jednotkou(pouze po vytazeni kabelu z USB a znovu zastrceni)

-nejede mi s verzi VAG-COM 4xx ale jenom 3xx

-i po dodrzeni postupu co je v priloze (tj. vymazeni adapt. hodnot na kanale 00 a zakladnim nastaveni klapky skupiny 098) lita volnobeh kolem 1200ot. Protoze VAG vykazoval chybu lambda sondy tak jsem ji vymenil za novou, vahu vzduchu jsem opatrne vycistil technickym benzinem (podle rad tady na foru)

Zkus si nastavit komunikacni rychlost 9600 baudu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Podívej se jak máš nastavený režimy šetření energie v notesu - jestli se ti neuspává, nebo neodpojuje HDD popř ovladače USB neusínají... zpětné probuzení už nemusí obnovit komunikaci, resp program nemusí podporovat aktivaci odpojených zařízení. Dej vše trvale zapnuto.

Editováno: , autor: 1.8T
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zkousel jsem to na obycejnym pc co mam v garazi :p

To nevadí, řízení spotřeby a vypínání zařízení má i normální PC i když to u něj samozřejmě nemá takový význam jako u notesu. Ve správci zařízení -USB kořenový rozbočoač - napájení. To samé s HDD... A v ovládacích panelech - možnosti napájení - trvale zapnuto

Editováno: , autor: 1.8T
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

myslim ze s pocitacem bylo vsechno v poradku. k cemu je hadicka mezi hadici mezi klapkou a vahou co vede do sani? je oznacena sipkou. kdyz ji zaslepim tak je volnobeh v normalnich mezich, sice lita ale je to o 200% lepsi nez 1200ot/min

no to je jasny, to je hadizka na odvod zkondenzovaneho oleje zpet do motoru,navlika se asi v tom mizte kde se ten konec nachazi,ale zespody ty kratsky hadice co jde mezi motorem a hadici sani,prisava ti to vzduch.Je tam trubicka na navleceni a v miste spoje a navleka se to smerem dozadu, to nasahas, strc tam ruku a mas to.

Editováno: , autor: milosk
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Pawouk uzamčeno a odemčeno toto téma

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...