Přejít na obsah

Readiness


jaroSK

Doporučené příspěvky

  • o 8 měsíců později...

Fabia, motor 1,4 MPI 50 kW, AME - 1 lambda EU2:

Pamat zavad prazdna.

Test lambda podla DP:

030 - pole 1 = 111 = OK

031 - pole 1 = napatie kolise v norme

032 - pole 1 = % v norme

034 - starnutie lambda:

teplota kat. konstantne -32 C

vysledok R1-S1 neOK

po teste 034 ulozi do pamati zavadu:

16517 - rada valcu 1 - sonda 1: signal je pomaly

P0133 - 35-00 - -

V DP pisu pri kontrole starnutia (034) motory EU4:

HELP. Mam teda vadnu lambdu, alebo sa na EU2 neda spravit kontrola starnutia a readiness?

Nerad by som vyhodil len tak prachy za novu a bolo by to to iste... Spotreba sa mi zda mierne vyssia.

Asi este skocim na emisie a ked budu OK, kaslem na to.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Fabia, motor 1,4 MPI 50 kW, AME - 1 lambda EU2:

Pamat zavad prazdna.

Test lambda podla DP:

030 - pole 1 = 111 = OK

031 - pole 1 = napatie kolise v norme

032 - pole 1 = % v norme

034 - starnutie lambda:

teplota kat. konstantne -32 C

vysledok R1-S1 neOK

po teste 034 ulozi do pamati zavadu:

16517 - rada valcu 1 - sonda 1: signal je pomaly

P0133 - 35-00 - -

V DP pisu pri kontrole starnutia (034) motory EU4:

HELP. Mam teda vadnu lambdu, alebo sa na EU2 neda spravit kontrola starnutia a readiness?

Nerad by som vyhodil len tak prachy za novu a bolo by to to iste... Spotreba sa mi zda mierne vyssia.

Asi este skocim na emisie a ked budu OK, kaslem na to.

Svítí ti kontrolka na přístrojovce? Pokud ano tak bych to viděl na Lambdu. Číslo závady viz příloha

post-1028-1202666319_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Svítí ti kontrolka na přístrojovce? Pokud ano tak bych to viděl na Lambdu. Číslo závady viz příloha

VIS som pozeral, kontrolka nesvieti. Zavada v pamati ziadna (pokial sa nerobi test 034).

Ide o to, ze v DP je test 034 pre EU4. Takze predpokladam, ze EU2 vypisuje bullshit.

Tipujem, ze teplota KAT sa urcuje z udajov sondy 2, ktora tuto neexistuje...

Ale to su vsetko len dohady...kedze lambdu sa mi len tak kupovat nechce, pokial budu emisie OK, kaslem na to.

Spotreba je vyssia mozno preto, ze po cipe (Cimbu) to je uplne ine auto :palec2: a asi mi od radosti otazela noha

cez SS com dostal odpoved:

neriesil som to vobec, nechal som to tak, pozeral som viacero fabii 1.4MPi a asi to bolo rovnake...
Editováno: , autor: kozojed
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kontrolka nesvieti. Zavada v pamati ziadna (pokial sa nerobi test 034).

Ide o to, ze v DP je test 034 pre EU4. Takze predpokladam, ze EU2 vypisuje bullshit.

Tipujem, ze teplota KAT sa urcuje z udajov sondy 2, ktora tuto neexistuje...

Ale to su vsetko len dohady...kedze lambdu sa mi len tak kupovat nechce, pokial budu emisie OK, kaslem na to.

cez SS com dostal odpoved:

No pokud nesvítí kontrolka tak bych to opravdu nechal.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak som napisal rovno do skodovky.

Ocakaval som odpoved v style "bla bla...obratte sa na znackovy servis (a zaplatte takze prachy...)"

Som velmi prijemne prekvapeny, odpoved prisla obratom a hlavne k veci:

... Dle vyjádření specialisty výrobního závodu u motoru 1.4 MPI 50 kW, AME - 1 lambda, emisní limit EU2, není možné vytvořit readiness kód ani provést kontrolu stárnutí lambdasondy.

Zahada vyriesena.

Editováno: , autor: kozojed
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 roky později...

Tak som napisal rovno do skodovky.

Ocakaval som odpoved v style "bla bla...obratte sa na znackovy servis (a zaplatte takze prachy...)"

Som velmi prijemne prekvapeny, odpoved prisla obratom a hlavne k veci:

Zahada vyriesena.

Ak tomu dobre rozumiem, tak aj na Fabia 1.4/44kW, AZE, readiness 0110 0101 znamená všetko v poriadku? Mám iba jednu lambdu.

test.doc

A dnes som ju vymenil, urobil testy podľa DP, ale teplota katalyzátora bola stále -32°C a pri dotyku rukou...no mal trochu viac ;-). Čo meria teplotu katalyzátora? Sonda 2?

Test skupiny 032 skončil B1-S1 neni ok. Bude niekedy ok? V tomto teste bola tiež teplota -32°C, to je teplota na lambda sonde 1?

Zhrniem to...mám šancu dosiahnuť readiness 0000 0000 na tomto motore?

Dík.

P.S. sory za množstvo otázok, preštudoval som snáď celé fórum a aj DP, ale aj tak nespávam pokojne (a nie je to nadmerným pitím kofoly ;-)

Editováno: , autor: Mima
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ak tomu dobre rozumiem, tak aj na Fabia 1.4/44kW, AZE, readiness 0110 0101 znamená všetko v poriadku? Mám iba jednu lambdu.

test.doc

A dnes som ju vymenil, urobil testy podľa DP, ale teplota katalyzátora bola stále -32°C a pri dotyku rukou...no mal trochu viac ;-). Čo meria teplotu katalyzátora? Sonda 2?

Test skupiny 032 skončil B1-S1 neni ok. Bude niekedy ok? V tomto teste bola tiež teplota -32°C, to je teplota na lambda sonde 1?

Zhrniem to...mám šancu dosiahnuť readiness 0000 0000 na tomto motore?

Dík.

P.S. sory za množstvo otázok, preštudoval som snáď celé fórum a aj DP, ale aj tak nespávam pokojne (a nie je to nadmerným pitím kofoly ;-)

Kluci, nikto nic? Ani svazáci?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 11 let později...

zdravim pani, obnovim tuto temu. Trapim sa s Fabiou 1 1,2HTP  kod motora AZQ. Testom som zistil, ze je vadna dianosticka sonda. Po jej vymene je uz test B1-S2ok, ale v readiness kode je na poslednej pozicii stale jednotka(katalyzator zlyhal), a v meranych hodnotach v skupine 001 v poli cislo 4 je stav 101111.... co znaci ze kat nedosiahol pozadovanu teplotu. Avsak dalej v meranych hodnotach je samostatne teplota katalyzatora 525stupnov a viac.  Aj ja mam inak hodnotu teploty katu pri stojacom motore minus 32 stupnov, ale po starte to okamzite leti hore, a po par minutach aj na volnobeh cez 500 stupnov.

Vie sa k tomu prosim niekto odborne vyjadrit, v com moze byt problem?

 

Dakujem

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...