Přejít na obsah

Nestartuje 1,4 16V 74 kW


speedy gonzales

Doporučené příspěvky

Mám stejný problém, jako kolega... S tím, že mně se stává, že pumpa při otevření dveří(u řidiče) benzín někdy tahá a někdy ne... Teď už auto nenastartuju ikdyž pumpa natáhne... Přijdu k autu třeba za 12 hodin a auto chytí na otočení klíčku, jakoby nic. Teplotní čidlo chl. kapaliny jsem měnil. VAG ukazuje chybu "Vstřikovací ventil válce 1 až 4" a " Ventil odvětrávání palivové nádrže (N80) Zkrat ke kostře. Nějaká rada? Fabia 1.4 16V

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám stejný problém, jako kolega

...

VAG ukazuje chybu "Vstřikovací ventil válce 1 až 4" a " Ventil odvětrávání palivové nádrže (N80) Zkrat ke kostře. Nějaká rada? Fabia 1.4 16V

Vyčistit konektory na kabelech ke vstřikovačům (špatný kontakt způsobuje vynechávání vstřiků) a vyměnit ventil k "nádobce s aktivním uhlím" - ten má zkratovanou cívku, takže nefunguje.

Editováno: , autor: Ekkar_z_Bastlírny
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 1 měsíc později...

Zdravím tiez zacínam mat podobny problem,ze obcas nechce vobec nastartovat,ale ked pridam trochu plyn a startujem tak naskoci,ako keby na dva ci tri valce a po par sekundach uz normal,robilo mi to tak raz za dva mesiace a teraz mi to zaclo tak skoro kazdy týzden.mam aj vag doma tak som to pozeral,ale chybu nevyhodí zadnu,aj ked nechce nastartovat,tak neviem budem to muset tiez zacat riesit pomalu:)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Skoro jednoznačný start na příliš chudou směs - po sešlápnutí pedálu plynu se směs obohatí (ŘJ zavelí k delšímu vstřiku) a motor naskočí. Potom co mu "prohrábneš rošty" se spaliny dostanou až k lambasondě a další poměry ve směsi už řídí ona. Zkontroluj čidlo teploty chladicí kapaliny - pravděpodobně je špatné, udává řídicí jednotce vyšší teplotu, než je skutečná. Chybu to nevyhodí, protože čidlo je dál "vodivé" v mezích ve kterých se tato vlastnost pohybuje i za normálních teplot - jenomže "kecá" a oblbuje jednotku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vdaka za radu.tiez ma to ako prve napadlo,tak ho musim kupit a rovno aj sviecky pre istotu,potom dam vediet,ci sa problem stratil..este ma napadlo ci ide vn napatie na sviecky a ci hádzu iskru,to zavisi myslím od snimaca otacok motora a vacky,ale najskor vymením ten snímac teploty...lebo ak uz auto nastartuje slape ako hodinky,tak musia byt len tie podmienky pre start,dajake zblbnute:)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Zdravim

Tiez som mal problem so startovanim, hlavne vtedy ked auto chvilku stalo (nakup v obchode) a nasledne startovanie bolo vzdy s trpnutim ci chyti alebo nie. Vyriesil to novy snimac teploty chladiacej kvapaliny. Origo diel cena 12€. Teraz to uz startuje tak ako ma.

(1,4, 74kw, r.v 2000, 138 000km)

Editováno: , autor: javko
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 8 měsíců později...

Mam ten stejny problem,občqas startuje občas ne,čidlo na  snímač otáček na vačce sem už taky menil a porad to stejny,točim točim benzin smrdi blika na me olej,civky jsou taky menene.tak ted zbyva čidlo teploty,jinak opravdu uz nevim je to rok 2002 a 87000km.prosim o pomoc

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
  • o 4 týdny později...
  • o 4 týdny později...
  • o 9 měsíců později...

Při dojíždění k baráku jsem vyřadil a auto chcíplo, pak už nešlo nastartovat.Druhej den to na chvilu chytlo, třepalo se, kouřilo z výfuku, ale pak zdechlo a nechce naskočit.Kontrolka žádná nesvítí.Nevíte někdo, co s tím? Díky

Zapomněl jsem napsat, že chvilku před tím auto chcíplo za jízdy, ale při přeřazení a pod otáčkama jelo, ale cukalo to, pak teda ten dojezd k baráku a hotovo.

Editováno: , autor: Tom336
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 roky později...

ahoj, mám podobný problém se startováním, řekl bych že spíš za TEPLA, když se mi stalo 1x tak jsem myslel, nějaká problém u mě, ale teď pozoruji, že se děje nějak častěji...

auto obvykle za studena 0-5stC  startuje super, ohřáté po 20km jízdy mi nejde (někdy?) natočit.

Pokud otevřu kapotu a počkám 30min, tak pak už to zpravidla jde...

Pokud jedu krátkou trasy (3km), tak pak  obvykle chytne hned, letos za mrazech -15 apod chytlo vždy na poprvé, až jsem se divil.

když jsem zkoušel minule nastarovat, tak dost smrděl benzín kolem auta..

 

máte někdo doporučení čím začít?

děkuji

(do servisu se mi hned jet nechce, vím jak to občas oni mění nejlépe vše a pak to stejně zlobí)

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Doporučení je: diagnostikou vyčíst aktuální teplotu kterou posílá čidlo teploty kapaliny v okamžiku problému. To je nejlevnější,nejrychlejší, potom postupovat dál. A nebo ho rovnou vyměnit. Ale není řečeno ,že je to tím, možností je mnoho. Nicméně vadné čidlo, které posílá vadnou hodnotu je častá závada.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Zdravím Vás pánové. Mám nejspíš neřešitelný problém. Fabia 1.4 16 v 74kw motor Aub. Fabia nestartuje chytne jen při dlouhém startování s plynem ale za chvíli stejně chcípne . Diag napsal chybu 17565 čidlo nasávaného vzduchu. Čidlo jsme dali nové a problém pořád stejný . Sání komplet vyčištěné pretesnene egr také pal filtr nový odvětrávání klikové hřídele také . Už celkem nevim co stim . Za případné odpovědi Vám moc děkuji 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...