Přejít na obsah

Blow off ventil


Dragonetti

Doporučené příspěvky

  • o 4 týdny později...

Ahoj lidi, jsem před koupí blow of ventilu a už se jen rozhoduji mezi Twin portem a Bigboyem od Bidrina. Vím že se to tady už asi probíralo, ale který byste mi doporučili???? Osobně mám chuť jít spíš do toho Bigboye, ten zvukovej efekt bude určitě zajímavější. Mám motor 1.8T AGU, tedy bez elektronického plynu, podle předchozích příspěvků jsem pochopil, že u tohodle modelu by měl bigboy šlapat bez problémů. Díky předem za radu :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak po dlouhe dobe pridam zase najeke poznatky.. ;)

Behem leta se mi podarilo ( a to diky jednomu skvelymu clovickovi,ktery mi ho pujcil) mit v aute namontovany cca 10 dni BOV Bidrin MKII Twin Port,ktery vsichni doporucuji pro RS a vubec motory typu AUQ atd..

Jelikoz jsem mel v umyslu tenhle BOV koupit,nechtel sem nakej levnej neznamej chit,tak jsem nejdriv chtel vedet,jak to maka.

Dal jsem ho tam..Uplne povolil a auto nejelo..Pak sem dotahoval,povoloval,dotahoval a zkousel,jak to reaguje na plyn..

Abych rekl pravdu,tak ze zvuku jsem byl zklamany,v kabine to nebylo slyset o moc vic,nez klasickej Skodovackej BOSCHak..Ale je fakt,ze ta malicka "dira" po prerazeni na dalsi kvalt vymizela..teda mi to tak aspon pripadalo..Ale porad jsem si nebyl jistej,zda je to nastavene spravne..Co se motaze tyce,byla to otazka 10-15 minut..

Po tech zkusenostech jsem si rekl,ze to bez BOVu jeste chvili vydrzim,vratil ho a dal spatky BOSCH ventil.Zas takovy rozdil to neni,myslim..I kdyz casem ho stejne asi koupim..

@Lube: Presne to je ono,SportMotor prodava MKII TP a ja mel skoro stejny pocit,podle toho co pises,jako ty..Nefouka to tak,jak jsem si prestavoval.Je to ale podle me taky tim,ze je to uzavrenej okruh a ne vsechen vzduch jde do atmosfery.Mozna kdyby turbo tlacilo treba 1,5bar,tak by to bylo jine.

@Epicop: Presne tak,jestli mas AGU,tak bych sel do BigBoye,at to poradne praska a fungovat to bude bez problemu.. ;) Melo by..:palec2:

@danone: Presne tak,mas to malo utazeny..Odfukovat to ma az pri zavreni plynu,kdyz se v potrubi nahromadi stlacenej vzduch...

Editováno: , autor: Martyp
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Tak nakonec jsem šel do blow ventilu od bidrina a to Conus. Cena je super, nechtělo se mi dávat 5 tisíc za bigboye, i když ten zvuk by za to možná stál. Jinak montáž zabrala asi 10 minut, zejtra budu ještě štelovat, ale zatím jsem nadšenej, odfukuje pěkně, lidi se ohlížej. Takže zatím můžu jen doporučit, ale dám tomu čas, uvidíme zda bude makat i za rok.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No taky myslim ze ten ventil nema moc smysl. necitil jsem mensi turbo diru, spis jsem mel pocit ze to ubralo trosku vykonu. ale ono v tom asi hreje vic roli psychika. podle me je to dobry tak akorat na predvadeni do mesta:) jinou vyhodu jsem nenasel. No jestli mate nekdo moznost tak to zmerte na Kpoweru, at vime pravdu s tim vykonem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No taky myslim ze ten ventil nema moc smysl. necitil jsem mensi turbo diru, spis jsem mel pocit ze to ubralo trosku vykonu. ale ono v tom asi hreje vic roli psychika. podle me je to dobry tak akorat na predvadeni do mesta:) jinou vyhodu jsem nenasel. No jestli mate nekdo moznost tak to zmerte na Kpoweru, at vime pravdu s tim vykonem.

Jestli to smysl ma,nebo nema,je otazka..Obecne by jeho funkce mela byt v tom,ze po prerazeni na dalsi kvalt se muze Turbo znovu tlakovat a nemusi se "vytlacovat" se starym nahromadenym vzduchem a tudiz by mela mala dira po prerazeni vymizet..Na vykonu to nepridava..A asi i vetsina lidi si to na auto dava spise kvuli zvukovymu efektu..

A jak jsem psal.Me Bidrin MKII Twin Port na RS nijak neuchvatil..ale mylsim,ze takovej Big boy bude funet slusne..Ostatne Speedy20V ma tusim MKI,nebo MKII open bov a to sou rany neskutecny.. ;)

Editováno: , autor: Martyp
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jestli to smysl ma,nebo nema,je otazka..Obecne by jeho funkce mela byt v tom,ze po prerazeni na dalsi kvalt se muze Turbo znovu tlakovat a nemusi se "vytlacovat" se starym nahromadenym vzduchem a tudiz by mela mala dira po prerazeni vymizet..Na vykonu to nepridava..A asi i vetsina lidi si to na auto dava spise kvuli zvukovymu efektu..

A jak jsem psal.Me Bidrin MKII Twin Port na RS nijak neuchvatil..ale mylsim,ze takovej Big boy bude funet slusne..Ostatne Speedy20V ma tusim MKI,nebo MKII open bov a to sou rany neskutecny.. ;)

no seriovej ventil Bosch ma prece tu samou funkci, akorat nepusti cast toho predtlaku do atmosfery, ale zpet do sani. no a myslim si, ze by pred turbem mel byt taky atmosferickej tlak. Jak rikam me se zdalo ze turbo dira mensi neni, ale ze ubyl vykon.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no seriovej ventil Bosch ma prece tu samou funkci, akorat nepusti cast toho predtlaku do atmosfery, ale zpet do sani. no a myslim si, ze by pred turbem mel byt taky atmosferickej tlak. Jak rikam me se zdalo ze turbo dira mensi neni, ale ze ubyl vykon.

NO to mas recht.. ;) Ale zpet do sani Ti neodejde vsechno a pred skrtici klapkou se ten zduch hromadi a tenhle zbylej by prave mel odejti do atmosfery,aby tam nebyl vubec zadnej..To ze ti pripadalo,ze je vykon mensi,mohlo byt nastaveni ventilu..Bylo treba male predpeti pruziny a port do atmosfery mohl "profukovat"...

Ale jinak ja mel pocit vesmes stejnej..Nebo spis sem zadnou extra zmenu k lepsimu nepocitil..Ono by taky podle me ten zvukovej efekt byl jinej,kdyby turbo netlacilo 0,8bar,ale treba 1,3 nebo 1,5bar.. ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem dnes nainstaloval, Blow .... MKII TP. Vyměna trvala jen chvilku, ale nějak mi to nefouká. ( není vůbec slyšet)

Nevím zda to dobře šteluju. Povoluju či utahuju tu regulační matku, ale efek pořád stejnej. Nemá se povolit ta regul matka pak nějak točit tim šroubem? Všiml jsem si, že když přidávám, tak se mi potr otvírá.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem dnes nainstaloval, Blow .... MKII TP. Vyměna trvala jen chvilku, ale nějak mi to nefouká. ( není vůbec slyšet)

Nevím zda to dobře šteluju. Povoluju či utahuju tu regulační matku, ale efek pořád stejnej. Nemá se povolit ta regul matka pak nějak točit tim šroubem? Všiml jsem si, že když přidávám, tak se mi potr otvírá.

JJ presne,jak to pises..Povol regulacni matku a pak otoc - nastav tim sroubem..Pokud se ti pri pridani plynu port otvira,tak ho utahni..Je to povoleny a pruzina ma maly predpeti.. ;)

Editováno: , autor: Martyp
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím,já jsem to napojil takhle.Viz foto:Fouká to pořadně,ale při asi 5km to stratí výkon,a začne tlačit málo,ale jak vypnu motor ,a znovu nastartuju tak to zas jede jak má.

A ty s tim jezdis takhle porad?

Je jasny,ze to fouka poradne,kdyz de vsechen vzduch ven uz prvnim portem.. ;) V podstate si to zapojil jako Open BOV,ale to ze to po patym km nejede je urcite to,ze prave odejde tim prvnim portem vsechen vzduch do atmosfery a nevraci se zpatky do obehu,jak by melo...Turbo pak nema dostatek stlacenyho vzduchu..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj kolegove...

Mezi puvodnim Bosh a Bidrinem je rozdil, a to v tom, ze Bosh nijak nereaguje na vznikly tlak za turbem, tam neni co pretlacit.

U Bidrina tlaci tlak turba na ten pist a pretahuje se s pruzinou, o tom to je, najit spravne napruzeni ke konkretnim tlakum...

Turbo dira se Bidrinem zmensi, prave proto, ze kdyz se zavre skrtici klapka a mezi klapkou a turbem se hromadi vzduch, jeste nez vznikne podtlak na otevreni Bidrina tak tlak za turbem zacne pretlacovat pist, pak se prida podtlak, pist se jeste vic zatlaci a vetsina vzduchu jde zpatky do sani a malinko na chvilku do atmosfery.

Tak jak to ma zapojeny kolega Lube ze nevraci do sani ... myslim, ze to musi vic zrat, protoze RJ vyhodnoti mnozstvi nasavaneho vzduchu a podle toho davkuje palivo...

Rad bych se jeste zastavil u tech tlaku, ktere popisujete...

Co to znamena, kdyz tady napisete, ze Vam turbo tlaci 1,5baru? :help:

Meril jsem jednu OI 1,8T a ve Vagu aktualni tlak byl 1540.. (zdravim Mr.Jackku :) )

V OI RS 1670..

A v me OI 1,8T s chipem jsem nameril 2450..

Jaky je vztah mezi temito jednotkami, prosim?

Myslim, ze by se dalo si pak BOV seridit mimo auto..

Dikes predem..

Mila

Editováno: , autor: Milouss
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ten Twin port od Bidrina mi připadá takovej skoro zbytečnej, když to člověk nevytočí, tak ho ani neuslyší. Já jsem koupil od Bidrina Conus a jsem spokojenej. Ten ventil je fakt úplně jednoduchej, seřízení jednoduchý a odfukuje moc pěkně. Big boy by se mi líbil víc, ale nechce se mi dávat 5 tisíc. Doufám že s tím Conusem budu spokojenej, to ukáže čas. Když jsem byl na chipu u sportmotoru, tak jsem se dozvěděl, že Bidrin má problémy s těsností obecně, ale záleží na kusu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ten Twin port od Bidrina mi připadá takovej skoro zbytečnej, když to člověk nevytočí, tak ho ani neuslyší. Já jsem koupil od Bidrina Conus a jsem spokojenej. Ten ventil je fakt úplně jednoduchej, seřízení jednoduchý a odfukuje moc pěkně. Big boy by se mi líbil víc, ale nechce se mi dávat 5 tisíc. Doufám že s tím Conusem budu spokojenej, to ukáže čas. Když jsem byl na chipu u sportmotoru, tak jsem se dozvěděl, že Bidrin má problémy s těsností obecně, ale záleží na kusu.

Ahoj, a jakej mas rok vyroby? Jak moc odfukuje a mel si to pote co si ho pripojil nastavil a projel pripojene na vagu jestli to nepise nejake chyby? Diky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, a jakej mas rok vyroby? Jak moc odfukuje a mel si to pote co si ho pripojil nastavil a projel pripojene na vagu jestli to nepise nejake chyby? Diky

mám AGU čiplej u sportmotoru na 136 kW, 290 Nm. Nevím jak popsat to odfouknutí, ale v autě to krásně slyšíš /když ti neřve rádio/ a lidi se za tím ohlížej, takže je to docela dobře slyšet. Motor je třeba vytočit aspoň k 2.700 - 2.800, aby odfouknul, ale ještě si pohraju s nastavením, je možný že bude potřebovat dotáhnout, nejsem si jistej, jestli malinko neupouští. Ale to je to nejmenší, štelování předpětí pružiny je fakt jednoduchý, přístup dobrej. Na VAGu jsem zatím nebyl, ale půjdu, každopádně si nemyslím, že to ukáže nějaký chyby, motor maká úplně normálně, žere stejně, akorát si odfukuje. Zatím spokojenost. Akorát nevím, jestli není dobrý jednou za čas ventil rozebrat, vyčistit a nanést tenký film nějakého oleje, nebo kvalitního mazadla, přecejenom jde vlastně o píst, který se pohybuje ve válci......, tak nevím, nevím....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ten Twin port od Bidrina mi připadá takovej skoro zbytečnej, když to člověk nevytočí, tak ho ani neuslyší. Já jsem koupil od Bidrina Conus a jsem spokojenej. Ten ventil je fakt úplně jednoduchej, seřízení jednoduchý a odfukuje moc pěkně. Big boy by se mi líbil víc, ale nechce se mi dávat 5 tisíc. Doufám že s tím Conusem budu spokojenej, to ukáže čas. Když jsem byl na chipu u sportmotoru, tak jsem se dozvěděl, že Bidrin má problémy s těsností obecně, ale záleží na kusu.

hod sem nejakou fotku jak to vypada a kolik stoji Bidrin Conus. Díky popř.odkaz

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A ty s tim jezdis takhle porad?

Je jasny,ze to fouka poradne,kdyz de vsechen vzduch ven uz prvnim portem.. ;) V podstate si to zapojil jako Open BOV,ale to ze to po patym km nejede je urcite to,ze prave odejde tim prvnim portem vsechen vzduch do atmosfery a nevraci se zpatky do obehu,jak by melo...Turbo pak nema dostatek stlacenyho vzduchu..

Tak jak to mám udělat aby to bylo ok????

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mám AGU čiplej u sportmotoru na 136 kW, 290 Nm. Nevím jak popsat to odfouknutí, ale v autě to krásně slyšíš /když ti neřve rádio/ a lidi se za tím ohlížej, takže je to docela dobře slyšet. Motor je třeba vytočit aspoň k 2.700 - 2.800, aby odfouknul, ale ještě si pohraju s nastavením, je možný že bude potřebovat dotáhnout, nejsem si jistej, jestli malinko neupouští. Ale to je to nejmenší, štelování předpětí pružiny je fakt jednoduchý, přístup dobrej. Na VAGu jsem zatím nebyl, ale půjdu, každopádně si nemyslím, že to ukáže nějaký chyby, motor maká úplně normálně, žere stejně, akorát si odfukuje. Zatím spokojenost. Akorát nevím, jestli není dobrý jednou za čas ventil rozebrat, vyčistit a nanést tenký film nějakého oleje, nebo kvalitního mazadla, přecejenom jde vlastně o píst, který se pohybuje ve válci......, tak nevím, nevím....

Problem je v tom, aby ti to na VAGU nevypsalo pak nejaky chyby unik tlaku apod.. a nepreplo se ti auto nekdy do nouzoveho rezimu? Dej vedet az budes po tom VAGU moc by me to zajimalo, kdyz tak si ho koupim.. Ten co mam doma proste nesel poradne nastavit bud upoustel tlak a foukal a obcas se to preplo do nouzovyho rezimu anebo nefoukal a navic to auto ztratlo lehce na vykonu, byl tak debilni ten ventil, ze to opravdu nastavit neslo tak hledam nejakou jinou alternativu. Diky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Čuz chlapi, mám rs a nedávno sem řešil problém, po nějaké době odešlo turbo .... byl sem z toho na větvi, při myšlence kolik za turbo dám, aj ked nebude nové mě docela zamrazilo. Vše ovšem vyřešilo BOV kterej upouštěl příliš tlaku přesně jak se tu už někdo zmínil, takže bacha na výběr :) nicméně, truchlím za jeho nádherný odfuk :/ to je jak býk po kastraci ... omg :feve:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Problem je v tom, aby ti to na VAGU nevypsalo pak nejaky chyby unik tlaku apod.. a nepreplo se ti auto nekdy do nouzoveho rezimu? Dej vedet az budes po tom VAGU moc by me to zajimalo, kdyz tak si ho koupim.. Ten co mam doma proste nesel poradne nastavit bud upoustel tlak a foukal a obcas se to preplo do nouzovyho rezimu anebo nefoukal a navic to auto ztratlo lehce na vykonu, byl tak debilni ten ventil, ze to opravdu nastavit neslo tak hledam nejakou jinou alternativu. Diky

Vis jak,ono AGU by prave melo snaset ten BOV zapojenej jako otevrenej okruh v pohode,tudiz by tam ten conus a ni big boy ani cokoliv tomu podobnyho problemy delat nemelo..Takze se nenech zmast,kdyby Epicopovi na VAGU nevybehla zadna chyba..A vzhledem k tomu,ze ty uz AGU nemas,tak z nabidky Bidrina pro spravnou funkci pripada pouze MKII Twin Port...

Ale stejne by me zajimalo,kdyby se na motor AUQ treba dal open BOV,jestli by to delalo to samy,co Lubemu,pac on ten TP v podstate tak zapojl..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Čuz chlapi, mám rs a nedávno sem řešil problém, po nějaké době odešlo turbo .... byl sem z toho na větvi, při myšlence kolik za turbo dám, aj ked nebude nové mě docela zamrazilo. Vše ovšem vyřešilo BOV kterej upouštěl příliš tlaku přesně jak se tu už někdo zmínil, takže bacha na výběr :) nicméně, truchlím za jeho nádherný odfuk :/ to je jak býk po kastraci ... omg :feve:

A co jsi to mel za BOV?Nakou znacku,nebo nakej "no name" a byl to Twin Port?

A co treba ho zkusit znovu ozivit vymenou unaveny pruziny za novou a dat ho zpet? ;) Tos nezkousel?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vis jak,ono AGU by prave melo snaset ten BOV zapojenej jako otevrenej okruh v pohode,tudiz by tam ten conus a ni big boy ani cokoliv tomu podobnyho problemy delat nemelo..Takze se nenech zmast,kdyby Epicopovi na VAGU nevybehla zadna chyba..A vzhledem k tomu,ze ty uz AGU nemas,tak z nabidky Bidrina pro spravnou funkci pripada pouze MKII Twin Port...

Ale stejne by me zajimalo,kdyby se na motor AUQ treba dal open BOV,jestli by to delalo to samy,co Lubemu,pac on ten TP v podstate tak zapojl..

Nj jenze zase tady lidi pisou, ze MKII Twin port malo odfukuje... :( tak nevim co tam teda dat uz..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...