Přejít na obsah

tak konečně asi spojka


jirkaK

Doporučené příspěvky

velmi krátce, protože se mi to ani nechce rozvádět. Po rychlý jízdě dneska na dálnici jsem zastavil a hnusnej rachtavej zvuk v rytmu motoru. Vypnul jsem to a cca po hodině, kdy to vychladlo byl zvuk pryč. Dojel jsem do domovskýho servisu a bylo to tam znova. Diagnoza "něco na spojce". Možná je to jen ložisko, možná ne, každopádně to musí ven a protože mám téměř 100 000 km, tak se to vymění preventivně stejně všechno. Naštěstí mi to známej ve svým servisu udělá podstatně levnějc.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na 99% bych to typoval na setrvák,bratranec měl nedavno to samé u Golfa 2.0TDI.

Doporučil jsem mu vrakoviště v Počernicích,Ph9 a pořídil tam komplet.fungl novej Setrvák+spojka=10.000kč,jelikož měl i delší dobu převodovku po ráně která mu trochu tekla tak tam koupil i tu,měl tam na výběr,buď novou za 15000kč a nebo jetou ale funkční za 7500kč.( Kdyby se ti to náhodou hodilo tak adresa je Náchodská 73,Hor.Počernice,ph9 - 1km za Globusem na Černym mostě.)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

díky za typ, ale Sachs mě vyjde na 10 t. i s dokladem a zárukou. Včera jsme na to koukali u Kelly. To není zas taková rána, abych hledal něco levnějšího. Ovšem jít s tím do autorizovanýho, jsem tam asi za 30 t..

10 000 včetně dvouhmoty??To pochybuji

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na 99% bych to typoval na setrvák,bratranec měl nedavno to samé u Golfa 2.0TDI.

Doporučil jsem mu vrakoviště v Počernicích,Ph9 a pořídil tam komplet.fungl novej Setrvák+spojka=10.000kč,jelikož měl i delší dobu převodovku po ráně která mu trochu tekla tak tam koupil i tu,měl tam na výběr,buď novou za 15000kč a nebo jetou ale funkční za 7500kč.( Kdyby se ti to náhodou hodilo tak adresa je Náchodská 73,Hor.Počernice,ph9 - 1km za Globusem na Černym mostě.)

to bych teda chtěl vidět... to je jeden ze strašáků dieselů... když odejde dvouhmotový setrvák... novej a se spojkou za tyhle prachy? Moc pochybuju...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

díky za typ, ale Sachs mě vyjde na 10 t. i s dokladem a zárukou. Včera jsme na to koukali u Kelly. To není zas taková rána, abych hledal něco levnějšího. Ovšem jít s tím do autorizovanýho, jsem tam asi za 30 t..

10 000 včetně dvouhmoty??To pochybuji

hihi jsem asi měl nejprve číst do konce...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak nepochybujte,je to tak !!! 10.000kč za KOMPLET !!! ( Setrvák,lamela,přítlačák - ORIGO FUNGL NOVÉ ),zvlášt to tam ani ty kluci neprodavaj.

Minim.3x známý jsem tam už posílal a vždy mi s nadšením volali a děkovali za typ.V autor.servisu stojí jen samot.setrvák kolem 20.000kč.

Mě to tehdá taky celkem překvapilo,tenkrát jsem tam kupoval u nich pro sebe destičky a měl jsem seznam od známeho na co jsem se tam měl pro něj info.tak mě ten komplet.spojky i se setrvákem taky překvapil,ještě jsem se ho jak blbec 3x ptal jestli to je i s tím dvohmotákem a je to tak,akorát mi řekl že to občas má za 12.000kč že záleží zakolik on nakoupí,ale těm kterým jsem to tam doporučil tak za to řekl 10.000kč.

Když to někdo požaduje i s účtem tak doporučuji škoda-díly Čerpadlová ul.,Libeň,je to trošíčku dražší ale i tak pořád za skoro polovinu oproti autoriz.a taky tam má vše origo.1.jakost a fungl.nové.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ještě jednou díky Romane, kdyby mi u toho známýho něco nevyšlo, tak to využiju, jak píšeš.

A když jsem kdysi měnil spojku na 1,9 TDI, taky mi nikdo nevěřil, že mám komplet cca za 7 t. Kč i s dokladem, tak jsem ho sem musel vylepit, aby hoši uvěřili.

Editováno: , autor: jirkaK
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no to si děláš kozy !!! A kolik těch lidí je ? A to to nejspíš nemají ani čipovaný, ne ? A po kolika km ? Uplatnil na to někdo záruku ? Tohle mi teda napiš, protože s tím setrvákem pudu nejspíš někomu rozbít tykev. Zlatá 1,9 !!! Fakt.

Hele chlapi, co je na tom setrváku neopravitelnýho. Jak jsem si ho prohlížel, tak to co se uvolní, jsou asi nýtovaný spoje. Je tak ? Tak by to snad někdo dokázal zrepasovat, ne ? Protože jinak je všechno ostatní zcela o.k., zdá se.

Editováno: , autor: jirkaK
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kamarádovi u Golfa V to měnily na záruku mám pocit že u AutoExner,nevím kolik měl přesně km,ale vím že po novém roce byl na druhé servis.prohlídce tak bych tipoval nějak lehce nad 60-70.000km ( nemá to čipnuté ).

Druhej byl známej odnaproti co bydlim,ten má OII Combika,tomu to měnily při 90.000km prohlídce,tomu to po zahřátí motoru řinčelo jako kráva a to s tim magor jezdil dobrých 5-7000km,než šel na prohlíku.Řikal mi že to šlo částečně na tu Kulanci,on to měl čerstvě po garanci,tak že prý setrvák platila MB,lamelu,přítlačák a práci cvakal on.Tu spojku měnit nemusel,ale ukecali ho v servisu,že když už je to dole a navíc dávaj novej setrvák tak at to rovnou vymění,ale dali mu nějaké ty výměné díly,takže tuhle spojku poslali do MB a on dostal novou Lamelu,Přítačák za cca 6500kč.

Třetí co znám to měnil z toho důvodu že se tím prý nedalo normálně rozjet,pokaždé mu to auto při rozjezdu začalo skákat a klepat,tomu se prý zas ten setrvák nějak zaseknul nebo co.Nevím kolik měl km,ale on snad byl jeden z prvních kdo tu měl OII ve 2.0TDI,navíc to měl čipnutí takže to platil ze svého.

Pak můj novej soused co nedávno dostavil vedle mě je Letištní taxikář,tak dost při venčení hafanů kecáme o autech,oni tam maji od počátku 90let jen Passaty,tak mi taky řikal tam maj pár desítek kluků co to maj ve 2.0TDI a že ty jsou v jednom kuse v servisu a tlučou si prý hlavou o zeď že to kupovali a zrovna řikal že jim tam prý nejvíc odcházej ty sertváky,ale oni maj smlouvy s Podbabobu,Klokočkou a Porsche Praha že každé 4 roky si u nich koupěj nový auta a že po celou dobu co to budou mít budou jezdit k nim na servis,takže jim tam prý celkem vycházej vstříct že pár z nich jim to vyměnily na záruky.On tam jezdil na letišti už za doby komoušů ještě z Volhou,pak když tam přišla éra Volswagenu tak řikal že vždy tam měli všichni Passaty v dieselu,ale ted že pár posledních let co jsou TDI-PD tam jsou s těch motorů celkem neštástní,nejhorší prý byl ten první 1.9TDI-PD 85kw,to tam prý věčně klukům měnily i celý motory,no prostě s tím měli nekonečný problémy.Ted jich tam prý jezdí něco kolem 280aut a víc jak polovina kupuje ty nový Passaty s 1.6FSI už prý jsou s TDIček vyléčený.

On sám má už toho noveho Passata ale vzal ještě opět klasiku 1.9TDI 77kw,sám ale řiká že nejlepší co kdy měl byl v B5 1.9TDI 81kw,řikal že s tím nalítal přes 600.000km a až na pár výměn váhy vzduchu to bylo bezporuchovej motor.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to jsou pěkný věci. Ted jsem byl v servisu a už to budou mít hotový. Říkali ale, že ta lamela je přeci jen blbě sjetá k jedný straně, takže to vypadá, že už se to tam jebalo pěkně dlouho, ne-li od začátku. Já jsem hned jak to bylo nový říkal, že se mi ta spojka vůbec nelíbí, jak zabírá. Taky každej, kdo s tím jel poprvé, poskakoval jak koza a každou chvíli mu to chcíplo při rozjezdu. At jdou s tím motorem fakt do prdele. Jen se modlím, aby se už nic dalšího nestalo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak mě taky u nové OII spojka šla tak divně,nikdy se nad tím nepozastavuji jak se rozjíždim,ale u OII prakticky měla záběr v jednom bodě,takže když jsem si nedal majzla tak to bud hrkalo nebo to chcíplo,pak se po pár tisících ten záběr spojky jakoby roztáhl a od té doby v pohodě,už jsem se přehoupnul přes 100.000km a zatím musím zaklepat na dřevo-v pohodě.

Akorát prostě nejde to co jsem u OI 81kw a vlastně všech předchozích diesel.aut dělal běžně a to když jsem třeba vycouvával z garáže tak jsem vůbec nepřidával plyn,jen jsem pouštěl spojku a v pohodičce jsem vyjel,ten motor a spojka si to vzala,ale u TDI-PD to prostě nejde ten si to neveme,hned začne protestovata to má ještě o 10Nm víc než měla 81kw.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak mě taky u nové OII spojka šla tak divně,nikdy se nad tím nepozastavuji jak se rozjíždim,ale u OII prakticky měla záběr v jednom bodě,takže když jsem si nedal majzla tak to bud hrkalo nebo to chcíplo,pak se po pár tisících ten záběr spojky jakoby roztáhl a od té doby v pohodě,už jsem se přehoupnul přes 100.000km a zatím musím zaklepat na dřevo-v pohodě.

Akorát prostě nejde to co jsem u OI 81kw a vlastně všech předchozích diesel.aut dělal běžně a to když jsem třeba vycouvával z garáže tak jsem vůbec nepřidával plyn,jen jsem pouštěl spojku a v pohodičce jsem vyjel,ten motor a spojka si to vzala,ale u TDI-PD to prostě nejde ten si to neveme,hned začne protestovata to má ještě o 10Nm víc než měla 81kw.

No to s tím popojížděním bude spíš převodama, protože FRS, ač PD, tohle skousne.

Jinak to, co tu Romane popisuješ, mi dělá při studeným motoru OII TDi 77kW s DSG - nejde couvat bez plynu. Do mírnýho kopce to je pak děs, pod 2500ot se to nehne... Nepozoruješ to taky?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak mě taky u nové OII spojka šla tak divně,nikdy se nad tím nepozastavuji jak se rozjíždim,ale u OII prakticky měla záběr v jednom bodě,takže když jsem si nedal majzla tak to bud hrkalo nebo to chcíplo,pak se po pár tisících ten záběr spojky jakoby roztáhl a od té doby v pohodě,už jsem se přehoupnul přes 100.000km a zatím musím zaklepat na dřevo-v pohodě.

Akorát prostě nejde to co jsem u OI 81kw a vlastně všech předchozích diesel.aut dělal běžně a to když jsem třeba vycouvával z garáže tak jsem vůbec nepřidával plyn,jen jsem pouštěl spojku a v pohodičce jsem vyjel,ten motor a spojka si to vzala,ale u TDI-PD to prostě nejde ten si to neveme,hned začne protestovata to má ještě o 10Nm víc než měla 81kw.

No to s tím popojížděním bude spíš převodama, protože FRS, ač PD, tohle skousne.

Jinak to, co tu Romane popisuješ, mi dělá při studeným motoru OII TDi 77kW s DSG - nejde couvat bez plynu. Do mírnýho kopce to je pak děs, pod 2500ot se to nehne... Nepozoruješ to taky?

Taky jsem to zaregistroval,ptal jsem se na to i v servisu a prej to dělá každá.....tak nevim! zezačatku mě to překvapilo,sice jsem před tím než jsem pořídil druhou OII s DSG s automaty velké zkušenosti neměl,ale pamatoval jsem si když jsem se párkrát v něčem takovým svezl že jakmile jsem pustil brzdu tak auto začalo jet a po ránu s DSG jsem stál na místě.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mne u 77kW ide cúvať aj bez plynu... ale stále mám dojem že trpí spojka

Tak u tohohle PDčka 77kw když couvám nebo chci jen popojet a pouštim spojku bez plynu,tak to sice jede ale ta spojka fakt trpí to máš pravdu,ale u všech předchozích Oct.I v naftě to tomu vůůbec nevadilo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

protože již tradičně tady působím jeko průkopník průserů a nepříjemností, tak zase popíšu další závadu a hlavně její diagnostiku. Jde o tu spojku. Jak už jsem napsal, po dojetí s velmi zahřátým motorem se ozýval velice nepříjemný kovový drhnoucí zvuk. Měnilo se to s vyšlápnutím spojky. Po demontáži spojky bylo zjištěno, že setrvák je volný a lamela mírně sjetá k jedný straně. Ale to pořád není ještě ten zvuk. Takže až se to zase někomu stane, tak ten setrvák začne při velkým zahřátí, kdy se materiál roztáhne, škrtat o takovej krycí plech proti bordelu, co je přišroubovanej na víku mezi poloosou a převodovkou. Je to plíšek tak asi 10 cm x 4 cm oválnýcho tvaru. Tím, jak se setrvák začne vychylovat nebo chvět a dojde k tepelnýmu roztažení materiálu, začne to škrtat. Stačí to nechat jen trochu ochladit a je to pryč. Protože mezera mezi plechem a setrvákem je naprosto miniaturní, stačí opravdu málo a ten plech začne fungovat jako indikátor počínajícího problému. Můžu Vám říct, že to místo, kde a co tam vlastně drhne se moc pěkně hledá. Naštěstí je ten můj známej mechoš jednička a měl to za chvíli.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

protože již tradičně tady působím jeko průkopník průserů a nepříjemností, tak zase popíšu další závadu a hlavně její diagnostiku. Jde o tu spojku. Jak už jsem napsal, po dojetí s velmi zahřátým motorem se ozýval velice nepříjemný kovový drhnoucí zvuk. Měnilo se to s vyšlápnutím spojky. Po demontáži spojky bylo zjištěno, že setrvák je volný a lamela mírně sjetá k jedný straně. Ale to pořád není ještě ten zvuk. Takže až se to zase někomu stane, tak ten setrvák začne při velkým zahřátí, kdy se materiál roztáhne, škrtat o takovej krycí plech proti bordelu, co je přišroubovanej na víku mezi poloosou a převodovkou. Je to plíšek tak asi 10 cm x 4 cm oválnýcho tvaru. Tím, jak se setrvák začne vychylovat nebo chvět a dojde k tepelnýmu roztažení materiálu, začne to škrtat. Stačí to nechat jen trochu ochladit a je to pryč. Protože mezera mezi plechem a setrvákem je naprosto miniaturní, stačí opravdu málo a ten plech začne fungovat jako indikátor počínajícího problému. Můžu Vám říct, že to místo, kde a co tam vlastně drhne se moc pěkně hledá. Naštěstí je ten můj známej mechoš jednička a měl to za chvíli.

Zdarec Jirko, já měl párkrát ten stejný problém, ale pak to přestalo a zatím nic. Popisoval jsem to v sekci Motor a téma Začíná problém v motoru, Ví někdo? Myslím, že to bylo úplně stejný jak popisuješ. Tehdy jsem to trochu hnal do táhlého kopce a pak příště po dálnici trošku naložen a 160 a stejný zvuk jsem slyšel. Po ochlazení zase klid. Tě bůh, tak asi časem se mě vyse.. spojka. Mě se ještě přitom zdá, jako by při té zátěži jakoby prokluzovala spojka, ale je to pouze pocit.

Dej prosím vědět jak se ti to projevovalo až do té doby kdy jsi to musel opravit.

Moc díky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...