Přejít na obsah

Odvzdušnenie bŕzd


mirecoslav

Doporučené příspěvky

Borci menil som zadné kotúče a brzdové doštičky a potom som ich samozrejme musel odvzdušniť. Pre istotu som odvzdušnil všetky pri každom kolese ale aj tak sa mi zdá že to nie je ono, pedál ide nejako ľahko a začína pracovať dosť nízko. Dnes som to odvzdušňoval zase a žiaden vzduch mi z odvzdušňováku nešiel, len čistá brzdovka. A s pedálom sa nič nedeje. Nerobil niekto niečo podobné a mal tento problém?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Borci menil som zadné kotúče a brzdové doštičky a potom som ich samozrejme musel odvzdušniť. Pre istotu som odvzdušnil všetky pri každom kolese ale aj tak sa mi zdá že to nie je ono, pedál ide nejako ľahko a začína pracovať dosť nízko. Dnes som to odvzdušňoval zase a žiaden vzduch mi z odvzdušňováku nešiel, len čistá brzdovka. A s pedálom sa nič nedeje. Nerobil niekto niečo podobné a mal tento problém?

Pokud jsi měnil jen kotouče a destičky tak odvzušnění není potřeba, pokud jsi neodpojil hadičku atd.......

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Odvzdušněný to máš dobře ale nové komponenty si musej sednout.

Jinak s ABS se odvzdušňuje jako u obyč auta ale je třeba si dát bacha aby se vám to nezavzdušnilo tím že se vysaje kapalina z nádobky a zavzdušní se čerpadlo ABS. Pak je třeba napojit na diagnotiku a se zaplým zapalováním roztočit čerpadlo ABS a odvzdušňovat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Borci menil som zadné kotúče a brzdové doštičky a potom som ich samozrejme musel odvzdušniť. Pre istotu som odvzdušnil všetky pri každom kolese ale aj tak sa mi zdá že to nie je ono, pedál ide nejako ľahko a začína pracovať dosť nízko. Dnes som to odvzdušňoval zase a žiaden vzduch mi z odvzdušňováku nešiel, len čistá brzdovka. A s pedálom sa nič nedeje. Nerobil niekto niečo podobné a mal tento problém?

Při výměně destiček nemusíš odvzdušňovat jen pokud chceš vyměnit kapalinu. Máš ABS? Pokud se ti do systému nedostane vzduch tak stačí odvzdušnit klasicky šlapáním na pedál. Pokud se ti tam dostal vzduch tak odvdušnit přes VAG. Jinak po výměně destiček, vyčištění brzd bývá pedák zpravidle měkší a delší krok . To časem sedne.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Borci menil som zadné kotúče a brzdové doštičky a potom som ich samozrejme musel odvzdušniť. Pre istotu som odvzdušnil všetky pri každom kolese ale aj tak sa mi zdá že to nie je ono, pedál ide nejako ľahko a začína pracovať dosť nízko. Dnes som to odvzdušňoval zase a žiaden vzduch mi z odvzdušňováku nešiel, len čistá brzdovka. A s pedálom sa nič nedeje. Nerobil niekto niečo podobné a mal tento problém?

Při výměně destiček nemusíš odvzdušňovat jen pokud chceš vyměnit kapalinu. Máš ABS? Pokud se ti do systému nedostane vzduch tak stačí odvzdušnit klasicky šlapáním na pedál. Pokud se ti tam dostal vzduch tak odvdušnit přes VAG. Jinak po výměně destiček, vyčištění brzd bývá pedák zpravidle měkší a delší krok . To časem sedne.

Co kdyz se mi do systemu dostal vzduch (nedopatrenim jsme kapalinu ze zasobniku vyslapali do mrte) ??? VAG mam...ale toto jsem nikdy nedelal? Mate nejakej navod ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Borci menil som zadné kotúče a brzdové doštičky a potom som ich samozrejme musel odvzdušniť. Pre istotu som odvzdušnil všetky pri každom kolese ale aj tak sa mi zdá že to nie je ono, pedál ide nejako ľahko a začína pracovať dosť nízko. Dnes som to odvzdušňoval zase a žiaden vzduch mi z odvzdušňováku nešiel, len čistá brzdovka. A s pedálom sa nič nedeje. Nerobil niekto niečo podobné a mal tento problém?

Při výměně destiček nemusíš odvzdušňovat jen pokud chceš vyměnit kapalinu. Máš ABS? Pokud se ti do systému nedostane vzduch tak stačí odvzdušnit klasicky šlapáním na pedál. Pokud se ti tam dostal vzduch tak odvdušnit přes VAG. Jinak po výměně destiček, vyčištění brzd bývá pedák zpravidle měkší a delší krok . To časem sedne.

Co kdyz se mi do systemu dostal vzduch (nedopatrenim jsme kapalinu ze zasobniku vyslapali do mrte) ??? VAG mam...ale toto jsem nikdy nedelal? Mate nejakej navod ?

No to je prave ten případ. Návod je v DP. Podívám se doma . Snad to najdu. Už jsem tady na foru kdysi na to dával odkaz.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Když máš ABS tak to přes VAGínu musíš řešit jen v případě že vyšlapeš omylem baňku až do mrtě, jestli bylo stále čerpadlo ABS pod kapalinou ( nezavzdušněné ) tak odvzdušnit klasickou cestou.

Jinak u Fabií je postup takovejhle:

přpíchněte kabel, zapněte zapalování, spojit se s jednotkou ABS ( elektronika brzd ), zvolit fuknci akční členy, Start, čerpadlo se rozběhne, poté odvzdušňovat standartním způsobem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...