Přejít na obsah

octavia 4x4 tdi pd 74kw


Bohuslav

Doporučené příspěvky

Mám menší problem s octavií.Nejdřív mi diagnostika hlásila tryska,vstřik 4 válec.Po týdnu tryska,vstřik 3 válec.Nechal jsem tedy zkontrolovat vstřikovače a nechat namontovat a seřídit na vačkách.Tím jsem vyřešil vstřikovače.Žádnou závadu to nehlásí ale motor začíná táhnout od 1800 otáček a konec je ve 2200 pak do 2900 nejde plynule.Od 3000 zase táhne.Když je motor v tahu tak se rozklepe volant,palubovka a na pedálech.Poradí kekdo?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
Hodne casto odchazi elektrika co jde ke vstrikovacum.

Resim ted ten samy problem!!Me to pise zavada na prvnim valci=((jeste ze mam tu elektriku nahradni=))

TAk jsem vymenil el. svazek a auti slape!!!=))

Ahoj, muzes napsat kterej svazek ? Dik

Ten co je schovaney pod vikem hlavy u vstrikovacu=))

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zdravím.mam taky problem? rano nastartuji auto a klepe jako na 3 valce.A až se zahřeje ,tak vypnu motor a nastartuji tak už mi to jde. VAG i hlasil eletrika na trisce.tak jsem sundal viko motoru a potahal s kablama a pak jsem jezdil bez problemu ale dnes jsem nastartoval vpořadku ale cestou do prace mi to zas přestavo tahnot a začalo klepat jak na 3 valce.

............................4x4 tdi 74kw

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem preklenoval napajeci kabel od ridici jednotky ke tretimu vstrikovaci a změna

je tu.Auto zacalo lepe tahnout od spodu a lepe se vytaci ale porad to není ono.

Navíc se mi zvedla spotreba.Tak ze překlenuji i zbyle tri kabely a uvidime.

Dam vem pak vedet jak to dopadlo.Je to ale na dyl protoze obednavat něco od Skodovky je utrpeni.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
zdravím.mam taky problem? rano nastartuji auto a klepe jako na 3 valce.A až se zahřeje ,tak vypnu motor a nastartuji tak už mi to jde. VAG i hlasil eletrika na trisce.tak jsem sundal viko motoru a potahal s kablama a pak jsem jezdil bez problemu ale dnes jsem nastartoval vpořadku ale cestou do prace mi to zas přestavo tahnot a začalo klepat jak na 3 valce.

............................4x4 tdi 74kw

tak jsen na to přišel ,stačilo jen na střikovacích triskach kleštěmi přimačknout konektory ,a oprava je za pusu.

Editováno: , autor: mk2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...
Tak opraveno,SLÁVA.Tak ze jsem musel nakonec vyměnit motor.

Na starém motoru totiž byla díra v hydroštelu a ubroušená vačka na třetím válci.

Motor vyměněn a čip na 130 koní mu dává pořádnou šťávu.

Spokojenost.

Sláva ??? :feve: ... sláva asi že konečně je po problímu, ale na kolik takoví srnada vyjde ??? :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 10 let později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...