Přejít na obsah

Emiska


manco

Doporučené příspěvky

Zdravim, v sobotu som nepresiel na emiske (1,6 74 kW,r.v. 99) nameral mi vysoke uhlovodiky. Ked som sa pytal, preco, povedal mi, ze sposob jezdy, zly benzin,... Tankujem iba Shell alebo Shell W-power,...

Viete mi prosim niekto poradit, co mam spravit? sviecky su nove (do 5000 km, BOSCH), filter vzduchovy, palivovy, klapka cistena, nastavena (do 10000 km)

dakujem,

Juro

post-5388-1183373647_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

lambada

Zkus to pichnout jako obvykle na VAG. Ja to nedavno udelal a vyhodilo mi to : 00537 - Lambda (Oxygen Sensor) Regulation - 18-00 - Upper Limit, taky to pekne zere ;-( Regulace po zahrati nulova, takze tam zitra davam novou lambdu koupenou za docela slusny peniz (2200,- Kc - origo VW) zde - http://www.autodilykrc.cz/eshop/skoda/octa...ophledej=lambda. Ted ji bohuzel ale nemaji na sklade. Kdyz jsem se ptal v Auto Kelly, chteli 3600,- ...no comment.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hosi, nepredbihejte udalostem s tou lambdou, chce to napichnout na VAG, ale krome seznamu zavad projet i pole namerenych hodnot - tam bych si posvitil na prubeh napeti na lambde, teplotu motoru a skrtici klapku...

Kdyz se bavime o tom prubehu napeti - ma to kolisat mezi 0 - 1V. Me nejdrive hlasila vadna lambda, dosazeni horni meze regulace (napeti bylo po zahrati porad 0V). Vymenil jsem lambdu a ejhle - chyba se objevila znovu. Ted uz si to asi sedlo (pro projeti), protoze mi spadla prumerna spotreba cca o 1litr (na VAG jsem to jeste znovu nenapichl), ale jak ma vypadat normalni prubeh toho napeti v zavislosti na otackach motoru, vite nekdo ? V DP se pise pouze o tom, jak zjistit, zda-li lambda regulace funguje nebo ne (skupiny 020 a 099)...primo o prubehu napeti se nepise...nebo jsem to prehledl ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravim pani,

priznam sa, este som nebol na tej diagnostike... ale...

v sobotu som hovoril s jednym technikom a dozvedel som sa nasledovne. Ak by bola LAMBDA vadna, VAG by hlasil chybu a pri poslednej nedavnej diagnostike to bolo OK.

Menil som ale sviecky a dal som tam BOSCH super - dvojelektrodove. To bola chyba, ktoru mi aj technik potvrdil. Ako sa tu uz asi velakrat debatovalo, tento motor (1,6 74kW) je dost alergicky na slabsie sviecky. TAkze asi tam opät fuknem trojelektrodove NGK a uvidim, ako sa to bude chovat. Snimac teploty by mal byt tiez v poriadku, nedavno bol premerany, palivovy filter je novy, vzduchovy tak isto a skrtiaca klapka cistena a nastavena... So spotrebou nemam problem, pri mojej jazde cca 6,5-7L /100 km...

ak mate podobne skusenosti, dajte plíz vediet, pripadne nejake zaujimave navrhy...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...
Vratim sa este k teme sviecky, v sobotu som bol na emiske, a so svieckami NGK (doporucene vyrobcom) som mal hodnoty uplne v pohode. Jednoznacne bola chyba v tom.

no, to jsou veci, ja na to jdu ted, svicky uz mam a diagnoza nachlup stejna,viz. tvuj papir z emisi, svicky bosch Super plus.Diky, diky, diky.....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...