Přejít na obsah

2.0 TDI PD (103 kW)


Ludvíček

Doporučené příspěvky

  • o 2 týdny později...

Tak jsem zjistil že PP ukazuje minimálně o 1 L menší průměr než ve skutečnosti.Přitom ukazatel dojezdu ukazuje dobře.Když ukázal O km tak jsem dotankoval skoro 55 L.Kde může být chyba a jak ji řešit?Spotřeba je 6,6 a na PP je 5,5. :help:

U mě to samé PP ukazuje dlouhodobou spotřebu 5,9 ve skutecnosti je to 7,05

O2 2.0TDI 103kW DSG. Jestli je to chyba nebo to jen zaměrně výrobce zkresluje nevím :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Tak jsem si před 3 týdny od známého pořídil OII v kombajnu s motorem 2.0 TDi (BKD 16V) se 103kW a musim říct, že takový svezení jsem ještě nezažil :) Je to možná tim, že jsem před tim měl mrňavoučkou Peugeota 206 s 1.1 benzínem :D Každopádně jsem si koupil sportovní verzi OII, která obsahuje už v sérii sportovní podvozek, sedačky, volant a ve všech čtyřech dveří nadstandardní repro (1x basák, 1x střeďák, 1x výška). Opravdu luxus :) Teď jezdím na 16kách zimákách a auto drží jak přibitý, na jaře tam fláknu sériový 17ky s nízkým profilem, auto si ještě víc sedne, povozek ztuhne, tak jsem na to zvědavej :) Jen jak tu občas čtu vaše názory na tyhle motorizace, tak z toho mám trošku strach :D Ale tak co, počítal jsem s nějakými případnými investicemi, ale jakmile jsem jí uviděl a svezl se v ní, tak jsem jí musel koupit :) I mě dostala spotřeba na tak velký obsah. Jezdim s ní podle PP 5,5-7,0l/100km. Ten šestikvalt dělá opravdu divy...

Přeju všem příznivcům OII i ostatním řidičům, spousty najetých km a šťastné cesty :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

U mě to samé PP ukazuje dlouhodobou spotřebu 5,9 ve skutecnosti je to 7,05

O2 2.0TDI 103kW DSG. Jestli je to chyba nebo to jen zaměrně výrobce zkresluje nevím :)

No vidíte, každej tady řeší desetiny a nakonec to žere i o litr víc a každej je spokojenej, protože mu PP ukáže něco jiného, jen to co oči chtějí vidět :smich:

To že 2,0 TDI 103KW žere sedmičku je známá věc, zrovna tak, že CR žerou víc jak PD :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No vidíte, každej tady řeší desetiny a nakonec to žere i o litr víc a každej je spokojenej, protože mu PP ukáže něco jiného, jen to co oči chtějí vidět :smich:

To že 2,0 TDI 103KW žere sedmičku je známá věc, zrovna tak, že CR žerou víc jak PD :)

PP casto lze, to je pravda, ale dvoulitr teda sedmicku rozhodne nebere, jedine po meste nebo v dalnicnim tempu 160-170km/hod. a cr vic berou, to je fakt...nevite cim to je?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kde může být problém?Asi před týdnem se mi rozsvítila kontrolka kontroly výfukových plynů,po dvou dnech zhasla a dnes zase svítí.Měnil jsem termostat a sundal hadici od ventilu zpětného vedení výfukových plynů.Poté se rozsvítila.Musel jsem ji ještě jednou sundavat a sase svítí.Může to být tím,nebo je to jen náhoda? :help:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kde může být problém?Asi před týdnem se mi rozsvítila kontrolka kontroly výfukových plynů,po dvou dnech zhasla a dnes zase svítí.Měnil jsem termostat a sundal hadici od ventilu zpětného vedení výfukových plynů.Poté se rozsvítila.Musel jsem ji ještě jednou sundavat a sase svítí.Může to být tím,nebo je to jen náhoda? :help:

ty DPF nemas co?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Zdravím, mám na ruke O II 2007 2.0 TDi a 1.9 TDi obe s DSG Elegance za veľmi dobrú cenu, problém je len, že má najazdených cca. 160 tis. km, nebývajú už moc veľké problémy pri takýchto km?

či je to ešte v pohode a náklady nebudú vysoké?

čo mám očakávať od motora? aké problémy?

dik za pomoc

Právě jsem přijel ze servisu.Oprava prasklé hlavy, 16000.-oprava převodovky hučel 5 .stupeň a byla vůle na ložiscích hřídelů 17000.- Podotýkám že oprava byla byla provedena u známého takže o dost levněji .O II 103 kw r.v.2005 ujeto 162 000, hlava praskla při cca 140 000 km.Je potřeba říct, že jezdím hlavně po městě, auto jsem koupi při 94 000km.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

zdravím, jak je to s těmito motory 2.0TDI od roku 2007, pořád sou tak moc poruchové (praskání hlav atd..) ? Plánuji koupi ojetého auta a do těch 2.0TDI se bojím jít, 1.9TDI sou na tom prý o poznání lépe, co se poruchovosti týče. Jak je to tedy ? má někdo zkušenosti s 2.0TDI od roku 2007 a výše ? Díky :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Velmi by mne zajímalo, jestli po výměně už dávají hlavu vyrobenou tak, aby nepraskala tzn. normální, kvalitní, spolehlivou.

Pokud ano, tak jednorázová výměna za nějakých 16, nebo 18tis mi nepřijde jako veliká. Pořád lepší než jezdit v 1.9 TDI ne? :)

Právě jsem přijel ze servisu.Oprava prasklé hlavy, 16000.-oprava převodovky hučel 5 .stupeň a byla vůle na ložiscích hřídelů 17000.- Podotýkám že oprava byla byla provedena u známého takže o dost levněji .O II 103 kw r.v.2005 ujeto 162 000, hlava praskla při cca 140 000 km.Je potřeba říct, že jezdím hlavně po městě, auto jsem koupi při 94 000km.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V tomto opravdu těžko radit je to kus od kusu, sám jsem po 2,0 tdi pokukoval nakonec jsem bral 1,9 přeci jen je to jistota :palec2: Nechal upravit u tdifuna na nějakejch 150 koní a spokojenost jen co bych uvítal tak na dálnici tu šestku ;)

No veď práve...ja mám momentálne Golfa V 1,9 (9/2008) originál 77 kW, pred rokom som ho čipol, takže výkonovo relatívne OK. Doteraz žiadne problémy, len lejem naftu + olej + 2 x serviska (najazdených 60 000). Pokiaľ by som bol len na Slovensku tak by bolo všetko OK a neuvažoval by som o jeho predaji. Motor nemá najmenšiu chybu, len mi vadí tá hlučnosť, ako píšeš absencia 6tky a malý kufor. A dostávam sa k jadru veci: Momentálne žijem v Nemecku (budem tu až do 2013) a domov to mám rovných 1321 km. Ešte pár jázd na Slovensko a prídem o uši. :wallbash: Práve preto by som chcel niečo väčšie a pohodlnejšie aj vzhľadom k tomu, že so mnou cestuje manželka aj syn.

Cez víkend mi predajca (autorizovaný predajca Škoda v DEU) dal na 1,5 hod. spomínané auto na vyskúšanie, tak som ho "prevetral" na dialnici cca 80 km. Môžem skonštatovať že to DSG 6k je silne návykové. Subjektívny pocit z auta vynikajúci, ťah konštantný a dostačujúci, žiadne hrkotanie aj keď je to PD. Interiér udržiavaný tip top, skrátka výbava Laurin & Klement. Navyše mi dávajú naň záruku 1 rok od kúpy. Ak ho budem servisovať u nich, je možné záruku vždy o ďalší rok predĺžiť.

Podľa vyjadrenia predajcu auto patrilo jednej pani z toho istého mesta, ktorá je už dlhoročnou zákazníčkou práve u daného dealera a je poučená o zaobchádzaní a jazdení s dieslom. Servisované takisto u neho. Posledné v poradí tretie kupovala v polovici februára - konkrétne Superba. Takže táto O2 je relatívne čerstvá záležitosť. Navyše mám tú možnosť kúpiť to za veľmi dobrú cenu (kvôli DPH).

Čo sa týka výhľadovo...chcem to len na pohodlnejšie cestovanie na Slovensko a s5 do Nemecka do polovice 2013, potom to chcem predať a kúpiť niečo novšie, lepšie...Dúfam teda, že motory 103 kW 2008 majú to najhoršie už za sebou a že ak sa rozhodnem pre kúpu, že ma O2 nenechá v štichu.

Mimochodom nevie niekto rozdiely medzi motormi 2.0 TDI PD 8V (103 kW/140 k), resp. 2.0 TDI PPD 16V (103 kW/140 k), ktoré sa montovali do O2, eventuálne ktorému sa radšej vyhnúť? Díky za prípadné odpovede.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

2.0 TDI PD (103 kW) 16V najeto 140000 a nemohu si ztěžovat.Žádný velký problém.Možná že nějaká hlava praskla ale na počet vyrobených aut je to zanedbatelné.U nás je značkový servis a dělali od r.v.2004 3 hlavy.Jsou ale závady u jiných aut daleko rozsáhlejších a nemluví se o nich.Známe to jak to chodí,jeden něco napíše a jde to řetězovou reakcí.Hlavně záleží jak se k autu kdo chová. :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dobrý večer,

chtěl jsem se zeptat,mám také motor 2.0 103kw a když je motor teplý trvá to déle než neskočí. Ráno to chytne hned a po ohřátí to musí zatočit aspoň 5x. Nevíte co by to mohlo dělat?

Děkuji za odpověď.

Editováno: , autor: rici 316
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...