Přejít na obsah

2.0 TDI PD (103 kW)


Ludvíček

Doporučené příspěvky

No podle kodu motoru máš jako můj otec PD, škodovka tam z výroby dávala Shell jejich Longlife, takže asi tak. Osobně bych tam lil, to co tam bylo z výroby. že tě to posílá po 21 tisících, jezdíš často couračky? jo to nech, jestli nalítáš 15 ročně.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jj je to klasické PD. Škoda dává Shell, ale vím, že u nás v jednom autorizovaném servisu dávali Aral a nyní Castrol. To jsme si tenkrát radši ten Shell sehnali na internetu a dáváme si vždycky olej vlastní. U OII 1.9 TDI co má otec byl z výroby 0W-30, ale pak se stejně měnil za 5w-30. Tady u téhle octy nevím, ale tvrdili, že už tam je jen 5W-30 tak spíš kupuju podle normy VW. Dá se říct, že víceméně jezdím trasy kolem 10-30 km. A těch 15 za rok dám.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Zdravíčko, mám možnost koupit Octavku 2, MR2008 s motorem 2.0 TDI, konkrétně BMM.. Původně jsem se toho dvoulitru lekl, protože už dříve jsem na něco neslyšel moc chvály..

Ale co jsem tak procházel fóra, tak tento motor je z těch nejspolehlivějších mezi 2litry, až na to že má DPF...

Konkrétně tento má nalítáno 160tis. km (vím, že reálný), dovoz z Holanska...

I tak, je u tohoto motoru něco, co při takovémto nájezdu může odejít? A tedy měl bych s tím počítat...

A co s DPF? Vyhodit ho ven nebo ho neřešit?

Dík

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mám BMM v Touranu a své volby zatím nelituju. MR 2008, kupováno při 138000km, dneska mám po 2,5 roce 190000 najeto. Menil jsem čidlo DPF (asi 1400 Kč), které se projevovalo pouze svítící kontrolkou ŘJ motoru a čerpadlo příhřevu (asi 2500 Kč). Jinak drandim bez závad, původní turbo, spojka, setrvák, vstřiky. DPF se mi rozsvítilo asi 4 krát za tu dobu, vždy na chviličku a to nemůžu říct, že bych jezdil jenom po dálnici, každodeního crckání po praze mám dost.

Jediný co mi vadilo jsou drobné vibrace na volnobeh, na které jsem už otupěl a žiju s tím, že je to prostě vlastnost tohodle motoru což už jsem slyšel z více míst. Jinak kamarád má tenhle motor v Jette, když jsem s ním mluvil před rokem naposled, měl najeto 350000km a spokojenej.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V dobrém stavu, v dobré výbavě, za dobrou cenu a pokud nekouří, dobře táhne, turbo nepíská nějak extra moc, tak proč ne. :)

Ano, ten motor nebyl etalon kvality, to ti tu asi řekne každý. Je ale pravda, že do Octavií se 2.0 TDi nejhorší kvality nedostal, ten byl už dříve a byl v Passatech. Octavia dostala už "lepší" verzi. Pokud u motoru praskla hlava, nebo těsnění pod hlavou, pravděpodobně to už potkalo někoho před tebou a je to již vyměněné. Pokud se to stane znovu, tak oprava není nijak drastická, pokud se toho potká u motoru více, není zas takový problém motor vyměnit kompletně. :)

Podle mě, pokud je auto v naprostém pořádku a je to dobrá koupě, tak bych se toho nebál.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Připojuji se k samuraiovi, pokud je dobrá cena a auto v dobrém stavu, tak bych se toho nebál. Sám mám 2.0 TDI, sice motor BMM (zatím s relativně malým nájezdem), který by těmi největšími nemocemi co byly o motorech 2.0 TDI (hlavně BKD) napsány, neměl tolik trpět. Ono je to těžký, každý auto trpí nějakými nemocemi, co si budem nalhávat. Bohužel pokud je těchto motorů v oběhu větší počet než třeba od jiných značek a s jinou konstrukcí je jasné, že se potom tyto závady objeví ve větším měřítku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravim

potřeboval bych od Vás poradit co se svojí škodovkou. Je to octavia 2,0 tdi pd 16v 103kw. Mám tam pár problému. Ten nejhlavnější je, že mi při určitých otáčkách klepe celý auto. Zjistil jsem , že mám špatný vstřik. Koupil jsem nový našteloval ho podle návodu. Chování vozu se zlepšilo už to tolik neklepalo, ale pořád je tam jsou cítít nějkaá vybrace při určitých otáčkách. Napíchl jsem to znova na diagnostiku a tam mi to napaslo tu smaou závudu jako předtím a to, že mam špatý vstřik (17056). Nevíte si s tím rady?

 

Další závada je ta, že sem i spouští ventilátor z ničeho nic a většinou jen, když je slabá baterka je to možné aby to na to mělo vliv? Jendou se mi to stalo, když jsem nabíjel naterku ( baterka zůstla v autě a já jí nabíjel).

 

A další závada je čidlo teploty. Vyměnil jsem ho a pořád to hlásí tu samé, že je špatné čildo teploty. Kupoval jsem ho z druhožky tak se chci zeptat je možné, aby jsem koupil špatný kus? Nebo to může být v něčem jiném než v čidle?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak po dlouhé době se na něco zeptám já. A ano, zkoušel jsem hledat. :D Do Octavie s 2.0 TDi 16V se dává kolik motorového oleje? Když si toto dám zodpovědět přes stránky Shellu, tak mi vyskočí 3,8 litru. To jsem našel i tady. Teď jsem se ptal na servisní prohlídku v jednom servise a také mi napsali 3,8 litru. Ale - v návodu k autu se píše 4,5 litru a když jsem byl naposled v servisu se svým olejem, tak jsem si nakoupil 4 x 1 litr, protože tam mělo být 3,8 litru. Ze servisu mi volají, že mám málo oleje a jestli mohou použít i mou pátou, rezervní, lahev. Tedy použili 4,5 litru. Tak kolik tam tedy je? :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

OK, budu pocitat se 4,5 litry. Ja prave dodal ctyri litrovky a oni volali, ze to nestaci, ze je treba 4,5, tak vzali pulku z dalsi lahve, co jsem mel v kufru a zbytek mam na dolevani. Kazdopadne kdyz dolevali "ze sveho", tak jsem musel asi po 10 tisicich dolevat celkem dost, ted kdyz dali 4,5 litru, tak jsem dolevat nemusel...

Dekuji za reakce! :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

To je těžký, tohle je asi na každým kdo s tím bude jezdit. Nejlepší bude odzkoušet si sám co ti líp sedne (pokud nemáš zkušenosti s automatem). Já osobně preferuji radši manuál.

Kdo zase jednou okusil automat, říká, že manuál už nechce. Takže se projeď a odzkoušej popř. porovnej, která je v lepším stavu apod. (pokud je ti jedno jestli budeš mít manuál nebo DSG).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...
  • o 2 měsíce později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...