Jump to content
Ludvíček

2.0 TDI PD (103 kW)

Recommended Posts

NoiseR - myslím, že na takýto podvod sa dá dôjsť pomerne ľahko, ak sa jedná o firemné auto. Stačí len, že daňový úrad nájde faktúru za servis na 30.000 km niekedy v máji 2006 a keď otvoria stazky, zistia, že auto už malo nabehaných 50.000 km. Ako im to vysvetlíš?

Jenze pokud je to firemni auto, tak to tak udelat nemuzes, mas jen dve situce:

1. auto je firemni a davas si do nakladu naftu, kterou jsi skutecne koupil a ta nema co delas se spotrebou v TP

2. auto neni firmy a pak se nekontroluje stav km, protoze jizdy vykazujes na "cestak", auto nemas ve firme, je to tvoje soukromy auto, co nema s firmou nic spolecnyho a k tomu proste neni pristup, na to auto musis platit silnicni dan a to je vse. V tomhle pripade se pocitaji naklady prumerna spotreba * prumerna cena benzinu/nafty za rok + 3,5 Kc/km. Pak si NEMUZES do nakladu davat naklady jako jsou opravy, nafta, myti, parkovani, proste nic, co se tyce auta, jen ten pausal 3,50 kc/km + projete palivo dle spotreby v TP.

to NoiseR: musim ti oponovat,pretoze na Slovensku to takto nefunguje: Ak je auto firemne,tak davas do nakladu PHM,ale musia byt podlozene km a priemernou spotrebou,ktora je uvedena v TP.Takze ak je priemer.spotreba v TP napr.6,5l/100km tak nemozes rozpisovat napr.7,1 i ked ti to auto v skutocnosti "zozerie" :(

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dik za vase nazory. Teraz neviem podla coho tu vasu priemernu spotrebu pocitate - podla PC alebo to je realna spotreba (suma litrov / suma km)?

Ja mam podla PC spotrebu 6,5-6,8 (vascinou jazdim v meste) ale ked sa spocitaju natankovane litre a km, tak to vyjde cca 7,3...

Mam najazdene 20tis, tankujem vzdy do plnej, posledny den mesiaca tiez a potom spocitam litre a km....Cize mam vzdy presny udaj kolko bolo v nadrzi na zaciatku a konci mesiaca (plna).

Rovnako to vychadza ked to urobim dlhodobejsie (napr. poslednych cca 5000km...)

Takze bud su tie vase cisla nerealne, alebo jazdite za lepsich podmienok (nie v meste), alebo mam nejaky problem s motorom, jednoducho neverim ze je to stylom jazdy...

Raz som urobil pokus, isiel som k rodine na vychod (cca 400km), BA-ZA-MT-RK-PP-SNV absolutne predpisovo (dialnica max 130, okresky max 90...) taka komodna jazda bez zbytocneho zrychlovania a spotrebu som mal podla PC 6,1/100. A to viem ze PC aj tak ukazuje min o 0,5l menej....

Kdeze tych 5,7 co je v TP!!! Vtedy malo auto cca 16tis km.

Prvych cca 11tis km bola ta spotreba sialena premerne som mal 8l/100.

Gumy mam 205/R16, standard, klimu mavam stale vypnutu. Radim tak aby som mal otacky tak cca 2000-2400.

Tak neviem....

No jo to si nesmíš nosit naftu domů. :smich:

Share this post


Link to post
Share on other sites

K tým nákladným autám. Na 99% spotrebu uvedenú v TP nemajú a stanovuje si ju prevádzkovateľ sám. Je to logické, obvykle sa predá len podvozok a niekto na to nahodí vlaník, iný izotermu a pod. Rovnako ťahač može zožrať 21 naprázdno, alebo 36 s plným návesom. S plachtou som to neskúšal, nemáme plachtu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
NoiseR - myslím, že na takýto podvod sa dá dôjsť pomerne ľahko, ak sa jedná o firemné auto. Stačí len, že daňový úrad nájde faktúru za servis na 30.000 km niekedy v máji 2006 a keď otvoria stazky, zistia, že auto už malo nabehaných 50.000 km. Ako im to vysvetlíš?

Jenze pokud je to firemni auto, tak to tak udelat nemuzes, mas jen dve situce:

1. auto je firemni a davas si do nakladu naftu, kterou jsi skutecne koupil a ta nema co delas se spotrebou v TP

2. auto neni firmy a pak se nekontroluje stav km, protoze jizdy vykazujes na "cestak", auto nemas ve firme, je to tvoje soukromy auto, co nema s firmou nic spolecnyho a k tomu proste neni pristup, na to auto musis platit silnicni dan a to je vse. V tomhle pripade se pocitaji naklady prumerna spotreba * prumerna cena benzinu/nafty za rok + 3,5 Kc/km. Pak si NEMUZES do nakladu davat naklady jako jsou opravy, nafta, myti, parkovani, proste nic, co se tyce auta, jen ten pausal 3,50 kc/km + projete palivo dle spotreby v TP.

to NoiseR: musim ti oponovat,pretoze na Slovensku to takto nefunguje: Ak je auto firemne,tak davas do nakladu PHM,ale musia byt podlozene km a priemernou spotrebou,ktora je uvedena v TP.Takze ak je priemer.spotreba v TP napr.6,5l/100km tak nemozes rozpisovat napr.7,1 i ked ti to auto v skutocnosti "zozerie" :(

Nerikej mi, ze to, ze ti auto zere o 0,6 l / 100 km vic, si nedokazes pred FU obhajit. Tak tam bych sel klidne az k soudu, proste to tak je a at ti ukazou, jak s tim autem budou jezdit kratky trasy za tu prumernou spotrebu. Nesmis se vazne tolik bat, jsou nejaky pravidla, ty se je ocividne nesnazis "ochcat", tak o co jde - kdyby byl kazdej tak poctivej jako ty, tak muzou FU zrusit, protoze by lidi odevzdavali dane sami - ja tvrdim, ze klidne litr a pul nadspotreby nemuze byt v ucetnictvi problem...

Share this post


Link to post
Share on other sites

to NoiseR: Prepac,ale teorizujes alebo to pises z praxe?Robim s tym uz niekolko rokov,takze viem co sa da a co nie,ale na druhej strane pripustam,ze kontrolu robia iba ludia,jeden moze na to "kyvnut rukou" ale druhy sa do toho moze "zavrtat".Ako som uz pisal pokial sa jedna o take male mnozstvo tak je jednoduchsie to rozpisat,pretoze danovaci robia kontrolu az po nejakom case(zvycajne po 3 rokoch) a to sa neda uz dokazat ci ten alebo ten den najazdil napr.100km alebo 115km.

Ale nebudem sa s tebou hadat.... -_-

Share this post


Link to post
Share on other sites
to NoiseR: Prepac,ale teorizujes alebo to pises z praxe?Robim s tym uz niekolko rokov,takze viem co sa da a co nie,ale na druhej strane pripustam,ze kontrolu robia iba ludia,jeden moze na to "kyvnut rukou" ale druhy sa do toho moze "zavrtat".Ako som uz pisal pokial sa jedna o take male mnozstvo tak je jednoduchsie to rozpisat,pretoze danovaci robia kontrolu az po nejakom case(zvycajne po 3 rokoch) a to sa neda uz dokazat ci ten alebo ten den najazdil napr.100km alebo 115km.

Ale nebudem sa s tebou hadat.... -_-

Ahoj, ja se prece nehadam, ani nechci :) Jenom rikam, ze to takhle chodi a mluvim z praxe - nevidim potiz v tom, kdyz jezdim s dieselem, kterej ma papirove 7,5 nebo kolik po meste a zere mi neustale 9-10 litru. Tak si proste do ucetnictvi ty naklady davam, jsou realny, tak co budu resit? Mluvim z praxe - tedy z minuly praxe, aktualne mam auto na cestak - osobni, je to pro me vyhodnejsi... A tak vazne, jak jen to jde, rikam, ze kdyby na to doslo, budu se klidne soudit, protoze jsou to realny naklady a jenom proto, ze hodnoty v TP jsou nizsi, tak se prece nenecham okradat a nebudu to slozite resit. Podnikas a platis dane, jsi pro stat prinos, podle toho, co pises, soudim, ze nepodvadis a takovej neni kazdej, tak mas jeste doplacet na to, ze jsi poctivej? Poctivost ano, ale ne prehnanou, pak uz je to hloupost...

Share this post


Link to post
Share on other sites

A Ja som si mislel ze mám problémy spotrebou, mám taktiez 2.0 tdi najazdenych 13.000km. zime pneu 16/55-205, spotreba ne podla pocitaca 6,7, teraz v pneu 17/45-225 spotreba 6,1, a jazdím dost rychlo. Ale já mám (DSG) automat..... Teraz sa mi ulavilo. Spotreba nad 7 litrov neuveritelná, aj ked je tam vela mesta.

post-37-1146583687.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
A Ja som si mislel ze mám .....

človeče sisi veď myslieť sa píše s tvrdým "y".....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Clovece Quote, ked Slovencina bude tvoj piati jazik co si naucil, a nebudes robit také chyby ako ja (inac ospravedlnym za ne), tak mozeme porozprávat.

1. Madarcina

2. Anglictina

3. Nemcina

4.Slovencina

Passívne. Hebrejstina, Gréctina, a Latincina

a uz dopredu SORRY pre moje nedostatky.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Clovece Quote, ked Slovencina bude tvoj piati jazik co si naucil, a nebudes robit také chyby ako ja (inac ospravedlnym za ne), tak mozeme porozprávat.

1. Madarcina

2. Anglictina

3. Nemcina

4.Slovencina

Passívne. Hebrejstina, Gréctina, a Latincina

a uz dopredu SORRY pre moje nedostatky.

Klobouk dolů! Co takhle čeština ? -_-

Share this post


Link to post
Share on other sites
Clovece Quote, ked Slovencina bude tvoj piati jazik co si naucil, a nebudes robit také chyby ako ja (inac ospravedlnym za ne), tak mozeme porozprávat.

1. Madarcina

2. Anglictina

3. Nemcina

4.Slovencina

Passívne. Hebrejstina, Gréctina, a Latincina

a uz dopredu SORRY pre moje nedostatky.

Sisi,podľa tvojho prispevku sa mi videlo,ze asi nebudes Slovak,ale taka tvrdka to je ako "s drotom do oka".Takze ak som sa ta dotkol tak prepac -_-

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Chipsik

Nechcem tvorit novu temu ,ale na tomto mieste by som sa chcel opytat ,ze aky dojazd bol podla PP, kolko km ste viac presli ako ste "mohli".Zaujima ma to aby som vedel ,kedy uz naozaj tankovat, aby som nazavzdusnil palivovy system.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nechcem tvorit novu temu ,ale na tomto mieste by som sa chcel opytat ,ze aky dojazd bol podla PP, kolko km ste viac presli ako ste "mohli".Zaujima ma to aby som vedel ,kedy uz naozaj tankovat, aby som nazavzdusnil palivovy system.

Minuly tyzden pri navale pracovnych povinosti som pozabudol,ze uz dlhsi cas jazdim na rezerve.Ked som si to vsimol,tak pocitac uz ukazoval dojazd 10km a kedze benzinka nebola hned tak poruke,stiahlo mi poriadne za**k. :D Takze ak nechces stat pri aute s bandaskou tak to radsej neskusaj(tym myslim,ze kolko este prejdes),pretoze co citam na forach,tak pocitac nemusi ukazovat presne a moze tam byt viacej ale aj menej PHM.

Share this post


Link to post
Share on other sites

už nějakou dobu pozoruju velice nepěkný starty, a to hlavně ráno a je to stále horší. Dlouho to točí a pak to dost neklidně chytne a bíle zakouří. Dlouhý starty jsou i za tepla, ale při těch to bylo myslím vždycky delší. Když stojím na volnoběh, motor má občas takový lehký záchvěvy. Byl jsem na diagnostice ve svým domovským servisu, kde podle předpokladu nic nezjistili. Tak jsem byl následně známým doporučen k jednomu velkýmu dealerovi do Prahy, kde mi naměřili na vstřicích poměrně velký rozdíly hodnot. Je to prý ještě v tolerančním poli, ale na samý hranici. Doporučili mi výměnu 2. vstřikovače. Ptal jsem se , jak je to po 60 tisících km možný a bylo mi řečeno, že se zapečou, což prý nejsem zdaleka žádná vyjímka a že tam měli už se stejnou vadou řadu motorů PD, a to nejen Skoda, ale i Passaty a Audi (2.0 TDI). Servisy prý v těchto dnech dostali z Boleslavi k tomuto problému nějaký přípis. Udajně se musí vstřiky vyndat a poslat na posouzení někam do Soběslavi (asi bývalý PAL nebo co to tam je). Setkal jste se s tím někdo ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

tak co je chlapííí, nikdo neví ? O každým vrzajícím plastu běží diskuze, jak noha a tohle nic ? :w00t1:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja se se sapatnym startem setkal jenom dvakrat a to na horach pri -20. to skytala taky, ale jinak nikdy. a to uz se k tem 60tis pomalu blizim taky

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja s tymto zatial problem nemam, ale mam este len 20tis km. (kupene 6/2005)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ak má niekto VAG, tak nech zoberie nejaké palivo do rezervy a môže kľudne vyjazdiť nádrž až dosuch a potom si nastaviť VAGom minimum plaváku. ALe neviem, ako je to u nafťákov s následným odvzdušnením.

Share this post


Link to post
Share on other sites
A Ja som si mislel ze mám problémy spotrebou, mám taktiez 2.0 tdi najazdenych 13.000km. zime pneu 16/55-205, spotreba ne podla pocitaca 6,7, teraz v pneu 17/45-225 spotreba 6,1, a jazdím dost rychlo. Ale já mám (DSG) automat..... Teraz sa mi ulavilo. Spotreba nad 7 litrov neuveritelná, aj ked je tam vela mesta.

neuveritelna? ja jezdim s 1.9 po Praze po meste klidne i za 11. staci na to ty brutalni zacpy, radis maximalne jednicku a uz to nabiha

Share this post


Link to post
Share on other sites

U mna zo 100 km je priblizne 30 mesto a 70 miesane, naposledy som nameral 6,5 a motor nie je este zabehnuty, hoci olej treba dolievat kazdych 5000 km liter, ale v servise my povedale ze je to v pohode. inac tankujem bud Slovnaft EVO diesel, alebo OMV premium Diesel, oprpti klasickym dieselom my to robil -0,5l na 100 km. a kludne ma opravte, ved takto sa dá naucit jazyk, hovoryte resp. písete. A tá cestina, no druhá polovica nasej rodiny vibrala tu, oni studovali na Karlovskom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

tak ještě aktualizace, abych se nepropadl do zapomnění :D

mám asi peška, že v tom jsem sám. Píčovinky typu "nehrající rádio" nebo "vrzající plasty" řeší každej. A ty co tady věděj úplně všechno (nebo se tak občas aspon tvářej), zřejmě někam emigrovali. :D:D:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Já stále jezdím těsně pod 7 litrů (6,8 - 6,9) a to je drtivá většina Praha v ranní nebo odpolední špičce, když už se dostanu na dálnici nebo okresku, tak to rozhodně nešetřím. Když jedu s lehkou nohou, nemám problém se dostat pod 6 litrů při stále dostatečně dynamické jízdě (Praha-Vídeň a zpátky jsem třeba jel za 5,5). Pokud se nemůžeš dostat pod 7 litrů, hledal bych možná problém i v motoru.

Uvádím spočítané spotřeby (suma litrů / suma km), PP mi ukazuje až o 3/4 litru "lepší" průměrnou spotřebu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No ja som už zažil kadečo, ale s tvojim problémom ti neporadím, lebo nie som fanúšik nafty a ani som sa s niečim podobným nestretol.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Copak takhle tlak paliva?Tam bych hledal problém.Na to aby byly vadné vstřokovače je nějak brzo,ale nevylučuju to.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...