Přejít na obsah

(J)DOT


Jeneburg

Doporučené příspěvky

Ty kravo,cely tema je pecka. Vasa me spravne upozornil,kam se mam podivat :) Taky do toho asi casem hupsnu :). Nejvic me bere to parkovani uz ty puvodni Jeneburgovy udaje :).

Jen tak se jeste mozna trapne zeptam. Jak se prepina mezi tou pameti 1 a 2,kdyz to tlacitko reset je pouzito pro prepinani udaju v horni radce? :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Postupne tak objevuju co vsechno umi Vag com a napadlo me jestli by se ta tvoje krabicko krome cteni hodnot nemohla naucit i neco jineho, treba test akcnich clenu. Nebylo by super po otoceni klickem kdyz cekame na konec zhaveni aby vyletel otackomer a rychlomer do maxima? :)

Zase jen strilim do prazdna, ale ...

Tak po roce se pokusim o dalsi vystrel ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 2 týdny později...
  • o 2 týdny později...
  • o 1 měsíc později...
  • o 3 týdny později...

D-dot delam ja, J-Dot dela Jeneburg.

D-dot navic umit:

- verze 3rat (jako J-Dot) nebo CAN

- CAN verze funguje i s Fabii 1

- ma menu kde se da nastavovat konfigurace

- graficky parkovaci asistent (pouze 3ratova verze)

- ve spodnim radku zobrazuje rychlost, nebo napeti (pouze CAN verze)

- umi fungovat soucasne s origo radiem nebo navigaci - (pouze CAN verze)

- upgrade software si dela sam uzivatel pres VAG kabel

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 měsíců později...
  • o 2 týdny později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...