Přejít na obsah

LPG na 2.0 MPI


micca

Doporučené příspěvky

Co sem četl tak to nikdo u nových aut a systémů nepoužívá, při mé zástavbě

stál vedle prakticky nový mercedes který měl na LPG najeto 110.000 km

za necelý dva roky a s motorem ani se systémem LPG žádný problém nebyl.

Nakupuji raději z první ruky (informace) :)

Zeptej se tady na fóru Karla, který se LPG živí myslím víc jak deset let, ten by

už o tom měl trochu něco vědět :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ja nevim,on staci ten sajrajt co je v plynu,natoz jeste primazavat do sani, a co na to katalyzator, krome oleje z motoru jeste tohle.muj plynar rika,ze je to pro motor lepsi nez benzin,ale musi to byt dobre sestelovany,moc chuda smes je problem,ale to i u benzinu.Dalsi chlapek,co k nemu jezdim na emise rika, ze je to pro motor lepsi,ze je cistejsi nez kdyz se jede na benzin.Co se tyka ventilu,obcas projet na benzin s aditivy,v-power.Ventil. sedla jsou kalena,A nez odejdou, bude v haji cele auto.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ted jsem byl na technicke kontrole a zase mi ten chlapík povídá že je auto v naprostém pořádku, ale že by si lpg do auta nedal z důvodu, že to nedělá motoru dobře. Prý lpg má větší hořivost při spalování než benzín a tudiž to může vést k propálení ventilů a nebo aspoň k jejich zapečení. Ten co mi dělal lpg mi říkal, že v nových autech už nehrozí, ale prý existuje novinka - nějaká nádobka s olejem která do ventilu přikapává vždy pár kapek oleje, aby ventily nebyly tolik suché. Víte o tom něco??? :)

Ten přípravek není olej,Jmenuje se FLASHLUBE Přisává se do sání,a má chránit sedla.Kamoš má na octávce najeto na LPG 120000km bez nějakých větších problémů Tak si myslím že se bez toho obejdu taky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zbytečnost,jen na staré motory

to existuje už cca 25let v Americe-tam se dálo koupit pouze bezolovo benzín ale motory se dělaly postaru-bez tvrzených sedel ventilů(jako Š105,120 ale Š125,135 už úprava sedel ventilů)a bylo pro výrobce levnější dát přimazávání sedel než dělat jejich velké motoryV8(a tím spoustu sedel ventilů) s úpravou na Narural.

V evropě to bylo jinak,motory jsou malé a tak nebyl takový problém je přizpůrobit rovnou.....

Navíc problém exhalace a případně i katalyzátor....

Je to pouze na staré auta na benzin s olovem,vererány apod.

M.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zbytečnost,jen na staré motory

to existuje už cca 25let v Americe-tam se dálo koupit pouze bezolovo benzín ale motory se dělaly postaru-bez tvrzených sedel ventilů(jako Š105,120 ale Š125,135 už úprava sedel ventilů)a bylo pro výrobce levnější dát přimazávání sedel než dělat jejich velké motoryV8(a tím spoustu sedel ventilů) s úpravou na Narural.

V evropě to bylo jinak,motory jsou malé a tak nebyl takový problém je přizpůrobit rovnou.....

Navíc problém exhalace a případně i katalyzátor....

Je to pouze na staré auta na benzin s olovem,vererány apod.

M.

Potvrzeno od Mistra lpg. :palec2: Taky přemýšlím o dalším autě 1.8 T RS :palec2: Ale teď nevím jestli bude dobrý systém od Italů na to RS. Ta firma co mi to dělá spíš bere od Italů systémy lpg.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Aod koho jiného by jsi to zařízení chtěl??? Pokud chceš kvalitu tak tam dej Landi Renzo Omegas, pokud chceš plyn a ušetřit, tak tam dej od AutogazAC STAG 300, mezi tím je BRC SQ Fast, každý je v něčem lepší, v něčem horší, mluvím o zařízeních vz naší produkce, konkurence ti nabídne Lovtec/ překopané a ukradené Lovato/, Tartarini, AG systém je od Holanďanů, ale pokud nedělá softver přímo na kodmotor tak je taky jen průměr co máme my/ kdysi Ladi dělalo taky přímo na kod motoru softver, to nemělo chybu, ale dnes to už nedělají, podívej se kolik motorů automobilky vyplivnou, a když se ŘJ třeba lišila z 20ti místného kódu jen dvěma čísly tak už to nešlo dobře, tak se udělal universál, který se najede např. na 20 km a pak se to samo dál učí, to umí dobře BRC za ostatní mluvit nemůžu, neznám, já mám na své Octě SQ Standart, ten jsme najížděli s Italama tak, že jsme jeden den(8 hodin) najížděli benzin, druhý den zas 8 hodin plyn, pak si to počítač přelouskal a vyplivl program/ zeptej se Foxe/ a výsledek- ztáta na výkonu do 1% a spotřeba průměr 8.4 i s klimou. Ale tak se dnes nedá dělat, to je pro zkušebnu s válci a hlavně každý kdo přijede namontovat LPG tak si myslí, že za 3-5 hodin pojede s plynem domů, proto BRC vymyslelo SQ Fast, ten ti najedu z 60% na place a pak už se to pořád jen učí a vylepšuje, to už jsem tu asi taky psal, podmínka je zapojit všechny dráty, hlavně TPS/klapka/, RPM/otáčky/, sondu, a pak to nemá chybu, pokud vím ostatní zařízení tyto dráty nemají/TPS/, takže jedou pořád ze základu, jak jsem psal není to jen o ceně, když chceš plyn tak běž do nejlacinějšího Lovtecu, pokud chceš super plyn tak jdi do vstřikování kapalné fáze od Vialle, ale dáš 60 000 Kč. stejně nedáš tak jsme zas u toho průměru, pak rozhoduje i cena náhr. dílů, takže např. reduktor na BRC kolem 3000, Landi přes 6500, filtry KOLEM 300-500, u AC 80 Kč, a máš zas o čem přemýšlet.... tak a teď do čeho jít, to je otázka, každý projede internet, porovná ceny a stejně nic, pak mrkni na Fabiaky, někteří pláčou 3 dny po montáži, že s tím mají to a ono, a pak dalších 5 si nechá udělat úplně stejný systém a pak pláčou dohromady....to je jen pár postřehů z diskusí na téma jaký plyn vybrat, je to opravdu na dlouhé a dlouhé povídání, nechci nikoho odsuzovat, kritizovat, pokud vím a jsem scopen, rád každému poradím...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Zdravím - porovnávat naftu s benzínem - moje osobní zkušenost vlastním doma 2x O1 (1.9TDI chip 97kW a 1.8T chip 136kW) - s TDI spotřeba dlouhodobá kolem 5,5 - 5,7 s 1.8T kolem 7,5 spěchající kolem 9,5. Co se týče jízdního komfortu tak říkám, že TDi již nikdy více. Na TDI rozvody po 60tkm, benzín po 120tkm, apod. Spíš uvažuju, že přestavím 1.8T do LPG. Jde mi o to - musí se do auta instalovat např. Flashlube pro ochranu ventil. sedel? nebo stačí "klasická" přestavba? Dík za rady.

Editováno: , autor: xkali
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím - porovnávat naftu s benzínem - moje osobní zkušenost vlastním doma 2x O1 (1.9TDI chip 97kW a 1.8T chip 136kW) - s TDI spotřeba dlouhodobá kolem 5,5 - 5,7 s 1.8T kolem 7,5 spěchající kolem 9,5. Co se týče jízdního komfortu tak říkám, že TDi již nikdy více. Na TDI rozvody po 60tkm, benzín po 120tkm, apod. Spíš uvažuju, že přestavím 1.8T do LPG. Jde mi o to - musí se do auta instalovat např. Flashlube pro ochranu ventil. sedel? nebo stačí "klasická" přestavba? Dík za rady.

stačí klasická přestavba,proč přimazávat sedla ventilů,když všechny motory dnes vyráběné jsou technologicky připravené pro provoz na 'sucho'......bezolovo :)

jak jsou asi 'mazané' motory FSI?????????????????????????????????????????????????????

vyhozené peníze,dejte si to do Š 1000MB,tam to má smysl ,i když není LPG ale jezdí se na NATURAL:palec2:

M.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

hadat sa ci LPG alebo nie nejdem, to nech si spocita ten, kto chce tu zastavbu... vie kolko ho to stoji ,kolko stoji liter LPG a kolko rocne najazdi. Navratnost by som riesil tak do 5 rokov, dlhsie sa to moc neoplati. O bezpecnost by som sa nebal. LEn s jednym treba ratat, kvalita LPG sa aspon u nas, pumpu od pumpy DOST lisi, a z toho dost vyplyva aj mnohokrat rozdielna spotreba. Niekedy aj 2 litre hore dole na tej istej trase pri tom istom sposobe jazdy.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Myslím, že návratnost hodně záleží na počtu ujetých km za rok.Pokud najezdí člověk tak 15 a vice tis km za rok tak ta návratnost je kratší než 5 let. Rekl bych že navratnost je asi kolem 2let. ale i kdyby byla delší pořád se to vyplatíííí. Možná by nebylo na škodu tu zavést tema: kde tankovat a kde ne a pořípadě jaké jsou ceny v čr. :palec2:;)lol

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pánové když si tady píšeme o spotřebe na lpg, tak mě zajímá jaké máte obutí? Já mám letni 205/65/15. Když jsem to koupil už to mělo toto obutí. Má to vliv na spotřebu, tak široké gumy?

o tom nepochybuj,vliv ma i vzorek,ale malou, asi 1-5 %.Jo, na zimaky bych v lete teda nejezdil.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja mam LPG v 1,8T 4x4, maximální spokojenost, spotřeba tak 10 litrů, co znamená v přepočtu 4,6 litrů benzínu nebo nafty.

JKé konečně nejaká 1,8 a dokonce 4x4.Nad touto kubaturou jsem taky přemýšlel!! :palec2: jak to jezdí!? Plyn jsi si dělal sám? nebo už tam byl! Popř. kolik stála přestavba! Jak velkou máš nádrž. Tato motorizace mě dost zajímá! Dík za odpověd! ;):):palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jezdím léto už 4 roky jen 225.45.17,zima 205.55.16,pokud vezmu zimní specifika a specifika ORS tak šířka pneu nemá zásadní vliv,hlavní je styl jízdy a technický stav auta(tedy hlavně seřízení LPG).

Teď jsem musel jezdit 14dní na 205.50.17 a nijak se to neprojevilo na spotřebě....

spotřeba prostě osciluje od vídendového ploužení v kolonách za 8l/100,po běžné ježdění v ČR (TO JE CCA 9-9,5) a dálnice SRN nebo i Rakousko 10-10,5l/100km.

Jinak tankování ONO Hořice nebo Vysoké Mýto za 12,90(no problem) jinak JET HK,PCE 14,40.

M.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja mam LPG v 1,8T 4x4, maximální spokojenost, spotřeba tak 10 litrů, co znamená v přepočtu 4,6 litrů benzínu nebo nafty.

JKé konečně nejaká 1,8 a dokonce 4x4.Nad touto kubaturou jsem taky přemýšlel!! :palec2: jak to jezdí!? Plyn jsi si dělal sám? nebo už tam byl! Popř. kolik stála přestavba! Jak velkou máš nádrž. Tato motorizace mě dost zajímá! Dík za odpověd! ;):):palec2:

Jezdí to úplně stejně jak na benzín (nejsem žádný závodník), plyn do toho stál asi 35 tis, nádrž tam mám toroidní (asi 60 litrů) + dojezdové kolo. Systém LPG NOVA GAS. Teď koukám na ty moje fotky, špatně jsem tam popsal ty vstřiky - ty jsou až na konci těch černých hadiček, co vycházejí z těch elektromagnetů.

Editováno: , autor: nosal
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...